صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۴۵۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۲ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
لینکدین که بیش از هر چیز به عنوان یک شبکه اجتماعی ویژه دنیای کار  شناخته می شود، با نزدیک به 600 میلیون کاربر در سراسر جهان  قصد دارد سرویس به اشتراک گذاری ویدئوهای زنده را رونمایی کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

لینکدین که بیش از هر چیز به عنوان یک شبکه اجتماعی ویژه دنیای کار  شناخته می شود، با نزدیک به 600 میلیون کاربر در سراسر جهان  قصد دارد سرویس به اشتراک گذاری ویدئوهای زنده را رونمایی کند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در حال حاضر در مباحث مرتبط با کسب و کار، ویدئو سریعترین شکل رشد ارتباط در یک پلتفرم محسوب می شود و لینکدین نیز قصد دارد از همین روش برای توسعه اشتراک گذاری اخبار و سایر مطالب استفاده کند.

بر همین اساس لینکدین طی هفته جاری نخستین سرویس اشتراک گذاری ویدئوی زنده را راه اندازی کرده است. این سرویس به افراد و سازمان ها اجازه می دهد تا بتوانند ویدیوهای  خود را به صورت زنده با گروه ها یا افرادی در سراسر جهان به اشتراک بگذارند.

البته ابتدا نسخه بتا از سرویس جدید لینکین در ایالات متحده راه اندازی می شود و سپس به مرور زمان برای دیگر افراد در اقصی نقاط جهان فعال خواهد شد.

لینکدین امیدوار است که این طرح بتواند به پوشش کنفرانس ها، اعلامیه های محصولات، مراسم فارغ التحصیلی، جلسات مدیران و .... که برای بسیاری از افراد مهم است بپردازد. درواقع فاز نخست این پخش زنده شامل بسیاری از ویژگی هایی خواهد بود که پیش از این نیز از سوی بسیاری از فعالان حوزه مشاغل درخواست شده بود.

جالب است بدانید که لینکدین برای راه اندازی قابلیت پخش زنده از مایکروسافت کمک گرفته است. درواقع مایکروسافت، بخشی از فضای ابری مورد نیاز برای توسعه این سرویس را فراهم می کند و البته این فضا را رمزگذاری خواهد کرد، اگرچه مایکروسافت لینکدین را به طور رسمی در سال 2016 خریداری کرد، اما عمدتا فاصله ای در ارتباط با توسعه محصولات لینکدین بین دو شرکت وجود داشت.

با همه این ها اگر تلاش اخیر لینکدین را با رقبای این شرکت مقایسه کنیم، به نظر می رسد لینکدین کمی دیر به فکر توسعه پلتفرمهای زنده خود افتاده است، اما مدیر این پلتفرم نظر دیگری دارد و معتقد است هدف لینکدین از اینن وقفه، ایجاد فرصتی برای آن بوده که کاربران آماده استفاده از این سرویس شوند.

البته این سرویس جددی می تواند درامد زایی لینکدین را هم افزایش دهد چرا که تا کنون نیز 30 درصد از درامدهای لینکدین از طریق ویدئو بوده و اکنون به لطف پخش زنده، این درامد افزایش خواهد یافت.