صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۳۱۱۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۶ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري گفت: متأسفانه امروز رمال ها و حتي مداحان غيرمتعهد سطح ديني مردم را پايين مي آورند و اين چيزي است که دشمن دنبال مي کند.
به گزارش خبرنگار ما، آية ا... سيد علي شفيعي، روز گذشته در بازديد از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان اظهار داشت: همان گونه که مقام معظم رهبري از دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم به عنوان نماد روشنفکري اين حوزه ياد کرده اند بايد اين گونه باور داشته باشيم که وزارت ارشاد اسلامي نيز با برخورداري از عقلا، خردمندان و هنرمندان در تشکل خود، مي تواند نماد روشنفکري در اسلام باشد.
نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري اضافه کرد: امروز شگرد دشمن اين است که مردم را از طريق مذهب، لامذهب کرده تا از اين طريق به نظام ما ضربه وارد کند؛ مردم بايد خود با اين توطئه دشمنان، عاقلانه برخورد کرده و قضايا را بررسي نمايند.
آية ا... شفيعي يادآور شد: دشمن گمان مي کند که ما ملتي خرافي هستيم و اين موضوع را در همه سطوح حتي سطح سياسي تبليغ کرده و هر کس را به گونه اي فريب داده است؛ ما نمي توانيم ملتي خرافي، سطح پايين و خشک مقدس باشيم، بلکه عقلانيت بايد در رأس اهداف ما باشد، شرع تابع چيزي است که قرآن، احاديث، روايات و فقها مي گويد.
همچنين حجة الاسلام سيد لطف ا... سپهر، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان اظهار داشت: اداره کل ارشاد در سال جهاد اقتصادي به منظور اجرايي کردن فرامين مقام معظم رهبري، بصيرت ديني را در دستور کار خود قرار داده و برنامه هاي خود را به سمت فعاليتهاي ديني و فرهنگي سوق داده است.
وي تعداد کانونهاي فرهنگي و هنري فعال در سطح استان را 600 کانون برشمرد و ادامه داد: تمامي فعاليتهاي اين اداره تحت عنوان فعاليتهاي بين المللي، منطقه اي، ملي و استاني در تمامي شهرستان هاي استان ساماندهي شده است تا تمامي استان از فعاليت هاي فرهنگي بهره مند شود.
وي با اشاره به برگزاري کنگره هاي مختلف از جمله کنگره بزرگداشت شيخ شوشتري و آية ا... معزي، خاطر نشان کرد: امسال نيز دو کنگره بزرگداشت سيد خرمشهري آية ا... غريفي و علامه برجسته آية ا... وحيد بهبهاني در اين استان اجرا مي شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
عزیزان مشکل اصلی خود مردم هستند. اگر این مداحان دروغگوی بیسواد مخاطب نداشتند مسلما یا شغلشان را عوض میکردند یا رویه شان را عوض میکردند ویا بر سطح سوادشان می افزودند ولی متاسفانه این افراد مخاطب زیاد دارند و افراد متفکر مجبورند کنج عزلت بگزینند و این وسط مظلومترین افراد امامان ما هستند
ناشناس
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
ای دل غافل ..
کجای کارید که دین رو از یاد بردند ...
ناشناس
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
بذاریدیه نمونه از مداحی این مداحان غیر متعهد رو واستون بنویسم شما خودتون قضاوت کنید:
هر شب به شما من تک میزنم
اگه جواب ندی من پیامک میزنم
آیا شان امام حسین همچین مزخرفاتیه؟!