صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۹ تير ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۲۷۱۱۳
تعداد نظرات: ۳۶۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۶ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۰
ظاهراً میدان "بی حرمتی" ، فقط مختص فوتبالیست ها تیست؛
در حالی که جامعه ی رسانه ای کشور، همواره از "بی ادبی" و "بی حرمتی" در فضای ورزش و فوتبال کشور می نالید، با ظهور برنامه "هفت" مشخص شد اساساً این میدان "ادب" و "حرمت"، مختص ورزشکاران نیست، بلکه سینماگران نیز از این قاعده مستثنی نیستند، البته با این تفاوت که ورزشکاران، عمدتاً ادعای "خرد"،"ادب" و "سواد" ندارند، اما هنرمند و سینماگران، خود را انتهای سواد و ادب" دانسته و به واسطه ی مطالعه ی فلان کتاب فلسفی و اندیشگی و فلان رمان، خود را علامه دهر می دانند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حالی که مردم و جامعه ی رسانه ای کشور، همواره از "بی ادبی" و "بی حرمتی" در فضای ورزش و فوتبال کشور می نالیدند، با ظهور برنامه سینمایی "هفت" مشخص شد اساساً این میدان "ادب" و "حرمت"، مختص ورزشکاران نیست، بلکه سینماگران نیز از این قاعده مستثنی نیستند، البته با این تفاوت که ورزشکاران، عمدتاً ادعای  "خرد"،"ادب" و "سواد" ندارند، اما هنرمند و سینماگران، خود را انتهای "سواد و ادب" دانسته و به واسطه ی مطالعه ی فلان کتاب فلسفی و اندیشگی و فلان رمان، خود را علامه دهر می دانند.



به گزارش سرویس فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"، پس از اظهارات صریح فریبرز عرب نیا در تلویزیون و بازتاب آن در میان برخی سینماگران، این بار حامد بهداد برخی انتقادات عرب نیا را به خود گرفت و با انتشار جوابیه ای عجیب و خاص (که بیشتر به نوع صحبت کردن وی نیز می ماند)  ، به شدت به فریبرز عرب نیا حمله ور شد.

متاسفانه بهداد در این جوابیه، عبارات زشتی به عرب نیا نسبت داده و ضمن آنکه نقل قول هایی "شنیده" در مورد وی را منتشر کرده، به عبارتی اشاره کرده که مصداق بارز سرکشی در مسائل شخصی مردم است. بهداد نوشته است: بروید نگران سرنوشت خودتان و فرزندتان باشید!

"انتخاب" البته تمام سخنان آقای عرب نیا را بی اشکال و تهی از ایراد نمی داند، اما برخورد اهالی "مدعی فرهنگ و هنر" با سخنان صریح و در عین حال مهم و قابل تامل وی را اقدامی خارج از عرف و اولیات اخلاق می داند.

متن جوابیه ی آقای بهداد به نقل از "کافه سینما" در پی می آید:

شنیده ام در برنامه ی هفت در جهت تغییر مسیر فرهنگی سینمای جهان، یك مشت افاضات ایراد كرده اید و پای از گلیم ادب فراتر نهاده، به قصد اهانت، تلویحا مرا بازیگری مجنون و بدور از اصول اخلاق حرفه ای كه به فكر سرنوشت مردم نیست، خوانده اید. گویا نامی هم از مارلون براندو برده بودید. از صنعت ایهام استفاده كردید یا دغدغه ی ادب داشتید؛ نمی دانم.اما شما كه با بدعنقی و تفرعن پوك، فضای كاری را عصبی و زشت می كنید، دم از اخلاق حرفه ای نزنید! فضای فرهنگی به شدت با سانسور مواجه است.

متولی رسانه نمی داند به جای فرصت دادن به لودگی فكری ، باید فضایی برای تنفس فكری تدارك ببیند وگرنه تلویزیون جای عقده گشایی شخصی نیست كه اجازه ی اهانت به دیگران را به امثال شما بدهد. اینها، همه از عدم تمرین صحیح آزادی بیان است.اما شما هم گویا گرفتار توهم سختی شده اید. اینكه مردم به تماشای سریال مختار می نشینند ،ربطی به توانایی محدود شما در بازیگری و ایفای نقش مختار ندارد. كرور كرور پول نفت از بیت المال هزینه ی ساخت سریال های تلوزیونی می شود تا مردم با تماشای اعتقاداتشان به وجد بیایند. شاید هر بازیگر دیگری هم جای شما بود از اینهمه مواجهه با لبخند عمومی دچار توهم می شد. والا شما قبل از مختار كجا بودید و بعد از آن كجا هستید؟ شكلات داغ؟!

مدهوش آن یال و كوپال و اسب و درشكه ی آراسته به صنعت گریم و طراحی نشوید. غره به دوبله ی سریال در چند كشور عربی نیز نباشید و وهم جهانی ورتان ندارد. شما خیلی كمتر از آن هستید كه بخواهید از موضع یك مدعی العموم درباره سرنوشت مردم اظهار نگرانی كنید. مگر شما متولی امور فرهنگی هستید؟ مگر نماینده اخلاق جامعه اید؟ مگر سینمای ایران به شما نمایندگی داده است؟چه كرده اید؟ چه كسی به شما این اجازه را داده كه در قالب اظهار نظر به تخریب دیگران بپردازید ؟ مگر شما یك هنرپیشه بیشتر هستید؟ آنهم با مدركی دون و سوادی نازل در حوزه ی بازیگری و مطالعاتی مقدماتی و عمومی در حد كارلوس كاستاندا و دون خوان. نكند توهم فرهنگی بودن و روشن بینی دارید؟!

پس تكلیف فلاسفه و جامعه شناسان و انسان شناسان و زبان شناسان و محققان چه می شود؟ كسانی كه سینمای ایران و جهان را به صورتی جدی دنبال می كنند ،هیچ جایگاهی برای امثال من و شما قائل نیستند و اگر من درباره ی براندو زیاد می گویم ، به دلیل آنست كه الگوی صحیح بازیگری را معرفی كرده باشم تا دانشجویان و علاقمندان بازیگری به واسطه هنرپیشه ای چون شما در جزیره ای كوچك محدود و گرفتار نشوند.

اتفاقا بر این عقیده ام كه نقطه ضعف سریال مختار شیوه ی بازی شخص خود شماست. از این رو دستمزدی كه به شما پرداخت شده از سرتان هم زیاد است و به گمانم آن مبلغ، حق بازیگرانی مثل فرهاد اصلانی و اكبر زنجانپور بوده است.

از طرفی آن چنان دم از اخلاق حرفه ای می زنید كه انگار همین دیروز از هالیوود به تهران آمده اید. یادم نمی رود روزی را كه سر صحنه ی "پرتقال خونی" به خاطر اینكه سیروس الوند پیشنهاد متفاوتی داشت و به مذاقتان خوش نمی آمد، بر سرش نعره می كشیدید و بی ادبانه در حضور مردم وعوامل او را "تو" تو" می خواندید و احترام عدد سنش را نگاه نمی داشتید و با عربده كشی "منم" "منم" می زدید كه " هرچه من می گویم."

از عوامل پروژه ی مختار شنیدم به خاطر اخلاق خوشتان، سه روز به جایتان "بدل" گذاشته و شما را سر صحنه نخواسته و بی شما به فیلمبرداری ادامه داده بودند.

در منزل خانم علیزاده، سام درخشانی به شما اظهار لطف كرد و گفت كه از بچگی شما را دوست داشته ،اما شما با نهایت بی رحمی وقساوت در جواب گفتید: "شما هنوز هم بچه اید!"

درجمع دیگری از دوستان به رامبد جوان اهانت كردید و او با فروتنی شما را پیشكسوت خود خواند.

سر صحنه ی فیلم جرم احترام آقای كیمیایی را نگاه نداشتید و در حضور جمع به من كه بازیگر آن فیلم و آماده ی برداشت پلان بودم، متلك گفتید،طوری كه تمركزم بهم ریخت و دیالوگهایم را فراموش كردم. شما اخلاق حرفه ای دارید؟ حیف آنهمه زحمت كه اقای كیمیایی برای شما كشید. وگرنه شما قبل از ایشان هنرور فیلم مسافران بودید.

شما یك روز كاری پروژه ی سینمایی "جرم" را از فرط تنگ نظری به گند كشیدید ،چرا كه از توفیق دیگران رنج می برید. سرصحنه ی "مختار" كسوت آقای زنجانپور را ندید گرفته و ایشان را كه آنطرفتر ایستاده بوده، صدا زده و گفته اید " آقای زنجانپور یك دقیقه بیایید كارتان دارم" ...خاطر ایشان كه صدها شاگرد تحویل جامعه ی هنری این مملكت داده، به شدت از شما مكدر است.

حرمت رسانه را نگه دارید ، سینما یا تلویزیون مقدس است شما نباید از آن به عنوان وسیله ای در جهت خودكامگی و جاه طلبی خودتان استفاده كنید. سیروس الوند بر این عقیده است كه عاطفه در فریبرز عرب نیا تعطیل است.

گفته اید كه فلانی مجنون است، من افتخار می كنم كه بازیگری مجنون هستم ،چون اصل جنون است و عشق است، نه آن مشخصات من درآوردی كه برای بازیگر كامل شدن در برنامه ی هفت بر شمردید؛ از جمله "قدرت و اراده "، "پایمردی و شجاعت" و "آنكه در فضای تنگ نگنجد "وغیره .اینها كه مشخصات "خلیل عقاب" است! اتفاقا بدانید كه بازیگری اگر به هنر می رسد،محصول پردازش درونی ضعف ها و ترس ها و اضطراب هاست.

جناب آقای متوسط! نزاكت داشته باشید و عقیده ی خود را در قالب ادب بیان كنید و دیگر به خاطر یك حرف پیش پا افتاده از مارلون براندو درباره ی انعكاس نور مهتاب روی بركه ی منزلش، از خود بی خود نشوید. اگر دمل پشت گردن ندارید، سر بالا آورید و به خود ماه بنگرید یا اگر شوق عارفانه دارید كمی تذكره الاولیاء بخوانید.گرچه از آنجا كه شما را خوب میشناسم بر این نظرم كه درون و بیرونتان یكی نیست. شما بهتر است نگران سرنوشت خودتان و فرزندتان باشید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۶۴
در انتظار بررسی: ۱۲۱
غیر قابل انتشار: ۵۲
دانیال
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
با اینکه چند سال از این قضیه میگذره لازم به ذکر هستش که حامد بهداد بدونه عصبی ترین و پر استرس ترین بازیگر سینمای ایرانه و هر وقت فیلمهاشو میبینم حس بدی بهم دست میده و و باز هم حامد جان سالهااااا باید بدوی تا به جابی پا آقای عرب نیا برسی البته بعید میدونم برسی
ناشناس
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
حامد آقا گفتند ادب از که آموختی گفت از بی ادبان حالا شما اگه راست میگفتی که خیلی با ادبی جرا اینهمه بی ادبی
آیسان
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
اصلا خوشم نیومد آقای بهداد بازیگر مورد علاقه من بودی ولی کلا نظرم عوض شد مغرور
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
ادم به این سرعت نظرش را عوض نمی کند بعدهم توی دعوا حلوا خیرات نمی کنن
ناشناس
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
عشق است حامد بهداد
محمد رضا
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
سلام به حامد عزيز تر از جان @هر چند جناب عرب نيا پيشكسوت سينما ست اما هيچ گونه دليلي نداره كه به كسي توهين كنه @حامد جان شما بهترين هستين@
2012
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
ما که چاکر عرب نیا هستیم .
دلیلشم اینه که چون حرف منطقی می زنه و ...
ساره
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
هیچ کس حق نداره به فریبرز من توهین کنه.....عاشقتم فریبرز خون
توتیا
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
تا امروز شما رو به عنوان یه بازیگر و هنرمند که میخواد در هنر پیشرفت کنه میشناختم.
ولی متاسفانه با این نامه نشون دادید هنوز با حدود ۴۰ سال سن بچه هستید.
و زود از کوره در میرید.و ظرفیت انتقاد ندارید.

حتی اگه آقای عرب نیا به شما توهین کرده باشه. شما اگه یه هنرمند واقعی باشید میدونید باید احترام بزرگتر و پیشکسوت رو نگاه داشت .
و حتی جواب توهین رو نباید صرفا با توهین داد.
اگه آقای عربنیا با هنروری شروع کردند. جای شکرش باقیه که با پارتی وارد سینما نشدن و زحمت کشیدن.

حالا آیا شما خودتون از اول با فیلم های سطح بالا شورو کردید.
فیلم این زن حرف نمیزند هم فیلم تعریفی نبود متاسفانه.
سوت
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
میدونید به چی خندم میگیره به این که ماچه قدر بی کاریم که داریم رفتار اونارو بررسی می کنیم درحالی که اونا اگه این سایتو ببینن چقدر به شماها می خندن برین زندگی تون رو بکنین و بیخودی طرفداری نکنین هر چیز شخصیت می خواد حتی بازیگری
.....
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
مي شه بگينشما چرا بجاي فاطمه رضايي مي نويسين؟نه فاطمه مي تونه بياد توسايت نه َََa.....aديگه نمي ياد تو سايت
فاطمه رضایی
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
شنیدم بامن کار داشتی؟امرتون؟؟؟
؟؟؟
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
ببینaمن ازاول که اومدی توسایت تاالان زیر نظر داشتمت.معلومه یه بچه مدرسه ای هستی که امتحانات شروع شده نمی تونی بیای من تو شکیبا اون فاطمه ... روخیلی خوب می شناسم.امروز کم کم داره دستت رومیشه..........تاجایی فهمیدم توکی هستی.
yasin
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
حامد بهداد انگشت کوچیکه عرب نیا هم نیست.4تا جیغ و کف شنیده فکر کرده واقعا بازیگره..من دوستش داشتم ولی بعد این جریان بدم اومد ازش..
تاکشی
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
aتاچند روز دیگه دستت رو میشه.
شکیبا
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
aجواب بده
bahar
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
حامد بهداد بازیگر فوق العاده ایه ک توانمندیهاشو از سال اول ورود به سینما به همه نشون داد و ثابت کرد
درسته که سابقه بازی عرب نیا به سالهای دورتری بر میگرده اما این دلیل نمیشه که بخواد بگه از حامد بهتره و حامدو تقلبی براندو خطاب کنه لابد اگه حامد عاشق مریل استریپ بود میگفتن حامد تقلبی این خانم هستن!!!!!!در کل عرب نیا یی که با این همه ادعا رو انتن زنده اینطوری ب یکی از بهترینای این سینما توهین میکنه لایق بدتر از اینا هم بود.
نارسیسیت خودخواه
امیر
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
هفت شهر عشق را عطار گشت
ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
گلنوش
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
اولا دعوای اونا به شماچه .دومافعلاکه باهم فیلمم بازی کردن(پرتغال خونی)
یه بی خبر
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
من نمیدونم وکاری هم ندارم حق با کیه؟ ولی این اخری یا حرفاشون هیچ ربطی به قضیه نداره . مشکلاتتون رو شخصا حل کنین... یه مشت بچه دور هم جمع شن ×!!!!!!!!!!!!!!!
a
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
ببين شكيبا تا فاطمه نياد تو سايت من ديگه جواب تورو نمي دم اينو به فاطمه بگو
شکیبا کاشانی
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۳
اخ زینب خانم گل گفتی.
زینب
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۲
خطابم با دینا خانم، شما احتمالا یه نوجوان مدرسه ای هستین که تو مدرسه یه مجله که عکس بازیگرای جوان توشه میخرین و با دوستاتون زنگ تفریح میشینین میخونین حالا هرکی خوشتیپ تر و قشنگتر،محبوب تر. اگرم نوجوان نیستین حداقل از شیوه نگارشتون و طرز فکرتون اینو نشون میده که با این حال براتون متاسفم. حامد بهداد تو صف بازیگری جاش اونقدر عقبه که اصلا پیش بزرگایی مثل آقای عرب نیا و امثال ایشون اصلا به حساب نمیاد. فیلم مختار نامه با بازی اشخاصی چون آقای عرب نیا و آقای اصلانی یه شاهکاره. فیلم هایی که بهداد توش بازی کرده در حد علاقه یه بچه مدرسه ای بیشتر نیست که خوب طبیعیه طرفداراش چه اشخاصی باشن...
شکیباکاشانی
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
جواب a چیشد
a
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
اينوبدون اگه فاطمه مي اومد تو سايت از دستت ناراحت مي شد........به فاطمه بگو بياد توسايت كارش دارم ديگه جواب تو رو نمي دم ...........
عارف
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
ايهاالناس اينجا به نفع حامد بهداد رفتار ميشود
من چند بار ار رفتار حامد بهداد انتقاد كردم ولي اينجا منتشر نكردند
چراااااااااااااااااااااااااااااااااااا
a
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
ببين شكيبا به فاطمه رضايي بگو بياد سر سايت كارش دارم تو حرف منو نمي فهمي.اينو بدون اگه فاطمه مي يو مد سر سايت حتما از دستت ناراحت ميشد........من ديگه جوابت رو نمي دم به فاطمه بگو بياد سرسايت
عارف
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۸
چرا نظر منو منتشر نمي كنين؟ چون حرف حساي ميزنم؟
شکیباکاشانی
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
راستی اقای بهدادمبارکه دیروزنتونستم بیام سرسایت امشب گفتم مبارکه........... .
شکیبا
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
فاطمه توسایت میادامانظرنمیده.اصلا تومنوازکجامیشناسی؟
َa
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
تارا ديگه كيه.من با شكيبا هستم وكاري با شما ندارم شكيبا خودش مي دونه كيه وبچه ي بهشهر.شكيبا دعاكن كه فاطمه نياد سر سايت وگرنه از دستت عجيب نا راحت مي شه.تو اگر فاطمه رضايي رو دوست داري به من وفاطمه رضايي ثابت كن يا بهتر بگم بهترين دوستت.....
شکیبا کاشانی
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
اصلا به چه حقی کسی اسم منونوشته به جای من چیزی نوشته.من فقط فاطممه توکلاس نشسته نوشتم پایینی هارو من ننوشتم.دیگه بایدبرم فردا2تاامتحان داریم. فعلا.
تارا عباس نژاد
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
اصلا توازکجامیدونی که اسم من شکیباکاشانی مطلق شایدمن کس دیگه ای باشم......... . اگر راستش بخوای من شکیبا کاشانی مطلق نیستم واصلا فاطمه رو نمیشناسم اسم اصلی بالا نوشتم.توچه میدونی شکیباپشت فاطمه روخالی کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه میدونی بگو.
a
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
شكيبا خانم برات متاسفم من نمي دونم فاطمه كيه ولي مي دونم بهترين دوست هستي براي فاطمه تو پشتشو خالي كردي اجازه دادي هر كي هر چي مي خواد به فاطمه بگه من مي خواستم شما رو آزمايش كنم تابفهمم كه چقدر فاطمه رو دوست داري كه فهميدم هيچي
فاطمه رضايي نصرتي
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
من اين حرف رو نزدم شكيبا خودش مي دونه كه پشتش هستم من بخاطر فوت يكي از عزيزانم نمي تونم بيام تو سايت در ضمن من هيچ وقت به شكيبا دروغ گو نمي گم
حسام
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
اگه هرکی به عربنیا توهین کنه دراینده بامنطرفهوباشماهستم اقای بهداد
شکیبا کاشانی
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
ادامه حرفت کدوم ؟؟؟؟؟(تویا فاطمه یاسکینه یا....)
یگانه
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
سلام زهره اینجاهمه باهم دعوادارن.من فکرکنم فاطمه رضایی خودش نوشته درغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغگو.من که میگم خودش.
شکیبا کاشانی
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
نزارآبرو توببرم.خودت بهترمیدونی که کی هستی؟؟؟
خیال نکن من همون شکیباقدیمی هستم.یه ماهی میشه که اخلاقم عوض شده.حالافهمیدم کی دوستم کی دشمنم.نزاریه چیزهایی که میدونم به مادرت بگم..اگه شماره همراهم داری زنگ بزن هرچی دلت میخوای بگی بگو اما من باتوحرف دارموبهتره که لجبازی نکنی وگرنه............... .
a
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
اگه منو مي شناسي بگو من كي هستم؟من راست مي گم و........................
شکیبا کاشانی مطلق
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
شمایی که نوشتی دروغگو بروصحبت کردنت یادبگیرتاکسی خوند نفهمه که توکی هستی
شکیبا کاشانی
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
600ملیون واقعا کمه اگه خودتوبزاری جاش میفهمی اون زخمی شدن هاوحتی رفتن به یک قدمی مرگ خیلی سخته....................
لیلا
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
حامد بهداد خیلی کار اشتباهی کرد .
اما به نظرم فریبرز عرب نیا واقعا وقیح تره .ششصد میلیون پول کمیه که میاد میگه کم بود و شما حساب کنید خیلی نیاز های منو و....
حامد اگر یه حرف درست زد این بود که این پول از سرش هم زیاده.
شکیبا کاشانی
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
اول سلام.اولا فاطمه رضایی سالم توکلاس زبان نشسته.دوما فکرنکن که تورو نمی شناسم هرچی می خوای به من بگی بگو خدا خودش ازهمه بهترمیدونه کی راست میگه کی درست.اما اینوبدون یه روزی میرسه که من باهمه شماهاکاردارم.مخصوصا فاطمه خانم ویک بنده خداکه فاطمه خانم خوب میشناسش امروز حالش بدشد فاطمه خانم برو دیدنش وحالش بپرس.سوما هیچکس به هیچکی توهین نکرد اگه کرد مربوط به خودشونه هردوتاشون بهترین بازیگرهستن وتجربه شون ازماها بهتره.اینجا جای دعواکردن نیست.......................
ناشناس
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
اتفاقا آقاي بهداد خيلي خوب جواب توهين هاي عرب نيا رو داد،تازه عرب نيا خيلي به آقاي بهداد توهين كرده و فقط در برنامه 7 نبوده،البته عرب نيا احترام مسعود كيميايي هم نگه نداشته.تازه آقاي بهداد خيلي با انصاف بوده كه بيشتر از اين توهين نكرده
المیرا
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
حامد بهداد از خودش در مقابل توهینی که بهش شده دفاع کرده ... اینکه واضح نوشته چند جا رفته رو اعصاب حامد ... بعدشم که توهین تو برنامه هفت ... شما متوجه توهین نشدین حامد که متوجه شده ...جوابشم داده .. دمشم گرم ...
از کامنتا سمت و سوی به شدت یک طرفه داره داد میزنه..
غزاله
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
يه خبر فاطمه رضايي فوت كرد
كيميا تو راست مي گي
فاطمه ر....هم با تو موافق
کیمیا
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
از همه ی اونایی که اومدن نظردادن یه سوال دارم خودتونو جای اقای بهداد فرض کنید چی میگفتید همه میگن ال میکردیم بل میکردیم شما که حقیقت را درست نمی دانید زودقضاوت نکنید این هم فراموش نکنید که اقای بهداد جور بازیگر های دیگه رو کشیده حالا به هر جهت و این هم فراموش نکنید حامد بهداد یکی از بهترین بازیگراست بهتون اطمینان میدم حقیقت این ها نیست حداقل نصفیش غلط راست میگم .
a
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
شكيبا اينقدر به فاطمه رضايي دروغ نگو ما ها مي دونيم تو چه مارمولكي هستي
درو غغغغغغغغغغغغغغغغغغغغگو
دروغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغگو
دروغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغگو
.........
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
فاطمه رضايي خيلي دوست داريم
از پيش ما نرو
roz
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
من كلا شخصيت عرب نيا رو خيلي قبول ندارم بازيش بد نيست.احساس ميكنم بعد از مختارجوگير شده.
اما اين جناب بهداد متوهمه ,معروف شده .... همين حالا هم داره خودشو نشون ميده با اون اداها وطرز حرف زدن
فاطمه رضایی نصرتی
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
سلام
خوبی و بدی هرچی دیدین حلال کنید
خداحافظ بر همگی
زهره
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
سلام بچه ها من تازه وارد اين سايت شدم ولي از شانس من كسي تو سايت ني
شمس الملوک
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
من و دوستم عشرت جون اومدیم داخل سایت اما متاسفانه کسی داخل سایت نیس که جواب ما رو بده.ما به زور از نوه هامون وارد سایت دن رو یاد گرفتیم
بطول
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
شما چرا بدون مشورت و اجازه از من الکی نظر دادین.مگه جامعه بازیگری جای بچه هاست ننه!!!!!!!!
من تازه یاد گرفتم بیام تو اونترنت وقتی اینا رو دیدم ننه شماره عینکم رفت بالا
شما چرا به فرزندان من فریبرز جون با حامد جون توهین میکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من 65 سالمه و پر از تجربه ام شما که خامید و در اوج جوانی غرق شدین از دور و ورتون خبر ندارین.
عشرت
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
بابا شما چیکار به کار مردم دارین....اخه مگه شما فضولین هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
طرفدار سر سخت حامد بهداد
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
بازی شما در " محاکمه در خیابان " افتضاح بود ، از آقای کیمیائی بعید بود. با حرفهاتون درباره شجریان حال کردم ، اما با این حرفهاتون نا امیدم کردید --- مودب باشید آقا حامد --- سنگین باشید ، محترم باشید --- ما آدمها توپ تنیس تنیس نیستیم که تا یک چیزی میشنویم فورا بخوایم جوابشو بدیم --- شما که منو نمیشناسی ، اما خدا میدونه که چقدر خاطرتون میخوام و بخاطر خودتون میگم --- دوست دارم وقتی توی هر جمعی از سبک بازی حامد بهداد تعریف میکنم ، کسی مخالفت نکنه و چیز دیگه ای نگه --- آبروی مارو بخرید-- - آقا حامد ، نمیدونم پیام من چاپ میشود یا خیر ؟ و شما پیام من را میخوانید یا نه ؟ اگه آدم مغروری نیستید و دوست دارید با هم در ارتباط باشیم ، به این آدرس ایمیل بدید : amirkhanloo33@gmail.com
فاطمه کیانی
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
مینویسم میدم شکیبا بیاره بده فاطمه بده بهت
فاطمه
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
فاطمه خانم نقشتون چيه؟؟؟؟
فاطمه کیانی
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۳
فاطمه خانم یه نقشه توپ دارم.
شکیبا کاشانی
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
دقیقا باهاتون موافقم
هلن
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۱
بهداد عددي نسيت كه به عرب نيا چيزي بگه اون كه عرب نيا رو بي سواد مي دونه خودش يه ليسانسه ي خشك و خاليه آقاي بهداد اميد وارم پيغام من به شما برسه شمايي كه فريبرز عرب نيا رو بيسواد و توهمي خطاب مي كنيد اولا ايشو از شخص خاصي نام نبرد كه شما به خوذت گرقتي ثانيا تحصيلات من و شما و ديگران شعور و معرفت و اخلاق كسي رو نمي سازه هركس هرچي داره از پر قنداقش داره شخصيت من و شما و هركس ديگه برمي گرده به ذات طرف نه مدرك تحصيلي ثالثا ببين آقاي عرب نيا چي گفته بعد تندي جبه بگير آقاي نسبتا الگوي جامعه
شکیبا کاشانی
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۱
فاطمه من دیشب اومدم مسجدجامه مسجدزیروروکردم نیافتمت اینقدر عصبانی بودم که اگه میدیدمت الان مثل مهسا سپیده رو به موت بودی جانم.
عربنیا
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۱
ازخودفاطمه خانم بپرسین.شماکی هستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شکیبا کاشانی
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۱
پس کی هستی.وای نکنه برادرفاطمه ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟همگی برای من فاتحه بخونین.
شکیبا کاشانی
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۱
ببین فاطمه خانم اون مهسا وسپیده هستن که روبه موت هستن.من فاطمه روتوکانون کلاس زبان میبینم.چرابیخودی حرف میزنی؟؟؟؟؟؟درضمن برو صحبت کردنت روخوب یادبگیروخودت بروشیرخشکت روبخور خانم صندوق پستی یافاطمه خانم.
شکیبا کاشانی
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۱
سپیده خانم شماکدوم سپیده ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ولی بانظرتون موافقم ادم شرمش میاد.ولی بهدادشیشه خورده داره اینو قبول کن.
سپیده
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
برای همتون متاسفم .
دو نفر با هم مشکل دارن شما ها چی کاره اید
نه که همتون احترام حالیتونه یا نه که شماها اهل تیکه انداختن نیستید .
شرم آوره یه مشت آدم که سینما حالیشون نیست جمع شدن از 2تا بازیگر خوب انتقاد می کنن .
آدم شرمش میاد از اینکه ایرانیه ...
فاطمه
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
اين فاطمه رضايي نصرتي روبه موت
بيچاره.جوان خوبي بود.روحش شاد.الفاتحه..............
فاطمه رضايي
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
اينو بدونين فاطمه بيمارستان،اين چند تا بالايي رو من نوشتم نه فاطمه،فاطمه حالا حالا ها نمي تونه بياد تو سايت،راستي آقاي عرب نيا شما فاطمه رو از كجا مي شناسي؟؟؟؟لطفا جواب دهيد......فعلا خداحافظ
فاطمه رضايي نصرتي
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
اين جا چه خبره؟؟؟
فاطمه رضايي نصرتي
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
شكيبا قضيه نامه چيه؟؟؟؟
ناشناس
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
شكيبا خانم من نامه ندادم. اينو بدونين
فاطمه رضايي نصرتي
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
شكيبا منظورت درباره ي نامه چيه؟؟؟؟
ناشناس
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
دينا تو اين جمله رو نوشتي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فریبرزعربنیا
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
یاکی؟؟؟شمابایدبابزرگترت درست صحبت کنی دیناخانم.
شکیبا کاشانی
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
فهمیدم ناشناس کیه همونی که به همه مانامه دادی گذاشتی توصندوق پست خونه فاطمه شون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بروبدو نامه هاتوصندوق جوابشون.بدوبرو کوچولو.
فریبرزعربنیا
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
ایول شکیباخانم.دمتون گرم.
شکیبا کاشانی
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
خیلی ممنون دیناجان امیدوارم توکلاس ها موفق باشی.....تونستی سربزن.من نمیگم که جازدی هیچوقت هم پشت سرت غیبت نمیکنیم.ولی منم تااخرطرفدارعربنیاهستم.سربزن به این سایت فعلا خداحافظ.
دیتا
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
واقعا متاسفم
اگه واسه اقای عرب نیا 1 درصد متاسم باشم واسه شما اقای بهداد 99% متاسفم

شما حرمتی باقی نگذاشته اید حیا کنید ، خجالت بکشید آقای هنرمند

واقعا یکبار دیگر به جوابیه خودتون نگاه کنید ادم شرمش میاد تا پایان بخونه
مهسا ومهديس
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
جنابعالي .......... میكني در مورد فاطمه خانم اينجوري صحبت مي كني......
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
ببين دينا اگه ببينم يك بار ديگه بافاطمه خانم اينجوري حرف بزني مي دونم باهات چي كار كنم.تو اگه فاطمه رو مي شناختي هيچ وقت همچين حر في رو نمي زدي .....
فاطمه رضايي نصرتي
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
اولا سلام.ميشه بگي چند وقت از اين قضيه گذشته؟؟؟دينا خانم جنگ نيست ولي خوب نيست شما هرچي از دهنتون در مي ياد بگين شماهم همه چيز رو در مورد عرب نيا نمي دوني .......در ضنن ماها قاضي نيستيم كه قضاوت كنيم .ميشه لطفا خودتو معرفي كني ؟؟؟چندسالت ؟؟؟بچه كجايي؟؟؟چي كاره ي بهداد مي شي؟؟؟؟
دینا
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
من خیلی سرم شلوغه چند تا کلاس میرم و نمی تونم هی بیام تو سایت و خیلی وقته از این قضیه میگذره ولی بازم میگم همیشه از حامد بهداد طرفداری میکنم. من چند وقت نیستم و به اینترنتم دسترسی ندارم وبه نظرم قضیه تموم شدس. شاید فکر کنین جا زدم ولی برام مهم نیست . واینم میدونین که به راحتی میشه پشت سر کسی حرف زد وهیچ وقت یه نمیشه طرفه به قاضی رفت .وپیروز شد.************** راستی مگه جنگه؟؟؟؟؟؟ شما ها که ادعاتون میشد اقای بهداد بی ادبی پس چرا خودتون اینکارو می کنین. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! شکیبا جان امیدوارم تو کلاسای بازیگری موفق شی و یه بازیگر خوب بشی. فعلا خداحافظ
ناشناس
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
پس فاطمه خانم راست گفت كه مي ترسي وجواب نمي دي دينا خانم
فاطمه رضايي نصرتي
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
شكيبا اين ناشناس محمد رضا ومهسا نيستش
ناشناس
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
شكيبا خانم من نه محمدرضاهستم نه مهسا.هر كي هستم بعدا مي فهمين
شکیبا کاشانی
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
شکیباکیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من الهام نیستم اسم اصلیم ستایش چی چی میگی برای خودت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شکیبا کاشانی
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
ناشناس یامهسا یامحمدرضا
شکیبا کاشانی
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
کوچولو خودتی بچه.درست صحبت کن وگرنه اگه سیمام قاطی کنه هیچی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فقط یه باردیگه بگی بچه.................................
الهه
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
اگه به بالا یه نگاه بندازی میبینی که اون موقع که از شما ها خبری نبود تو این سایت بودم حالا بعد چند وقت دوباره اومدم یه سر زدم .به تو ربطی داره کوچولو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فاطمه رضايي نصرتي
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
آقاي عرب نيا وشكيبا و الهام دمتون گرم.آقاي عرب نيا اشكالي نداره.دينا خانم هيچ وقت زود قضاوت.توبايد پيش آقاي عرب نيا يه كلاس بياي
ناشناس
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
يه بنده خدا.چون مي دونم اگه پارودم فاطمه وشكيبا بزار بد مي بينه.الهام خانم شما دختر خاله شكيبا هستين؟؟شكيبا دمت گرم كه پشت قاطمه هستي
الهام
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
شماکی هستی گفتی پارودم شکیباوفاطمه نزار.دمت گرم.
شکیبا کاشانی
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
اهای ابله شناس چرا داری خودتوشناسایی می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بادوست من درست صحبت کن.
الهام
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
یه باردیگه اگه ببینم بااقای عربنیابدصحبت کردین میدونم باهاتون چه کارکنم.
فریبرزعربنیا
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
ایول فاطمه خانم.راستی به خاطردست خط متاسفم چون توماشین بودم.
شکیبا کاشانی
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
هفت دیدم ضبط هم کردم.اصلاشما کی هستی؟؟؟؟؟؟؟مثل نخدپریدی وسط.الهه خانم""" هروقت گفتیم خاک انداز خودتو وسط بنداز"""
****************************************دیناخانم شماباالهه ارتباط داری؟؟؟؟؟؟؟نگفتی چند سالت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فاطمه رضايي نصرتي
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
ايول آقاي عرب نيا.اولاخودت بروادب ياد بگير دينا خانم
شکیبا کاشانی
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
راستی فیلم امبولانس که پخش شدببین چون کارگردانش عربنیاست.هیچکس ازعربنیاانتقادنکردکه جواب بده.
ناشناس
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
دينا پا رو دم فاطمه وشكيبا نزار