صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۲ آذر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۲۲۴۷۷۴
تعداد نظرات: ۶۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۱ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از مشتریان عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از مشتریان بابت کیفیت پایین محصولات این شرکت عذرخواهی کرد.

جمالی در حاشیه افتتاح مراکز خدمات پس از فروش محصولات جدید شرکت سایپا گفت: در گذشته اکثر محصولات شرکت ما با کیفیت مناسب تحویل مشتریان نشده که من به نوبه خود از مشتریان محترم این شرکت عذرخواهی می کنم.

وی با اشاره به برنامه های جامع سایپا برای ارتقا کیفیت محصولات این شرکت گفت: برنامه های ویژه ای برای ارتقا کیفیت در حوزه تولید و خدمات پس از فروش خودروهای خود داریم.

جمالی همچنین از تولید محصولات با کیفیت در گروه سایپا خبرداد و گفت: تلاش شده تا با تولید محصولات با کیفیت در رنج های مختلف قیمت، مشتریان محترم شرکت را از محصولاتمان راضی کنیم.

وی همچنین به لزوم توجه بیشتر به تولید ملی و به خصوص صنعت خودرو گفت: صنعت خودرو با اشتغال فراوان، حرکت به سمت بومی سازی و افزایش صادرات صنعتی کشور نیازمند توجه بیشتر دولت و مردم است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶۱
منصور
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
جواب اين همه انسانهايى كه در طى اين سالها به خاطر ضعف ايمنى خودروهاى شما جونشونو از دست دادن چقدر بچه ها يتيم شدن چقدر خانواده ها داغدار شدن كى مى خواد بده شما ؟
ر ق ر
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
آقای مدیرشماقیمت خودرو راواقعی کنیدوکیفت آنرابالاببریدنیازی به عزرخواهی نیست
کوهدشت
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
خدا وکیل ماشیناتو امنیت ندارن
ناشناس
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
این اقایان رییس و روئسا. با عذر خواهی خشک و خالی. مردم گول نمیخورند. باید ورود ماشین خارجی ازاد بشه
ناشناس
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
اول جنس را با کیفیت کن یعد ارزون کن بعد عذرخواهی کن تا باورمون بشه راست میگی
علی
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
چه خوب مشکل حل شد !!!!!!!!!!11
ایرج
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
اگه راست می گین بیاین در یک فرصت شش ماهه یا یک ساله همة ماشین های تولیدی خودتون رو رایگان تعمیر کنین
ناشناس
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
پراید 2میلیونی رو میدین 22میلیون عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
درود به شما مردم عزیز
ناشناس
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
گیریم که عذر شما را پذیرفتیم, عزیزانمان را که بخاطر محصولات بی کیفیت جنابعالی ازدست داده ایم چی میشه...
سورنا
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
برای تولید نزدیک به 20 سال پراید که فقط چراغشو عوض کردین و گرونتر فروختین به مردم چی ؟
برای اونم عذر خواهی میکنی؟
امیر
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
عذرخواهی به چه دردی میخوره با این قیمتهای نجومی و ماشینهای به دردنخور.
ناشناس
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
ممنون از عذرخواهی.
ناشناس
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
آقا لطفا اول به تعهدات عمل کنید و خودرو ها به موقع تحویل بدید. کیفیت و گارانتی در قدم بعد.
دل سوز
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
به جای عذر خواهی تولیدات خوب بیرون بده
امید
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
به جای عذرخواهی کردن تولیداتشون را به قیمت واقعی بفروشند
ناشناس
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
با احترام به نظرات همه کاربران محترم، کیفیت پایین خودرو نتیجه سوء مدیریت مدیران است
ناشناس
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
عذرخواهي پذيرفته نيست با يك عذر خواهي نمي توانيد همان قيمت هاي قبلي را به ملت قالب كنيد قيمتها بايد كاهش پيدا كند
محمــــــــــــود
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
عذرخواهی فایده ای نداره باید مجبورش کنن 6 ماه پراید سوار بشه تا درد کسانی را که پراید سوارن بفهمه
حسین
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
محصولات بی کیفیت تولید کنی که به ارابه های مرگ معروف شدند پول چند برابر قیمت واقعیش رو از ملت بیچاره بگیری حالا که با اعتراض دسته جمعی مردم مواجه شدی بیای و با یه معذرت خواهی مردم رو گول بزنی .
محمد
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
یک قانون تو اقتصاد هست که وقتی درخواست خرید کم میشه قیمت میاد پایین چرا این قانون را انجام نمیدهند که بخواهند معذرت خواهی بکنن
ناشناس
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
این عذر خواهی بدون کاهش قیمت و.....
ناشناس
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
عذرخواهی دردی دوا نمیکنه برادر
ناشناس
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
عذرخواهی نمی خواهیم کیفیتو ببر بالا قیمتا رو بیار پایین
علی
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
حاشیه نرو قیمت ر بیار پایین
داود
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
درحال حاضرعذرخواهی فایده ندارد واین ترفندی است که می خواهندمردم راازتصمیمی که گرفته اندمنحرف کنند .
ناشناس
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
اين خيلي خوبه كه بخاطر كار اشتباه مسئولين عذرخواهي مي كنند اين يك فرهنگ پسنديده است
ناشناس
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
شما کیفیت خودروهاتون رو بالا ببرید لازم نیست عذر خواهی کنید
ناشناس
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
نوش دارو بعداز مرگ سهراب
مهدي
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
پس بالاخره قبول كردند محصول كم كيفيت ميدن دست مردم.
علی
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
متاسفانه سالهاست که خدمات پس از فروش خودروهیچگونه خدمات قابل توجهی به خودروها نمیدهند فقط مبلغ آنرا هنگام فروش ازمشتری دریافت میکنند!
ناشناس
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
حالا که به چه کنم چه کنم افتادن به فکر عذر خواهی کردن افتادن البته نفس عمل خوب است اما چقدر دیر چه فایده
علی
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
آقای مدیرعامل،ممنون که از ما عذر خواهی کردی ،‌بازم گلی به گوشه جمالت
حقيقت
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
عذرخواهي كافي نيست.
علی
|
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
قیمت رو نصف کن جای این حرفها
ناشناس
|
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
تولید با کیفیت وظیفه ی شرکت شماست ،مردم از این انحصار خسته اند ما هم میخواهیم بهترینها را داشته باشیم چرا باید مجبور باشیم ا....... شما را مصرف کنیم
ناشناس
|
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
يعنى پرايد ارزون ميشه ؟
يعنى پرايد چقد ارزون ميشه؟
حسام
|
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
ﺍﯾﻦ ﺁﻗﺎ ﺍﺯ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﻣﺪﺕ ﺑﻮﺩﻥ ﺣﺎﻓﻈﻪ ﻣﻠﺖ ﺩﺍﺭﻩ ﺳﻮ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﮐﻨﻪ. ﺍﻻﻥ ﻋﺬﺭﺧﻮﺍﻫﯽ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺗﺎ ﻣﻠﺖ ﺑﯿﺎﻥ ﺑﺨﺮﻧﺪ ﺑﻌﺪ ﯾﺎﺩﺷﻮﻥ ﻣﯽ‌ﺭﻩ.
ناشناس
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
تاحالا چه مي كرديد
صدف
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
يكي از بستگان نزديك خود رو در تصادف پرايد از دست دادم
جوون بود...
فوق ليسانس معماري بود و جزء نخبگان مملكت
يه بچه ٣ ساله ازش موند
آقايون صحبت جون آدماست.. معذرت ميخوايد؟
حبیب
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
با ما با زبان تکریم و تعظیم سخن بگوئید، نه تحقیر و تهدید!
شهاب
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
بعد از اين همه تلفات جاده اي تازه يادش امده معذرت خواهي كنه !
محمد
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
فقط ارتقا کیفیت . اگر واقعا متاسف هستید با حذف تولید خودروهای بی کیفیت مانند پراید، گفته های خود را ثابت کنید.
جواد
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
واقعا كدام محصول را ميخواهد كيفيت بدهد.پرايد جاي كيفيت دارشدن همدارد بعد از اين همه كشته در جاده ها.
عادل
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
خدارو شکر حداقل فرهنگ معذرت خواهی توی این دولت تا حدودی جا افتاده
ناشناس
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
ماهی رو هر وقت از اب بگیرند تازست، داره فرهنگی که بین دولتیان جایگاهی نداشت یواش یواش شکل میگیره و این برای ابتدای کار خوب است و ان واژه(عذرخواهیست)
علی آقا
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
یک پراید صفر پارسال خریدم از همون اول گیربکسش زوزه میکشید، جلوبندی میزان نبود و لاستیک سایی داشت، درز شیشه‌ها با بدنه آب بندی نبود، و از همه بدتر اینکه هربار بردم سرویس دوره ای بغیر از برخورد بد و بی ادبانه فقط ازم پول گرفتن و هیچ کدام را نتوانستند تعمیر کنند.
رضا
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
سلام هر چند عذر خواهي كار خوب و پسنديده اي هست ولي عذرخواهي واقعي شما وقتيه كه توليدات شما باعث غرور ملي بشه،
ناشناس
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
گام اول رو سایپا برداشت. ضمن استقبال از این امر منتظر گام بعد که باید شامل اقدامات عملی باشید هستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
گام بعدی ورود خودرو خارجی بدون تعرفه س. پراید ارزونم بشه فایده ای نداره. تویوتا، بنز، بی ام و، ... اینا خوبن.
ناشناس
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
در سنوات گذشته نیز چنین جملات و ادبیاتی بکار گرفته شده لیکن نه در پاسخ به اعتراضات مردم بلکه فقط در جهت افزایش قیمتها.
پژمان
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
اون موقع که جیک جیک مستونت بود,فکر زمستون بود؟
دادا
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
اقای مدیر عامل لطف کن در جهت صادرات پراید اقدام کن تا تمام مردم دنیا از مزایای ان بهره مندشوند
امیر
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
عذرخواهی شما برای ما بزرگترین توهین است. مردم را چی فرض کردین؟ با یه عذر خواهی همه چی درست شد؟!!!!!
ما نه شما را می بخشیم نه فراموش می کنیم.!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
ولی بازم با این عذرخوایی یه پله جلوتر از ایرنخودرو شدند چون واقعا جرات نشون دادند و مثل خودروسازهای بزرگ (لااقل در زمینه عذر خواهی) عذر خواهی کردند.
ناشناس
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
نوشدارو بعد از مرگ سهراب!
ناشناس
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
تا کیفیت بالا نره قیمت پایین نیاد ...........
علی
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
لازم بود ولی کافی نیست !
علي
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
الحمدالله كه فرهنگ معذرت خواهي داره جا ميفته ولي اين كافي نيست عمل مهم است و اينكه قيمت خودرو نيز واقعي بشود
ناشناس
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
خیلی جالب تازه میخان برنامه ویژه برای ارتقاء کیفیت اجرا کنند انگار وظیفه ای غیر از تولید محصول با کیفیت تاحالا داشتن
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
این آقا یه ماهه رییس سایپا شده
ناشناس
| |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
چرا...این قدم اول هست....یک قدم مثبت...ما که نمیخوایم صنعت نابود بشه...میخوایم بهتر بشه...
علی اعتمادی
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
با سلام
صرفا با تغییر ادبیات سخن گفتن با مردم مشکلی حل نمیشود . با عمل یعنی کاهش قیمت ها کذایی و ارتقائ واقعی کیفیت و خدمات پس از فروش ثابت کنند ...!
کیوان محرابی
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
سلام.جناب آقای مدیر عامل تازه اومدید اول خط .ایکاش همان اول همین کار رو می کردید.امیدواریم که حالا موقع عمل به وعده‌ها باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
دیره آقا.......دیر. کاش زودتر به نظر مردم اهمیت میدادید.
حقی
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
عذر شما برای ما پذیرفته شده نیست که چندین سال هست مارو از ماشین باکیفیت محروم کردید.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
خوش یمن اما .... خیلی دیر.
ناشناس
| |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
تکلیف افرادی که عزیزانشان را در تصادفات جاده ای به خاطر کیفیت پایین محصولات شما از دست داده اند چیست.