صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۳۱۲۰۵
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۲ - ۲۰ تير ۱۳۹۰
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استقلال در آستانه عقد قرارداد با يکي از سرشناس ترين بازيکنان يک دهه اخير بوندسليگاست.

علي فتح ا.. زاده که در پي يک خريد رويايي براي تيمش در سمت چپ زمين ميگردد ، پس از مذاکرات نه چندان موفق با ملامحمد در پي جذب يک ستاره سرشناس که کم کم پا به سن گذاشته و از روزهاي اوجش در اين تيم فاصله گرفته است.لئوناردو دي دوسانتوس ملقب به ده ده بازيکني که سال ها سابقه کاپيتاني دومين تيم سرشناس آلمان يعني بورسيا دورتموند را داشته است اگرچه اين بازيکن قطعا مي تواند با پيشنهادهاي مالي مناسبي از سوي تيم هاي عربي مواجه شود اما دوستان آلماني فتح ا... زاده اين بازيکن را به استقلال پيشنهاد داده اند تا حاجي در صورت توافق با اين بازيکن ، يکي از سرشناس ترين بازيکنان خارجي تاريخ ليگ ايران را جذب کرده باشد.


علي فتح ا...زاده مديرعامل استقلال که سعي داشت خبر مذاکره با«ده ده»برزيلي را کتمان کند به خبر آنلاين گفت:«براي سمت چپ زمين از بين هوارملا محمد، يک گزينه پرتغالي و يک برزيلي دنبال گزينه اي هستيم که بتوانيم يکي را به ايران بياوريم.»
درحالي که عابديني سه بازيکن از بوندس ليگا به ايران آورده آيا فتح ا...زاده مي خواهد با خريد کاپيتان دورتموند از عابديني عقب نيفتد؟ او در پاسخ به اين سؤال مي گويد:«کاري مي کنيد تا ما پيش، پيش قول بدهيم.

ما مذاکراتي را با «ده ده»داشتيم اما هنوز جدي نشده و به توافقي نرسيديم. غير از او با گزينه پرتغالي مان هم خوب پيش رفتيم اما هر کدام شان که بيايند بازيکنان خوبي هستند. خيال تان راحت باشد.»