صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۷ دی ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۳۵۰۴۳
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۰۷ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۰
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یکی از بینندگان "انتخاب" با ارسال پیامی نوشته است:

بنده از مشترکان ایرانسل هستم. این اپراتور برای مشترکینی که از Gprs استفاده می کنند بسته های افزایشی یک روزه هفتگی و ماهانه پیشنهاد کرده که برای بسیاری افراد مثل من که زیاد از اینترنت همراه استفاده می کنیم ایده ال است.

ولی الان 3 روز است که این سرویس قطع است وقبلا نیز بارها چنین اتفاقی افتاده است. سوال من این است که این شرکت در قبال چنین مشکلاتی در مقابل مشترکینش که ماهانه 10000 تومان پرداخت می کنند مسولیتی دارد یا نه؟ یا اینکه چنین انتظاری مضحک و مسخره است و به جوک و لطیفه شباهت دارد.

از مسولین آن سایت محترم خواهش می کنم لااقل این مشکل را منعکس کنند تا شاید عزیزان ایرانسل علاوه بر تبلیغات آنچنانی در تلویزیون زحمت یک پاسخگویی یا زبانم لال عذرخواهی را به خود بدهند.

با تشکر عباسی از مازندران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۶
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
ازتون خواهش میکنیم یه فکری راجع به آنتن دهی و قطع و وصل شدن GPRS ایرانسل کنین.
لطفا به اين همه شکايت احترام بذارین و رسيدگی کنین.
شکایت از ایرانسل
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
دوستان عزیز با توجه به حجم زیاد نارضایتی از ایرانسل من به این فکر افتادم تا با راه اندازی یک وبلاگ مقدمات جمع آوری امضاء جهت تقدیم شکایت به مراجع ذی صلاح رو فراهم کنم
از تمامی کسانی که از طرف این شرکت متضرر شده اند دعوت میشه به این وبلاگ مراجعه کنند و نسبت به طرح شکایتشون اقدام کنن
از سایت مردمی اتخاب هم درخواست میکنم با توجه به اینکه این وبلاگ هدفی عام المنفعه رو دنبال میکنه این کامنت رو سانسور نکنه
آدرس وبلاگ:
shekayat-az-irancell.blogfa.com
IRAN VELLL
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
همه جای دنیا اینترنت رو هر روز ارزانتر از دیروز میکنند. اونوقت یک بسته GPRS ایرانسل داریم که منت میزاره که هیچ. هر چند ماه هم گرونترش میکنه. امیدوارم تو جهنم چنین سیستمی نباشه!!!!!!!!!!!!!!!
ايران ول
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
دوستان همه اون امكانات و بسته هاي تشويقي كه ديديد "در باغ سبز بود"
ناشناس
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
جالبه که بسته های افزایشی روزانه در ابتدا نا محدود بود بعد از مدتی شد 200 مگابایت و حالا شده 125 مگابایت
بهشون هم اعتراض میکنی با پررویی تمام یه چیزی هم از آدم طلبکار میشن
دزدی که شاخ و دم نداره برادر من
ناشناس
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
این مشکل بارها برای من نیز پیش آمده است
ناشناس
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
سرویس وایمکس این شرکت هم در منطقه سردار جنگل پونک همین مشکل را دارد...هر دو ساعت قطع می شود..
هر چقدر هم به 707 زنگ می زنم کسی جواب نمی دهد...حتی تا 45 دقیقه منتظر شده ام اما فقط بوق انتظار می زنند...هیچ کس پاسخگو نیست...به نمایندگی ها هم می روم می گویند ما فقط می فروشیم...با 707 تماس بگیر...
کلا سر کاریم...
..........
ناشناس
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
خدمات ايرانسل واقعا افتضاح است
دلتا
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
عزیز من اگر این کارها را نکنند مبلغ 2 ميليارد و 750 ميليون تومان برای اینکه نام ایرانسل به لیگ اضافه بشه را از کجا بیاورند که خوشبختانه با هوشیاری وزیر محترم ورزش ناکام ماند ایرانسل یک مار خوش خط وخال است که پول مردم را به چپاول می برد وهیچکس پاسخگو نیست بنده برای یک مشکلی که با ایرانسل داشتم حدوود 100 هزار تومان هزینه تماس با کارشناسان ایرانسل(وایمکس ) داشتم ولی هیچ نتیجه ای نگرفتم راستی اگر از محل دفتر مدیر عامل ان خبری پیدا نمودی ما را هم بی خبر نگزارید منکه هرچی توی اینترنت گشتم همچین چیزی پیدا نکردم