صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۲ دی ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۳۰۲۲۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۰
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بزرگترين شرکت خودروسازي جهان با عذرخواهي از مشتريان، کار جمع آوري بيش از 110 هزار دستگاه از خودروهاي هيبريدي توليدي خود را به دليل نگراني از وجود نقص در مدار منبع تغذيه برق، آغاز کرد.

شرکت خودروسازي ژاپني تويوتا اعلام کرده خودروهاي «هايلندر» و «لکسوس RX400h » از جمله خودروهايي هستند که بايد از سراسر جهان به اين شرکت بازگردانده شوند. نقص الکتريکي موجود در اين خودرو به گفته تويوتا مي تواند در اثر تخريب فيوز برق به متوقف شدن ناگهاني خودرو منجر شود.

شرکت تويوتا طي 18 ماه گذشته در حدود 12 ميليون دستگاه از خودروهاي خود را باز پس گرفته است. فراخوان جديد بازگرداندن خودروهاي تويوتا بيشتر کشورهاي آمريکا، ژاپن، اروپا، کانادا، استراليا و کره جنوبي را در بر مي گيرد.

بر پايه گزارش بي بي سي، فراخوان اخير تويوتا پرسشهاي جديدي را درباره ضعف عملکرد بخش کنترل کيفيت اين شرکت بزرگ خودروسازي به وجود آورده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
مگه كشور ما خودروي مشكل دار توليد ميكنه كه معذرت خواهي كنه چه حرفهاي ميزنيدا
وحید
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
اینارو ول کن آسمونو بپا هواپیما نیوفته رو سرت
یعقوب
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
مرد که معذرت خواهی نمیکنه!
حامی خیلی جدی تولیدات داخلی!
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
تو ایران که مشکلی از نظر خودروسازی نداریم
تولید کنندگان وطنی هم با از جان گذشتگی اینهمه مدلهای "مختلف و متفاوت" (!) پراید و پژو برای من و شما تولید میکنند که با خوبی و خوشی هرجایی که میخواهیم بریم و حالا بعضی وقتها هم تصادفی بکنیم که به جایی بر نمیخوره که!
البته این تلفات خیلی خیلی جزئی هستند و در واقع مرحومین محترم حوادث رانندگی چون در راه پیشرفت کشور و عدم وابستگی به استکبار کشته میشوند شهید محسوب شده و به بهشت میدوند انشاء ا...
اون خودروسازهای بی دین استکبار هم هرچقدر از مردم عذرخواهی کنند فایده ای ندارد چون همشان اون دنیا میروند جهنم.
فرزاد
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
خودرو سازی ایران رتبه 13 جهان رو داراست.این صنعت در قبل از انقلاب اسلامی و در بعد از انقلاب اسلامی فعالیتهای زیادی داشته.
یکی از مشکلات این صنعت تولید خودروهایی است که شخصا فکر می کنم باید متوقف شوند.تولید این نوع خودرو ها دیگر به صلاح نیست.

خودروهایی باید تولید شود که از نظر ظاهری مصرف سوخت و عمر مفید در سطح بالایی باشند.

از دیگر مشکلات این صنعت تحریم ها و همکاری نکردن شرکت های خودرو سازی با این صنعت در کشورمان است البته تکنولوژی های مربوطه این صنعت نظامی نیست و با عموم مردم جامعه سر و کار دارد.

تغییر مدیران و تغییر سیاست های شرکتهای مربوط در پی ان هم از این قبیل مشکلاتند.

مسولان کارمندان و کارگران این صنعت همه بخشی از جامعه اند و باید همت کنند خودرویی شایسته ایران تولید کنند.
ناشناس
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
به همین دلیل است که اگر روزی بازارهای چنین شرکت هایی در ایران باز شود خودرو سازان ایرانی باید بروند غاز بچرانند . پس بهترین راه حل برای تحمیل خودروهای بی کیفیت خود گذاشتن شرایط سخت گمرکی برای وارد کنندگان این خودرو هاست تا محصول خود را با هر قیمت غیر منصفی و کیفیت پائین به مشتری غالب کنند .