پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از مشتریان عذرخواهی کرد.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از مشتریان بابت کیفیت پایین محصولات این شرکت عذرخواهی کرد.
جمالی در حاشیه افتتاح مراکز خدمات پس از فروش محصولات جدید شرکت سایپا گفت: در گذشته اکثر محصولات شرکت ما با کیفیت مناسب تحویل مشتریان نشده که من به نوبه خود از مشتریان محترم این شرکت عذرخواهی می کنم.
وی با اشاره به برنامه های جامع سایپا برای ارتقا کیفیت محصولات این شرکت گفت: برنامه های ویژه ای برای ارتقا کیفیت در حوزه تولید و خدمات پس از فروش خودروهای خود داریم.
جمالی همچنین از تولید محصولات با کیفیت در گروه سایپا خبرداد و گفت: تلاش شده تا با تولید محصولات با کیفیت در رنج های مختلف قیمت، مشتریان محترم شرکت را از محصولاتمان راضی کنیم.
وی همچنین به لزوم توجه بیشتر به تولید ملی و به خصوص صنعت خودرو گفت: صنعت خودرو با اشتغال فراوان، حرکت به سمت بومی سازی و افزایش صادرات صنعتی کشور نیازمند توجه بیشتر دولت و مردم است.
برای اونم عذر خواهی میکنی؟
يعنى پرايد چقد ارزون ميشه؟
جوون بود...
فوق ليسانس معماري بود و جزء نخبگان مملكت
يه بچه ٣ ساله ازش موند
آقايون صحبت جون آدماست.. معذرت ميخوايد؟
ما نه شما را می بخشیم نه فراموش می کنیم.!!!!!!!!!!!!
صرفا با تغییر ادبیات سخن گفتن با مردم مشکلی حل نمیشود . با عمل یعنی کاهش قیمت ها کذایی و ارتقائ واقعی کیفیت و خدمات پس از فروش ثابت کنند ...!