صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۱۸۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۰۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پس از اين که هادي آيت‌اللهي رسما از سمت نايب رئيسي فدراسيون کنار گذاشته شد؛ با چند روز تاخير بالاخره سرپرست اين پست مهم مشخص و معرفي شد.

 پس از اين که هادي آيت‌اللهي رسما از سمت نايب رئيسي فدراسيون کنار گذاشته شد؛ با چند روز تاخير بالاخره سرپرست اين پست مهم مشخص و معرفي شد. روز گذشته علي کفاشيان طي حکمي محمود اسلاميان را به عنوان سرپرست نايب رئيس اول فدراسيون منصوب و معرفي کرد. با اين که در ظاهر خود کفاشيان تصميم گرفته است اسلاميان را در اين سمت به کار گيرد اما معلوم نيست آيا واقعا کفاشيان در اين انتخاب تحت فشار بوده است يا خير؟ خود اسلاميان که در اين خصوص مي‌گويد: کفاشيان شخصا از من دعوت کرد تا به فدراسيون بروم و با توصيه هيچ مقام دولتي به اين پست انتخاب نشدم.

از طرف ديگر گفته مي‌شود احتمال دارد همين گزينه جانشين رئيس فعلي در فدراسيون شود. کفاشيان در مقابل خبرنگاران و در واکنش به طرح چنين سئوالي مي‌گويد: قرار نيست من تا ابد در فوتبال بمانم به هر حال من هم آمادگي آن را دارم که جاي خودم را به مدير قوي‌تري بدهم و بروم.

کفاشيان ادامه مي‌دهد: خدا را شکر 80 درصد عمر‌ ما سپري شده و 20 درصد باقيمانده را هم بايد به گونه‌اي ديگر استفاده کنيم و...
 
سوابق اسلاميان
اسلاميان حرف‌هايش را با اشاره به جذابيت‌هاي فوتبال در دنيا آغاز مي‌کند و در مورد سوابق مديريتي و ورزشي خود مي‌گويد: از سال 70 در فوتبال اصفهان بوده‌ام و با هدف کمک به باشگاه‌هاي سپاهان، ذوب‌آهن و مس وارد اين ورزش شدم و اوايل دهه 80 و زمان رياست مهرعليزاده و با حکم او عضو هيات رئيسه فدراسيون شدم و آشنايي خوبي با فضاي فوتبال کشور دارم. لازم به ذکر است اسلاميان اصليتي اصفهاني دارد و دکتراي مديريت صنعتي خود را از دانشگاه ويکتوريا کانادا اخذ کرده است.

منبع: نود