صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۲۱۶۸۴۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۷ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمود احمدی نژاد شامگاه پنج شنبه در یادواره شهدای شهر چلیچه در شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مستکرین از تاثیر گذاری ملت ایران در تغییر مناسبات جهانی کینه دارند و به دنبال انتقام جویی هستند، اظهار داشت: نقش آفرینی ملت ایران در مناسبت های جهانی موجب کینه مستکبرین شده است.

 وی عنوان کرد: ملت ایران در حال تغییر مناسبت های جهانی به نفع ارزش های اسلامی است و این مناسبات بر علیه مستکبرین در حال تغییر است. رئیس دولت نهم و دهم بیان کرد:درهمه شکسته شدن هیمنه مستکبرین ریشه در فرهنگ شهادت دارد. وی افزود: ایجاد موج بیداری در ملت ها موجب نگرانی و جلوگیری از رسیدن به اهداف مستکبرین شده است. وی عنوان کرد: کسی که به دنبال شهادت است جز از خدا نمی ترسد و به دنبال خدمت به مردم است و کسی که به دنبال شهادت است یاور ستمدیده گان است.

رئیس جمهور پیشین کشور عنوان کرد: کسی که به دنبال شهادت است در برابر خلق خداوند متواضع است و شهید راه کمال را به همه نشان می دهد و شهادت طالبی راه و رمز پیروزی است و دشمن را خلع سلاح می کند. محمود احمدی نژاد ادامه داد: فرهنگ شهادت بزرگرترین لطف خداوند است و شهادت یک انتخاب از سوی انسان است. وی یادآور شد: مقام شهادت فقط برای کسانی بدست می آید که در راه خداوند ایثار می کنند و کسانی که در راه طاغوت و خودخواهی و قدرت طلبی کشته می شوند به جایی نمی رسند و هیچ مقامی در پیشگاه خداوند کسب نمی کنند.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۷۸
ناشناس
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
8سال تمام با این ادبیات بی سر و ته این مملکت رو به تباهی کشاند.از ادبیات بی ربط آدم یاد اون جمله آلن ایر(اگه اشتباه نکنم)میافته که میگفت جلیلی در مذاکرات تاریخ اسلام و تاریخ معاصر درس میداد.احمدی نژاد تنها کسی بود که در طول عمرم منو از هویتم به عنوان یک ایرانی فراری داد
ناشناس
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
چی گفت جناب انتخاب ما که نفهمیدیم !
ناشناس
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
ای....بازم ای حرف زد
مدیریت جهانی....ما به سرعت در حال پیشرفت هستیم
کشورهای قوی در حال نابودی
کاغذ پاره....
لیست معروف تو جیب....
ناشناس
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
یاد آن جمله احمدی نژاد در بین هنرمندان افتادم که گفت هنر خیلی مهم است اما چه هنری بهتر از شهادت.
اصلا مطالب معلوم نمی شود چه می گوید.
ناشناس
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
الان این اظهار نظر چی چی بود؟
موسی
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
انتخاب نظر صاحبنظران را در خصوص توافق هسته ای بذاری سودمنده...
خواهشا این کامنت را بذار تا معلوم شه انتقاد توام با پیشنهاد را می پذیری... مرسی