صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۳ دی ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۴۶۴۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۹ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
برخی از گزارش ها حکایت از آن دارند که به زودی شاهد حضور تبلیغات گسترده وابسته به اپلیکیشن های مختلف در تلویزیون های دیجیتال هستیم. درواقع بر اساس این گزارش، جریان های مستقیم تلویزیونی عهده دار پخش انحصاری تبلیغاتی خواهند بود که پیش از این در شبکه های اجتماعی دیده می شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

برخی از گزارش ها حکایت از آن دارند که به زودی شاهد حضور تبلیغات گسترده وابسته به اپلیکیشن های مختلف در تلویزیون های دیجیتال هستیم. درواقع بر اساس این گزارش، جریان های مستقیم تلویزیونی عهده دار پخش انحصاری تبلیغاتی خواهند بود که پیش از این در شبکه های اجتماعی دیده می شدند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، برنامه های تبلیغاتی اغلب رایگان و با هدف جذب بازاری داغ برای شرکت های مختلف فعالیت می کنند.

به طور کلی چند نوع تبلیغات رایگان داریم:

(FASTS)سرویس های تبلیغاتی رایگان با پشتیبانی قدرتمند: این برنامه ها سریعترین و قوی ترین رده رشد را در برنامه های تبلیغات تلویزیونی دارند و  همه آنها نیز نامهای مشابه و نامفهوم دارند مانند Xumo، Tubi .

(FNAS )برنامه های شبکه رایگان: این برنامه ها محتوای پخش تلویزیونی رایگان را از شبکه های کابلی و غیرکابلی  پخش می کنند، اما به دلیل اینکه برخی از افراد ممکن است بسته های کابلی را پرداخت نکنند، ممکن است نمایش را کامل دریافت نکنند.

(Hybrid)  برنامه های تبلیغی پشتیبان:  این برنامه ها، مانند Hulu یا CBS All Access، کاربران را قادر می سازد تا نسخه ای از خدمات تبلیغاتی خود را پرداخت کنند.

(vMVPDs) توزیع کننده برنامه چندرسانه ای مجازی: این بسته های ارزان قیمت دیجیتال یا بسته های ماهواره ای، اغلب به نام "بسته های لاغر" شناخته می شوند و در کانال های پخش زنده استفاده می شوند.

در حال حاضر، سیستم های تبلیغاتی هوشمند کمتر از 10٪ از تبلیغات تلویزیونی را تشکیل می دهند و به نظر می رسد قصد دارند این فضا را توسعه و گسترش دهند.  برخی از آگهی های دیجیتال به این شیوه عمل می کنند که به صورت خودکار برای کاربران ارائه می شوند و بر این اساس برای بازاریابان این فرصت را فراهم می کنند که تبلیغات را در زمان واقعی خریداری کنند. اما این موضوع هنوز در تلویزیون به شکل رسمی رخ نداده است.

این به این دلیل است که گزارش ها می گوید شبکه های تلویزیونی مایل به فروش تبلیغات خود در بسته های بزرگ نیستند. آنها ترجیح می دهند از آگهی خرید خودکار استفاده نکنند؛ زیرا از این نگران هستند که این عمل یک مشکل جدی را  در بحث قیمت گذاری ایجاد کند.

البته برخی از کارشناسان معتقدند این نگرانی در مورد از دست دادن پول اشتباه است چرا که  در سیستم عامل های دیجیتال بزرگ مانند فیسبوک و گوگل نیز همین شیوه مورد استفاده قرار می گیرد.