پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیر کل دومین همایش برندهای برتر و مجتمع های تجاری هدف از برگزاری این مراسم در مهرماه را تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان این حوزه و فرهنگ سازی در خصوص رویکردهای مدرن و نوین صنعت ساخت و بهره برداری از مراکز خرید و الگوبرداری صحیح از استانداردهای روز جهان در این زمینه عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی ماهنامه
تجارت طلایی ، به همت این مجموعه دومین همایش برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع های
تجاری کشور با هدف تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان، فعالان و برندهای برتر هفت مهرماه سال
جاری با شعار "مراکز خرید نمادهای شهری، مقاصد گردشگری " برگزار می شود.
شاهرخ کشاورز دبیر کل این همایش با بیان اینکه در این رویداد، بیش از 400 کارفرما و
مدیر مراکز تجاری از سراسر کشور و 200 برند فعال در مراکز تجاری حضور خواهند داشت اظهار
داشت: شرکت کنندگان در این بستر فراهم شده در کنار یکدیگر به بحث و گفتگو در خصوص بررسی
راه های موفقیت مراکز خرید و نیازهای متقابل برندها و مراکز تجاری می پردازند.
سردبیر
ماهنامه تجارت طلایی حوزه های اصلی این رویداد را سه حوزه اعلام و تشریح کرد: برندها
و فروشگاه های برتر فعال در مراکز تجاری کشور، معماران، مدیران ، بهره برداران موفق
و نویسندگانی که در مورد مراکز خرید و برندها کتاب منتشر کرده اند، مجتمع های تجاری
موفق در حال ساخت، افتتاح و فعالیت سه حوزه اصلی برگزاری این همایش هستند. وی در ادامه
خاطر نشان کرد که در این رویداد به مباحثی نظیر برندینگ شهری و سازه ای، نقش طراحی
و معماری در موفقیت مراکز خرید، معرفی و استفاده از خدمات پولی و مالی و تامین اعتبار
در ساخت مراکز خرید ،استراتژی برندها جهت حضور در بازار، بررسی چشم انداز ، چالش ها
و فرصتهای ساخت و بهره برداری از مراکز خرید ایران و جهان و راهکار های استفاده از
زیر ساختهای IT و تکنولوژیکی در ساخت و راه
اندازی مراکز خرید پرداخته خواهد شد.
شایان ذکر است ماهنامه تجارتطلایی به عنوان تنها
نشریه تخصصی مراکز خرید و برندهای برتر، پس از برگزاری موفق اولین دوره این رویداد
مهم و انتشار 27 شماره از نشریه و برگزاری 18 میزگرد در حوزه های مرتبط با بهره برداری
صحیح و عملکرد موفقیت آمیز مراکز تجاری اکنون اقدام به برگزاری دومین دوره این همایش
می کند.
اخبار رسمی