صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۳ دی ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۴۵۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۲۰ دی ۱۳۹۷
کروم آگهی های مزاحم و آزار دهنده را در سطح جهانی از 9 ژوئیه متوقف خواهد کرد. این کار با کمک ابزار Ad-Blocking انجام می شود، ابزاری را که ابتدا تنها روی سایتهای آمریکای شمالی و اروپا تمرکز داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کروم آگهی های مزاحم و آزار دهنده را در سطح جهانی از 9 ژوئیه متوقف خواهد کرد. این کار با کمک ابزار Ad-Blocking انجام می شود، ابزاری را که ابتدا تنها روی سایتهای آمریکای شمالی و اروپا تمرکز داشت.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بالاخره گوگل به یکی از مهم ترین شکایات کاربران خود توجه کرده و تبلیغات را در مرور گر خود متوقف خواهد کرد. درواقع این یک خبر خوش برای بسیاری از کاربران است که از تابستان امسال تبلیغات در برای همه کاربران قابل مسدود کردن است.

البته این ویژگی از  ماه فوریه سال گذشته راه اندازی شد که در ابتدا تنها روی سایتهای آمریکای شمالی و اروپا تمرکز داشت.ابزار Ad-Blocker طراحی شده است تا ناشران را از اقدامات تبلیغاتی ناخوشایند باز دارد. این کار بر اساس اصولی  انجام می شود که توسط یک کنسرسیوم به نام «ائتلاف برای آگهی های بهتر از طریق استانداردهای تبلیغاتی بهتر» طراحیشده است. گوگل سایت ها را تجزیه و تحلیل می کند و افرادی را که تبلیغاتی دائمی و پراکنده دارد ابتدا مورد هشدار قرار می دهد و سپس در صورت بی توجهی آنان، به لیست سیاه می افزاید.

از همین امروز نیز ، ناشران آگهی تبلیغاتی در سراسر جهان می توانند از ابزار Report Experience Experience برای بررسی اینکه آیا تبلیغاتشان به شکل مزاحم در سایت های دیپر  نشان داده شده است، استفاده کنند. تا کنون کروم میلیون ها سایت را در سراسر جهان بازبینی کرده و در ماه های آینده نیز به مرور وب سایت ها ادامه خواهد داد.

خوشبختانه برنامه های گوگل در ادب کردن مزاحمان در ایالات متحده، کانادا و اروپا جواب داده و  دو سوم ناشران  آگهی، رفتاری بهتر از خود نشان می دهند و تنها 1 درصد از آگهی دهندگان به قطع دسترسی کامل دچار شده اند. با خواندن ایم مطلب بسیاری از ما می گوییم کاش راهی هم برای رهایی از شر پیام های تبلیغاتی موبایلی وجود داشت. این طور نیست؟