صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۱ آذر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۴۶۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۵ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
با مقایسه تعداد فالوورهای صفحه محمدرضا گلزار در اینستاگرام، قبل و بعد از سخنان جنجالی‌اش در اختتامیه جشنواره جام‌جم، به نظر می‌رسد که ۳۰۰ هزار نفر از دنبال کنندگانش کاسته شده است.سخنان محمدرضا گلزار در اختتامیه جشنواره تلویزیونی جام‌جم با این مضمون که برنامه «برنده باش» با اجرای او برند تلویزیون است و او با حضورش توانسته افرادی را که با تلویزیون قهر بودند، پای برنامه‌های آن بنشاند و تقدیر ویژه‌اش از مدیر شبکه سه سیما، با واکنش‌های انتقادی بسیاری همراه شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سخنان محمدرضا گلزار در اختتامیه جشنواره تلویزیونی جام‌جم با این مضمون که برنامه «برنده باش» با اجرای او برند تلویزیون است و او با حضورش توانسته افرادی را که با تلویزیون قهر بودند، پای برنامه‌های آن بنشاند و تقدیر ویژه‌اش از مدیر شبکه سه سیما، با واکنش‌های انتقادی بسیاری همراه شد.

امیر جوشقانی، المیرا شریفی‌مقدم و محمد نظری از جمله مجریان و گویندگان خبری بودند که از سخنانش درباره اینکه او باعث جذب مخاطب برای تلویزیون شده است انتقاد کردند.

با این حال گویا دامنه این انتقادها و واکنش‌ها به اینستاگرام گلزار نیز کشیده شده است و در اتفاقی جالب به نظر می‌رسد که از فالوورهای (دنبال کنندگان) صفحه او نیز پس از این سخنان ۳۰۰ هزار نفر کم شده است. با این حال این مجری و بازیگر همچنان واکنشی به انتقادها نشان نداده است.


تصویر بالا مربوط به قبل از سخنان گلزار در اختتامیه جشنواره جام‌جم و تصویر پایین مربوط به پس از آن است