صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۱۹۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 تيم فوتبال استقلال در ديداري دوستانه مقابل آلومينيوم هرمزگان به برتري دست يافت.

ديدار تيم‌هاي استقلال و آلومينيوم هرمزگان از ساعت 15 و 7 دقيقه امروز در زمين کمپ زنده‌ياد حجازي و در حضور نزديک به 100 تماشاگر برگزار شد.

آبي‌پوشان در پايان اين مسابقه با نتيجه دو بر يک به برتري رسيده و گل‌هاي استقلال را محسن کريمي و در دقيقه 30 و 31 و گل تيم آلومينيوم هرمزگان را عيسي آل کثير در دقيقه 46 به ثمر رساند.

نکته قابل توجه در اين مسابقه درخشش محسن کريمي جوان آينده‌دار تيم استقلال بود که وي بارها و بارها در پشت مدافعين آلومينيوم هرمزگان صاحب توپ شد و مدافعان اين تيم را آزار داد.

همچنين روزبه سينکي دروازه‌بان تيم آلومينيوم که در نيمه اول روي نيمکت نشسته بود در نيمه دوم وارد زمين شد و البته وي در اين نيمه سه تک به تک را از محسن کريمي مهاجم جوان استقلال دريافت و توپ‌هايش را مهار کرد.

* اميد ابراهيمي در نيمه دوم براي استقلال وارد زمين شد و وحيد طالب‌لو نيز در دقيقه 70 بازي جاي خود را به فرزين گروسيان داد.

* يکي ديگر از نکات قابل توجه مسابقه دوستانه امروز حضور محسن فروزان با شماره 2 در خط دفاع استقلال بود. اين بازيکن هم در حالي که گروسيان به جاي طالب‌لو به زمين آمد در همان دقيقه به سمت راست خط دفاع استقلال رفت و اين در حالي بود که حنيف عمران‌زاده از روي نيمکت بازي را تماشا مي‌کرد.

* فريدون زندي که چند وقتي است با استقلال تمرين مي‌کند در نيمه دوم براي آبي‌پوشان به زمين رفت.

* جاسم کرار که در نيمه اول مصدوم شده بود در نيمه دوم روي نيمکت حضور پيدا کرد.

* تمرين تيم فوتبال استقلال فردا با تشخيص کادر فني اين تيم تعطيل است وآبي‌پوشان روز پنجشنبه در ديداري دوستانه به مصاف صباي قم مي‌روند.
منبع: فارس