تا لحظه ای که اینقدر واقع بین نیستیم که خودمونو جای اون خانم ها در اون لحظات بدون هیچ گناهی بذاریم دیدن این حرفا که این پست فطرت ها حق داشتند جای تعجب نداره
امیدوارم تا همیشه در قعر جهنم بسوزند
Sajad
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
به نظرم/ غیرت ایرونی نداشتن / شاید تو کشورهای غرب این کارا عادی شده اما تو ایران اولین باره که میشنوم که همچین کاری رخ بده/ اینا شرف وناموس نداشتن / بهترین مجازات اعـــــــــــــــــــــدام / سجاد20 ساله از سوسنگرد
رسول
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
امیرالمومنین میفرمایند:کارها دو دسته اند. یک دسته کارهایی که سختی آنها تمام شده و لذت انجام آن میماند. و دسته دیگر کارهایی که لذت زود گذر آنها میرود و گرفتاری و عذاب آن میماند.
داریوش
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
سلام.من که اعصابم خورده.آخه بابا حیوونم این کارو نمیکنه که این کثافتا کردن.باید زجرکش میشدن.
دختر
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
شما هایی که دم از اعدام نکردن میزنین هیچکدامتان دختر نبودین که بفهمین مورد تجاوز واقع شدن از مردن بدتر است . هیچ کدام شکنجه ای که آن دختر بچه 12 ساله کشید را نکشیدین . نمیفهمین اون زنها و اون دختر ها تا مدتها و شاید تا آخر عمر دچار مشکلات و کابوس های عمیق روحی شده اند . نمی فهمید اون دختر بچه شاید دیگه هرگز نتونه ازدواج کنه ..............
امیر
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
فقط اعدام. حالم از این جور ادما بهم میخوره اینا از حیوونم پست تر هستند.اشغالای نامرد
ناشناس
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
طبق قانون به اشد مجازات برسند
وحید
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
تقریبا همه نظرات رو خوندم و چند مسئله رو بررسی کردم :
1 - جامعه ما داره رو به خشونت می ره
2 - تفریح حدود مشخصی نداره
3 - مجازات عوامل اصلی این جریان پیچیدگی زیادی داره
....
....
ولی من بعنوان یک ایرانی و یک مسلمان هیچ جوره نمی تونم این اقدام شنیع رو توجیه کنم ...... از خدا برای افرادی که مورد تعرض قرار گرفتن و خانواده هاشون ٰصبر و برای مجرمین از محضر دادگاه اشد مجازات رو خواهانم ... فقط کافیه برای چند لحظه خودمون رو جای افراد و خانواده های مورد تعرض قرار گرفته بزاریم .... باور کنید که خیلی زجر آوره ...حتی تصورش .....
اگر با اینگونه مسائل برخورد جدی بشه قطعا زودتر به یک اجتماع امن تر میرسیم و جالبه که یک زمانی بحث این بود که تمامی این افراد متجاوز به عنف هستند و حکم این عمل هم قطعا اعدام هستش ولی توی دادگاه اول فقط 4 نفر محکوم شدن و مابقی حتما زمانی که اونها تجاوز می کردن داشتن تماشا می کردن و دست می زدن....من فکر کنم اونهایی که از حکم اعدام تونستن جون سالم به در ببرن حکما خرج زیادی کردن وگرنه این گروه همگی متجاوز به عنف بودند و حکم اعدام برای همشون باید اجرا بشه ....غیر از بقیه جرائمشون .........
و اینکه بحث سر این بود اونها 16 نفر بودند که حالا انگار تعدادشون هم داره کم میشه و چنتایی شون هم انگار اصلا نبودند.......
خدایا ...تو تنها حاکم عادل و دادستان واقعی هستی ...به داد ما برس و نجاتمان بده ....آمین
ساشا
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
من خودم کسی هستم که نه پدرم پول داشت ونه مادرم. از اون روز که دست چپ و راستم و شناختم فقط کار کردم. چون سالم بودم ومیتونستم کار کنم و گریم خودمو از آب بکشم بالا. فکر نکنید پشت میز شرکت مینشستم. من فقط کارگری کردم و سختی کشیدم و به حمدالله الان نسبت به خیلی از همسنیام جلوترم. مشکل این خوکهای کثیف فقر نبوده. تنبلی بوده چون خداوند به همشون بدن سالم داده ومیتونستند کار کنند و موفق بشند. مگه من چه فرقی با اونا داشتم. پس من هم بایستی مینشستم توخونه و چشم میدوختم به مال و ناموس مردم.
يک خميني شهري
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
فقط اعدام و ديگر هيچ
ناشناس
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
اعدام
mam2
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
bayad sangsar beshan
بهناز
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
واقعا وقتی آدم میبینه که بعضی ها چطوری از این کثافت ها حمایت میکنند دلش میخواد بمیره.
جدا ما زنا نباید امنیت داشته باشیم؟ اینا اگه زن چادری هم ببینند نمیتونند جلوی خودشونا بگیرند چون مریضند
شما که از آدم مریض حمایت میکنی هم مریضی و چونه ی خودتا میزنی
شبدر
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
حیف اسم حتی حیوان که بخوای به این کثافتا بدی اینا رو باید 1000 بار اعدام کرد و به خانواده های قربانیا بگن هرکدوم یه تیکه از بدنشونو بکنن تیکه تیکشون کنن
mehdi
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
تنها قاضی فقط خداست
هیچ انسانی حق قضاوت ندارد
تمام ما انسانها به شیوه های مختلف گناه میکنیم و فقط یکنفر میتواند رای اعدام یا بخشش برای ما صادر کند و آن هم خداست
رضا
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
دوستان این همه نظر شنیدم اما یک نفر نگفت مقصر اصلی کیه؟ تک تک اینها رو باید با پدر و مادرشان به دار مجازات کشید . تا همچین بچه ای تحویل اجتماع ندن . هی میگن بیکاری و ازادی و .... اینها تربیت نداشتن خوبه 6 نفرشون یه خروار سابقه دارن . دست من بود 70 سال خوشگل تو یه سیا ه چال انفرادی حبسشون میکردم . حیف این جون های رعناست به این زودی برن لا لا
مهدی
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
به نظرمن کاری که نباید میشده شده وهنوز هم ادامه داره پس همه با هم دعا کنید هرچه زودتر امام زمان ع ظهور کنه تا همه راحت بشند بیخودی یه هم بدوبیراه نگید که فایده نداره وکنترل از دست در رفته
لیلا
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
یه لحظه خودتونو جای اون دختر 12 ساله بذارین.
تا وقتی که در جامعه بی بندوباری هست این اتفاقات دوباره تکرار می شود ، من از روزی میترسم که شاید من قربانی این حادثه باشم. اعدام کافی نیست باید قوانین محکمی دولت اتخاذ کند که دیگر شاهد این گونه بی بندو باری ها نباشیم .
ناشناس
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
سنگسار جلو مردم
علی
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
در این که این حیوونا باید به سزای اعمالشون برسند هیچ شکی نیست ولی نگاهی به حوادث یک ماهه اخیر و تجاوزهای گروهی در مناطق مختلف کشور نشون میده که در ایران نیاز جنسی سرکوب شده.
سن این جوونایی که این کارهارو کردن در همه ی موارد بین 18تا30 ساله این نشون میده جوونا توی ایران مشکل جنسی دارن و باید یه جایی برای تخلیه جوونا بوجود بیاد.
پاسخ ها
سامان
||
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
کاملا حرف شما درسته واقعا برا جوونا راهی برای تخلیه ی هیجانات جنسی نیست ولی این ملاک نمیشه که هرکسی به خودش اجازه بده که حتی به این مسئله فکر کنه که به زور به ناموس افراد تجاوز کنه.
باید کاملا قاطع با این افراد برخورد کنن...
و از مسئولین هم باید خواهش کنیم که اولا امنیت رو به صورت کامل برای خانواده ها برقرار کنن همینطور که سعیشون هم همین هست ولی کم و کاستی هایی داره و در درثانی فکر یک کاره اصولی و درست باشن برای جلوگیری از بروز دوباره ی این مسائل.و مشکلی که هست رو اساسی حل کنند.
محمدفر
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
بعضی دوستان حمایتی میکنند و دلایلی میآورند بر تبرئه این متهمان که نه عقل و نه شرع و نه انسانیت آن را تایید نمیکند مگر من جوان که تا سی و دو سالگی نتوانستم ازدواج کنم باید تجاوز میکردم؟ مگر فقر اعمال کثیفی که حیوان هم انجام نمیدهد را توجیه میکند؟ مگر هر کسی که حجاب نداشت را باید بهش تجاوز کرد؟ آن هم نه یک تجاوز نوع معمول بلکه یک تجاوز وحشتناک گروهی که جلوی چشم مردان و فامیل های آنان ،آیا وقتی در بوسنی ارتش اشغالگر به زنان تجاوز میکرد همین صدا و سیما و همین کسانی که مهربان تر از دایه شدند آه و فغان و ناله و نفرین نمیکردند ؟ مگز زنان و دختران و نوامیس فقط حزب الله لبنان و زنان بوسنی و عراق هست؟ طرفداری از اعمال مجرمانی چنین کمتر از خود جرم نیست
صادق
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
اينها گناهكارند ولي بدونيد كه مسولين و پدر مادر هابا اونا شريكند
چراشو خودتون فك كنيد
سحر
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
فقط اعدام اونم نه یک بار بیش از صد بار.
غمخوار
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
این جنایت هولناکی است و عاملین این جنایت باید مطابق دستور قرآن مجازات شوند.البته مسئولین قوه قضائیه و دولت ونیروی انتظامی و صدا وسیما و حوزه های علمیه نیز مقصرند به یک اندازه،اما باید دانست که در سراسر کشور مثل تهران اصفهان شیراز وکاشمر نیز این اتفاقات زیاد افتاده و می افتد ولی هیچ وقت کسی این همه قال و قیل و جریان سازی نمیکند آن آقایانی که میلیاردی اختلاس می کنند و کسی جلودار آنها نیست ونه قوه قضائیه ونیروی انتظامی نمی گوید خرتون به چند من باید فکر راینجا هارا هم بکنند چرا مائی که سالها بازن و بچه در این منطقه رفت وآمد میکنیم کسی با ما کاری نداشته به اون آقایان بی غیرت که ناموسشون را به باد دادند چرا نمیگید که مالت را بپا مردم را دزد نکن شما هم به همان اندازه زناکاران مقصرید. اما دلیل اصلی این جو سازی مسائل سیاسی مربوط به عزاداری خالصانه وبینظیر در خمینی شهر است نه چیز دیگر والا هیچ کدام از این آقایان دقدقه دینداری ندارند
همدرد
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
من نمی دونم یه آدم هر جقدر هم عوضی.. عقده ای و روانی باشه چطور میتونه به زن حامله یا دختر بچه 12 ساله تجاوز کنه؟؟
ناشناس
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
هر چه سريعتر بايد اقذام شود چراكه درس عبرتي باشد براي كساني كه اين افكار پليد درذهن دارند عبرت بگيرند چندي پش درشهرستان ماچنين اتفاقي افتاد كه سه نفراراذل واوباش دختري را ربوده ومردم منتظر اقدام دستگاه قضا بوده ولي بعد از گذشت چند ماه هنوز هيچ اقدامي صورت نگرفته است
كوروش
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
من نظر نميدم چيزي كه تصورم هست رو عنوان مي كنم
هموطن عزيزي كه ايراني هستي مطمئنا متن اس ام اسي كه هر از چند گاهي براي همديگه ميفرستيم رو خونديد كه در سنگ نوشته هاوحكاكي هاي تخت جمشيد هيچ برده اي نمي بيني هيچ زني را ......بي بند وباري در آن وجود ندارد و . . .
........
مابه دليل وجود فقر به فحشا رو آورده ايم تا زندگي كنيم به خفت تن داده ايم تا نميريم .
اما هرچندفقر نبايدباعث فحشا بشه اما بدون خواست قلبي آدمو از راه درست خارج مي كنه -ما ملت بدي نيستيم اما خودمونو قبول نداريم با اينكه پيشينه ما به بزرگترين سرداران وانسانهاي بزرگ ميرسه اما خودمون كوچيك شديم
هر كس در منزل شخصي خودش ميتونه هرجور راحته رفتار كنه اما مرد كثيف فكري كه از پشت بام پنجره ديگران را ديد ميزنه نميتونه مجرم نباشه
به هر حال بايد با همچين آدمهايي كه شرافت انساني رو نميفهمن برخورد بشه
اين حرف كه اونها ........دليل نميشه بهشون تجاوز بشه
مثل اين ميمونه كه بري كشورهاي اروپايي وببيني زنها پوشش ندارن حالا بايد بهشون تجاوز كرد؟
براي كساني كه چنين طرز فكري دارن متاسفم
اصلا چرا بايد برن از رو ديوار اونارو ديد بزنن كه شهوتشون جلو انسانيتشون رو بگيره
وا اسفا به ما كه اصالت خودمون رو فراموش كرديم
خدا به داد ما برسه
واميدوارم همه اونها رو بگيرن وبه دار مجازات آويزان كنند
مجيد
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
اگر كسي با خواهرو مادر خودشان همين كار را انججججججججججججججام ميدادند چه حالي ميشديد
ايمان
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
گيرم كه شرايط ازدواج نداشتن بايد با ناموس مردم همچين كاري ميكردن؟اعدام هم نميتونه قلب ما ايراني رو اروم كنه.فرهنگ ما اينقدر غني بوده كه جوونامون راستو از كج تشخيص بدن.كار اين گوساله ها توجيه نداره.دوستان مثلا مومن لطفا توجيه نكنن.هرچه زودتر اعدامشون كنيد لطفا
اميرحسين
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
اميدواريم در جامعه ما ديگر شاهد اينگونه فجايع نباشيم حادثه كاشمر يا خميني شهر در هيچ كجاي دنيا حتي در ميان حيوانات هم وجود نداشته است .ايكاش قوه قضاييه وظيفه واقعي خود راانجام نمايد .زن حامله مورد تجاوز قرارگرفته ويا زن كاشمري چطور بايد زندگي كند
ندا
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
پس با فرمایش بعضی از حضرات درباره اینکه قربانیان مقصرند به این تئوری میرسیم که من بعد اگه کسی پول نداشت و از جلوی مغازه طلافروشی که جواهرات زیبایی در ویترین به نمایش گذاشته بود رد شد یه اسلحه برداره و دست و پای طلا فروش و ببنده و تمام طلاها رو بدزده بعدم سرشو بگیره بالا بگه دندش نرم میخواست جواهراتشو نذاره در معرض دید.. واقعا اسف باره!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ایرانی
||
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
ندا خانم برای قیاس گرفتن بایستی شرایط دو چیز مشابه باشه. ناموس و طلاو جواهرات برای شما یکیه؟!!!!
به قول دکتر انوشه طلای ناموستو که می زاری تو دید مردم فقط به خاطر اینکه می خوای آزاد باشی، اونوقت می گی که می خاد نگاه نکنه، نشد حرف. من نگاه نکنم پس کی نگاه کنه؟؟؟؟؟
آزادی این نیست
ندا
||
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
جناب ایرانی سطحی ترین برداشت ازحرف من همین بود که شما تونستی درک کنی ولی با زبون خودت پاسختو میدم گیرم اونا خیلی بد حجاب بودن ولی مگه در انظار مردم بودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اونا در حریم خصوصی خودشون دلشون خواست اینجوری باشن به چه کسی ربط داره؟ والا توی حکومتهای غیر اسلامی هم چنین وحشی گری توجیه نمیشه.
........
فیروز
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
با سلام هیچکس نمیتواند منکر عمق فاجعه باشد وبرای این عمل قبیح وشنیع میبایست مجازاتی در خور منظور و اجرا شود ولی ایا تمامی مجرمین درکشورمان به مجازات واقعی میرسند آیا عوامل محیطی که در بوجود آوردن این ناهنجاریها در جامعه نقش دارند نباید مورد نقد وبررسی قرار گرفته وموضوع بصورت ریشه ای حل شود نگاهی به گذشته تا به امروز حاکی از آن است که این موارد باز هم تکرار خواهد شد بنابراین فقط اشد مجازات باز دارنده نیست ومیبایست بسترهای بوجود آورنده از میان برداشته شوند
علي
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
اگر من روزانه در حجره و شركتم كلاه بر سر مردم بگذارم و با ارتباط و پارتي وام بگيرم و پول بانك كه همان بيت المال باشد را پس ندهم و بعد با اين پولهاي حرام كه قطعا حق تحصيل و رفاه را از برادم گرفته به باغ بروم جلوي يك جوان بدبخت و فقير و هيچ چيز نديده با زن لخت داخل استخر بروم و عياشي كنم .......... آن وقت بايد در شرايطش قرار بگيري تا بتواني قضاوت كني كه گناهكار كيست ؟ آيا گناهكار اصلي جامعه و شرايط بد اقتصادي و نبود عدالت اجتماعي نيست؟ البته كه در نبود عدالت اجتماعي حتي بايد تصور بدتر از اين را هم داشت ....تصور تجاوز و ..... آيا كساني كه با بي عدالتي تمام بيت المال و حق مردم را ضايع ميكنند و براي مثال با اين كارها باعث رشد بيكاري يك سرپرست خانوار مي شوند تا جائيكه دختر و همسر يك فرد بيكار به فساد كشيده ميشود مسئول نيست ؟ آيا حكم او همانند حكم يك زاني نيست ؟ چرا عكس كساني كه ميلياردي اختلاص كرده اند به اين صورت چاپ نميشود ؟ با آدرس و ..... چون در خفاست؟ چون پول دارند؟ چون صداي خيانت شان به اين زودي و مستقيمي بلند نميشود؟ بياييد همه سري به عقل خود بزنيم و ب هقول معروف كلاهمان را قاضي كرده و از خداوند طلب مغفرت و كمك كنيم .
به خدا اين جوانان برادران بدبخت خود من و شما هستند ...... فردا اعدام ميشوند و اثري هم از اثارشان باقي نمي ماند و دوباره روز از نو و روزي از نو
ناشناس
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
می دانید جرا اینها مرتکب این جنایت شدند چون شرایط ازدواج در جامعه مان خیلی سخته /چون بی بند و باری در جامعه خیلی وجود داره/چون ملت بی کارند
مو ز دیار کورشم
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
انسانیت درتمام دنیاهستند روفراموش کردیمه ورو به دشمن پرستی آوردیمه؛دوست عزیز مشکل مااین جوونانیستند مشکل مااون چیزیه که شرف وناموس ومردانگی وزندگی ماروگرفته عوضش یه کتاب بهمون داده که فقط واسه توجیح پست فطرتیهای خودشونه؛من دلم به حال مادرمون ایران به درد اومده ولی چه کنم که امتمون گوسفند صفته ونمیدونه که خیلی وقته تو چنگ گرگ اسیره؛به امید ایرانی باشرف وسربلند نه خار وبی همی چی
ناشناس
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
وحشتنااااااااكن...!!
فرهاد
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
فاسد بايد اعدام شود موضوع را عده ايي بي هويت وبي ناموس به چيزهاي ديگر ربط ندهند
ناشناس
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
برای هزارمین بار پیشنهاد می کنم همانطور که در مورد یک دزد دست او قطع می شود در مورد کسی که تجاوز جنسی کرده باید اول آلت تناسلی او قطع و سپس به مجازات برسد.
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
که چی بشه؟ تو این مملکت مگه حکم قصاص نداریم چرا باز هم آمار جرم بالاست
علی
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
باز عده ای جیغ بنفش سر میدهند ، چنان از فقیری و بیچارگی اینها حرف میزنند که گویی ماهها و سالها با اینها در بیغوله ها و دخمه ها سرکرده اند ، فقیر هستند اما موتورهای دو ملیون تومانی زیر پایشان هست تا یک موقعی دیر به وعده و قرار نرسند ، فقیر هستند ، اما پول برای عیاشیها و میگساریشان همیشه وجود دارد ،(وجه مشترک اکثر اراذل و اوباش کشور) من این آقایان را نمیشناسم که بدانم فقیر بوده اند یا غنی ، ولی این را میدانم که خرد ، اختیار ، انتخاب و تصمیم گیری از عوامل اولیه یک فعل است ، وقتی این عامل اولی ضایع شد ، عامل ثانوی که یک روز میتواند فقر باشد و روز دیگر ثروت ، ارجعیتی بر عامل اولی ندارد ، آنها خود انتخاب کردند ، پس باید تقاصش را هم بدهند.
Pardis
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
سلام
آیا نباید همه در برابر قانون یکی باشن، در اینکه این افراد باید مجازات بشن شکی نیست ولی نباید اون دزدهای بی شرف که زمینه چنین جرم هایی رو فراهم می کنند هم مجازات بشن که نمیشن!؟!؟!؟! چون آبروی ....
ناشناس
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
منتظر اجرای عدالت درمورد اینها و واقعه مشابه در کاشمر و هزاران واقعهای که هر روز در این کشور صورت می پذیرد هستیم امیدوارم شاهد تبرئه متجاوزین نباشیم
ناشناس
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
اگه باناموست توخیابون بری ویکی بش متلک بگه اول دنبال ریشه یابی علت میری یا میزنی توگوشش.
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
از نظر شما متلک و تجاوز در یک کفه هستند؟
ناشناس
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
آيا واقعاً با اعدام اين متجاوزين به عنف ، متجاوز ديگري نخواهيم داشت ؟ چرا دنبال سرچشمه آن نيستيد ؟ چرا فقط مي خواهيد ريگهاي ته جوب را تميز كنيد ؟
ناشناس
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
ببينيد همه جوانن
من نميخوام از كارشون دفاع كنم، ولي اگه اينا امكان ازدواج براشون بود، و شغلي داشتند، باز هم اينطور ميشد؟
سیامک
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
تجاوز به عنف هیچ توجیهی نداره. تجاوز به دختر بچه 12 ساله را نمی توان با اشاره به بیکاری یا تجرد مجرمین رفع و رجوع کرد. چه جامعه مقصر باشد چه نباشد اینها فاسد شده اند و جامعه را باید از شرشان محفوظ داشت.
ناشناس
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
خاک بر سر اون بیشعوری که این کثافاهای هرزه رو جوونای بیچاره... میدونه
بهرور
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
امیدوارم که عاملین این جنایت به اشد مجازات برسن تا درس عبرتی برای هم کیشاشون بشه
ناشناس
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
آیا جرمشان تایید شده ؟
اگر شده چقدر زود ؟
شهاب
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
ای دل غافل.این ها همون جوونایی اند که میتونستن خیلی کارهای بزرگی انجام بدن.اگه در مسیر درست قرار می گرفتند.ولی الان چی شدن؟حیف
ناشناس
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
یک سوال ساده: چرا در مورد آنان که میلیارد میلیارد ثروت همین جوانان بدبخت را چاپیده و با کلاه شرعی درست کردن برای اعمال خود ، این جوانان را به این روز انداخته اند هیچ اقدامی نمیشود و بعنوان خلاف شرع و قانون حتی اسم آنان اعلام نمیشود ولی وقتی به جوانان بدبخت و نا آگاهی که تحت القاآت و تحریکات مذهبی گروهی متشرع نما ، به این گونه اعمال کثیف آلوده میشوند ، میرسند دیگر هیچ منع قانونی و شرعی وجود ندارد.دستگاه قضائی متاسفانه فقط آفتابه دزدهارا مجازات کرده. بدون اینکه منکر اعمال زشت این افراد شد باید گفت مسئولین واقعی این اعمال کسانی هستند که سیاست های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و تبلیغی و سیاسی این مملکت را تبیین و اجرا میکنند و سردمدار امور هستند.
ناشناس
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
چه عجب عکسشونو چاپ کردید
عکس و مشخصات بقیه مجرم ها رو هم چاپ کنید اعم از قاتلها، دزدها، رانت خورها و ....
ناشناس
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
آقایان (نهادهای ذیربط) می خواهند با این شیوه ترس تو دل مردم بگذارند و با زبان حیله و نیرنگ بگویند که ممکن است برای همه این خطر باشد مطمئناً این افراد آموزش دیده این پدیده شوم هستند و اگر یکی از آنها زنده بماند، روزی همه چیز را خواهد گفت. از اینکه 3 نفر را در فلان جا دستگیر می کنند قصد رد گم کردن را دارند.
ناشناس
|
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
بايد ترسيد از روزي كه چنين بي آبرويي براي آنها كه راضي به انتشار عكس بوده اند اتفاق بيفتد چون اين مورد از جمله مواردي است كه در همين دنيا انعكاس مي يابد، لذا بايد به خدا پناه برد و از فرصت رجب براي توبه استفاده گرد.
حسین
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
سلام
همه نظرات دوستان را خواندم!!!
دوست عزیز ناشناسی که از آلمان سورشون ثبت شده- دوست محترم شرایط سخت ازدواج یا هر توضیح دیگتون دلیلی بر انجام چنین عمل قبیح و زشتی نیست...
این طرف ماجرا اینجاست به این خوک های کثیف حکم که صادر بشه داد و هوار بعضی ها بلند میشه ای وای ای داد دور از حقوق بشر هست ای هوار این یعنی رعایت نکردن دموکراسی
برای دلگرمی قاضی محترم این پرونده می گم که آقای قاضی هر چی حکم سخت هست اجرا کن حتی فراتر از قانون های اسلام--- لعنت به هر چه آدم کثیف
vaheed
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
faghat eadam
ناشناس
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
ای بابا آدمکه نکشتند حق بیت المال رو نچابیدن ادعای ارتباط با امام زمان که نداشتند جرمشان اینه که .... همش بوی کثیف سیاسی میده و الا جوان 19 ساله که ......
ناشناس
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
آقای کریمی نیا دزد بیت المال چه ربطی به تجاوز داره، هر دو باید معرفی بشند که من سخت به آن معتقد ام، چرا ناراحتی که عکسشون چاپ شده،نکنه از اقوام هستند، تو داری کارشون رو توجیه میکنی،پس با این توجیه باید این همه جوون باید به جون زن وبچه مردم بیاقتند
پاسخ ها
جهانگيري
||
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
ربطش به اينه كه وقتي امكان زندگي نداري شما نميداني فقر و نداري فساد ميآورد فقر كه آمد دين ازدر ديگر ميرود يك ربط
اگر اينها پول داشتند و خودشان باغ اجاره ميكردند و چند دختر و زن ميآوردند بازهم اين كار را مي كردند بله از اقوام من هستند برادرم هستند برادر ايراني كه به جاي پيشرفت و تحصيل و موفقيت از زندان سردرآورده اند چرا يكي بايد براي خوشي و عياشي سنگ تمام بگذارد ولي ديگري اعدام شود عكس آنانكه ميلياردي ذرديده اند چاپ نميشود آنها باعث اصلي هستند با اعدام اين مشكلها حل نميشود و هرگز حل نخواهد شد و اين توجه نيست ريشه يابي اين مسائل است همه نماز شب خوان نيستند كه باين تحريكها و منظره ها استغفرالله بگويند
سجاد
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
اينارو بايد تيكه تيكه كنن تا درس عبرتي باشه براي خوك هاي كثيفي مثل خودشون اميدوارم تا ابد در اعماق جهنم بسوزن
ناشناس
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
این عاقبت همه کسانی است که امکان ارضای غریزه ازشان گرفته شده
همه به گوش باشید
حکومت
روحانیت
خانواده ها
....
چرا اینقدر شرایط ازدواج را سخت می کنید
همه این بیچاره ها مجرد بودند
Ali
|
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
وجود این ادما رو زمین کفاره داره!
اینارو باس برد بالا دار هی اورد پایین تا دق کنن.....یه بار مرگ کمشونه
ناشناس
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
تا وقتی حجاب و غیرت و عفاف ومحرم و نا محرم و محدودیت برای روابط سالم جنسی تو جامعه باشه ،همینطور که شاهدیم جامعه پر از تجاوز و کودک آزاری و عقب افتادگی و ............
کوروش
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
اگه یه خونه ی عفاف تو شهرشون بود دیگه اینا نمیرفتن زورکی تجاوز کنن.نگه داشتن شهوت هم حدی داره.بابا همه که نمیتونن ازدواج کنن.به فکر یه جایی باشید.
ناشناس
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
تا دیروز همه اسم مستعار بودند حالا چی شده عکس هم گذاشتید؟!
ناشناس
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
به امید به اشد مجازات رساندن خوک های کثیف
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
حیف خوک نیست؟
رمضاني
||
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
اين خوكها جوان ايراني هستند برادر من و شما با محروميت بزرگ شده اند و در فقر و بدبختي و بيكاري مانده اند به آنها فرهنگ و اخلاق نگفته اند امكان ازدواج نداشته اند قرباني جامعه اندبايد برايشان اشك ريخت نه خوك گفت همه كه نمي توانند در برابر زنان برهنه آرايش كرده و مست معصوم باشند چگونه مهمانهاي مرد اين كارها راميكردند خوك نبودند ولي جوان بدبخت بايد خوك شود
ناشناس
||
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
آقاي رمضاني بر باعث فقرشون لعنت اما من هم تو فقر بزرگ شدم با قمه وارد مهموني كسي نشدم ! اين چه حرفيه آخه !
ناشناس
||
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
آقا یا خانم رمضانی استدلال شما فوق العاده بی منطق و مسخره س. اگر اینطور باشه که همه مجرمین میشن معصوم و بیگناه و عوامل محیطی وشزایط زندگی عامل جرم اونها بوده. خدا به انسان عقل داده، اراده داده. قبول دارم که شرایط زندگی این افراد بی تأثیر در بوجود اومدن این جنایت نبوده اما داریم افرادی رو که محتاج نون شب هستن اما حاضر نیستن قدمی کج بردارن.
ارجمند
||
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
تا امثال رمضانیها ست در روی همین پاشنه می چرخد،این چه حرفی است که می زنی. آ یا در فکر تو اختیاری برای زنان وجود داراد که بخواهند با چه کسی رابطه بر قرار کنند یا ،اختیار فقط از آن زورمندان میباشد؟
ناشناس
||
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
رمضاني جان مجبور نيستن از ديوار مردم بالار برن و تن برهنه ببينن . اينها از خوک هم پست ترن که براي هواي نفس خود به حريم شخصي تجاوز کردن و اينکه آنها برهنه بودن يا گناهشون گردن خودشون و شما در واقع يک تهمت بيجا زدي چون چيزي از اون مهماني نمي دوني !
آنی
||
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
رمضانی عزیز
اگر دزدی وارد خانه شما شود و اعضای خانواده شما را برهنه ببیند و خدای ناکرده همین مورد را در مورد آنها مرتکب شود باز هم میگویید جوان بیچاره امکانات نداشته است. بهتر است همیشه خودمان را به جای دیگران قرار دهیم تا بهتر قضاوت کنیم.
كريمي نيا
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
با سلام
آقاي آملي لاريجاني رئيس قو قضائيه
اگر بناي معرفي با عكس و آدرس است چرا دزدان بيت المال را معرفي نمي كنيد چرا آنان كه عامل حقيقي اين كارها هستند و حق مسلم مردم را بالا كشيده اند معرفي نمي كنيد من قسم ميخورم اين جماعت همانطور كه از آدرسشان پيداست از مناطق فقير نشين هستند اگر عيش ونوش اينها هم فراهم بود از اين كارها نمي كردند من برايشان از خدا صبر طلب ميكنم
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
نه بابا؟ شما برندهی پرت ترین نظر در مورد این جنایت شدهاید!
ناشناس
||
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
فقير زياد هست اما شرافتشون رو حفظ كردند و دزدي مال مردم خوري تجاوز نكردند . اين دليل نميشه عزيز
عامک
||
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
فقر دلیل دزدی و جنایت نیست فقط بهانه ای برای انجام آنست و چه بسیار مردم فقیری که با سربلندی و صبر و پشتکار وضعیت خود را تغییر میدهند که خداوند متعال در گشایش کارشان سرعت میبخشد
ناشناس
||
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
در روایت است که فقر مساوی کفر است.
مهدی
||
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
اینکه نشد دلیل؟؟؟؟؟؟؟؟؟بله فقرعامل بدبختی؟ولی اگه قرار باشه هرآدم فقیری به ناموس مردم تجاوزکنه که سنگ روسنگ بند نمیشه.بحث تجاوز به عنف جدا ازاین حرفاست.فقط یادگرفتین وقتی بحث غیرت وناموس میشه دو از بحث آزادی و روشنفکری بزنین.
منوچهر
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
با سلام اينها سنگدل نيستند گرفتار هوس و تحريك شده اند مشابه اين جوانان نميتوانند ازدواج كنند با ديدن زنهاي برهنه و شهوت انگيز دچار بيماري و ناراحتي اعصاب مي شوند اين جرم نيست آيا در مقابل اين فقر و بدبختي و بيكاري جوانان مستي كردن جرم نيست در برابر صدها هزار شهيد و جانباز و شيميائي ها سكس پارتي برگزار كردن اشكال ندارد جامعه ما هر روز قرباني اعتياد ميگيرد و گلهاي پرپر بر باد ميرود خانواده ها از هم مي پاشد آيا اين بيدردي و عشق وحال درست است اگر عكس اين ها را منتشر مي كنيد عكس زنها و شوهران ... انها راهم چاپ كنيد
پاسخ ها
آنی
||
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
سلام
دوست عزیز اگر همین بلا سر خانواده خودتون هم بیاد همین حرف رو میزدید. بهتره مراقب صحبت هایی که می کنیم باشیم چرا که ممکنه روزی خودمون هم گرفتارش بشیم.
سامان
||
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
جای تاسف داره برات دوست عزیز.
اگر همچین مسئله ای برای خودت هم پیش بیاد همین نظر رو داری.!!
مشکل ما مردم ایران اینه که انسانیت رو خیلی وقته فراموش کردیم...
کسایی که این جرم هارو مرتکب میشن اگر شرفو انسانیت داشته باشن با هر کمبودی با هر سختی که تو زندگیشون داشته باشن میتونن خودشونو قانع کنن که دست به چنین جنایت هایی نزنن.
به نظر من اینجور افراد رو باید به بدترین شکل کشت..بی صبرانه منتظر لحظه ای هستم که عکس این افراد رو موقع به دار کشدیدن ببینم.
Yahya
||
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
این خانه از بنیان ویران است من کاملا با شما موافقم.
ناشناس
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
یک لحظه غفلت از خدا!!!
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
نخیر! یک عمر زیرپا گذاشتن انسانیت!
ناشناس
||
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
اينها پر از غفلت هستند اين يكي رسانه اي شد
ناشناس
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
اينجاست که خداوند متعال در قرآن ميفرمايد، آنانکه به جنگ خدا و رسول او ميآيند بجنگيد. اينها با اعمال شنيع خود، مظهر جنگ با خدا و رسول او هستند و سريعا بايد به جهنم واصل شوند.
امیدوارم تا همیشه در قعر جهنم بسوزند
1 - جامعه ما داره رو به خشونت می ره
2 - تفریح حدود مشخصی نداره
3 - مجازات عوامل اصلی این جریان پیچیدگی زیادی داره
....
....
ولی من بعنوان یک ایرانی و یک مسلمان هیچ جوره نمی تونم این اقدام شنیع رو توجیه کنم ...... از خدا برای افرادی که مورد تعرض قرار گرفتن و خانواده هاشون ٰصبر و برای مجرمین از محضر دادگاه اشد مجازات رو خواهانم ... فقط کافیه برای چند لحظه خودمون رو جای افراد و خانواده های مورد تعرض قرار گرفته بزاریم .... باور کنید که خیلی زجر آوره ...حتی تصورش .....
اگر با اینگونه مسائل برخورد جدی بشه قطعا زودتر به یک اجتماع امن تر میرسیم و جالبه که یک زمانی بحث این بود که تمامی این افراد متجاوز به عنف هستند و حکم این عمل هم قطعا اعدام هستش ولی توی دادگاه اول فقط 4 نفر محکوم شدن و مابقی حتما زمانی که اونها تجاوز می کردن داشتن تماشا می کردن و دست می زدن....من فکر کنم اونهایی که از حکم اعدام تونستن جون سالم به در ببرن حکما خرج زیادی کردن وگرنه این گروه همگی متجاوز به عنف بودند و حکم اعدام برای همشون باید اجرا بشه ....غیر از بقیه جرائمشون .........
و اینکه بحث سر این بود اونها 16 نفر بودند که حالا انگار تعدادشون هم داره کم میشه و چنتایی شون هم انگار اصلا نبودند.......
خدایا ...تو تنها حاکم عادل و دادستان واقعی هستی ...به داد ما برس و نجاتمان بده ....آمین
جدا ما زنا نباید امنیت داشته باشیم؟ اینا اگه زن چادری هم ببینند نمیتونند جلوی خودشونا بگیرند چون مریضند
شما که از آدم مریض حمایت میکنی هم مریضی و چونه ی خودتا میزنی
هیچ انسانی حق قضاوت ندارد
تمام ما انسانها به شیوه های مختلف گناه میکنیم و فقط یکنفر میتواند رای اعدام یا بخشش برای ما صادر کند و آن هم خداست
تا وقتی که در جامعه بی بندوباری هست این اتفاقات دوباره تکرار می شود ، من از روزی میترسم که شاید من قربانی این حادثه باشم. اعدام کافی نیست باید قوانین محکمی دولت اتخاذ کند که دیگر شاهد این گونه بی بندو باری ها نباشیم .
سن این جوونایی که این کارهارو کردن در همه ی موارد بین 18تا30 ساله این نشون میده جوونا توی ایران مشکل جنسی دارن و باید یه جایی برای تخلیه جوونا بوجود بیاد.
باید کاملا قاطع با این افراد برخورد کنن...
و از مسئولین هم باید خواهش کنیم که اولا امنیت رو به صورت کامل برای خانواده ها برقرار کنن همینطور که سعیشون هم همین هست ولی کم و کاستی هایی داره و در درثانی فکر یک کاره اصولی و درست باشن برای جلوگیری از بروز دوباره ی این مسائل.و مشکلی که هست رو اساسی حل کنند.
چراشو خودتون فك كنيد
هموطن عزيزي كه ايراني هستي مطمئنا متن اس ام اسي كه هر از چند گاهي براي همديگه ميفرستيم رو خونديد كه در سنگ نوشته هاوحكاكي هاي تخت جمشيد هيچ برده اي نمي بيني هيچ زني را ......بي بند وباري در آن وجود ندارد و . . .
........
مابه دليل وجود فقر به فحشا رو آورده ايم تا زندگي كنيم به خفت تن داده ايم تا نميريم .
اما هرچندفقر نبايدباعث فحشا بشه اما بدون خواست قلبي آدمو از راه درست خارج مي كنه -ما ملت بدي نيستيم اما خودمونو قبول نداريم با اينكه پيشينه ما به بزرگترين سرداران وانسانهاي بزرگ ميرسه اما خودمون كوچيك شديم
هر كس در منزل شخصي خودش ميتونه هرجور راحته رفتار كنه اما مرد كثيف فكري كه از پشت بام پنجره ديگران را ديد ميزنه نميتونه مجرم نباشه
به هر حال بايد با همچين آدمهايي كه شرافت انساني رو نميفهمن برخورد بشه
اين حرف كه اونها ........دليل نميشه بهشون تجاوز بشه
مثل اين ميمونه كه بري كشورهاي اروپايي وببيني زنها پوشش ندارن حالا بايد بهشون تجاوز كرد؟
براي كساني كه چنين طرز فكري دارن متاسفم
اصلا چرا بايد برن از رو ديوار اونارو ديد بزنن كه شهوتشون جلو انسانيتشون رو بگيره
وا اسفا به ما كه اصالت خودمون رو فراموش كرديم
خدا به داد ما برسه
واميدوارم همه اونها رو بگيرن وبه دار مجازات آويزان كنند
به قول دکتر انوشه طلای ناموستو که می زاری تو دید مردم فقط به خاطر اینکه می خوای آزاد باشی، اونوقت می گی که می خاد نگاه نکنه، نشد حرف. من نگاه نکنم پس کی نگاه کنه؟؟؟؟؟
آزادی این نیست
........
به خدا اين جوانان برادران بدبخت خود من و شما هستند ...... فردا اعدام ميشوند و اثري هم از اثارشان باقي نمي ماند و دوباره روز از نو و روزي از نو
آیا نباید همه در برابر قانون یکی باشن، در اینکه این افراد باید مجازات بشن شکی نیست ولی نباید اون دزدهای بی شرف که زمینه چنین جرم هایی رو فراهم می کنند هم مجازات بشن که نمیشن!؟!؟!؟! چون آبروی ....
من نميخوام از كارشون دفاع كنم، ولي اگه اينا امكان ازدواج براشون بود، و شغلي داشتند، باز هم اينطور ميشد؟
اگر شده چقدر زود ؟
عکس و مشخصات بقیه مجرم ها رو هم چاپ کنید اعم از قاتلها، دزدها، رانت خورها و ....
همه نظرات دوستان را خواندم!!!
دوست عزیز ناشناسی که از آلمان سورشون ثبت شده- دوست محترم شرایط سخت ازدواج یا هر توضیح دیگتون دلیلی بر انجام چنین عمل قبیح و زشتی نیست...
این طرف ماجرا اینجاست به این خوک های کثیف حکم که صادر بشه داد و هوار بعضی ها بلند میشه ای وای ای داد دور از حقوق بشر هست ای هوار این یعنی رعایت نکردن دموکراسی
برای دلگرمی قاضی محترم این پرونده می گم که آقای قاضی هر چی حکم سخت هست اجرا کن حتی فراتر از قانون های اسلام--- لعنت به هر چه آدم کثیف
اگر اينها پول داشتند و خودشان باغ اجاره ميكردند و چند دختر و زن ميآوردند بازهم اين كار را مي كردند بله از اقوام من هستند برادرم هستند برادر ايراني كه به جاي پيشرفت و تحصيل و موفقيت از زندان سردرآورده اند چرا يكي بايد براي خوشي و عياشي سنگ تمام بگذارد ولي ديگري اعدام شود عكس آنانكه ميلياردي ذرديده اند چاپ نميشود آنها باعث اصلي هستند با اعدام اين مشكلها حل نميشود و هرگز حل نخواهد شد و اين توجه نيست ريشه يابي اين مسائل است همه نماز شب خوان نيستند كه باين تحريكها و منظره ها استغفرالله بگويند
همه به گوش باشید
حکومت
روحانیت
خانواده ها
....
چرا اینقدر شرایط ازدواج را سخت می کنید
همه این بیچاره ها مجرد بودند
اینارو باس برد بالا دار هی اورد پایین تا دق کنن.....یه بار مرگ کمشونه
اگر دزدی وارد خانه شما شود و اعضای خانواده شما را برهنه ببیند و خدای ناکرده همین مورد را در مورد آنها مرتکب شود باز هم میگویید جوان بیچاره امکانات نداشته است. بهتر است همیشه خودمان را به جای دیگران قرار دهیم تا بهتر قضاوت کنیم.
آقاي آملي لاريجاني رئيس قو قضائيه
اگر بناي معرفي با عكس و آدرس است چرا دزدان بيت المال را معرفي نمي كنيد چرا آنان كه عامل حقيقي اين كارها هستند و حق مسلم مردم را بالا كشيده اند معرفي نمي كنيد من قسم ميخورم اين جماعت همانطور كه از آدرسشان پيداست از مناطق فقير نشين هستند اگر عيش ونوش اينها هم فراهم بود از اين كارها نمي كردند من برايشان از خدا صبر طلب ميكنم
دوست عزیز اگر همین بلا سر خانواده خودتون هم بیاد همین حرف رو میزدید. بهتره مراقب صحبت هایی که می کنیم باشیم چرا که ممکنه روزی خودمون هم گرفتارش بشیم.
اگر همچین مسئله ای برای خودت هم پیش بیاد همین نظر رو داری.!!
مشکل ما مردم ایران اینه که انسانیت رو خیلی وقته فراموش کردیم...
کسایی که این جرم هارو مرتکب میشن اگر شرفو انسانیت داشته باشن با هر کمبودی با هر سختی که تو زندگیشون داشته باشن میتونن خودشونو قانع کنن که دست به چنین جنایت هایی نزنن.
به نظر من اینجور افراد رو باید به بدترین شکل کشت..بی صبرانه منتظر لحظه ای هستم که عکس این افراد رو موقع به دار کشدیدن ببینم.