صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۰ تير ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۳۹۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶
گجت هوشمند hidrate me یک بطری جادویی است که به کاربران از هر قشری کمک می کند با کمک تکنولوژی به سرعت متوجه کمبود آب بدن خود شده و مایعات بنوشند و در نتیجه هرگز از ورزش یا فعالیت های بدنی منظم فراری نباشند .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گجت هوشمند hidrate me  یک بطری جادویی است که به کاربران از هر قشری کمک می کند با کمک تکنولوژی به سرعت متوجه کمبود آب بدن خود شده و مایعات بنوشند و در نتیجه هرگز از ورزش یا فعالیت های بدنی منظم فراری نباشند . 

به گزارش «انتخاب» به نقل از کیک استارتر، بسیاری از افراد ورزشکار یا پر مشغله،فراموش می کنند که باید در طول روز به میزان مشخصی مایعات مصرف کنند . بروز مشکلات کلیه، کبد و بسیاری از اختلالات خلقی ناشی از همین کمبود مایعات بدن است. اما گروهی از پژوهشگران خلاق حوزه تکنولوژیِ/سلامت ،یک بطری هوشمند طراحی کرده اند که اجازه نمی دهد بدن کاربر دچار کم آبی شود .

روش کار این بطری بسیار جالب است . کافیست اپلیکیشن این گجت را روی موبایل هوشمند خود نصب کنید ، سپس جدولی از برنامه های روزانه ، مثل ورزش،کار ، فعالیت های روزمره و ... را در آن ثبت کنید . سپس بطری خود را پر از مایعات کرده و به ورزش یا امور روزمره زندگی خود بپردازید. این بطری هوشمند با محاسبه نرخ فعالیت ها، وضعیت شاخص توده بدنی شما و احتمال تعرق بر حسب دمای محیط ، در فواصل زمانی منطقی و معین به شما هشدار می دهد تا آب نوشیده و بدن خود را هیدراته کنید .   

زمانی که بدن شما از حدی معین بیشتر آب از دست می دهد ، حس شادابی و سلامتی شما نیز به مرورکاهش پیدا می کند . اما اگر از این بطری هوشمند  استفاده کنید ، ناچار خواهید شد ، برای قطع پیغام های هشدار هم که شده ، در فواصل زمانی معین آب بنوشید . هشدارهایی که هم به شکل زنگ روی موبایل و هم در قالب نورانی شدن بطری انجام می شود .

این بطری قابلیت همگام سازی خود با 2 سیستم عامل اندروید و ios  را داراست و افزون بر این ها می تواد از طریق بلوتوث نیز با موبایل هوشمند کاربران ارتباط بگیرد . افزون بر این ها ، اگر قصد دارید به شکل گروهی ورزش کنید نیز می توانید در اپلیکیشن این گجت جدولی منظم از ساعات ورزش گروهی تدوین کرده و دوستانتان را نیز در این گجت سلامتی سهیم کنید .

این محصول در 6 رنگبندی جذاب :سفید ،سبز ، صورتی ،آبی ، مشکی و بنفش در دسترس کاربران قرار دارد . جنس این محصول از پلاستیک فشرده مقاوم و شفاف ساخته شده است .