صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۴۰۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۴ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۷
فیسبوک امروز اعلام کرد از این پس تبلیغات اشتراکی یا همان گزینه "دسته بندی های مشترک " را از بین گزینه های تبلیغاتی خود حذف می کند .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فیسبوک امروز اعلام کرد از این پس تبلیغات اشتراکی یا همان گزینه "دسته بندی های مشترک " را از بین گزینه های تبلیغاتی خود حذف می کند .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، فیس بوک  قصد افزایش محدودیت هایی را  دارد که تبلیغ کنندگان تا کنون  با آزادی کامل از آن ها استفاده می کردند.

درواقع این شبکه اجتماعی قصد دارد به گزینه دسته بندی های مشترک پایان دهد . این موضوع را می توان نخستین گام جدی فیسبوک برای حل تعارضاتش با مخاطبان دانست .

در حال حاضر فیس بوک در حال بررسی چگونگی محافظت از اطلاعات افراد است.به نظر می رسد نخستین گام برای حل مشکلات را نیز با محدود کردن  برخی از شیوه های تبلیغاتی برداشته است.

بر همین اساس ، این شبکه اجتماعی امروز اعلام کرد که  قصد پایان دادن به گزینه ای به نام "دسته بندی های اشتراکی " را دارد. گزینه ای که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد از اطلاعات ارائه دهندگان داده های شخص ثالث از جمله Experian و Oracle Data Cloud استفاده کنند.

این شرکت در یک پست وبلاگی گفت: "در حالی که این عمل به نوعی وابسته به صنعت عمومی است، ما اعتقاد داریم با کمک این فرایند می توان  در طول شش ماه آینده ، به بهبود حریم خصوصی افراد عضو فیس بوک کمک کرد."

فیس بوک پیش از این نیز  در روز چهارشنبه اعلام کرد که ابزارهای حفظ حریم خصوصی جدیدی را برای مردم فراهم می کند تا تنظیمات داده خود را مدیریت کنند. به عنوان مثال، آنها به شما اجازه دسترسی و حذف موارد را از جدول زمانی خود مانند پست ها و نظرات می دهند. آنها همچنین برای دانلود و مشاهده تمام اطلاعات فیس بوک  تسهیلاتی را فراهم می کنند.