صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۴ آذر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۴۴۵۱۱۳
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۲ - ۱۶ آذر ۱۳۹۷
فولادگر با بیان اینکه با این 3 شرط افرایش قیمت‌ها را شاهد خواهیم بود، اظهار داشت: قرار بر این است قیمت خودروهای رقابتی نیز از طریق حاشیه بازار تعیین شود اما شرط این افزایش قیمت خودروهای رقابتی نیز این است که توزیع‌ و فروش نقدی آنها مستمر باشد تا قیمت حاشیه‌ بازار نیز کاهش پیدا کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حمیدرضا فولادگر، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در روزهای آینده نرخ‌های جدید خودروها اعلام می‌شود،گفت: در این زمینه سناریوهای مختلفی از سوی دولت و خودروسازان تدوین شده که در روزهای آینده اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه در گروه خودروسازی سایپا قرار بر این است خودروهای به مانند تیبا و پراید و در گروه خودرو سازی ایران‌خودرو، گروه خودروهای به مانند سمند و پژو با سه شرط افزایش قیمت داشته باشیم، ادامه داد: شرط اول این است که محاسبه دقیقی از افزایش هزینه‌ها و قطعات از سوی دستگاه‌های نظارتی انجام شود و به یک عدد قطعی در این زمینه برسند.

نماینده اصفهان در مجلس تصریح کرد: شرط دوم این است تمامی افزایش هزینه‌ها به دوش مصرف‌کنندگان نباشد بلکه خودروسازان باید از طریق افزایش بهره‌وری بخشی از قیمت‌ها را جبران کنند.

رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی در مجلس اضافه کرد: شرط سوم این است که خودروسازان برای افرادی که سوداگر نیستند و خودروها را برای مصرف خود  می‌خواهند شرایط فروش اقساطی با سود کم و بلند مدت را فراهم کنند.

فولادگر با بیان اینکه با این 3 شرط افرایش قیمت‌ها را شاهد خواهیم بود، اظهار داشت: قرار بر این  است قیمت خودروهای رقابتی نیز از طریق حاشیه بازار تعیین شود اما شرط این افزایش قیمت خودروهای رقابتی نیز این است که توزیع‌ و فروش نقدی آنها مستمر باشد تا قیمت حاشیه‌ بازار نیز کاهش پیدا کند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلمان
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
مرگ بر خائن
محسن
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
واقعا ما کجای دنیا هستیم کشور در کاره ک بفکر مردم بد بخت نیستن ک چجوری میخوان ماشین بخرن .فقط بفکر منافع خودشون هستن
ناشناس
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
خاک برسرمشتریان شما که ماهستیم مشکل از شمانیست ازماست که برماست...
ناشناس
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
همین الان قیمت بازار توسط عوامل کارخانه ها تعیین میشه. قیمت رقابتی اینجوری نیست که. تولید کننده محدود کشور تحریم وارادات ممنوع. هر از گاهی با تعرفه خداد تومن باز میشه بسته میشه.
محمد
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
فک کنم یه شرط جا افتاده!
*افزایش کیفیت خودرو...
ناشناس
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
پارس کارخانه 83 میلیون تومان.....
افزایش 80 درصدی از اسفند سال 96 تا به امروز
علی برکه الله
ناشناس
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
طبق روش چند ساله شما به مردم ایران خیانت می کنید اگر دلسوز مردم ایران هستید و همچنین قصد حمایت از تولید داخلی را دارید باید تعرفه خودرو وارداتی را بردارید و بگذارید در یک بازار رقابتی خودرو داخلی هم خودش را نشان بدهد در اینصورت هم هم مردم ضرر نمی کنند و هم خودرو ساز داخلی مجبور میشود در یک بازار رقابتی کیفیت کالایش را بالا ببرد و بر اساس نرخ واقعی تولید آنرا بفروشد و رشد واقعی بکند هر چند چشم ما آب نمی خورد که این رانت از آنها گرفته شود و به روال چهل ساله در روی همان پاشنه خواهد چرخید و مردم ضرر اصلی را خواهند و خانواده ها بوسیله این خودروهای بی کیفیت ناایمن در تصادفات کشته خواهند شد .
ناشناس
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
در این 40سال خودروسازها با رانت و کمک دولتها هر بلایی خواستن سر مردم اوردن راه حلش اینه تعرفه را بردارن و
ناشناس
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
هیچ شرطی لازم نداره اجازه دهید کارخانه هر خودرویی را با هر قیمتی دلش می خواهد بفروشد و از طرفی دیگر تعرفه واردات را بردارید همین
پاسخ ها
محسن
| |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
درود بر شما.....
ناشناس
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
این بازیها 40 سال ادامه داره با عوض شدن ریس جمهور و وزرا و........ مشکل حل نمیشه