صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۳ دی ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۴۶۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۲ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۸
مدیرعامل نیویورک تایمز در جریان یک مصاحبه به ناشران هشدار داد که در هنگام استفاده از سرویس های اشتراکی اپل نهایت دقت را داشته باشند تا دچار مشکل خاصی نشوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرعامل نیویورک تایمز در جریان یک مصاحبه به ناشران هشدار داد که در هنگام استفاده از سرویس های اشتراکی اپل نهایت دقت را داشته باشند تا دچار مشکل خاصی نشوند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مدیرعامل نیویورک تایمز؛ مارک تامپسون، هشدار داده که تکیه بر توزیع شخص ثالث می تواند خطرناک باشد به ویژه  برای ناشرانی که امنیتی ضعیف دارند و در نتیجه با خطر از دست دادن کنترل محصولات خود مواجهند.

این هشدار در شرایطی مطرح می شود که اپل آخرین شرکتی است که ویدیو جریان مستقیم را همراه با یک سیستم اشتراک خبری ارائه می دهد. اپل انتظار دارد که یک سرگرمی جدید بلندپروازانه را برای سرویس های خبری دیجیتال ارائه کند، اما احتمالا نیویورک تایمز به این سرویس علاقه نخواهد داشت.

مارک تامپسون، مدیرعامل بزرگترین روزنامه ایالات متحده معتقد است این نوع سرویس ها می توانند بسیار خطرناک باشد.او در یک مصاحبه در این خصوص گفت: "ما تمایل داریم سرویس های جدید و امروزی را مورد آزمون قرار دهیم، اما مسئله این است که ایده های جدید باید از امنیت کافی برخوردار باشند در حالی که درواقع اینطور نیست. "

تامپسون در پاسخ به سوالات در مورد هر گونه گفتگو با اپل برای شرکت در سرویس خبری آیفون گفت: "اگر من یک شبکه پخش آمریکایی بودم، حتما در مورد نحوه ارائه سرویس هایم در این نوع سرویس ها بازنگری می کردم

تامپسون هرگونه گفتگو با اپل را رد کرد. اما در مورد سرویس هایی مثل نتفیلیکس نیز ابراز تردید کرد و گفت: حتی نتفیلیکس نیز امنیت خود را تایید نمی کند.

براساس گزارش های رسانه ای، اپل ز طریق سرویس خبری اشتراکی خود،  10 دلار برای دسترسی به انواع مجلات و روزنامه ها هزینه می کند. اپل انتظار دارد 50 درصد درامد بیشتر از طریق این سرویس در اختیار داشته باشد. البته همه رسانه ها مثل نیویورک تایمز نسبت به این سرویس نگرش منفی ندارند. برای مثال، وال استریت ژورنال موافقت کرده است که به خدمات اپل بپیوندد.اشتراک ماهانه دیجیتال نیویورک تایمز با هزینه 15 دلار امکان پذیر  است، و تامپسون گفته که قصد ندارد آن را در شرکت های دیگر مانند اپل وارد کند.

سال گذشته، تایمز بیش از 700 میلیون دلار در درآمد دیجیتال تولید کرد،هدف این شرکت 800 میلیون دلار فروش دیجیتال سالانه تا سال 2020 است. درآمد دیجیتال تبلیغی این شرکت نیز برای اولین بار در سه ماهه چهارم سال 2018 بیش از درآمد تبلیغات بود. تایمز اخیرا در اتاق خبر سرمایه گذاری مجدد  کرده که استخدام 1550 روزنامه نگار از جمله همین سرمایه گذاری ها است.