صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۶ دی ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۲۰۳۳۹۰
تعداد نظرات: ۲۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۳ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شرکت مخابرات درخدمات اینترنتی خود سرویس پیام رسان تلگرام را در برخی از نقاط استان تهران و برخی استانها بدون اطلاع قبلی مسدود و از دسترس کاربران خود خارج کرد.

کاربران این شرکت از حوالی ظهر روز گذشته درموبایل و کامپیوترهای خود با صفحات غیر فعال برنامه تلگرام رو به رو شده و موفق به استفاده از این برنامه نشدند.

انسداد و حذف برنامه تلگرام توسط شرکت مخابرات درحالی است که سایر شرکت های خدمات دهنده اینترنت این سرویس را همچنان و بدون اختلال به کاربران خود ارائه می دهند.

انسداد و غیر فعال کردن برنامه تلگرام از سوی شرکت مخابرات بلافاصله با واکنش و انتقاد انبوهی از کاربران اینترنت این شرکت قرار گرفت و آن ها در شبکه های مجازی و سایرکانال های ارتباطی مراتب اعتراض خود را اعلام کردند.

تلگرام از جمله اپلیکیشن های پیام رسان در فضای مجازی است که به دلیل ویژگی و قابلیت های برتر از جمله سرعت، امنیت، فضای ذخیره سازی و تنوع درپلت فرم ها و باز بودن متن با استقبال زیادی کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته به گونه ای که به ویژه درماه های اخیر خیل عظیمی از کاربران از سایر پیام رسانها از جمله وایبر به سوی این برنامه کوچ کردند.

تلگرام که یک پروژه‌ی متن‌ باز است خیلی زود توانست به یکی از اپلیکیشن‌های محبوب کاربران تبدیل شود و این محبوبیت تا حدی رسیده که تلگرام در وبلاگش اعلام کرد که بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال دارد و روزانه بیش از یک میلیارد پیام در سرورهایش رد‌ و‌ بدل می‌شود.

فارغ ازاقدام جدید و یک سویه شرکت مخابرات که خود به تنهایی موج نارضایتی کاربران از این شرکت را دامن زده در ارزیابی کلی هم نقد و انتقادات زیادی به عملکرد و خدمات این شرکت در میان مردم و مسوولان وجود دارد.

نحوه ارائه و پایین بودن کیفیت خدمات این شرکت در سال های اخیربه طور فزاینده موحب نارضایتی و روی گردانی مردم و مشترکان از این شرکت شده است.

این شرکت با وجود دریافت پول های کلان از مردم و تحمیل هزینه های اضافی به آنان خدماتی در شان آن ها ارائه نمی دهد و در بسیاری از بخش ها به ویژه در بخش خدمات پشتیبانی با مشکلات و نابسامانی های بسیاری رو به رو است.

نظام پشتبانی این شرکت موسوم به "۲۰۲۰" در رفع مشکلات اینترنتی و پاسخگویی به کاربران به قدری آزار دهنده است که نوبت های من درآوردی آن در دنیای پیشرفته امروز کارکردهای کل این مجموعه را زیر سوال برده و به شدت به جایگاه آن لطمه زده است.

دراین سیستم به اصطلاح خودکار بسیاری از مردم و مشترکان اینترنت برای رفع ساده ترین مشکل خود باید ساعت ها پشت خط معطل بمانند تا کسی از آن سوی تلفن آن هم به صورت مبهم و منقطع پاسخ دهد و رفع مسوولیت کند.

منبع: موبنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۷
در انتظار بررسی: ۲۳۷
غیر قابل انتشار: ۶۳
ناشناس
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
خداته در بیارم مخابرات
خوزستان
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
سلام بنده مخالفم و به نوبه ی خودم به عنوان یک شهروند ایرانی محکوم میکنم.
یک دوست
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
متاسفم!
چرا باید نرم افزاری که به این خوبی سرویس میده از دسترس خارج بشه؟
اگر سیاست بر اینه که نرم افزارهای پیام رسان ممنوع باشن با همه برخورد کنید، نه اینکه مثلاً وایبر کماکان بازه و تلگرام رو فیلتر میکنید.
ناشناس
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
کاری با مخابرات ندارم...ولی مردم ایران جنبه استفاده از این اپلیکیشن هارو ندارن و در هرز رفتن زبانزد خاص و عام شدن متاسفانه!!!
ناشناس
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
واقعا چاره اي به استفاده از اينترنت مخابرات نداريم، مخابرات به برخي شركت هاي خصوصي كه خوب سرويس مي دهند نود خالي نمي دهد و من كه در آرياشهر تهران ساكنم مجبورم كه از سرويس گران ولي بسيار كند مخابرات استفاده كنم.
ناشناس
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
از مخابرات بیشتر از این هم انتظار نداریم فقط یاد گرفته قطع کنه.خوب شما بیا یه نرم افزار جدید بده مردم استفاده کنن
امان
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
ازاینکه نظرات مردم وانتقادات انها مخصوصادررابطه با عدم کارایی ۲۰۲۰رامنعکس کردید،سپاس
فرزاد
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
دوران فيلتر كردن و اين مسخره بازي ها تمام شده است..... به فكر رفاه مردم باشيد.
فعلا مردم آنقدر بد شدن به سگ و خرس و .... رحم نمي كنند.
ناشناس
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
اشکالی نداره عوضش قیمتهای خدمات افتضاح خودشونو میبرن بالا ......
کمال
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
نظام پشتبانی این شرکت موسوم به "۲۰۲۰" در رفع مشکلات اینترنتی و پاسخگویی به کاربران به قدری آزار دهنده است که نوبت های من درآوردی آن در دنیای پیشرفته امروز کارکردهای کل این مجموعه را زیر سوال برده و به شدت به جایگاه آن لطمه زده است.
دراین سیستم به اصطلاح خودکار بسیاری از مردم و مشترکان اینترنت برای رفع ساده ترین مشکل خود باید ساعت ها پشت خط معطل بمانند تا کسی از آن سوی تلفن آن هم به صورت مبهم و منقطع پاسخ دهد و رفع مسوولیت کند.
صد در صد موافقم
ناشناس
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
مسخره س. یکی این ها رو از خواب بیدار کنه. بابا تلگرام واقعا عالیه.
ناشناس
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
مخابرات واقعا سرویس دهی افتضاحی داره
ابراهیم
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
واقعا خجالت آوره!!!!!!
ناشناس
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
بی سوادی و بد اخلاقی 2020 واقعا آزار دهندست
عباس
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
مردم راازآگاهی محروم می کنند.
مسعود
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
يكم اغراق كردين
ناشناس
|
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
کو گوش شنوا
ناشناس
|
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
متاسفم
فریبا حسن زاده
|
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
سلام
بنده فقط میتونم بگم متاسفانه ام برای این اقدام مخابرات و واقعا چه توجیه منطقی میتونند داشته باشند و از مسیولین محترم در خواست رسیدگی را دارم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
متاسفانه رو خوب اومدی !
علي
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
انتخاب بحق كه اسمت انتخابه آفرين حرف دل من و همه رو زديد
پوریا
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
آره دیگه اگه شرکت های خصوصی نبودن واقعا چه بلایی سرمون میومد؟ اینترنت یک کالا نیست یک حق شهروندیه!
سینا
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
لاین و واتساپ و وایبر و یاهو و بیتالک هم فیلتر کنید چطوره؟
مهدی
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
دقیقا!!
همین مخابرات یزد اولش اینترنت رو پارسال به صورت طرح جشنواره به صورت عالی ارائه میداد ولی از وقتی که مشتریهای خودش رو جذب کرد، داره روز به روز گرونترش میکنه!!
محمد
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
با سلام و ممنون از سایت وزین انتخاب,من خودم اپراتور 2020 هستم بنا به دستور سرپرست بعلت حجم انبوه تماس و اعلام خرابی بیشتر از سه دقیقه نمیتوانیم با مشترک صحبت کنیم و متوجه بشویم دقیقا مشکل مشترک از چیست , بیشتر از سه دقیقه مکالمه = جریمه
پاسخ ها
علیرضا ب
| |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
2020 که برای خودش پدیده ایست هر موقع که مشکل جدی باشد فقط می توانی صدای اون خانمه را گوش بدی و بس چون بعد از پیام ان خانم نه به اپراتور وصل میشه و نه به سیستم مکانیزه که شماره خرابی را ثبت کنی در مورد اخیر که با ان مواجه شدم این بود که اینترنت یک روز قطع بود وقتی تماس میگرفتیم بعد از ثبت شماره تلفن اعلام میکرد تلفن مورد نظر در شبکه مخابراتی نیست !!!!!!
ناشناس
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
آقا خدا شاهده من کاربر اینترنت مخابرات بودم با قبض 400 هزار تومانی موندم چیکار کنم.