صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۳۷۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۶ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ريیس کمیسیون فرهنگي و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در جریان نشست سازمان ورزش و تجلیل از سیدمصطفی هاشمی طبا عنوان کرد: جامعه نیازمند معرفی الگوهای ورزشی موفق و در دسترس است.

محمدجواد حق شناس روز چهارشنبه در نشست تخصصي مديريت شهري و مديران سازمان ورزش در آکادمی ورزش شهروندی که به منظور تجلیل از سید مصطفی هاشمی طبا برپاشد، هفته تربیت بدنی را به قهرمانان و مربیان ورزشی و خادمان عرصه ورزش در سازمان ورزش شهرداری تهران تبریک گفت.

وی با بیان اینکه امروز اولین حضور در جمع دوستان ورزشی را دارم عنوان کرد: امروز برای برای انجام وظیفه ای جمع شده ایم و در شورای راهبردی سازمان ورزش، از تلاش ها، زحمات، اندیشه، سبک زندگی و اخلاق یک شخصیت بزرگ و ارزشمند تقدیر کنيم .

وی گفت: سید مصطفی هاشمی طبا از مدیران شاخص جمهوری اسلامی هستند و حضورشان در چهار دهه مدیریت نشانگر باورشان به خدمت بدون حاشیه بوده است.

حق شناس افزود: هاشمی طبا تلاش کرد مدیریتی تمام عیار، منظم و شفاف را به نمایش گذارد.

وی گفت: امروز، در شهر نیازمندیم که الگوهایی که می توانند برای جوانان شاخص باشند به عنوان الگوی موفق و در دسترس را معرفی کنیم.

وی خطاب به حاضران عنوان کرد: همه شما مي توانید هاشمی طبا بشوید؛ همه در نوک قله ای هستید که می توانید مجموعه ای را راهبری کنید و قطعا این موقعیت را دارید که قاعده هرم را بزرگتر کنید.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران خطاب به مدیران گفت: توجه به جسم و کالبد مراجعان و ورزشکاران کافی نیست و باید الگوهای مناسب را به جامعه معرفی کنیم.

وی یادآور شد: مولوی شخصیتی مانند حضرت علی (ع) و رستم دستان را برای رسیدن به مدینه فاضله به عنوان الگو معرفی می کند.

وی افزود: ورزشکاران ما نیز این دو الگو را دارند و نگاه و اندیشه امام علی(ع) در همه و ویژگی های رستم در اندیشه همه ایرانیان است .

وی اغزود: جهان پهلوان تختی از دیگر الگوها برای جامعه است و مسیری را می رود که می تواند در ورزش به عنوان یک الگو به جامعه معرفی شود .

وی با بیان اینکه امروز از کاهش اخلاق و فروافتادن اخلاق در جامعه رنج می بریم خاطر نشان کرد: در انتخابات گذشته دیدیم که حتی در عرصه های سیاسی می توان رفتار اخلاق گرایانه داشت و این رفتار را از هاشمی طبا دیدیم و ثابت کردیم می توانیم رفتار اخلاق مدارانه را ترویج کنیم.

وی در توصیف هاشمی طبا عنوان کرد: ایشان هم نماد یک مدیر موفق و هم نماد انسان اخلاق گرا است که امروز جامعه به آن نیاز دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که فعالیت در شورای شهر با رضایت مندی بیشتر مردم ختم شود.

وی افزود: هدف واحد همه ما کسب رضایت مردم است، و اگر کسی بخواهد رضایت حضرت حق را کسب کند باید رضایت مردم را کسب کرده و برای کاهش رنج مردم تلاش کند.

وی با بیان اینکه مجموعه ورزشی جایی است که مردم با حال خوش از آنجا خارج می شوند، برای مردم حال خوش آرزو کرد.