صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۱۹۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۱ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رئيس کارگروه نظارت مجلس بر واگذاري باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس گفت: مديرعامل سابق پرسپوليس و صاحب‌امتياز باشگاه استيل‌آذين براي خريد باشگاه پرسپوليس اعلام آمادگي کردند و شرکت‌هاي خودروسازي نيز براي خريد استقلال تمايل نشان دادند.

حسن زماني رئيس کارگروه نظارت مجلس بر واگذاري باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس گفت: آقايان هدايتي (صاحب‌امتياز باشگاه استيل‌آذين) و سياسي (مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس) براي خريد اين باشگاه اعلام آمادگي کردند و شرکت‌هاي خودروسازي نيز نسبت به خريد باشگاه استقلال برنامه‌هايي دارند.

وي افزود: طبق برنامه بناست تا در 9 ارديبهشت‌ماه سومين مزايده باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس برگزار شود که در اين مرحله شرايط جديدي به نفع خريداران اعمال خواهد شد.

رئيس کارگروه نظارت مجلس بر واگذاري باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس،‌ اظهار داشت: طبق تغيير اعمال شده خريداران تنها 20 درصد از پيش‌پرداخت هزينه باشگاه را پرداخت مي‌کنند و مابقي در اقساط 5 ساله پرداخت خواهد شد که اين ميزان پيش از اين به صورت 40 درصد پيش‌پرداخت و بازپرداخت دو ساله مابقي هزينه‌ها بود.

زماني همچنين خاطرنشان کرد: خريداران هيچ گونه تعهدي نسبت به بدهي‌هاي دو باشگاه ندارد و پرداخت بدهي‌ها بر عهده دولت خواهد بود و خريداران تنها برند، ساختمان و ورزشگاه باشگاه را خريداري مي‌کنند.

باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس با قيمت پايه 290 ميليارد تومان براي هر باشگاه به مزايده گذاشته شده که پس از دو بار برگزاري مزايده در بهمن و اسفندماه سال گذشته خريداري براي آنها پيدا نشده است.
منبع: فارس