پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فیسبوک اعلام کرده در تلاش است تا یک ابزار جدید برای مبارزه با تبلیغات ناخواسته طراحی کند. ابزاری که بدون اجازه کاربر هیچ اطلاعاتی را در اختیار کمپین های تبلیغاتی نمی گذارد.
به گزارش سرویس ای تی انتخاب به نقل از سی نت، فیس بوک در حال ساخت یک ابزار برای مبارزه با تبلیغات بدون رضایت است. درواقع این شبکه اجتماعی قصد دارد به تبلیغ کنندگان اطمینان دهد که کاربران موافقت کرده اند اطلاعات خود را برای کمپینهای بازاریابی در شبکه اجتماعی مورد استفاده قرار دهند.
بر این اساس پیش از ارسال پیام های هدفمند، با استفاده از فیس بوک، تبلیغ کنندگان باید اطمینان حاصل کنند که مجوز شخصی دارند.درواقع ، فیس بوک یک ابزار صدور مجوز را ایجاد می کند که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا قبل از استفاده از ایمیل برای تبلیغات در شبکه اجتماعی بزرگ، مجوز کاربر را دریافت کنند.
این ابزار که قبلا توسط تک کرانچ آزموده شده ، بخشی از برنامه مخاطبین فیس بوک است که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد فهرستی از داده های مشتری های هدف مانند آدرس های ایمیل را بارگذاری کنند. فیس بوک پس از آن داده ها را در برابر کاربران خود مطابقت می دهد، و در صورت تایید کاربران به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا افراد را در شبکه اجتماعی برای تبلیغات قرار دهند.
با این ابزار صدور گواهینامه جدید، تبلیغ کنندگان متعهد می شوند که اجازه استفاده از داده ها را دریافت کنند. انتظار می رود فیس بوک نیز برای جلوگیری از به اشتراک گذاری اطلاعات در حساب ها فعال تر باشد.
الیزابت دیانا، سخنگوی فیس بوک، گفت: "ما همیشه شرایطی برای اطمینان از اینکه آگهی دهندگان برای داده هایی که از آنها استفاده می کنند، رضایت داشته اند ادیشیده ایم . اما ما قصد داریم که این شرایط را بیشتر برجسته تر کرده و آموزش بیشتری در این زمینه داشته باشیم ."