صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۱۸۹۸۰۰
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۹ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اجساد ضیا برکات، همسرش یُسر محمد ابو صالحه و خواهر او رزان محمد ابو صالحه در حالی که از ناحیه سر تیر خورده بودند، در خانه‌شان در کارولینای شمالی پیدا شد.

 همسر مردی که متهم به کشتن سه دانشجوی مسلمان در شهر چپل هیل در ایالت کارولینای شمالی آمریکا در حمله‌ای مسلحانه است، می‌گوید که وی به خاطر دعوا بر سر پارکنیگ دست به قتل زده نه تنفر مذهبی. با این حال، پدر دو تن از مقتولان می‌گوید که انگیزه نفرت بوده است.

کارن هیکس، همسر وی گفت که وی از این حادثه "شوکه" است اما گفت که شوهرش کریگ با بسیاری از همسایگان از مذاهب مختلف بر سر پارکینگ دعوا داشته است.

 ضیاء شادی برکات، ۲۳ ساله دانشجوی سال دوم دندانپزشکی بود و همسرش یُسر محمد ابو صالحه ۲۱ ساله قرار بود از پاییز امسال در همین رشته درس بخواند. این دو دسامبر سال پیش ازدواج کرده بودند. رزان محمد ابو صالحه، خواهر یُسر محمد ابو صالحه ۱۹ سال داشت و در همین دانشگاه درس می‌خواند. خانواده آنها گفته‌اند که قتل ناشی از نفرت بوده است.

 شورای روابط آمریکا و اسلام (سی ای آر آر) در بیانیه ای از پلیس خواست که فورا گمانه زنی ها در مورد انگیزه جنایت را روشن کند. همزمان عبدالله آنتلپی، مدیر امور مسلمانان در دانشگاه دوک در آن مجاورت در بیانیه‌ای از مردم خواست در مورد انگیزه قتل‌ها پیشدواری نکنند.




























نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۱۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
روحشون شاد
ناشناس
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
چه تابلوی قشنگی
علیرضا
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
دنیا بداند یک نفر مانده از این قوم که بر میگردد
اللهم عجل لولیک الفرج.
ناشناس
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
چرا رهبران کشورهای مسیحی سکوت کرده و عکس العملی نشان نمیدهند
ناشناس
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
آمريكا پر از وحوش است.
ناشناس
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
الا لعنت الله علی الظالمین

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
میلاد خضرایی
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
رفتار تنفر آمیز سکوت جبهه رسانه ای غرب به سرکردگی آمریکا ،در قبال شهادت 3 دانشجوی مسلمان در آمریکا بدون تردید افکار عمومی آزادگان عالم را بیدار تر خواهد نمود فریاد مرگ بر آمریکا این بار در خود آمریکا از حنجره آزادگان این کشور بیرون خواهد آمد. مرگ بر هر مسبد و مستکبر خونخوار و جنایت کار ... مرگ بر آمریکا
حمید083
|
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
خداوند رحمتشون کنه واقعا حیف بودن.وخدالعنت کنه اون حیوان کثیف این 3تا بیگناه رو کشت.ولی خدایی حال کردین برای حجابشون.ببین یه دختر چه اعتقادی داره که تو کشوری مثل آمریکا اینجوری تونسته اعتقاداتش رو حفظ کنه.من تعجب میکنم .