صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۴ دی ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۴۲۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۷
شرکت توییتر اعلام کرد که تبلیغات انتخابات میان دوره ای ایالات متحده را کنترل شده تر از همیشه پیگیری خواهد کرد. این موضوع یعنی؛ توییتر قصد ندارد اجازه دهد اکانت های فیک یا جریان های مشخصی کنترل انتخابات را در دست بگیرند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت توییتر اعلام کرد که تبلیغات انتخابات میان دوره ای ایالات متحده را کنترل شده تر از همیشه پیگیری خواهد کرد. این موضوع یعنی؛ توییتر قصد ندارد اجازه دهد اکانت های فیک یا جریان های مشخصی کنترل انتخابات را در دست بگیرند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، با نزدیک شدن به انتخابات ایالات متحده، تبلیغات پیش از انتخابات موضوعی عجیب نیست، اما توییتر با درس گرفتن از اتهامات گذشته در خصوص عدم نظارت بر محتواهای تبلیغاتی قصد دارد این بار ماجرا را به نفع خود تمام کند.

این نظارت سختگیرانه توییتر نه تنها به تبلیغات، بلکه به عملکردها و توییت های احزاب حاضر در انتخابات مرتبط می شود. بر اساس سیاست های شرکت توییتر، به هر نامزد سیاسی در ایالات متحده یک مهلت ثبت نام و اعتبار سنجی اعطا می شود. این ثبت نام با هدف تشکیل کمپین های تبلیغاتی و انجام امور اداری نامزدها انجام می شود. بر این اساس تمامی تبلیغ کنندگان سیاسی در سراسر ایالات متحده باید یک گواهی دقیق تایید هویت و موقعیت مکانی داشته باشند که توسط توییتر صادر شده است.

در صورتی که تبلیغ کنندگان این اعتبارنامه را داشته باشند، اجازه انجام تبلیغات سیاسی را خواهند داشت. البته تاکید اصلی این گواهی بر  "مسائل قانونی تحت پرچم امنیت ملی" متمرکز  است.

این نخستین باری است که توییتر با این حجم از سخت گیری به استقبال انتخابات می رود. باید دید با پایان یافتن انتخابات،رئیس جمهور پر حاشیه ایالات متحده؛ دونالد ترامپ تا چه میزان از عملکرد توییتر راضی خواهد بود.

 این سیاست ها ازتاریخ  30 سپتامبر آغاز می شود .