صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۳ تير ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۴۳۴۴۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۷
عباس عبدی در گفت و گو با «انتخاب» پاسخ داد؛
عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب درباره اینکه آیا می توان دیدار اخیر تعدادی از اصلاح طلبان با رییس جمهور را پایان کدورت میان روحانی و اصلاح طلبان دانست یا خیر، گفت: باید منتظر بود و دید. من اطلاعی از جزییات جلسه ندارم ولی به طور کلی کار خوبی است. باید دید در آینده به بهبود روابط، بهبود عملکرد و نزدیک شدن دیدگاه ها کمک می کند یا خیر.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هفته گذشته تعدادی از اصلاح طلبان به دیدار رییس جمهور رفتند و درباره موضوعات مختلف به گفت و گو پرداختند.

به گزارش انتخاب، این دیدار در حالی انجام شد که در ماه های گذشته بسیاری از اصلاح طلبان از قطع ارتباط روحانی با این جریان و عدم استفاده از نظرات آن به عنوان حامیان اصلی او در انتخابات، انتقاد کرده بودند.

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با «انتخاب»، درباره این دیدار و اینکه آیا می توان آن را پایان کدورت میان روحانی و اصلاح طلبان دانست یا خیر، گفت: باید منتظر بود و دید. من اطلاعی از جزییات جلسه ندارم ولی به طور کلی کار خوبی است. باید دید در آینده به بهبود روابط، بهبود عملکرد و نزدیک شدن دیدگاه ها کمک می کند یا خیر.

او ادامه داد: در حال حاضر نمی توان گفت چه اتفاقی خواهد افتاد ولی به طور کلی این نوع دیدارها خوب است و می تواند مفید باشد.

عبدی درباره موضع اصلاح طلبان نسبت به عملکرد روحانی به ویژه در دولت دوازدهم نیز اظهار داشت: من درباره موضع اصلاح طلبان صحبت نمی کنم باید از کسانی که مرجعیت دارند بپرسید. من سخنگوی اصلاح طبان نیستم.

عبدی در ادامه توضیح داد: باید ابتدا ببینیم که مواضع شان با گذشته فرقی کرده یا نه. همین طور، باید دید آقای روحانی مواضعشان تغییر کرده است یا خیر و سپس درباره این موضوع صحبت کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
محمد راسخ نژاد
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
ضرب المثلهای ما همه حکیملنه و سرشار از پند و معنی و حکمت و معرفتند . گاهی , بعضی از انها حاوی یک معنی کنایی و یا طنز و یا انتقادی و یا حتی معنایی "برعکس ظاهر" هم هستند . ضرب المثل معروف "سکوت علامت رضایت است" از این نوع اخر است . یعنی دقیقا بسیاری از اوقات سکوت اصلا و ابدا به معنی رضایت نیست و دلائل دیگری دارد . بیماران بخش جراحی بیمارستانها را درنظر بگیرید ! معمولا بیمارانی که از بهبودی و درمان قطع امید کرده و مایوس شده اند , ساکت ترین بیمارها هستند . در چشمانشان یاس و ناامیدی و افسردگی همراه با قطرات اشک موج میزند و باران ناامیدی از رخسارشان میبارد . به هیچکدام از دلداریهای اطرافیان توجه نمیکنند و توی دلشان تمامی انها را به سخره میگیرند . چون خودشان به این یقین رسیده اند که نباید هیچ امیدی داشته باشند و امید واهی "خود را گول زدن" است . به اینها اضافه کنید بیماری را که حامی و پشت و پناهی هم ندارد . اکثریت مردم ما هم که اقشار کم درامد یا بی درامد هستند , حالا یک چنین روحیه ای پیدا کرده اند . حالی عجیب و غریب ! دلداریها و قولها را دیگر جدی نمیگیرند . بعلاوه , دیگر نمیخواهند و نمیتوانند به خودشان دلخوشی الکی بدهند و خودشان , خودشان را گول بزنند . بله ساکتند . اما نه به معنی رضایت . سکوتی سرشار از بی رمقی و پر از درد دل ! یاحق