صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۳ دی ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۲۱۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۱ - ۰۹ تير ۱۳۹۴
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


نوشتن خبر رسمی نیاز به تکنیک‌هایی خاص برای برقراری ارتباط درست با مخاطب و تاثیرگزاری لازم بر وی دارد. شرکت شورلت پس از شرکت دومینو تصمیم بر آن گرفت تا قدرت بازاریابی شکلک‌ها را برسی کند و برای اولین بار یک خبررسمی متشکل از شکلک‌ها را منتشر کرد.

شرکت شورلت خبر رسمی خود در مورد معرفی مدل شورلت کروز 2016 را اینگونه توصیف کرد:

«کلمات به تنهایی نمی توانند شورلت کروز 2016 را توصیف کنند، بنابراین به مناسبت جشن رونمایی آن که پیش رو داریم، این بیانیه خبری به صورت شکلک (ایموجی) منتشر شده است، یعنی همان تصاویر و آیکون‌های کوچک دیجیتالی در ارتباطات الکترونیک که عواطف و احساسات را نمایش می‌دهند.

سعی کنید این خبر را رمزگشایی کنید و یا اینکه روز سه شنبه ساعت 2 بعد از ظهر (به وقت آمریکا) کلید رمزگشایی آن را ببینید.»

این مساله عجیب واقعیت دارد و برندهای مختلف در حال نشر خبرهای رسمی‌ای هستند که تماما با شکلک‌ها نوشته شده‌اند. اصل خبر را می‌توان در پایین مشاهده کرد.


)برای مشاهده عکس در ابعاد واقعی اینجا کلیک کنید(


قیمت پایه این محصول 16 هزار دلار گذاشته شده است، لذا آن دسته افرادی که مرتبا از شکلک‌ها در ارتباطات روزانه خود استفاده می‌کنند، گروه مورد هدف شورلت کروز هستند.

شورلت اولین برندی نیست که قدرت بازاریابی شکلک ها را به نمایش گذاشته است، دومینو نیز "سفارش با شکلک پیتزا" را در ماه می منتشر کرد. اما شورلت تا کنون اولین برندی است که یک خبر رسمی که تماما از شکلک تشکیل شده باشد را منتشر کرده است.

برای دیدن سایز اصلی عکس می توانید اینجا کلیک کنید.

نویسنده مطلب: علیرضا صفری