صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۳ دی ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۴۱۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
فیسبوک  تصمیم گرفته برای مبارزه با تجربه های منفی خرید، تبلیغات منفی را که منجر به تجربه خرید ضعیف شوند حذف کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فیسبوک  تصمیم گرفته برای مبارزه با تجربه های منفی خرید، تبلیغات منفی را که منجر به تجربه خرید ضعیف شوند حذف کند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، فیسبوک یک ابزار جدید را راه اندازی کرده است که تبلیغاتی با اطلاعات نادرست را شناسایی می کند.

فیسبوک این  ابزار جدید را با  هدف آن شناسایی تبلیغات با اطلاعات نادرست طراحی کرده است. این ابزار کمک می کند تا حتی کسب و کارها و تبلیغاتی را که پیش از این دیده اید دوباره بررسی کرده و به سایر کاربران نیز اطلاع دهید که این تبلیغات با ارزش هستند یا بی ارزش و غیرمفید.

سخنگوی فیسبوک در این خصوص می گوید: "ما با افراد مختلفی صحبت کردیم که چیزهایی را از طرف تبلیغ کنندگان فیس بوک خریداری کرده اند و  ناامیدی هایی نیز در خصوص خریدهای خود داشتند بنابراین تصمیم گرفتیم مسیر خریدهای کاربران از فیسبوک را ایمن تر و قاببل اعتمادتر کنیم."

این طرح جدید، اساسا یک سیستم رتبه بندی است. شما می توانید تبلیغات را با یک کلیک ساده روی  گزینه ای مشخص مرور کنید و بازخوردها را نیز بررسی کنید. در ضمن با استفاده از گزینه بازخورد ،اطلاعات و نظرات شما نیز از پرسشنامه ها جمع آوری می شود.

این شرکت به تبلیغ کنندگان هشدار داده که اگر تعداد زیادی شکایت دریافت کند، تبلیغات را حذف می کند.