صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۵ آذر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۱۹۱۱۹۲
تعداد نظرات: ۱۰۶ نظر
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۶ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
روحانی:
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر یکشنبه در همایش اقتصاد مقاومتی در روابط منطقه ای که با حضور استانداران، سفرای جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منطقه و سفرای کشورهای منطقه در ایران، این مطلب را بیان کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رییس جمهوری با بیان این که توان دولت در سرمایه اجتماعی خواهد بود، گفت: معتقدیم تا کنون مردم در همه صحنه ها حضور داشته اند و از دولت حمایت کرده اند، تمام موفقیت های دولت در سایه همکاری و حضور مردم در صحنه و حمایت های مقام معظم رهبری بوده است.

به گزارش «انتخاب»؛ دکتر حسن روحانی عصر یکشنبه در همایش اقتصاد مقاومتی در روابط منطقه ای که با حضور استانداران، سفرای ایران در منطقه و سفرای کشورهای منطقه در ایران، برگزار شد، به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: من همین جا از زحمات شبانه روزی سربازان خط مقدم دیپلماسی سپاسگزاری و تشکر می کنم ، ملت ما در برابر این مجاهدان خط مقدم، هم حمایت و هم به بیانی تشکر می کنند.

رییس جمهوری تاکید کرد: مذاکرات هسته ای در چارچوب منافع و عزت ملت ایران به پیش می رود و می بینید که در این چارچوب قدم به قدم در حال پیش رفتن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: همیشه یک اقلیت اندکی داریم، نباید نگران باشیم؛ به هر حال در این کشور دموکراسی و آزادی است و نظرات بیان می شود. نظرات همه هم یکسان نیست؛ بنا هم نیست در کشور ما همه چیزی را با 100 در صد افکار اداره کنیم. ما باید با اکثریت قاطع قابل قبول، کشور را اداره کنیم.

روحانی اظهار داشت: ما در زمینه هسته ای از ابتدا تا الان هرچه نظرسنجی داشتیم حمایت مردم بالای 80 درصد است و این مهم است که دولت در مسیری حرکت می کند که اکثریت قاطع مردم از این مسیر و راه حمایت می کنند.



** موفقیت دولت در سایه حمایت رهبری است



رییس جمهوری با بیان این که توان دولت در سرمایه اجتماعی خواهد بود، گفت: معتقدیم تا کنون مردم در همه صحنه ها حضور داشته اند و از دولت حمایت کرده اند، تمام موفقیت های دولت در سایه همکاری و حضور مردم در صحنه و حمایت های مقام معظم رهبری بوده است.

روحانی ادامه داد: اگر عنایت حق را نداشتیم و اگر آن سرمایه ها را نداشتیم، نمی توانستیم به توفیق مورد نظر دست یابیم.

وی گفت: امروز مرکز آمار کشور اعلام کرد که تورم 12 ماهه به 15.2 درصد رسیده است. وعده ای که ما برای سال 93 به مردم داده بودیم این بود که تلاش کنیم تورم را به 25 درصد برسانیم.

رییس جمهوری با اشاره به این که ما تورم بالای 40 درصد را امروز به زیر 16 درصد رساندیم، اظهار داشت: بسیاری از صاحبنظران داخلی و خارجی حضوری یا کتبی برای ما نوشته اند که کار این دولت شبه معجزه است. این معجزه متعلق به ملت ایران است زیرا دولت که خادم است.

روحانی با بیان این که مردم ایران در یکسال و نیم قبل کاری بسیار عظیم و بزرگ انجام داده اند، گفت: در سال 91 و 92 رشد اقتصادی کشور در مجموع منهای نه درصد بوده است. چه کسی فکر می کرد منهای 9 در دو سال را بتوانیم به رشد مثبت برسانیم.

رییس دولت تدبیر و امید با اشاره به رشد چهار درصدی 6 ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته، افزود: تا پایان سال آن چه پیش بینی می شود، رشد مثبت است.

روحانی ادامه داد: بنابراین وعده ای که به مردم داده بودیم، بهبود معیشت بود و این که بتوانند زندگی راحت تری داشته باشند و کشور در مسیر رشد و توسعه جامع و همه جانبه قرار گیرد.



**هرجناحی به ملت بیشتر خدمت کند از نظر ما برتر است

رییس جمهوری ادامه داد: سرمایه اجتماعی بزرگترین سرمایه ما است، به همه استانداران یک بار دیگر اعلام می کنم که تمام مسوولان اجرایی که زیر نظر شما هستند، البته از نظر ما این جناح و آن جناح، این حزب یا آن حزب فرق نمی کند، هر جناحی بیشتر به ملت خدمت کنند، آن جناح از نظر ما برتر است. عنوان، مارک، این و آن و الف و ب برای ما مطرح نیست. هیچ خادمی را حق نداریم از خدمت محروم کنیم.



**مسوولین اجرایی باید به رای 24 خرداد معتقد باشند

روحانی تصریح کرد: اما مسوولین اجرایی باید مسوولینی باشند که به رای مردم در 24 خرداد 92 معتقدند، اگر کسی اعتقاد به رای مردم ندارد، می تواند در کشور کار و فعالیت کند اما نمی تواند مدیر سطح بالای کشور باشد یعنی مردم قبول نمی کنند، مردم گفته اند، نظر ما این است.

رییس دولت تدبیر و امید اظهار داشت: به سوابق افراد، وابستگی سیاسی و جناحی افراد کار ندارم اما مسوولین باید به رای مردم اعتقاد داشته باشند و اگر کسی 24 خرداد و رای مردم را قبول ندارد در یک سِمت دیگری خدمت کند. حالا سمت که بسیار است. حالا یک جای دیگری، مکان دیگری، پست دیگری خدمت کند اما بخواهد مسوول رده بالای کشور باشد این قابل قبول نیست. مردم این را نمی پذیرند چون همه ما بار بسیار سنگینی را بر دوش گرفته ایم.

رییس جمهوری ادامه داد: وقتی فردی مسوولیتی به عهده می گیرد در برابر خداوند و در برابر ملت، بار امانت سنگینی را بر دوش می گیرد و باید ما این بار امانت را به مقصد برسانیم.

روحانی با بیان این که ما باید به وعده ای که به مردم دادیم، وفا کنیم، گفت: اگر خدای ناکرده در تحقق خواست و مطالبه مردم و وعده دولت یازدهم سستی بوجود بیاید، اولین ضربه مهم به اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی است چرا که بزرگترین سرمایه ما سرمایه اجتماعی است.

رییس دولت یازدهم با تاکید بر این که امید ما در سایه سرمایه اجتماعی به وجود می آید و ادامه پیدا می کند و تدبیر ما برای تقویت سرمایه اجتماعی است، افزود: اگر مردم در کنار دولت دست به دست هم بدهند ما از همه مشکلات می توانیم عبور کنیم البته مشکلات فراوانی پیش رو داریم.

روحانی اضافه کرد: رشد مثبت 2 یا 3 درصد چیزی نیست که قابل قبول باشد، ما فعلا دنبال آن هستیم چاله و چوله هایی که قبلا به وجود آمده، هموار کنیم و باید برسیم به نقطه ای که زمین هموار بیاید و این ماشین سرعت بگیرد. ما باید بعد، جبران کنیم.

رییس جمهوری یادآور شد: آن روزی که زمین هموار می شود دیگر کسی از ما نمی پذیرد که چرا سرعت ما کم است. حالا الان ما یک استدلال روشنی داریم می گویم رشد منفی 9 بوده و ما مثلا به مثبت 2 یا 3 رسانده ایم.

روحانی ادامه داد: اما بعد که به زمین هموار رساندیم و من می گویم زمین هموار کجاست، آن وقتی که رونق اقتصادی شروع شد که امروز قدم های اولیه آغار شده و باید سرعت بگیرد.

رییس قوه مجریه اضافه کرد: آن زمانی که روابط خارجی ما به نقطه ای رسید که ما به مردم وعده دادیم و گفتیم تعامل سازنده با جهان؛ که از طرف ما این کار 100 در صد شروع شده است منتها باید شرایطی را فراهم کنیم که جهان هم همین حرکت را به سمت ما داشته باشد و این کار شدنی است.



**دولت به دنبال نزدیک کردن همه جناح ها به یکدیگر است

رییس جمهوری با بیان این که کار ما فقط اقتصاد و سیاست خارجی نیست، گفت: سیاست داخلی برای ما بسیار اهمیت دارد. باید درجامعه به نقطه وحدت و اتحاد بیشتر برسیم و نگذاریم در جامعه انشقاق بوجود بیاید، فاصله ها را کم کنیم.

روحانی ادامه داد: یکی از وعده های دیگری که این دولت از روز اول به مردم داده است این است که این دولت، دولت آشتی است و می خواهد گروه ها، جناح ها و افکار را به هم نزدیک کند بنابراین حرکت ما باید به سمت اجرای برنامه ای باشد که به مردم وعده دادیم و مردم با رای خودشان مصوب کردند.



**اگر کسی فکر کند کشور بدون رابطه با جهان به توسعه می رسد حتما اشتباه می کند

رییس دستگاه اجرایی با طرح این سوال که برای پیشرفت و حرکت به جلو و برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی در زمینه رابطه با دیگران باید چه کاری انجام دهیم؟ اظهار داشت: این که بعضی ها فکر می کنند کشوری می تواند بدون رابطه با بیرون به رشد و توسعه برسد حتما اشتباه می کنند.

روحانی ادامه داد: می شود زندگی بخور و نمیر داشت و مردم هم می توانند زندگی کنند. می شود از جیب مردم هم برداشت کرد. رشد منفی یعنی همین؛ یعنی ثروت مردم را کاهش دادن.

رییس جمهوری اضافه کرد: کشور را می شود همه جور اداره کرد. اما اگر می خواهیم به رشد برسیم آن هم نه رشد 2 یا 3 درصد، رشد قابل قبول، 4 یا 5 درصد ما که در برنامه چشم انداز 20 ساله بنا بود حداقل رشد ما 8 درصد باشد. کجاست؟

روحانی خاطر نشان کرد: اگر حساب کنید در 10 سال اول سند چشم انداز، رشد 2.5 درصد داشته ایم، ما دنبال این بودیم که 2.5 درصد در 10 سال اول بدست بیاوریم؟

رییس جمهوری تاکید کرد: در هر برنامه ای نیمه اول آن شتاب زیاد دارد و نیمه دوم دیگر دوران جوانی برنامه تمام شده است.



** هیچ کشوری در انزوا به توسعه نمی رسد

وی با تاکید بر این که مردم ایران همواره در صحنه هستند، گفت: امروز باید با عمل به برنامه که طبق قانون اساسی برنامه به عهده رییس جمهوری و اجرا به عهده همه مجریان است، کارها را پیش ببریم.

رییس جمهوری افزود: طبق قانون اساسی، مسوولیت برنامه ها و خط مشی ها بر عهده شخص رییس جمهوری است که با مشورت وزیران کار را پیش می برد و اجرا هم به عهده مجریان است و شما مسوولیت سنگینی را در این زمینه بر عهده دارید.

روحانی اضافه کرد: اگر رشد و توسعه می خواهیم؛ باید با جهان رابطه داشته باشیم. همواره در طول تاریخ، یکی از راه های توسعه کشورها تجارت بین المللی بوده است؛ حتی در دوران قبل از اسلام بازاری که در مکه وجود داشت، آن منطقه را رشد داده بود.

رییس جمهوری با تاکید بر این که امروز تنها بحث تجارت در میان کشورها مطرح نیست، گفت: امروز بحث روابط فرهنگی، علمی و روابط منطقه ای و بین المللی مطرح است؛ چنان چه امکان ندارد کشوری در انزوا به توسعه قابل قبول برسد.

روحانی با اشاره به این که کسی نمی تواند ما را منزوی کند، گفت: البته ممکن است خودمان، خودمان را منزوی کنیم؛ اگر متحد باشیم و با تدبیر کار را جلو ببریم، هیچ کشوری نمی تواند ما را منزوی کند.

رییس قوه مجریه افزود: اکنون بخش بزرگی از خطوط فیبر نوری از ایران عبور می کند؛ در حوزه خطوط هوایی نیز اگر شرایط را آماده کنیم، بهترین مسیر برای خط هوایی، فضای ایران است؛ از نظر راه و راه آهن، ایران جایگاه خاصی دارد و می تواند آسیا را به مدیترانه، اروپا و غرب متصل کند.

رییس جمهوری با اشاره با احداث راه آهن اینچه برون، گفت: این خط راه آهن، چین را به ایران و خلیج فارس متصل کرد و با راه آهنی که از چابهار به سمت زاهدان شروع شده است و به راه آهن سراسری متصل می شود، دنیا را به دریای عمان متصل می کنیم.

روحانی اضافه کرد: ایران در طول تاریخ ثابت کرده که قصد تعرض به هیچ کشوری ندارد و توسعه ایران به ضرر هیچ کشوری - چه همسایه و چه غیرهمسایه - نخواهد بود.

وی ادامه داد: ایران در قرون سابق یکی از مراکز علمی جهان بوده است؛ در یکی از کتابخانه های هند (حیدر آباد) که حدود 25 هزار نسخه خطی در آن جا وجود دارد، اکثر آن یا به زبان فارسی است یا اگر عربی است دانشمندان ایرانی، آن ها را نوشته اند.

رییس جمهوری تصریح کرد: بزرگترین دانشمندان ریاضیات، شیمی، فیزیک و جبر ایرانی بودند؛ ایران همیشه خیر و بر کت به همه رسانده است و هیچ گاه ضرری به کسی نرسانده است؛ ایران در 200 سال اخیر علیه هیچ کشوری جنگی را آغاز نکرده است.



**نخستین قدم در سیاست خارجی روابط خوب با همسایگان است/به دنبال منافع یک طرفه نیستیم

روحانی اظهار داشت: نخستین قدم در سیاست خارجی ما بی تردید روابط خوب با همسایگان است؛ این مساله هم از نظر امنیت ملی و هم از نظر فرهنگی بسیار مهم است؛ همه کشورهای منطقه از لحاظ فرهنگی با ما متصل هستند؛ ما شرایطی ویژه و خاصی با همسایگانمان داریم و بسیاری از امور اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بدون همکاری همسایگان امکان پذیر نیست.

روحانی گفت: در جاده، فیبر نوری، خط هوایی، راه آهن و کشتیرانی بدون همکاری همسایگان کاری نمی توان انجام داد.

رییس شورای عالی امنیت ملی افزود: ما هیچ وقت دنبال منفعت یک طرفه نیستم؛ بازی برد - برد فقط در مساله هسته ای نیست؛ ما می خواهیم روابطمان در جهان این گونه باشد؛ سر هیچ کشوری کلاه نمی گذاریم و نمی گذاریم کسی سر ما کلاه بگذارد.

روحانی ادامه داد: این ملت روابطی با همسایگان و کشورهای دیگر می خواهد که به نفع دو ملت باشد؛ ما رابطه ای با عراق نمی خواهیم که صرفا به نفع ایران باشد؛ می خواهیم به نفع ایران و عراق باشد؛ ما رابطه ای با ترکیه و همه کشورهای شمالی، شرقی و جنوبی می خواهیم که به نفع دو کشور باشد.



**استان ها روی پای خود بایستند/کار را به بخش خصوصی واگذار کنید

رییس جمهوری ادامه داد: هر چه استان های ما بتوانند روی پای خود بایستند و در تصمیم گیری ها، مدام وابسته به مرکز نباشند، البته در تصمیم سازی ها دستشان باز است و در تصمیم گیری ها هم باید دستشان باز باشد، حتما این به نفع کشور خواهد بود، زیرا کسی که در استان است، منفعت استان خود را بهتر از ما که در مرکز هستیم و فاصله داریم، می داند.

روحانی اضافه کرد: اجازه دهیم مسوولان اجرایی با نخبگان و صاحب نظران استان خود مشورت کنند، به ویژه که سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز احیا شد و معنای آن این است که سازمان مدیریت در هر استانی با استاندار و دیگر مسوولان برنامه ریزی کنند و تا جایی که امکان هست بتوانیم کار را به آن ها واگذار کنیم.

رییس جمهوری اظهار داشت: «همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند، باید کار را به بخش خصوصی و مردم واگذار کنیم و خسّت به خرج ندهیم، همه دولت ها آمدند و گفتند ما می خواهیم کار را به مردم واگذار کنیم اما نشد. آن چنان برخی از این مسوولان اجرایی دو دستی چسبیده اند، یه خرده این انگشتای دستان را باز و شل کنید، بگذارید کار را بخش خصوصی انجام دهد.»

روحانی با تاکید بر این که باید بتوانیم کار را به مردم واگذار کنیم، گفت: شما باید کار را به بخش خصوصی واگذار کنید و مرکزیت هم کار را به شما واگذار کند، این حتما به نفع ما است و کشور می تواند سریعتر به رشد و توسعه برسد.

رییس قوه مجریه خطاب به استانداران تاکید کرد: سال آینده بسیار حساس است، به ویژه از لحاظ سیاسی شما باید دو انتخابات مهم و ملی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را برگزار کنید. ان شاءالله هم امور سیاسی، اجتماعی، فرهنگی ما به نحو احسن انجام شود.

روحانی ادامه داد: البته این نکته هم مغفول ما نیست که رشد و توسعه ما در سایه امنیت ما است و امنیت بهتر هم ان شاءالله با نیروهای مسلح، نیروهای امنیتی، هماهنگی و همفکری شما تامین می شود. شما خود به خود رییس شورای تامین استان ها هم هستید، این مسوولیت به عهده شما است.

رییس جمهوری با تاکید بر همکاری با قوای مقننه و قضاییه اضافه کرد: باید این همکاری ها را بیشتر کنیم تا ان شاءالله به نحو مطلوب به نقطه ای برسیم که مورد انتظار مردم و رضایت خداوند است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰۶
در انتظار بررسی: ۹۲
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
به قیمت سود 35 درصدی بانکها
و پرداخت سود 22 درصد روزشمار به افراد
ناشناس
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
گاز گران شد. بنزین داره میشه 1000 تومن. برق گران شد. اینترنت بی کیفیت گران شد. نان گران شد. بازار دچار رکود شده. اصناف سردرگم نتیجه مذاکرات هستن. رکورد واردات از چین در تاریخ انقلاب اسلامی توسط دولت تدبیر زده شد. از بخش تولید حمایت نمیشه.

وضعیت سلامت و محیط زیست رو هم که دارید می بینید.
بابک
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
دکتر روحانی در 15 مرداد 132: ملاک جیب مردم است.
پیام
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
منم به نوبه ی خود از دولت حمایت میکنم وهمچنین از تیم وزارت خارجه
ناشناس
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
علی آقامعنی کاهش تورم باارزان شدن اجناس فرق میکنه
ناشناس
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
مسلما تا اينجاي كار دولت يازدهم از دهم بهتر بوده ولي فقط همين بوده يعني بهتر بوده ولي چقدر بهتر ، آقاي احمدي نزاد هم كه تازه رئيس جمهور شده بود يعني دولت نهم ،‌ خيلي ها ازش راضي بودند ولي در چها سال دوم آقاي احمدي نزاد كرد اون كارهايي كه نبايد ميكرد در كل من از دولت يازدهم راضي نيستم ولي بهتر از دولت قبل بوده.
احسن
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
ای اقای روحانی عزیز 16درصد تئوری تورم است یک روز برو بازار 2برابر زمان احمدی نژاد تورم هست که هیچی رکود هم بهش اضافه شده
خیلی خوشبین نباش عزیز دل برادر
ناشناس
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
یه بنده خدایی می گفت: آمار رو زندگی مردم نشون می ده و قیمت اجناس.
تورم 15.2؟!!!!!!
احمد
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
جناب دکترروحانی به جهاتی درست می فرمائید ولی مردم دارندگرانی های انچنانی را می بینند وباپوست واستخوان خودلمس میکنند قطعامردم باتوافق موافقند تولید خوابیده جوانان بیکارند بلاتکلیفی ازتحریم بدتراست من نمیدانم کی مردم خوشی وخنده رابه لب خودمی بینند . آقای روحانی کاری کنیدداره دیرمیشه می ترسم دوباره دست احمدی نزادیها بیفته زودباشید
نسل اول
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
آیا خودتان هم باور میکنید که این آمار و ارقام صحیح می باشد؟!
ایکاش یک نظرخواهی اصولی ازمردم انجام می شد و نتیجه آن را منتشرمی کردید
این کارخدمت به مردم و شخص ریاست جمهوری است
ناشناس
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
زنده باد روحانی
سعید
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
آقای روحانی سلام!
به جز شش، هفت میلیون بقیه مردم ایران دوست دارن!
اما عاجزانه تقاضا میکنم ، تو رو به هرکی دوست داری شبیه «آن مرد که رفت» صحبت نکنید!
شهاب
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
متاسفم برای مسئولی که فرق معجزه و وظیفه را نمیداند! معنای معجزه را برایتان تعریف میکنم:
با دریافتی کمتر از یک و میلیون تومان باید اجاره ششصدهزاتومانی و قسط پانصدهزاتومانی برای مبلغ رهن و هزینه های آب و برق و گاز و تلفن و... بدهم و در نهایت با هیچ و پوچ زندگی کنم. با این می گویند معجزه
آقای روحانی! بهتر نیست کمی هم به فکر مردم عامی و عادی باشید! اعداد و رقم ساختن که کار سختی نیست! تورم در زندگی ما نقش تعیین کننده دارد و خودش را نشان می دهد نه در آمار و ارقام شما!... بیشتر فکر کنید و آمار دقیقتر بگیرید تا رستگار شوید!
ناشناس
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
فكر كنم اين درصد تورمي متعلق به گوجه فرنگي باشه. آخه از 3000تومان رسيده زير 1000تومان. (اين تبريك داره و اميدوارم هميشگي باشه)
اما مرغ رفته بالاي 8000تومان و آب و... گران شده، نان هم گران شده باز هم مي خواهد گران (تر) شود و.... چيزهاي ديگه....
از رئيس جمهور محترم انتظار داريم ارقام صحيح و درست به ملت ارائه دهند آنجه كه ما به چشم خود مي بينيم قبول داريم نه دهان ديگران!
فرزاد
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
انرژي هسته اي در كنار توافق هسته اي حق مسلم ماست.
ناشناس
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
آقاي روحاني بايد از پشتوانه رايي كه داره به خوبي استفاده كنه و تصميم نهايي را بگيره و تسليم فشار گروههاي خود سر نشود .گروه هايي كه بدون اطلاع از واقعيت هاي جامعه به دنبال اهداف سياسي خود هستند آقاي روحاني تصميم بگير مرگ يك بار شيون هم يك بار
شمس
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
ما که دایما شاهد گرانی همه چیز هستیم دیگر از عهده پرداخت قبض آب وبرق وگاز بر نمی آییم
بیکار
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
منظور ایشون این هست که باید ۴۰ درصد این ماه همه چیز گرون میشد ولی ۱۵ درصد گرون شده !!!! پس چیزی ارزون قرار نیست بشه ، واین کاهش تورم فقط بخاطر رکود شدیدی هست که خود دولت ایجاد کرده تا بتونه بازار رو کنترل کنه ...
حامد
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
معجزه......!!!
ناصر
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
جناب رئيس جمهور مگر در مردم قدرت خريدي مانده كه خريد كنند تا تورم بالا تر بره ، وضع اقتصاد و كارخانجات و توليدات رو نمي بينيد يا طرفهايي كه شما داريد زندگي مي كنيد مثل طرفهايي كه احمدي نزاد زندگي مي كرد اثري از تورم و كراني و بيكاري و ركود نيست ؟>
گرز رستم
|
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
تورم پایین اومده ولی قیمت اجناس وسایل بالا رفته چه جوریاست خواهشا ی کاری بکنید
احمد
|
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
آقاي روحاني عزيز
اوضاع بازار خراب هست دست مردم پول نيست
همه كاسب ها به چه كنم چه كنم افتادن
اين عدد ارقام هم براي ما تا اوضاع درست نشه
فقط اعداد رياضي هستند
با تشكر
ناشناس
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
کدام اقتصاددانی گفته؟
ناشناس
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
اقای روحانی
برایت آرزوی موفقیت دارم:
با اینکه عده ای منافع خود را در این می بینند که توافق هسته ای حل نشود، ولی بنده با تیم مذاکره کننده همدل هستم و امیدوارم موفق بشوند. ولی یادت باشد که هنوز در اول راه هستی و مثل آقای احمدی نژاد شعارهای الکی ندهید به دلایل زیر:
1- قدرت خرید با زمان احمدی نژاد فرقی نکرده است.
2- قیمت ارز که واردات کشور به آن وابسته است، همچنان ثابت مانده است.
3- ارزش پول ایران کمتر شده است.
4- تولید هنوز در رکود است، تکان نخورده است.
5- سرمایه گذاری خارجی تغییری نکرده است.
ناشناس
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
ما مردم عاشقتیم و ازت حمایت می کنیم
ناشناس
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
توافق هسته ای رو قبول کشور از رکود در میاد ولی اقای روحانی مرغ کیلو ۸۵۰۰ گوشت ۳۰هزار تومن پراید ۲۰میلیون تومن همچینم ارزانی نیست بنزینم ۱۰۰۰تومنه ولی جای شکرش باقیه کشور ارامش داره تنش خارجی کم شده تو جهان قابل احترامتر شدیم
عبدالله
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
رییس جمهور محترم سلام .من از طرفداران پر وپا قرص شما هستم ولی خدایی هیچ به حرفهایی که میزنین فکر کردین.به نظرشما مردم این این قسم صحبتها رو تو دوره قبل نشنیدن.تو خدا حرفهاتون رو در عمل نشون بدین تا مردم باور کنن که این دولت دروغ تحویلشون نمیده .اینجوری به نفع شما هم هست وبالاخره دو سال دیگه بازهم انتخابات هست
آرامش
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
سلام من خیلی از شما تشکر میکنم به خاطر تلاش هاتون در سطح کلان،،،،، اما یک سوال
شما در یکی از سخنرانی هاتون گفتین از فرزندان و ایندگان این مملک میخواهیم به خارج بروند و با علم روز دنیا آشنا بشن و به کشور خدمت کنند اما رفتاری که وزارت بهداشت شما در ابان ماه تا الان پیش گرفته با حرف شما منافات داره چرا که ما دانشجویان رتبه های برتر برای مدرک های خود باید 20 برابر پول پرداخت کنیم تا مدرکمان آزاد شود به جای رشد صعودی رشد نجومی رو برای مدارک تدبیر کرده اید مدرکی که معادل 5 میلیون هیت چرا شده 40
میلیون؟ پس ما بهتر بود دانشگاه آزاد تحصیل میکردیم نه در دانشگاه علوم پزشکی تهران
ناشناس
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
بسیار جالب که کسانی که بر خلاف نظر داداندداندکی از علم اقتصاد خبر ندارد.برادر گفته نرخ تورم حدود شانزده درصد است یعنی حداقل شانزده درصد گران شده نه مثل دولت قبل هفتاد هشتاد درصد. تورم یعنی گرانی شیر2200 تومانی ده درصد گران شده میشود 2420 تومان
ناشناس
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
تورم 40 درصد 16 درصد توهم است تورم الان بالای 120 درصد است
عیسی
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
بر طبق کدام حساب کتاب این جوری می گید
ناشناس
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
خدایی چی ارزان شده که می گویید معجزه شده.
تلخ گو
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
الان 4 اسفند و حقوق بهمن اساتید و کارمند های دانشگاه دولتی کاشان را ندادند- این وضع خوبه ؟
سلمان
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
اقای روحانی آمار تورم بدرد من نمی خورد.
ملموس شدن ارزانی و پایین آمدن قیمت برام مهمه.
دکتر عارف عزیز کجایی؟
ناشناس
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
ولی من میگم رکود تورمی شده.
ناشناس
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
کنترل تورم به تنهایی روی معیشت مردم در کوتاه مدت تاثیر ندارد آقای روحانی... کنترل تورم یک بخش از پازل بهبود زندگی مردم هست... به موازات آن باید کار انجام دهید...
باید خدمات عرضه شود و همزمان درآمد مردم نیز آرام آرام افزایش یابد ...

اینکه درآمد مردم ثابت باشد و تورم کنترل شود یا کاهش یابد به چه درد می خورد؟

تورم به خودی خود یعنی افزایش قیمت پس اگر کاهشش می دهیم باید به موازات آن نیز آرام آرام درآمد ملت افزایش یابد
محسن
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
چرا بعضيا دقت نميكنن. كاهش تورم كه به معني كاهش قيمت نيست. به معني كاهش سرعت افزايش قيمته. براي ارزون شدن اجناس بايد تورم منفي باشه كه باعث ايجاد ركود ميشه....
حامد قزوینی
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
امید است که دولت تدبیر و امید موفق باشد
ناشناس
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
درود بر شیخ دیپلمات
مش غلام
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
من طرفدار دو اتیشه روحانی هستم اما نمی دانم منظور از تورم چرا در هر دولت به دلخواه تفسیر می شود و تورم در دولتها معانی متفاوتی دارد!در یک دولت دلیل گرانی افزایش تورم! در دولت دیگر دلیل گرانی کاهش تورم است!
ناشناس
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
جناب اقای روحانی یک عده در کشور دوست دارند صبح که بیدار میشن قیمتها با روز قبل فرق داشته باشد چون کاسب تحریم اند در ضمن مردم قدر عافیت رو کمتر میدانند چون فراموشکارند که یکساله دلار از 1200 تومان به 4000 تومان رسید و قیمتها سه برابر شد نفت هم 120 دلار بودو......
احسان
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
والا همیشه طبق روال معمول! 25 اسفند کرایه اتوبوس و تاکسی های بین شهری رو میبردن بالا، امسال اومدن از اول اسفند اونم نه 16 درصد، که 37.5 درصد افزایش قیمت دادن!!! ینی 2 برابر تورمی که میگن وجود داره!!
ناشناس
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
اقای روحانی هر چه زودتر توافق کنید و مردم را از مشکلات تحریم نجات دهید
حمید کرسفی
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
با اینکه طرفدار دولتم ولی متاسفانه آمار ارائه شده واقعی نیست. کاهش شدید نقدینگی و خرید نکردن مردم به معنی پایین بودن تورم نیست.اونایی که از وزارت بهداشت و خارجه تعریف و تمجید کردن هم بدونن وضعیت زیاد گل و بلبل نیست امرو ام آر آی دادم صدوبیست هزینش بود نودو پنج تومنشو خودم پرداخت کردم یعنی بیمه کشک.
آسیب پذیر
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
من نمی دونم اقای روحانی چطور ادعا دارن تورم کمتر از 15درصد شده .کافیست نگاهی به افزایش قیمت حامل های انرژی و نان و گوشت قرمز و گوشت مرغ و کرایه حمل و نقل و میوه و ... بیندازیم و متوجه معجزه ی آقای روحانی شویم .معجزه ای که روز به روز قدرت خرید اقشار کم درآمد رو کاهش میده و خانواده اونها رو به سقوط داره میبره .
اقای روحانی تقاضا دا رم مثل روزهای اول ریاست جمهوریتون با مردم صادق باشید و مثل جناب آقای احمدی نژاد بزرگوار بزرگنمایی غیر واقلی نکنید .
مردم رو نادان فرض نکنید .الان عصر ارتباطات هست و دروغ به راحتی آشکار میشه .
ااحمد
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
اقای روحانی همه مردم خواستارتوافق وراه افتادن اقتصادوکارکاسبی هستند شمافرمول اقتصادی میگوئیدتورم کاهش پیداکرده ورشداقتصادشروع شده اینهابرامردم قابل لمس نیست مردم گرانی را میبیندوروزگاربدترخودشان را وازهمه بدتر بلاتکلیفی ازتحریم بدتراست هرکاری میکنید بجنبیدکه خیلی دیراست وفرصت راازدست ندهید همه چیزرا به هسته ای گره زده اید اگرانجام نشود خیلی ازفرصت های دیگه راهم ازدست داده اید
علی
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
بشما فکر می کنید تشابه صحبت های ریس جهوری روحانی با ریس جهمور احمدی نژاد در چیست؟!!! اگر به آمار دقت کنیم یعنی حدود بیش از 25 درصد کاهش تورم با یه حساب سرانگشتی باید میوه، مرغ، گوشت قرمز، خودرو، پوشاک و.... حداقل برای اثبات این ادعا حدود 15 درصد پایین بیاید تا در مجموع نزدیک به معجزه پایین آوردن تورم برسیم البته من معزه دولت تدبیر را قبول دارم چون مرغ ها رو به پرواز درآوردند در این ماه اسفند میوه رو کیمیا کردند و... آیا به نةر شما این معجزه نیست؟؟؟!!!!
پاسخ ها
اسماعیل
| |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
در ایران 35 سال است تورم داریم ولی هنوز مردم در درک و تعریف آن مشکل دارند. تورم سرعت گران شدن وسایل است. مثلا با تورم 40 درصدی کالای 100 تومانی بعد از یک سال می شود 140 تومان و با تورم 16 درصدی می شود 116 تومان. در هر دو حالت گرانی رخ داده و چیزی ارزان نشده ولی مقدار گرانی با تورم کم تر ، کم تر است.
سرباز وطن
| |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
شما اول برو یاد بگیر تورم چیه بعد بیا نظر بذار.
مجید جان برای پایین اومدن درصد تورم قیمتها پایین نمیاد بلکه کمتر بالا میره مثلا جنس هزار تومنی با 15% میشه هزارو صدو پنجاه تومن و با تورم 43% میشه هزارو چهارصدو سی تومن افتاد...
سروش
| |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
آخه چرا باید پایین بیاد ؟
تورم 16 درصد یعنی فقط 16 درصد گرون میشه
به صورت میانگین, یعنی یک چیزی 10 درصد و یک چیز دیگه مثلا 20 درصد گرون میشه...

قیمت ها موقعی پایین میاد که تورم منفی بشه که تقریبا غیر ممکنه, بجاش باید درآمدها بالا بره
ناشناس
| |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
کاهش نرخ تورم به معنای کاهش سرعت روند افزایشی کالاهاست!بحث ارزان شدن کالا با شرایط فعلی تحقیقاً محال بنظر می رسه!!برای این منظور باید چرخه ی صنعت در کشور فعال بشه که نیاز به سرمایه گذاری کلان بخش خصوصی و سرمایه گذاری شرکات های خارجی داره که با توجه به شرایط تحریم این امر غیر قابل اجراست!معجزه ی دولت کشیدن ترمز سرعت سرسام آور افزایش قیمت ها (همان افزایش نرخ تورم) بود که الحق به بهترین شکل اجرا شد.
در پایان فراموش نشه که ویران کردن کار یک شب است و آباد کردن کار هزار شب!
علی
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
بالای 90% بدون شک
ناشناس
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
آمار بازی!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
بورس که نابود شد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
ملت بدبخت شدن سر بورس. دوستان یه سری به تالارهای معاملاتی بزنن متوجه میشن.
ناصر
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
حسن جان معجزه اعتدال همینه دیگه ارامش انتخاب ملی شما به همه چیز از سیاست و اقتصاد رارمش داد .
ملت ارامش گرفتند چون کار را به کاردان سپردند.

حسن جان معجزه بزرگتر انتخاب شما هست.
مردم نجات خودشان را در انتخاب شما دیدند.
حسن جون فدایی داری.
ناشناس
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
ایا واقعا در عمل و بازار هم تورم اینقدر پایین اومده.ایا مردم توان خرید را دارند.
مروت جعفرپور
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
اقای روحانی به قول شما تورم شده 16٪ ، اما قدرت خرید به طرز وحشتناکی پایین اومده ، برای این چه جوابی دارین؟
ناشناس
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
هرروز گران تر میشه قیمت ها بالاتر رفته
شهریار
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
روحانی مچکریم!
erfan
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
شیری که امسال 2200 میخریدم شد 2300.پریشب هم رفتم بگیرم شده 2500.
شهریار
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
روحانی مچکریم!
رضا
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
بنظرمن توافق به تقویت جایگاه ایران در افکارعمومی منجرمیشه اماتوروخدایادتون نره زمان قاجاروحتی پهلوی هم که بحرین رو دادن رفت مقامات وقت زیر فشاربودند وهمچنین مردم وحالا ما واسه قاجار لعنت میفرستیم که خیانت کردند به کشورمون حالاهم همینه..یادتون نره نباید هرتوافقی رو قبول کرد درسته سختی هست ولی آبرووعزت مخصوصا ازنوع ملی. خیلی مهمه .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
آبرو و عزت حفظ نام خلیج فارس است، حفظ سهم دریای مازندران است، حفظ سهم بازار جهانی است، مشارکت در امور بین المللی است، بدست آوردن اقتدار است، بدست آوردن جایگاه ایران در منطقه است، بدست آوردن دل مردم ایران است و ....... .
من دوست دارم ارتش قدرتمند داشته باشم، مردم با عزت داشته باشم، جایگاه بالا داشته باشم،‌ ارتباط قوی با دنیا داشته باشم، عرب و ترک نتونه به مردم من توهین کنه، براحتی و با افتخار در دنیا سفر کنم و درکل ایران من با افتخار باشه!!!
امیرحسین
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
در مورد هسته اي حدود 80٪ به طور قطع حامي مذاکره و توافق هستند، ولي در مورد نرخ تورم، رئيس جمهور لطفاً فرافکني نکنيد و مثل دولت احمدي نژاد آمار دروغ ندهيد
حمید
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
من طرفدار دولت شما هستم ولی دیگه اینقدر اعتمادبه نفس الکی هم خوب نیست یعنی خداوکیلی باورتون شده تورم زیر16درصد هست?ولی بازار وقیمتها چیز دیگه ای میگه.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
خیلی خوشحالی عزیز، پایین آمدن تورم به معنی کمتر گران شدن سبد کلایی مصرفی کشور هست، نه ارزان شدن، تورم 16 % بسیار بالاست، اما ابر تورم 45 % به 16 % رسیدن در 18 ماه کار شاقی است که انجام شده.
همشهری
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
بابام چی میگین نون شده دونه ای 1500 بربری
2000 سنگک
نشانی:خ. ولیعصر نرسیده به ونک
این تورمه
ناشناس
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
اقای روحانی به عنوان کسی که در ایام انتخابات یکی از طرفداران دو اتشه شما بوده و سنگ تان را به سینه میزدم و شب و روز جهت پیروزی شما در انتخابات تلاش میکردم .حال می بینم که در طول دو الی سه ماه گذشته دو بار اقدام به گران کردن نان شب مردم نموده اید و نان خالی را نیز از مردم دریغ مینمایید . لذا از کرده ی خویش پشیمانم و رایم را از شما پس میگیرم .
خورشیدی ساری
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
بهبوداقتصادی ومعیشت مردم بهانه ازدست بدخواهان میگیردالتماس دعااقای رییس جمهورعزیز
حسین قارداش2415
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
آنهایی که منفی میزنید اگر معلم بودید و میدیدید که همه حقوق و عیدی (1650000)تومان از هم اکنون در حال تمام شدن است باز هم منفی می زدید؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
من دکتر دامپزشکم و 800 تومن حقوق میگیرم. خدارو شکر کن که استخدام دولتی، تا اخر عید تعطیلی، برف میاد تعطیلی. حقوقتم که خوبه. بازم ناشکری
ناشناس
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
همان جمله معروف دنگ شیائو پنگ
مهم نیست گربه سیاه باشد یا سفید مهم این است که موش را بگیرد.
برای ما مهم نیست رییس جمهور کیست مهم این است کشورمان از این شرایط نجات پیدا کند.
ناشناس
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
همه ی مشاغل خوابیده و همه چیز تو رکود هست
طبیعتا وقتی رکود باشه تورم نیست
امیدوارم کشور از رکود اقتصادی خارج بشه و تورم هم کم باشه
خسروی
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
رییس جمهور عزیز ، معجزه این بود که صدای ملت را در ۲۴خرداد شنیده اید . لطفا" در این راه همچون علی جنتی مصمم و قاطع باشید
رضامیانه
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
اقای روحانی شما امید را در مردم زنده کردید
ناشناس
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
درود بر روحانی
علی
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
آقای دکتر حرف زدن و آمارهای بی پایه بی فایده است ،عملا مملکت را درست کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
درست کردن ویرانه کار سختیه... اوضاع خیلی خرابه قبول دارم ولی به دولت فعلی خیلی امید دارم و درست شدن اوضامدت چند سال احتیاج داره... انقد که به احمدی نژاد اطمینان داشتید همون قدرم به روحانی فرصت و اطمینان بدید هر چند باید 2.3برابر بهش فرصت داد با این خرابیا و اختلاسا
ناشناس
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
مردم از دولتی که دنبال منافع ملی باشد حمایت می کنند و این را هم به خوبی دریافت می کنند
محمداسماعیل
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
قطعا ما مردم حامی شما هستیم.دراین شکی نیست.
مسعود
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
تو را به خدا یکم واقع بینانه به مسائل نگاه کنیم درسته آقای روحانی با هزار مشکل بر جای مانده از دولت قبلی وارد میدان شد ولی اگه آقای روحانی تمام خصوصیات خوبم داشته باشه ولی شجاع نباشه هیچ تفاوتی با احمدی نژاد نداره امیدوارم این شجاعت در ایشان بیشتر دیده شود و فقط حرف نباشد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
آقای روحانی نشان داده اند که بسیار شجاع هشتند.
تنها این دیگر بر عهده ماست که پشتیبان او باشیم و از خودمان کمی مایه بگذاریم.
آیا شما تابحال کاری کرده اید؟؟؟
حقگو
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
آقای دکتر روحانی رئیس جمهور عزیز وضعیت معیشت مردم بهبود که نیافته بلکه هر روز بدتر از دیروز است بدون رو در بایستی خیلی در فشار هستیم
منطقی
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
سلام آقای رئیس جمهور
در مورد انصراف از یارانه ها هم همینطور فکر می کردید اما نتیجه براتون باور کردنی نبود.
پاسخ ها
ناصر هشترودی
| |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
اون مسئله پول بود و هیچکس از پول انصراف نمیدهد
رهگذر
| |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
آفرین بر این منطق
درود بر شما
ناشناس
| |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
ناصر جان پدر بازنشسته من برای رضای خدا انصراف داد. نه شما منو میشناسی نه پدرمو، امیدوارم خدا عوض بده بهش.
ناشناس
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
اگر ممکنه آمارها رو از از توافق خوب(لغو تحریم ها) بگید یا توافق بد.
ناشناس
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
پس طبق گفته های آقای روحانی تحریم ها بزودی لغو خواهد شد تبریک میگم.
مغان
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
وزیر خارجه و بهداشت روی دولت را سفید کرده , در برخی موارد باید شجاعت به خرج دهید
متاسفانه شما نتونستید مشکل پارازیت را حل کنید دکتر روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
وزارت بهداشت كار خاصي نكرده بيشتر تبليغات بوده ولي در مورد آقاي دكتر ظريف موافقم
ناشناس
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
نکند فراموش کرده اید فرموده خودتان در باره رفراندم و عکس العمل .... را به آن. اگر راست میگویید این قضیه را به رفراندم بگذارید. البته با جوانب آن. بعد خواهید فهمید که.....
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
بله خواهیم فهمید که بیش از 90 درصد مردم از مسیر دولت عزیز حمایت می کنند.
علی عسک
| |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
رفراندوم هم مثل انتخابات خرداد.... بازهم میزان مقبولیت جناب روحانی از سرجمع تمام کاندیداهای اصول گرایان بیشتر خواهد بود
آنتی دلواپس و امیدوار به الله
| |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
این دلواپس ناشناس حرف درستی زده چرا بهش منفی دادید؟ اتفاقا اگر این موضوع به رفراندم گذاشته بشه خیلی عالی میشه و تمام مشکلات و تحریم ها هم برداشته میشه. فقط شرط اینه که دلواپسان نتیجه را قبول کنند.
حمید
| |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
بیش از صد در صد مردم از دولت حمایت می کنند فکر کردی شوخیه !
navid
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
دکتر روحانی عزیز اکثریت جامعه پشتیبان شما هستند إن شاالله مذاکرات هسته ای به نتیجه مثبت برسد.تیم اقصادی دولت بی نقص میباشد.خداوند پشت و پناهتان.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
تيم اقتصادي بي نقص نيست
ناصر هشترودی
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
بالای 90% مردم از توافق هسته ای حمایت میکنند .
اقای روحانی ما مردم میگوییم کار را تمام کنید که مردم درفشار هستند.تو را خدا کاری کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
احسنت
سامان
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
مرسی عزیز
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
رئیس جمهور عزیز من خودم به شخصه در همه زمینه ها از دولت حمایت میکنیم وکم وبیش راضی هستیم جز علمکرد طیب نیا در بورس...دلیل سکوت شما درباره عملکرد ایشان در بورس چیست رئیس جمهور عزیز...چرا به داد سهامداران وبورس نمیرسید...تورو خدا یک تجدید نظر درباره این سکوتتون بکنید...ممنون.. سرافراز و در خدمت به مردم مستدام باشید...
فرید
| |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
مرغ هم جز تورم است یا نه ؟
مهدي
| |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
مرسي نداره، همون موقع هم تورم 30 درصد بود كه دولت براي معجزه انگاري كار خود آن را 40 درصد اعلام مي كرد. معجزه وقتيه كه تورم در كشور تك رقمي بشه و گرنه در 30 سال اخير متوسط تورم بين 12 تا 18 درصد بوده. حرف ها روحاني در مورد معجزه انگاري كارهاش من ياد احمدي مي ندازه.
ناشناس
| |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
آقای دکتر روحانی، نگرانی مردم فقط معیشت نیست!
من بعنون یک ایرانی عرض می کنم که مذاکرات و رسیدن به توافق جامع با قدرتهای دنیا یک مسئله حیاتی برای ایران و تمام مردم ماست.
اگر این توافق در شرایط حساس منطقه بوجود نیاید همین دشمنان منطقه ای کشور ایران را نابود خواهند کرد و دیگر نامی از ایران و ایرانی نخواهد بود!!!
دیگر برای ما بس است این همه بدبختی و بدنامی.