صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۱ آذر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۴۰۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۲ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۷
امکان پرداخت قبوض مشتریان و هموطنان در این بانک با استفاده از خدمات گسترده بانکداری الکترونیک از ٧ راه مختلف فراهم شده که با استفاده از هر یک از آنها می توان از هر گونه تاخیر در پرداخت قبوض جلوگیری کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بانک صادرات ایران شرایط پرداخت قبوض از ٧ راه مختلف را با استفاده از بسترهای بانکداری الکترونیک برای هموطنان و مشتریان فراهم آورده است.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، امکان پرداخت قبوض مشتریان و هموطنان در این بانک با استفاده از خدمات گسترده بانکداری الکترونیک از ٧ راه مختلف فراهم شده که با استفاده از هر یک از آنها می توان از هر گونه تاخیر در پرداخت قبوض جلوگیری کرد.

بنا براین گزارش، «تلفنبانک »، «همراه بانک»، «اینترنت بانک»، «همبانک»، «بانک پرداخت»، «دستگاه های خودپرداز»، «پایانه های فروش» از جمله امکانات امن خدمات بانکداری الکترونیکی بانک صادرات ایران هستند که با استفاده از هر یک از آنها، مشتریان و عموم هموطنان می توانند به سرعت و بدون حضور فیزیکی در شعب، علاوه بر پرداخت قبوض، به سایر خدمات بانکداری همچون دریافت مانده، صورت حساب، انتقال وجه به حساب خود، استعلام چک، محاسبه شبا، پرداخت قسط، واریز وجوه کارفرمایان بیمه تامین اجتماعی، دسترسی به خدمات بیمه سرمد، واریز وجه برای سازمان های خیریه، خرید شارژ مستقیم تلفن همراه، اعلام مفقودی، دریافت رمز یکبار مصرف، امضای دیجیتال، واریز جمعی وجوه شرکت ها، استعلام ضمانت نامه ها و اعتبارات اسنادی و... دسترسی داشته باشند.

در این راستا، سامانه همبانک صادرات ایران با داشتن ٦ منوی اصلی و ٢٣ زیرمنو از جمله کامل ترین و پرسرعت ترین سامانه انتقال و پردازش اطلاعات حساب بانکی بر بستر USSD است که استقبال از آن در کنار سامانه همراه بانک صادرات ایران، ظرفیت پرقدرت و امنی در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک برای مشتریان ایجاد کرده است. سامانه «بانک پرداخت» این بانک نیز با هدف سهولت، صرفهجویی در وقت و هزینه با امکان پرداخت قبض تلفن همراه اپراتور همراه اول به صورت خودکار از حساب مشتری بدون کسر کارمزد را در هر دوره فراهم کرده است. «همراه بانک» صادرات ایران نیز خدمتی است كه مشتريان را قادر مي‌سازد تا برخي عمليات بانكي را از طريق تلفن همراه خود با استفاده از این نرم‌افزار در هر ساعتي از شبانه روز انجام دهند.

دسترسی به «تلفنبانک» با شماره گیری ( ٠٩٦٠٢) در سراسر کشور، نیز يکي از سامانه هاي مهم ارتباطي بانک است که در تمامي ساعات شبانه روز علاوه بر ارائه برخي خدمات مختلف و متنوع بانكي همانند اطلاع از آخرين وضعيت موجودي حساب و كارت، اطلاع از سه گردش آخر حساب و کارت، دريافت صورتحساب،شنيدن رمز حساب، تغيير رمز حساب، اعلام مفقودي كارت، اطلاع از آخرين وضعيت چک، انتقال وجه بين حسابهاي يك مشتري، پرداخت اقساط تسهيلات و...، سعی در رفع مشکلات و راهنمائی مشتریان دارد. همچنین دستگاه های خودپرداز و پایانه های فروش متصل به حساب های بانک صادرات ایران نیز از جمله بهترین و مطمئن ترین امکانات پرداخت قبوض در این بانک به شمار می آیند.

گفتنی است، بانک صادرات ایران با داشتن قریب بر ٣ هزار شعبه و باجه در سراسر کشور، بیش از ٤٥ میلیون مشتری و بالغ بر ٧٢ میلیون کارت بانکی صادره، جایگاه ویژه ای در میان مردم کشور داشته و با توجه به لایه های امنیتی متعدد در عملیات بانکداری الکترونیک، امکان ارائه خدمات متنوع بانکی به مشتریان را فراهم کرده است بطوریکه ماهانه قریب به ٣ میلیون قبض از طریق سامانه های الکترونیکی بانک صادرات ایران به صورت غیرحضوری پرداخت می شود.