صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۴ دی ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۴۶۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۹ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
کارکنان فیس بوک خطوط ویژه ای دارند که می توانند برای دریافت پشتیبانی سریعتر مشتری برای دوستان و خانواده خود استفاده کنند. خطوطی که نشان می دهد در فیس بوک هم پارتی بازی رواج دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

کارکنان فیس بوک خطوط ویژه ای دارند که می توانند برای دریافت پشتیبانی سریعتر مشتری برای دوستان و خانواده خود استفاده کنند. خطوطی که نشان می دهد در فیس بوک هم پارتی بازی رواج دارد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، فیس بوک دارای یک خط ویژه ایمیل داخلی است که معمولا به عنوان "Oops @" نامیده می شود، در آنجا کارکنان می توانند هرگونه درخواست پشتیبانی را برای حل مشکلات دوستان و نزدیکان خود در اولویت قرار دهند. افزون بر این  یک فرم آنلاین نیز در اختیار کارمندان است که می تواند برای اهداف مشابه مورد استفاده قرار دهند.

این کانال ها به عنوان روترهایی کار می کنند که درخواست های کارکنان را سریع تر انجام می دهند و از سیستم های پشتیبانی خارجی شرکت نیز حمایت می شوند. افزون بر این ها، فیس بوک به کارمندان خود اعلام کرده که اعتبار ماهانه 250 دلاری را در اختیار دارند که می توانند در هر بخشی استفاده کنند.

یکی از کارکنان فروش سابق فیس بوک در این خصوص می گوید: جالب است که حتی برخی از کارمندان فیس بوک نیز از این برنام.ه مطلع نیستند. این در حالی است که برنامه مذکور بسیار جالب و مفید است.

کانال های پارتی بازی فیسبوک می توانند برای درخواست های مختلف استفاده شوند. در ابتدا، کارکنان درخواست ها را ارسال می کنند زمانی که یک دوست از حساب خود معلق می شود یا رمز عبور خود را فراموش می کند. آنها  می توانند برای کمک به دوستان خود درخواست تجدید نظر ارائه کنند.

یکی از کارکنان فعلی فیس بوک در خصوص این ابزار می گوید: "فیس بوک این ابزار را ساخته است، زیرا کارکنان زمان زیادی را صرف کمک به حل مسائل برای دوستان خود می کنند."

یک سخنگوی فیس بوک در این خصوص گفت: "مانند هر شرکت دیگری، ما کارکنان را تشویق می کنیم که از محصولاتمان استفاده کنند. اعتبارات تبلیغاتی مزایایی هستند که ما به کارکنانمان مانند بسیاری دیگر از شرکت ها ارائه می دهیم.. ما دستورالعمل هایی در مورد چگونگی استفاده کارمندان از این موارد داریم، اما ایده این است که به تمام کارکنان فرصتی برای کشف و یادگیری ارائه دهیم تا بدانند چگونه پلتفرمی مثل ما ایده های کسب و کار خود را اجرا می کند."

البته فراموش نکنید که کارکنان نمی توانند از اعتبار استفاده کنند تا از خدماتی که به طور مستقیم با فیس بوک رقابت می کنند بهره مند شوند برای مثال شما نمی توانید با 250 دلار خود یک آگهی برای اسنپ چت  خریداری کنید.