صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۴۴۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۷ - ۲۹ آبان ۱۳۹۷
برای طراحی این آگهی تلویزیونی کوتاه تعداد بسیار زیادی از تبلیغات ویدیویی برندهای لاکچری و خودرو در ۱۵ سال گذشته به الگوریتم تزریق شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برای طراحی این آگهی تلویزیونی کوتاه تعداد بسیار زیادی از تبلیغات ویدیویی برندهای لاکچری و خودرو در ۱۵ سال گذشته به الگوریتم تزریق شده است.

هوش مصنوعی پس از تجزیه و تحلیل این آگهی‌ها اشیاء، مکان ها و اقدامات مشترک در آنها را مشخص کرده و بر اساس آن سناریویی را ارائه کرده است.