صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۳ آذر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۲۵۵۹۹۳
تعداد نظرات: ۷۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۶ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
سعید جلیلی:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک واژه اعتباری برای یکی دوسال نیست، گفت: اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد مبتنی بر اسلام ناب است که باید منافع محرومین را تامین و مانع از تعرض به حقوق مردم شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک واژه اعتباری برای یکی دوسال نیست، گفت: اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد مبتنی بر اسلام ناب است که باید منافع محرومین را تامین و مانع از تعرض به حقوق مردم شود.

به گزارش «انتخاب»، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش اقتصاد مقاومتی که در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد یکی از موضوعات بسیار مهم برای بشریت را که هم‌ذات انسان‌هاست، مسئله آزادی عنوان کرد و اظهارداشت: نگاه به تاریخ بشر نشان می‌دهد همیشه برای آزادی دغدغه‌ای وجود داشته و از سوی دیگر افرادی تلاش کرده‌اند در جهت منافع خود، آزادی دیگران را محدود کنند.

جلیلی ادامه داد: یکی از رسالت‌ها و اهداف بزرگ پیامبران الهی این بوده است که زنجیر کسانی که دوست دارند بر پای انسان‌ها غول و زنجیر بیفکنند را باز کرده و آزادی را در شکل متعالی برای بشر به ارمغان بیاورند.

عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام با اشاره به اشکال مختلف زنجیرهایی که در راه آزادی برای انسان و جود دارد به تبیین موضوع اسارت و شکنجه پرداخت و گفت: علت طرح این بحث در ذیل موضوع اقتصاد مقاومتی این است که در طول تاریخ یکی از عرصه‌هایی که افراد توانسته‌اند به آزادی و حقوق دیگران تعدی و تجاوز کنند، عرصه اقتصاد است.

وی با بیان اینکه انبیاء به صورت جدی به دنبال این بودند که مناسبات اقتصادی مناسبات صحیحی باشد تا حقوق انسان‌ها حفظ شده و آنها به رشد و تعالی برسند، خاطرنشان کرد: بنابراین صرفاً دعوای برخی مردم با انبیاء بر سر ربوبیت نبوده بلکه بعضی مواقع نیز بر سر چنین موضوعاتی بوده است و پیامبران گاهی بحث اصلی‌‌شان این است که اگر می‌گوییم مناسباتی مانند نماز باید باشد، این امر باید امتداد یابد. 

جلیلی ادامه داد: کسانی که با مناسبات اقتصادی به انسان‌ها لطمه می‌زنند از سوی قرآن مفسد خطاب شده‌اند در واقع کسانی که امنیت و آرامش مردم را تباه می‌کنند مفسد هستند و وظیفه بزرگ انبیاء و جانشینان آنها این بوده که این مناسبات را تصحیح کنند چراکه دین امری گزینشی نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید براینکه مناسبات اقتصادی باید اصلاح شده و در بستر صحیح خود قرار بگیرد یادآور شد: از کسانی که ادعای دین دارند باید پرسید که چرا در مناسبات غلط اقتصادی سکوت می‌ کنند و این در حالی است که عده‌ای از بنی‌اسرائیل لعنت شدند چون چنین افعالی را انجام می‌دادند.

وی با بیان اینکه اگر انسان بخواهد به تکامل برسد لازمه‌اش این است که افراد این مناسبات را غلط تعریف نکنند ولو کسانی که ادعای دین دارند اما خلاف آن عمل می‌کنند تصریح کرد: وظیفه مهم همه ما بنا به توصیه انبیاء این است که در کنار اصلاح امور به اصلاح اقتصادی نیز بپردازیم.

جلیلی اظهار داشت: چندین قرن است که تمدن جدید غرب شکل گرفته تا آزادی انسان‌ها را محدود کرده و به حقوق انسان‌ها تعرض کند و ریشه آن نیز در همین مبنا است که اگر انسان‌ها به حقیقت نزدیک شوند و مناسبات صحیح اقتصادی حاکم شود، عرصه بر آنها تنگ خواهد شد لذا سعی کرده‌اند حقیقت را انکار کنند و چون این موضوع کار راحتی نیست باید آن را با اندیشه‌های خود تئوریزه کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بنابراین در این پارادایم ما شاهد هستیم که این تفکر ادعا می‌کند که حقیقت نسبی است و قائل به نوعی تکثر حقیقت هستند، افزود: آنها معتقدند که حقیقت دست‌نیافتنی و متکثر است و یکی از کسانی که در 5 قرن اخیر بیشترین تعدی و تجاوز را به حقوق انسان‌ها داشته خود این مواضع را تئوریزه کرده و به عنوان پدر اندیشه آزادی مطرح شده است و امثال جان‌ لاک به راحتی استعمار را تئوریزه کرده و خود از سهامداران عمده شرکت‌های برده‌داری بوده‌اند. 

وی تصریح کرد: هنر آنها این بوده است که آزادی انسان‌ها را که قصد داشتند به آن تجاوز و تعدی کنند به اسم آزادی چنین کردند و خود جان لاک به عنوان پدر آزادی مطرح می‌شود و ما می‌بینیم که این تمدن امتداد یافته و در عرصه‌های مختلف خود را تثبیت کرده است.

جلیلی با اشاره به انحصاری بودن حق وتو و برخورداری از سلاح هسته‌ای تنها برای برخی از کشورها خاطرنشان کرد: بر این مبنا یک نگاه قدیمی استکباری می‌گوید مناسبات اقتصادی باید آنطور که ما می‌خواهیم باشد چون ثروت ما بیشتر است و برای حفظ آن مناسبات جدیدی تعریف می‌کنند و دولت نیز باید در جهت حفظ منافع سرمایه‌دارانی باشد که سرمایه خود را از راه ناحق به دست آورده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به بحث جهانی‌ شدن ادامه داد: بنابراین ما می‌بینیم که ضد آزادی‌ترین این مردم خود را طرفدار آزادی اعلام می‌کنند و به طور مثال بعد از برجام گفته می‌شود طلب‌هایی که ما از کشور هند داریم تنها از طریق کالا باید دریافت شود و تازه این حرف‌ها از سوی طرفداران بازار آزاد گفته می‌شود و آنها معتقدند باید درباره هر تراکنش و فعالیت اقتصادی نظر بدهند.

وی با بیان اینکه آنها چنین اندیشه‌ای را با تئوری‌های لیبرالیسم بزک می‌کنند، یادآور شد: این در حالی است که برخی در داخل قصد توجیه آن را دارند و می‌گویند ما هم شریک آنها شویم و سهمی برای خود بگیریم و این همان چیزی است که امام (ره) درباره آن هشدار داده و فرموده بودند که این همان اسلام آمریکایی است.

جلیلی با اشاره به معیارهای اسلام ناب و اسلام آمریکایی خاطرنشان کرد: امام می گوید اسلام سرمایه‌داران، اسلام منافقین، اسلام راحت‌طلبان، اسلام مستکبرین و در یک کلام اسلام آمریکایی و در این تفکر اقتصاد مقاومتی مبتنی بر اسلام ناب و در برابر همه آنها قرار دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: حضرت امام اسلام ناب را اسلام پابرهنگان، اسلام مستضعفین، اسلام رنج‌دیدگان تاریخ و اسلام عارفان مبارزه‌جو معرفی می‌کنند و در این تفکر اقتصاد مقاومتی یک واژه اعتباری است که صرفا یکی دو سال ساخته شده باشد، نیست بلکه یک اقتصاد مبتنی بر اسلام ناب است که می‌گوید ما باید مانع از تعرض به حقوق مردم شویم و در عین حال باید منافع محرومان را تامین کنیم. 

وی در بخش پاسخ به سوالات دانشجویان درباره مذاکرات هسته‌ای یادآور شد: ما باید از منابع ملی حراست کنیم تا منافع ملی بیشتری را به دست بیاوریم. ما حق تنازل از حقوق ملت را نداریم و اگر شما در مقابل حق خود در مقابل دشمن تنازل کنید باز هم دشمن در مقابل شما طمع می‌کند لذا چیزی که در دوره قبل در مذاکرات دنبال می‌شد تنها دفاع از حقوق هسته‌ای نبود بلکه دفاع از همه حقوق کشورمان بود.

جلیلی تاکید کرد: خاکریز هسته‌ای خاکریز خط مقدم کشور است که باید در این عرصه منابع قدرت خود را افزایش دهیم نه اینکه از این منابع هزینه کنیم و بنابراین ما قدرت هسته‌ای خود از جمله غنی‌سازی 20 درصد و سایر پیشرفت‌های هسته‌ای را مدیون شهدای هسته‌ای بوده‌ایم. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما در مذاکرات یک عقب‌نشینی اتفاق افتاده است، گفت: بله من به صورت جزئی این مسئله را در قضیه برجام مطرح کردم و به تعبیر مقام معظم رهبری ما هزینه‌های سنگینی در این مسیر پرداخت کردیم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص نتیجه انتخابات در تهران در ارتباط با مجلس شورای اسلامی و خبرگان و در پاسخ به این سوال که آیا رای تهران به معنای علاقمندی به ارتباط با انگلیس و کاهش اقبال به اصولگرایان است، گفت: در فروردین 67 که انتخابات مجلس برگزار شد و ‌آخرین مجلسی بود که امام (ره) در بین ما حضور داشت، ایشان پیامی برای انتخابات داده است و این وصایای به یادگار مانده از ایشان است و امام آنجا دو مفهوم اسلام آمریکایی و اسلام ناب را کلید زدند؛ مردم به کشور و نظام علاقمند هستند و حضور آنها در انتخابات موجب تقویت نظام خواهد بود.

جلیلی حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات را مایه افتخار و غرور نظام دانست و یادآور شد: ما باید قدردان این مردم باشیم اما بخش دوم کار من و شما است که این دو تفکر را تبیین کنیم و شاخص‌های اسلام ناب و اسلام آمریکایی را برای جامعه مطرح کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید براینکه امام(ره) فرمودند که باید مانع از این شویم که این تفکر اسلام آمریکایی به اهداف خود جامع عمل بپوشاند، یادآور شد: شاید مصداق این تفکر امروز آقای الف و فردا آقای ب باشد اما ما نباید مردم را در این زمینه متهم کنیم بلکه باید ببینیم خودمان چقدر برای اغنای افکار عمومی و روشنگری دراین زمینه کار کرده‌ایم.

وی با اشاره به نقش مهم نخبگان جامعه تاکید کرد: مردم بر اساس میزان روشنگری و تبیین‌های صورت گرفته دست به انتخاب می‌زنند و اینجاست که دیگر بحث بصیرت‌دهی، شعار نیست و باید نقش اسلام ناب در پیشرفت اقتصاد، کشاورزی، صنعت نفت و سایر زمینه‌ها تبیین شود و امتداد داشته باشد.

جلیلی در پایان تاکید کرد: ما باید وظیفه خود را جدی بگیریم و برای اغنا و بصیرت مردم کار کنیم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۵۷
سعید
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
آقای جلیلی شما اصلا اله وکیلی بلد بودی تومذاکرات انگیلیسی صحبت کنی
خانواده 4 شهید
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
آقای جلیلی اگر مدعی انقلابیگری هستید حداقل یک بار خود را در معرض رای و انتخاب ملت ایران قرار دهید
تالی
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
مشک آنست که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید...
ناشناس
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
آقای جلیلی کشور برنامه ریز ؛سیاستمدار ودیپلمات ارشد میخواهد...
ناشناس
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
آقای جلیلی پس چرا مردم به شما رای ندادن
محسن
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
آفرین بر آقای جلیلی
ناشناس
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
البته شما خیلی پیش روی داشتید ولی این ها برای مردم ما متاسفانه نون و آب نشد.ومردم برای پیداکردن داروهایشان دچار مشکلات فراوانی بودندو هزاران بدبختی دیگر.یادآوری همان ها باعث مشارکت وسیع در انتخابات شد.
ناشناس
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
درود ب روحانی و ظریف ک بقولشون عمل کردن
ناشناس
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
باشعار حلوا حلوا دهانها شیرین نمی شود ...
ناشناس
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
جناب شما که توانایی داشت چرا همان موقع توافق هسته ای را 100% به نفع ایران تمام نکردی
هادی پور
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
فرق حرف با عمل زمین تا اسمان است...جناب جلیلی یک خدمت مفید ازخودت در طول زمان مسئولیتت برای مردم صادقانه بگو.
ناشناس
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
فکر کنم با روش آقای جلیلی ما باید 20 سال خون دل می خوردیم تا ایشان در عرصه مذاکره آزمون و خطا کنند و بلاخره یک تصمیم عاقلانه بگیرند!
يك ايرانى
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
اقاى جليلى طورى در مورد طبقه كم درامد و اجحاف به اين طبقه
حرف ميزند ، كه اگر كسى نداند فكر ميكند ايشان دوروز پيش براى نجات اين طبقه مستضعف وارد ايران شده است ،
اقاى جليلى چرا شما و دوستانتان نميخواهيد سرى به
طبقه اكثريت مردم بزنيد و نظر مردم را جويا
شويد ،
محسن
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
من به عنوان طلبه رزمنده و جانباز و نیز فرزند آزاده و جانباز از افکار جنابعالی و هم فکرانت خوشم نمیاد و دوست ندارم امثال شما در کشور حضور سیاسی داشته باشین!
بهتره به کارهای علمی تان بپردازید این برای شما بهتر است.
ناشناس
|
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
من بشما بعنوان جانباز و جبهه رفته كه مثل خودم رفتى جنكيدى براى وطن احترام قائلم
نظری
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
با سلام و درود.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
اشتباه مثبت دادم.
ناشناس
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
ای کاش تو انتخابات شرکت میکردی
ناشناس
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
شما که دین دارین چرا در باره سه برابر شدن دلار سکوت کردی؟
ناشناس
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
درودبرتمام ظریف صفتان
ناشناس
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
ايشان فرد معتقدي هستند ولي سيستمداري يك فن است و بايد براي حفظ كشور و دين از متخصصاني مثل دكتر ظريف استفاده كرد
سوسن
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
هر کسی را بهر کاری ساختند.
ناشناس
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
اقا شما خوب...نمرت بیست.یه دونه ای اصن. اما . . .
ناشناس
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
راه مذاکره و دفاع کردن را بلد نبودید همانطور که در انتخابات اخیر از اصولگرائی بد دفاع کردید و باختید
جواد
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
آقای جلیلی واضح تر صحبت کنید
ناشناس
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
اصلا شما خیلی خیلی خیلیخیلی دبیلمات کار بلدی هستی .
رضا
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
باشه تو راست میگی.
ناشناس
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
سکوت بهترین پاسخ برای بعضیهاست .
علی
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
شمامدام برای اصلاحات تبلغ میکنید و خبر ندارین
ایرانی
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
اقای جلیلی همه مردم نتیجه مزاکرات شما که تحریمهای بیشترایران بود دیدن..
hossin
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
خسته نباشید آقای جلیلی ! لطف کردید .
پریسا
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
از این همه دعوا خسته شدم
ناشناس
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
همیشه کلا حق با شماست شما درست میگی
فقط مشکلت اینه که مردم چیزه دیگه میخوان واسه همین بهت رای ندادن
ناشناس
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
شعارهای خوبی میدید آقای جلیلی،
ناشناس
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
اقای جلیلی در مومن و دیندار بودن و جانباز بودن شما هیچ شکی نیست ،اما برادر گرامی کشور ما سیاست مدار واقتصاد دان میخواهد
یار
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
در دورانه شما اقتصاد و معیشت مردم عقب نشینی کرد.
محمد
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
آقاى جليلى خوبه كه شما با اون همه تبليغ فقط ٨ درصد راى داشتى
ناشناس
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
فقط در حد حرف خوب است.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
حتی در حد حرف هم خوب نیست
ایرانی معتدل
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
" میزان رأی ملت است "
آقای جلیلی نظرشان در مورد این جمله را بیان کنند و اگر آن را قبول دارند ، باید بگویند برداشتشان از رأی مردم در 7 اسفند چیست ؟
و آیا فکر میکنند مردم هم با ایشان هم نظر هستند که در این انتخابات بیشتر به جناح مقابل تفکر ایشان رأی دادند ؟
ناشناس
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
یعنی این همه تحریم های رنگارنگ که در دوره شما بود نتیجه دفاع از کشور بود؟؟؟
محمد
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
خسته نباشی برادر
پاسخ ها
عباس
| |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
اشتباهی مثبت زدم
محمد
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
درووود بر دکتر ظریف.............
محمود
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
سخنرانی خوبی است .سخنرانی!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
وای باشه بابا. تو خوبی. ولمون کن.
ناشناس
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
تو دیگه بس کن تو رو خدا
حسین
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
شما عقب نشینی نکردی ولی نتونستی حتی یک قدم به جلو بری
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
دمت گرم. جواب باحالی دادی
ناشناس
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
عاقلان دانند.
ناشناس
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
دست از سرمون بردار
ناشناس
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
دوباره حرفهای گذشته رو تکرار کرد.
محمد ق
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
خودتون و نطراتتون رو به رای ملت گذاشتید در سال 92 و دیدید که 10 درصد بیشتر طرفدار ندارین.
ناشناس
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
دستت درد نکنه اینهمه دفاع کردی و اون همه قطع نامه علیه مون صادر شد. اگه دفاع نمی کردی معلوم نیست چه بلایی سرمون می آوردن!!!!!!!!!!
رضا
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
شما هم كانديد مي شديد بد نبود

بالاخره مردم قدر شناس دستاورد هاي شما بودند!
ناشناس
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
احسنت
ناشناس
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
از کدوم حقوق ما بیچاره ها دفاع کردی ؟؟؟؟
ناشناس
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
کاش تو انتخابات مجلس کاندید میشدین
ناشناس
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
ای خدای مهربان فقط در یک کلام شکرت
ناشناس
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
چقدر خوب !
ناشناس
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
بنظرم مردم به ایشان در انتخابات 92 پاسخ داده اند و وزن و اهمیت صحبتشان قبلا مشخص شده است..
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
احسنت
ناشناس
| |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
احسنت برادر
ناشناس
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
آقای دکتر ولایتی جواب شما را در مناظرات ریاست جمهوردی دادند.
پاسخ ها
عباس
| |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
بهترین جواب را آقای ظریف به ایشان داد (در عمل)
saeid
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
شما که خودت دیپلماتی باید بدونی که تو هر مذاکره طرفین باید هرکدام عقب نشینی کنند تا به هدف برسند اگه هر دو بر فعالیت هاشون پافشاری کنند که توافق حاصل نمیشود
ناشناس
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
برادر گرامی آقای سعید جلیلی، جنابعالی فردی ارزشی هستید ولی متاسفانه در دام پایداریها افتادید، نتیجه انتخابات مجلس دهم تهران را به یاد بیاورید!
ياشار
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
اقاي جليلي ديپلماسي كلاس فلسفه نيست
دكتر ولايتي انتخابات سال 92
ناشناس
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
احسنت
ناشناس
|
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
مردم بصیرند
ناشناس
|
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
باشه!
پاسخ ها
فارسان
| |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
به عمل کار برآید