درباره مجوز اقدامات خود از مراجع قانونی از جمله وزارت کشور گفت: «مراحل قانونی برای انجام این کار صورت گرفته و هر کاری لازم باشد طبق قانون انجام دادهایم و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.»
دبیرکل «انصارحزبالله» میگوید
این گروه عملیات وسیعی برای حذف کسانی که «مفسدان و حامیانشان» مینامید،
آغاز کرده است.
به گزارش انتخاب، «عبدالحمید محتشم» گفته است: «شهادت غریبانه برادرمان،
اراده حزبالله را برای آغاز یک حرکت منسجم به حرکت درآورد و اکنون قصد بر
این است تا با وجود همه حملات شبانهروزی معاندان و منافقان برای مجریان
امالفرایض، شیوه انجام عملیات بهگونهای باشد که مفسدان را که بهدلیل
فضای تسامح حکومتی تجری یافتهاند منکوب و حامیان آنان را از صحنه عمل حذف
کند.»
محتشم این سخنان را روز گذشته
در دیدار با خانواده «علی خلیلی» بیان کرد. مدیر مسوول هفتهنامه «یالثارات
الحسین» افزوده: «گستره عملیات «انصار حزبالله» کشوری است و میدان عمل در
تهران بسیار وسیع و حجم عملیات بالاخواهد بود.» مدیرمسوول هفتهنامه
«یالثارات» تاکید کرد: «به اذن خدا نامعادله غلط جاری را که بر اساس آن وزن
مفسدان و حامیان آنان در جامعه به ضرر متدینین تغییر یافته، دگرگون خواهیم
کرد زیرا اگر ما به مقابله با این جریان برنخیزیم، این جریان مفسد خواهد
بود که در برابر «حزبالله» خواهد ایستاد.» وبسایت «انصار حزبالله»
همچنین، فلسفه دیدار اعضای خود با خانواده شهید «خلیلی» را اعلام رسمی آغاز
به کار گروههای سیار امربهمعروف و نهیازمنکر «انصارحزبالله» اعلام
کرده است. براساس این گزارش، قرار است اعضای «انصار حزبالله» در قالب
تیمهای چند دهنفره برادران و خواهران، در نقاط مختلف شهر فعال شوند.
دبیرکل «انصارحزبالله» با تایید این خبر در در پاسخ به
اینکه «برنامه انصار برای فعالیت در حوزه امربهمعروف و نهیازمنکر چیست؟»
گفت: «این یک کار تدریجی است. بگذارید این کار انجام شود، بعد درمورد
شیوهها صحبت کنیم.» «عبدالحمید محتشم» با اشاره به اینکه «مدتهاست روی
این موضوع کار میکنیم و هیچ کار غیابی قرار نیست انجام شود و فعالیت ما در
ملأ عام و کف خیابان است»، گفت: «هر زمان که به اجرا درآمد آن زمان خودتان
میبینید و میتوانید قضاوت کنید.» مدیرمسوول هفتهنامه «یالثاراتالحسین»
درباره مجوز اقدامات خود از مراجع قانونی از جمله وزارت کشور گفت: «مراحل
قانونی برای انجام این کار صورت گرفته و هر کاری لازم باشد طبق قانون انجام
دادهایم و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.»
محتشم از پاسخ به اینکه مراحل قانونی از طریق چه نهاد یا ارگانی انجام
شده و آیا مشخصا از وزارت کشور مجوزی برای فعالیت گرفتهاید یا خیر؟
خودداری کرد.
پیش از این، وزیر کشور گشتهای موتوری «انصار
حزبالله» را غیرقانونی دانسته و گفته بود: «این طور نیست که هر کسی که
احساس مسوولیت کند هر کاری را انجام دهد، حتی بهحق، مسوولانه و شرعی، چون رفتار
اجتماعی تابع قواعد اجتماعی است که قانون، آن را برای ما مشخص میکند.»
عبدالرضا رحمانیفضلی افزوده بود: «اینکه هرکسی و هر روزی احساس تکلیف کرد،
بخواهد بیاید در جامعه و احساس تکلیفش را عملیاتی کند قانون این اجازه را
نمیدهد. در این خصوص هم ما محترمانه و مودبانه پیغام فرستادیم که اگر چنین
نیتی دارید لطف کنید و از ما مجوز درخواست کنید. نه آنها از ما مجوز
خواستند و نه ما رد کردیم، ولی از نظر ما قابل بررسی است.»پیش از آن هم
مدیر مرکز اطلاعرسانی وزارت کشور در واکنش به شروع فعالیت گشتهای
موتورسوار «انصار حزبالله» گفته بود: «هر گونه اقدامی که دارای مجوز نباشد
مورد تایید وزارت کشور نیست. توصیه میکنیم چنانچه افراد، گروهها یا
تشکلها نسبت به هرگونه فعالیت اجتماعی نقد یا اعتراضی دارند از مجاری
قانونی اقدام کنند.
تشکل «انصار حزبالله» هم باید توجه داشته باشند که در
کشور قانون حاکم است.»روحالله جمعهای در گفتوگو با «تدبیر» افزوده بود:
«انصارحزبالله برای تذکر دادن به مردم در خیابان مجوز اعزام گشتهای
موتوری ارشاد را ندارد.» جمعهای دلیل ارایهنشدن مجوز برای انجام این کار
توسط «انصار حزبالله» را هم اینطور عنوان کرده بود که نهادهای انتظامی
کشور به اندازه کافی قدرت دارند که بتوانند قانون رسمی را اجرا کنند.
جمعهای در بخش دیگری از این مصاحبه به «انصار حزبالله» هشدار داده بود که
در چارچوب قانون حرکت کنند.
زمان اختلاس بابك ، خاوري ، دانشگاه ايرانيان و ... كجا بودي عزيييييزم
ناشناس
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
من نمیگم بدحجابی خوبه حتی میگم شایسته یک نظام اسلامی نیست ولی اینکارهم که هرکسی خودش بصورت خودسر هرکاری دلش خواست بکنه هم شایسته نظام اسلامی نیست اون هم در این موقع که دورتادور مملکت را طالبان وداعشی ها گرفتند
ناشناس
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
همه اين روزا دنبال كار شيك مي گردند. وگرنه مي رفتند چندتا معتاد را امر به معروف و نهي از منكر مي كردند و نه دختر جوان مردم را
ناشناس
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
فقر و تبعیض را از بین ببرید همه چی حل میشه .
شاهد
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
اگه راست میگن اول به فکرمردم فقیروبیچاره باشن بعدچیزای دیگه .فقرازدری بیادایمان ازدردیگه بیرون میشه
دلاور
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
توروخدا فعلا نظام به وحدت نیاز داره به جون هم نیافتید بجای اینکه دیگران رو ادم کنیم خودمون ادم بشیم این مردم خیلی خوبند دنیا از این امت حساب میبره بس کنید تقوی تقوی تقوی ........
ناشناس
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
مملکت قانون داره قرار نیست هرکسی که از جاش بلند میشه واسه مملکت تصمیم بگیره
ناشناس
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
چرا با زور گیرا و خفت گیرا مبارزه نمی کنن؟
ناشناس
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
این ها بجز حذف صورت مساله هیچ برنامه ی دیگری ندارند
ناشناس
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
اینکه امر به معروف ونهی از منکر یک وظیفه ی همگانی است شکی وجود ندارد بنده خودم موردی را میبینم به صورت لسانی تذکر میدهم ولی اینکه به صورت گروهی وسازمانی عده ای بیایند این کار را بکنند خلاف اصول قانون اساسی است چون حکومت ما اسلامی است هر عمل خلاف قانون شرعا حرام است لذا برادران اگر دغدغه دارند فقط میتوانند مجوز از دولت بگیرند ورسما به اوضاع اعتراض کنند بگذارید تصویر زیبا وقانونمندی از ایران به جهان ومسلمین صادر شود از تندروی بی مورد بپرهیزید
پیشنهاد
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
من پیشنهادی دارم :
1- طرف خانمها برای دعوت به رعایت حجاب فقط خانمها باشند و لاغیر و اصلا هم در این روند در هیچ موردی بازداشت نباشه فقط با روشهای دوستانه و توضیح و پخش سی دی های آگاه کننده و آموزشی در مورد اهمیت حریم خانواده حتی در تیم خانمها از روانشناس و مشاور خانواده استفاده بشه و چادر رایگان برای استفاده عموم مردم از مشاورات خانوادگی برپا کنند
فیلمهای آموزشی تولیدکنند و بگذارند ...
2- برای مردهای مزاحمان نوامیس و الوات و عربده کش ها هم آقایان مقابله کنند اول با آرامش نشد دستگیری ...
برادران موتور سوار اگر خواستند با حمایت و اجازه وزارت کشور و صدور کارت مجوز رسمی
به مدت یک سال این را اجرایی کنید مطمئنم توفیق زیادی حاصل میشه خصوصا در حجاب
علیرضا
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
سخنگوی وزارت کشور:انصار بدون مجوز بیاید،نیروی انتظامی برخورد می کند
021
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
این اقایان دلسوز جامعه که دارن دست و پا می زنند برای بهشت. اگر راست میگن نیت خیر دارن برن به این معتادین کمک کنند و اونهارو نصیحت کنند.
ناشناس
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
خوب بود
ابوعلی
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
با سلام و تشکرفراوان همانطور که می دانیم اسلام دین کامل است و در را بطه با همه مسائل اجتماعی و ... احکام مورد نیاز را دارد، لذا اگر مطابق شرع مقدس قوانین را به مردم اطلاع رسانی نماییم کسی مرض ندارد خلاف قانون گام بردارد ولی اگر نظرات خود را به عنوان قانون شرع به مردم دیکته نماییم، بدانیم که: مردم نیز مطابق برداشتهای خود دین را عمل می نمایند و به این می گویند هرج و مرج
ناشناس
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
چرا برای امنیت خیابانها و شهرها اقدام نمی کنند؟
ناشناس
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
خوب اینا اگر خیلی عشق خضونت دارن پاشن برن عراق با داعش بجنگن.
زورشون به زن و دختر میرسه؟
پاشین برین با داعش بجنگین هم مردم ازتون راضی میشن هم خدا... بعدش هم میرین به بهشت.
حسین
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
افرادیکه از دین سواستفاده میکنند مسلمان نیستند هر کس بدون مجوز قانونی بنام امر به معروف مزاحم مردم میشود خود را بالاتر از قانون فرض کرده و چنین فردی باید محکوم شود
علی اسکندر
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
جالبش اینه که شهید خلیلی در زمان دولت احمدی نژاد مورد ضرب و شتم قرار گرفت! این آقایون موتوری!! اون موقع کجا بودن؟!!!!
ناشناس
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
از وزارت کشور می خوایم با این بی نظمی ها برخورد قانونی کند .
ناشناس
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
عکس های طرفدارای رییس جمهور قبلی رو یکبار دیگه نگاه کنید۰اون وقتها احتمالا دین ایمون تعطیل بوده ۰
بابا
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
چرا این اقایان دلواپس یک حرکتی را در جهت مبارزه با رباخواری و رشوه خواری و اختلاس راه اندازی نمیکنند؟ از خانمها و اقایان متخصص علوم اسلامی درخواست عاجلانه دارم که مشخص کنند ایا رعایت نکردن حجاب توسط خانمها که خود محصول تندرویها و برخوردهای خشن و بی منطق اوائل دهه 60 میباشد، بیشتر به اصول یک جامعه اسلامی ضرر میرساند یا موارد یاد شده بالا
ناشناس
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
باید این گروه بدونه که هیچ فرقی با داعش ندارند و مردم از این افراط گری ها خسته و متنفرند.
ناشناس
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
الله اکبر.
ناصري
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
عزيزان در هشت سال دكتر كجا بودند وسرشان به چه كاري مشغول بود كه نگران اسلام نبودند
محسن
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
من خیلی دوست دارم «حزب اللهی» باشم به اون معنایی که قران می گه. که یعنی مسلمون عاقل و مدبر و دانا و مسئول و محرک و ... .
اما خدا وکیلی الان اولویت در زمینه مبارزه با مفاسد کدومه؟ فساد اقتصادی و سیر برخی از اقشار اجتماعی به سمت ضعف دینی و ... یا برخی نمادها؟
بله حجاب و ... خیلی مهمه و خودم واقعا خیلی اهتمام دارم به این مساله ولی واقعا ریشه هایی برای این مساله وجود دارند یا نه؟ و اگه ریشه ها وجود دارند کدومن؟ و به سراغ ریشه ها بریم بهتره یا سراغ نتیجه ها؟
مثلا الان اگه به حجاب هر کسی که گیر غیرمسئولانه و دلبخواهی بدیم می پرسه چرا با دزدا کار ندارید؟
چرا این همه انرژی و دغدغه رو روی اعتراض به مفاسد اقتصادی و عدالت اجتماعی نذاریم دوستان؟
اصلا نسبت تاکیدات و دغدغه رهبری در زمینه فساد اقتصادی و مبارزه با اون در نسبت با دغدغه شون در زمینه حجاب چند به چنده؟
بیاید به اولویت ها بپردازیم تا مردم خودشون رو بیارن به ارزش ها و ترغیب بشن نه ترهیب.
مثل انقلاب که عدالت اجتماعی و ظلم ستیزی و شعار آزادی انقلابی های اصیل خود به خود به اهتمام به ارزش ها منجر شد.
خودمون رو لولو کردیم برای مردم و ارزش های اصلی انقلاب یعنی عدالت اجتماعی و ... رو بی خیال شدیم.
دوستان .... آه دوستان!
پارسا
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
اینا 8 سال گذشته خواب بودن؟!
حسین
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
کلا منظورشون این بوده که قانون مملکت ما هستیم هر کاری هم دامون بخواهد می کنیم.
ناصر
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
بد حجابی بهانه است اگر اینها راست میگفتند چرا زمان دولت گذشته همسو با دولت بودند این کارهارو نمیکردند. همش دنبال منافع گروهی خاصند
سهيل
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
الان اين تهديد وزارت كشور نيست؟تهديد نظم عمومي نيست؟تشويش اذهان عمومي نيست؟ وزارت كشور نميتونه شكايت كنه؟چطور انتشار يه مطلب تو روزنامه مخل نظم عموميه ولي تهديد به قشون كشي و لات بازي و خيابون بستن هيچي نيست؟وزير كشور بايد شكايت كنه.
hassan
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
ملت فهيم......رييس جمهور فهيم
روحاني افتخار دين وملت........
زنده باد روحاني.....
پاينده باد وطن......
نابود باد داعش وطني وغير وطني......
ناشناس
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
همون اتفاقی که در دولت اصلاحات افتاد خروج رییس جمهور از کشور و بحران افرینی مخالفین
پاسخ ها
......
||
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
مملکت بی صاحب که نیست قانون داره
ناشناس
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
با بدحجابی مخالفم اما با حرکات حاجی بخشی ها هم مخالفم
آثار رفتارهای حاجی بخشی ها را می بینیم
منصور نوين
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
من آدم كاملا معتقدي هستم اهل نماز و ... ولي اين جماعت قانون شكن كه هيچ اعتقادي به مجوز و قانون و ... ندارند رو شعبه اي از داعش ميدونم.... اينا حق ندارند بدون مجوز اينكتر رو بكنند برن مجوز بگيرند اونوقت خود من اول حاميشون خواهم بود...
ناشناس
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
صد رحمت به داعش
ستاداسلامی قدس
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
به جای این کارا برید با داعش بجنگید.این مهم تره.
ناشناس
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
اینا تاحالا کجا بودن؟
8سال قبل حجاب خوب بود؟
مملکت همه چیش عالی بود؟
فرجام
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
صد رحمت بر پدر و مادر داعش...مردم همینجوری هزار گرفتاری و مشغله دارند دیگه شما پاتونو از رو گلوی مردم بردارید.آقای روحانی شما به دادمون برسید...
ناشناس
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
عرض تبريك براي شكل گيري داعش ايراني
ناشناس
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
انگار یکسری نشسته اند هرچی دکتر روحانی میگه خلافش رو عمل کنن...
آقای روحانی میگه با ون و سرباز نمیشه... اینا لج میکنن میریزن تو خیابون.
جالبیش هم اینه که دوست دارن ایجاد رعب و وحشت بکنند: "حجم عملیات بالا خواهد بود..."
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
دقیقا دکتر روحانی فرمودند جلوی تکنولوژی را نمی توان گرفت... فرداش ریختند دیش ها رو جمع کردند
ناشناس
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
هشت سال استراحت کردند حالا دوباره شروع شد ؟یعنی توی این هشت سال همه مفسدان هم خواب بودند یا اینکه این آقایون خودشونو زده بودند به خواب
علی
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
ما هم به اوضاع اقتصاد معترضیم و میخواهیم گشتهای ویژه موتوری جهت مقابله با گرانفروشی ایجاد کنیم.
ولی بودجه نداریم
ناشناس
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
از ایشون بپرسید آیا این حرکت بدون مجوز، فتنه گری و یا مقدمه بروز یک فتنه نیست ؟
ناشناس
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
چرا این اقایان دلواپس میخواهند نظم جامعه رو بهم بریزن اخه افراط گری تا کی باید حتمن طمع نفاغ تو کشور چشیده بشه ایا وقت ان نرسیده از وضعیت عراق پاکستان سوریه درس بگیریم اقای محتشم الان از هر وقت دیگه ای ایران نیاز به همدلی مردم داره تا زدن شیپور جنگ و متهم کردن دیگران
ناشناس
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
اینجوریه دیگه!
بعضی ها با بدحجابی قانون رو زیر پا می ذارن بعضی ها مثل اینا اینجوری ...
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
چه ربطی به هم دارند!!!!!!!
ناشناس
||
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
بعضی ها هم با استفاده از فیلترشکن قانون رو زیر پا میذارن!
محمدعلی
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
مگه مملکت قانون نداره ؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
نه
وحید
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
از دولت درخواست دارم این ماه یارانه را جهت تعویض موتورهای پر دود این عزیزان وتبدیل به موتورهای برقی هزینه نماید
ناشناس
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
داعشی دیگر
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
خوش تیپ ما نه افغانی هستیم نه عرب ما شیعه علی ولی الله هستیم و اجازه به هیچ کس نمی دهیم که حتی ادای داعش هم در بیاورد
ناشناس
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
خوب باایناهم برخورد نکنید اول کار فرهنگی بکنید بعد اقناعشون بکنید
با ون وسرباز که نباید باهیچکس منجمله انصار حزب الله برخورد کرد
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
با برهم زنندگان امنيت ملي بايد با زور برخورد كرد.اين هم يك مسئله امنيت ملي است.
ناشناس
||
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
ناشناس 10:33 این مساله امنیت ملی هستش؟!؟!؟
اونوقت افتضاحات موجود توی جامعه که احتمالا شما بهشت میدونیدشون مسئله امنیت ملی و دینی نیست؟!؟!؟!؟
دینت سیاسی شده یا سیاستت دینی؟!؟
ناشناس
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
هر حرف و عملی خارج از قانون وحقوق شهروندی مغمون است.و باعث هرج ومرج میشود
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
این حقوق شهروندی فقط برای همسایه خوبه مثل مرگ
ناشناس
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
داعش ایرانی داره شکل می گیره...
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
احسنت
ناشناس
||
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
رئیس جمهور حقوقدانمان کجا تشریف دارند؟! مملکت قانون نداره؟!
ناشناس
||
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
رییس جمهور جهت رسیدگی و پاسخگویی به این موارد نماینده ای داره به نام وزیر کشور. که وزارت مربوطه هم جوابشون رو دادن.
ناشناس
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
شهادت غریبانه برادرمان، اراده حزبالله را برای آغاز یک حرکت منسجم به حرکت درآورد و اکنون قصد بر این است تا با وجود همه حملات شبانهروزی معاندان و منافقان برای مجریان امالفرایض، شیوه انجام عملیات بهگونهای باشد که مفسدان را که بهدلیل فضای تسامح حکومتی تجری یافتهاند منکوب و حامیان آنان را از صحنه عمل حذف کند!!!!!!!!!!!!!!اینو واسه تهدید اسرائیل گفته ؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
جالبش اینه که شهید خلیلی در زمان دولت احمدی نژاد مورد ضرب و شتم قرار گرفت! این آقایون موتوری!! اون موقع کجا بودن؟!!!!
علی
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
من نماز میخونم و بچه مسجدی هستم و این حرکت را بطور کلی خارج از اسلام میدونم و اینها را به جهتی دیگر از فرقه داعشی بحساب می آورم. بابا مملکت قانون داره. مجوز قانونی اگه گرفتید که به هیچ وجه من الوجود نمیتونید... اونوقت باید رودر روی مردم قرار بگیرید که خودتون میدونید نتیجه اش قهریه هستش
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
امثال تو فقط کلمات رو ادا میکنید و چیزی از اهداف به مسجد رفتن نمیدونید
امام حسین واسه چی به شهادت رسید بچه مسجدی؟!؟(البته اگه راست گفته باشی!!)
ناشناس
||
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
دمت گرم خوب جوابه بچه مسجدی !! رو دادی
احمد
||
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
آقای محتشم مشکلات فرهنگی امروز نتیجه 8 سال بی بندوباری اقتصادی و فرهنگی دولت مطلوب شماست ، چرا 8 سال باسکوت خودتان باعث این فاجعه شدید وحالا احساس تکلیف می کنید ؟ یکی از ریشه های این مفاسد سکوت 8ساله شماست که ظاهرا درحال تحصیل بوده اید!!!!!!!!!
ناشناس
||
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
ناشناس 11:33 امام حسین به خاطر بیعت نکردن با یزید به شهدت رسید اگه چیزی از تاریخ اسلام نمی دونی بیخودی نظر ننویس .
ناشناس
||
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
بله مملکت قانون داره.اما وقتی یک مشت آدمهایی که قانون اسلام رو زیر پا میگذارن و در کوچه و خیابان کارهای زشت انجام میدهند مثلا در درون خودرو فحشاء مرتکب میشوند ودر انظار کارهایی میکنن که انسان از گفتن اون شرم داره چکار باید کرد؟ .. یعنی طرف چون جوون هست باید هر غلطی دلش خواست بکنه؟
از انصار حزب الله میخواهم که بریزند روی پشت بام ها و ماهواره ها رو جمع کنند که این ماهواره ها مروج فساد و بی بند و باری است.
ناشناس
||
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
امر به معروف و نهی از منکر زبانی وظیفه همه است .البته با رعایت شرایطش(از جمله اینکه ابتدا باید محترمانه باشد) ، اما خوب باید فکر هم به حال این کرد که چرا وقتی امر به معروف و نهی از منکر زبانی میشود طرف مقابل با چاقو جوواب میده؟!
ناشناس
||
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
ناشناس 12:32 اولش فقط باید محترمانه باشه؟!!!
ناشناس
||
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
سلام:
آیا امر به معروف و نهی از منکر فقط مربوط به حجاب میشه؟ و در مور سایر اموری که باعث فساد میشه کاربرد نداره
ناشناس
||
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
ناشناس اول امام حسین در مقابل حاکم فاسد مقاومت کرد، یعنی در برابر بزرگترین فساد و قویترین حکومت در زمان خودش ایستاد، اسم این کار امر به معروف و نهی از منکر شد ، لطفا یه کار غیر قانونی رو که کلا قراره به زنها و دخترای مردم گیر بدن با کار امام حسین مقایسه نکن، این آدم ها اگه ادعای امر به معروف و نهی از منکر داشتن می دونستن از کجا شروع کنن،
ناشناس
||
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
نا شناس 12:20 عزیزم شما از کدوم سیاره اومدین،دوست عزیز با پاک کدن صورت مسئله چیزی حل نمیشه،اگه خیلی معتقد به پپاک کردن فساد هستی اول خودت رو درس کن بعد دیگران!
1- طرف خانمها برای دعوت به رعایت حجاب فقط خانمها باشند و لاغیر و اصلا هم در این روند در هیچ موردی بازداشت نباشه فقط با روشهای دوستانه و توضیح و پخش سی دی های آگاه کننده و آموزشی در مورد اهمیت حریم خانواده حتی در تیم خانمها از روانشناس و مشاور خانواده استفاده بشه و چادر رایگان برای استفاده عموم مردم از مشاورات خانوادگی برپا کنند
فیلمهای آموزشی تولیدکنند و بگذارند ...
2- برای مردهای مزاحمان نوامیس و الوات و عربده کش ها هم آقایان مقابله کنند اول با آرامش نشد دستگیری ...
برادران موتور سوار اگر خواستند با حمایت و اجازه وزارت کشور و صدور کارت مجوز رسمی
به مدت یک سال این را اجرایی کنید مطمئنم توفیق زیادی حاصل میشه خصوصا در حجاب
زورشون به زن و دختر میرسه؟
پاشین برین با داعش بجنگین هم مردم ازتون راضی میشن هم خدا... بعدش هم میرین به بهشت.
اما خدا وکیلی الان اولویت در زمینه مبارزه با مفاسد کدومه؟ فساد اقتصادی و سیر برخی از اقشار اجتماعی به سمت ضعف دینی و ... یا برخی نمادها؟
بله حجاب و ... خیلی مهمه و خودم واقعا خیلی اهتمام دارم به این مساله ولی واقعا ریشه هایی برای این مساله وجود دارند یا نه؟ و اگه ریشه ها وجود دارند کدومن؟ و به سراغ ریشه ها بریم بهتره یا سراغ نتیجه ها؟
مثلا الان اگه به حجاب هر کسی که گیر غیرمسئولانه و دلبخواهی بدیم می پرسه چرا با دزدا کار ندارید؟
چرا این همه انرژی و دغدغه رو روی اعتراض به مفاسد اقتصادی و عدالت اجتماعی نذاریم دوستان؟
اصلا نسبت تاکیدات و دغدغه رهبری در زمینه فساد اقتصادی و مبارزه با اون در نسبت با دغدغه شون در زمینه حجاب چند به چنده؟
بیاید به اولویت ها بپردازیم تا مردم خودشون رو بیارن به ارزش ها و ترغیب بشن نه ترهیب.
مثل انقلاب که عدالت اجتماعی و ظلم ستیزی و شعار آزادی انقلابی های اصیل خود به خود به اهتمام به ارزش ها منجر شد.
خودمون رو لولو کردیم برای مردم و ارزش های اصلی انقلاب یعنی عدالت اجتماعی و ... رو بی خیال شدیم.
دوستان .... آه دوستان!
روحاني افتخار دين وملت........
زنده باد روحاني.....
پاينده باد وطن......
نابود باد داعش وطني وغير وطني......
آثار رفتارهای حاجی بخشی ها را می بینیم
8سال قبل حجاب خوب بود؟
مملکت همه چیش عالی بود؟
آقای روحانی میگه با ون و سرباز نمیشه... اینا لج میکنن میریزن تو خیابون.
جالبیش هم اینه که دوست دارن ایجاد رعب و وحشت بکنند: "حجم عملیات بالا خواهد بود..."
ولی بودجه نداریم
بعضی ها با بدحجابی قانون رو زیر پا می ذارن بعضی ها مثل اینا اینجوری ...
با ون وسرباز که نباید باهیچکس منجمله انصار حزب الله برخورد کرد
اونوقت افتضاحات موجود توی جامعه که احتمالا شما بهشت میدونیدشون مسئله امنیت ملی و دینی نیست؟!؟!؟!؟
دینت سیاسی شده یا سیاستت دینی؟!؟
امام حسین واسه چی به شهادت رسید بچه مسجدی؟!؟(البته اگه راست گفته باشی!!)
از انصار حزب الله میخواهم که بریزند روی پشت بام ها و ماهواره ها رو جمع کنند که این ماهواره ها مروج فساد و بی بند و باری است.
آیا امر به معروف و نهی از منکر فقط مربوط به حجاب میشه؟ و در مور سایر اموری که باعث فساد میشه کاربرد نداره