صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۱۷۹۹۷۰
تعداد نظرات: ۱۶۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۳ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۳
یک زمانی اوایل انقلاب یک فردی به من گفت که پیاده‌روهای ما مشکلات بسیاری دارد و زن و مرد در آنجا با یکدیگر راه می‌روند و تنها راهش این است که وسط پیاده‌روها دیوار بکشیم. بنده به مزاح گفتم که پس لااقل دیوار کوتاه باشد که ما بتوانیم افراد را آن طرف دیوار پیدا کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :



رییس‌جمهور با اعلام این‌که این دولت از تهدید نمی‌ترسد، گفت: امروز در محضر امام هشتم و فرهیختگان استان خراسان می‌گویم دولت هر آنچه را که در راه مبارزه با فساد و راه توسعه کشور نیاز است انجام خواهد داد و در این راستا از هیچ شخص و قدرتی نخواهد ترسید.

به گزارش «انتخاب»، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جمع نخبگان استان خراسان رضوی با اشاره به این‌که دانشگاه ما از لحاظ کمیت توسعه بسیار خوبی پیدا کرده است، افزود: به لحاظ تعداد مقالات در منطقه جایگاه خوبی داریم، اما باید بدانیم برای چه مقاله می‌نویسیم و آیا هدف‌مان از نوشتن مقاله بالا رفتن رتبه خودمان است؟

وی با بیان این‌که نوشتن مقاله نوعی توفق علمی است و در آن تردیدی نیست، گفت: باید حواسمان باشد مقاله نوشتن، ‌امتیاز گرفتن و گرید علمی هدف ما نشود، چون اگر چنین باشد به جایی نمی‌رسیم.

رییس دولت تدبیر و امید با اشاره به این‌که در حوزه علمی به برخی فسادها بر خورده‌ایم که شگفت‌آور است، افزود: در گذشته در برخورد با موضوعاتی می‌گفتند انسان شاخ در می‌آورد و امروز متوجه می‌شوند که انسان از مشاهده برخی امور آنقدر به مغزش فشار می‌آید که گویی می‌خواهد شاخ در بیاورد؛ چرا که گاهی شاهدیم برای گرفتن بورسیه تقلب می‌شود.

روحانی با اشاره به طبیعی بودن وجود رانت در حوزه‌های اقتصادی، پولی و مالی بر این نکته که البته آن هم بد است، تاکید کردو گفت: اما این‌که فردی بخواهد با تقلب استاد بچه‌های مردم شود و بخواهد با تقلب معلم کشور شود و شاگردانی را تربیت کند که آنها در آینده می‌خواهند کشور را نجات دهند جای حیرت دارد آن هم در شرایطی که با تحریم اقتصادی و مبارزه با استکبار جهانی روبرو هستیم و شعارهای بلندی مطرح می‌شود. این‌که بخواهد تقلب اتفاق بیفتد و بعد از آن عده‌ای نامه‌های سرگشاده بنویسند جای شگفتی دارد.

وی با تاکید بر این‌که این دولت از هیچ تهدیدی نمی‌ترسد، گفت: این دولت هر آنچه در راه مبارزه با فساد و توسعه مملکت نیاز باشد انجام می‌دهد و از هیچ قدرتی نخواهد ترسید.

رییس‌جمهور در ادامه گفت: ممکن است این سوال پیش آید که چرا نمی‌ترسید؟ دیگران خیلی چیزها دارند که می‌توانند شما را تهدید کنند و چرخ دولت شما را از گردش بیندازند. حال من می‌خواهم به شما بگویم این‌چنین نخواهد شد و تا روزی که اکثریت قاطع مردم هوشیار و بیدار این سرزمین با دولت و در کنار این دولت هستند، این دولت موفق خواهد بود.

روحانی افزود: اگر زمانی باشد که مردم در کنار این دولت نباشند آن قدرت‌ها هم نباشند ما موفق نخواهیم بود. موفقیت ما در سایه حمایت مردم و حضور و تلاش مردم و البته لطف پروردگار و عنایت حق که اصل و همه چیز است به دست می‌آید.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در روزهای اولی که من انتخاب شدم به من گفتند تصور خام است که شما فکر کنید ظرف چهار سال می‌توانید کاری کنید. آنچنان برای شما چاه کنده‌اند که شما از این چاه به آن چاه می‌افتید و به جاده نخواهد رسید در حالیکه من به آنها این را گفتم اگرچه مشکلات زیاد است، اما باید امید ما بر تمام مشکلات فائق بیاید.

رییس دولت تدبیر و امید با بیان این‌که اگر دست به دست هم دهیم و وحدت و اتحاد و یکپارچگی همراه با جهاد و تلاش باشد کارها را به پیش خواهیم برد، افزود: جهاد همان کار پیگیرِ پرتلاش بی‌وفقه است و آنچنان باید تلاش کرد که حق و حد تلاش است. هم مدیریت ما و هم کار ما درس خواندن، درس دادن و هم تحقیق کردن ما باید جهادی باشد.

رییس‌جمهور با بیان این‌که در تمام مراحل ما باید با تلاش پیگیر و با جهاد و کوشش کارها را به پیش ببریم تا به مقصد و مقصود برسیم، اظهار کرد: برای این کار و حل معضلات این مملکت حتی در موضوع مبارزه با فساد به نتیجه برشد من کلیدی جز تحقیق، علم، دانش و فناوری نمی‌بینم. دانشمندان و دانشگاهیان و اهل نبوغ ما به ما طرح دهند؛ چرا که فساد تنها با شعار و ایجاد یک دادگاه حل نمی‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر این‌که مبارزه با فساد به طرح علمی نیاز دارد و شما برگزیدگان و نخبگان باید در این زمینه طراحی‌های لازم را داشته باشید، گفت: باید از فساد پیشگیری کنیم و راهش هم این است که شما اهل نظر و اندیشه راه‌حل ارائه دهید.

روحانی افزود: من اگر بخواهم برای جواز یک ساختمان، کارخانه و یا ورود یک کالا در اداره‌ای به یک نفر مراجعه کنم این خیلی بهتر است تا این‌که من با 30 نفر مواجه شوم. با یک نفر روبرو شدن فسادش کمتر از روبرو شدن با 30 نفر است. خدای ناکرده اگر بخواهم رشوه هم دهم یک بار رشوه می‌دهم نه 30 بار.

وی گفت: البته ما باید کاری کنیم که در کل فساد نباشد، اما این موضوع راه علمی دارید و شما باید با طرح علمی بگویید که چگونه رابطه مراجعه‌کننده با کارگزار کمتر و کوتاه‌تر شود. در این راستا خیلی از کارها می‌تواند با پست و به صورت الکترونیک انجام شود و دولت الکترونیکی یکی از راه‌های علمی مبارزه با فساد است.

رییس‌جمهور تصریح کرد: اگر مشکل ما آب، محیط زیست، سیاست خارجی، حقوق ملی و رودخانه مرزی است علم حقوق و سیاست و اقتصاد همه باید به کمک ما بیایند و شما باید کاری کنید که ما بتوانیم این مشکلات را حل و فصل کنیم.

روحانی در بخش دیگری گفت: هی می گویند پسر و دختر را جدا کنید، می خواستند پیاده روها را هم جدا کنند، راه عفاف و حجاب زنان با ون و پاسبان حل نمی شود، باید راه علمی طی  شود.

وی افزود: یک زمانی اوایل انقلاب یک فردی به من گفت که پیاده‌روهای ما مشکلات بسیاری دارد و زن و مرد در آنجا با یکدیگر راه می‌روند و تنها راهش این است که وسط پیاده‌روها دیوار بکشیم. بنده به مزاح گفتم که پس لااقل دیوار کوتاه باشد که ما بتوانیم افراد را آن طرف دیوار پیدا کنیم.

روحانی تاکید کرد: اوایل انقلاب عده‌ای در دانشگاه تهران به دنبال کشیدن دیوار در کلاس‌های درس بودند که امام به آنها نهیب زد و عصبانی شد. چنین اقداماتی هو کردن اسلام و سخیف کردن موازین اسلامی است. دین ما دین مشکلات و سختی‌‌ها نیست واین قدر پیچیدگی ندارد. باید برای هر چیزی راه حل درست پیدا کنیم.

وی گفت: البته که جامعه ما حجاب و عفاف می‌خواهد و همه مردم ما عاشق اهل بیت و قران هستند و البته که اخلاق به نفع همه ماست. چراکه استحکام خانواده‌ها را حفظ می‌کند اما قران فلسفه حجاب را امنیت ذکر کرده است.

روحانی با تاکید بر اینکه حجاب برای امنیت خانم‌هاست، گفت: مشخص است که همه به دنبال امنیت هستند. همه دلشان می‌خواهد وقتی دخترشان به بیرون از خانه می‌رود خیال‌شان از او راحت باشد. آن دختر هم می‌خواهد که کسی در بیرون وی را آزار ندهد، اما شما عالمان و فرهیختگان باید راه درست و علمی آن را پیدا کنید.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: خدا به ما امر کرده که آمر به معروف و ناهی از منکر باشیم. اگر در جامعه مساله معروف بودن مورد خدشه قرار گرفت، اول باید آن را درست کرد. امر به معروف یعنی اینکه از مردم بخواهیم کار درست را انجام بدهند. اگر در جامعه اصل معروف مورد اختلاف واقع شد، باید ‌آن را در جامعه درست کنیم و بعد امر نماییم. وقتی چرخ‌های این مساله باز است هر چه گاز بدهیم از دره پایین می‌افتیم.

رئیس جمهور تصریح کرد:  برخی می خواهند همه چیز را با دیوار و فیلتر حل کنند و دو چیز یاد گرفته اند، اول دیوار و دوم فیلتر، اینکه نمی شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶۲
در انتظار بررسی: ۶۴
غیر قابل انتشار: ۱۳۷
بی نام
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
قربان وجودت
ناشناس
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
جانا سخن از زبان ما می گویی
ولی خداییش کو عمل ؟
ناشناس
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
روحانی دوستت داریم
هواک
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
آفرین درست است. اگر برای حل یک معضل اجتماعی صورت مسئله را پاک کنیم که مسئله را حل نکرده ایم. با تفکر جداسازی دختر و پسر نمی توان مانع ناهنجاری های اجتماعی شد. مثلا اگر تفکرمان این باشدف باید فکر کنیم که برای اینکه معتاد نداشته باشیم ، باید مواد مخدر به مملکت نیاید ولی چون نمی توانیم جلوی آن را بگیریم ، پس هر معتاد شد را گردن می زنیم!!!!! عجب صحبتی است والله!!! خیر، امروز هر کسی می داند که یک معتاد، خودش قربانی و زندگی باخته است و باید با راه کار مناسب، این معضل را برطرف کنیم
ناشناس
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
جناب روحانی
باور بفرمایید - و میدانم که میدانید - دختران سوئدی و دانمارکی که از آزاد ترین وبی حجاب ترین زنان دنیا هستند وقتی از خانه بیرون میروند نگران امنیتشان نیستند. تنها باین دلیل که فرهنگ و شعور جامعه تجاوز به حریم هر فردی را , چه زن و چه مرد , غلط میداند و تحمل نمیکند. اگر واقعا بدنبال راه حل علمی هستید آموزش احترام به حقوق دیگران تنها راه است نه بقول شما "ون و پاسبان".
ایرانی
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
باحرف وشعار کار انجام نمی گیرد .شاید رئیس جمهور هم مقصر نباشد . اما تا وقتی فشار و ون وفیلتر وجود دارد این حرفها فایده ای ندارد .
امیر حقطلب
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
به نام انکه دینی را فرستاد که ختم ادیان است
اسلام دین مهربانی و رافت و اسانگیری است
چرا با سلایق سلفی انرا به دینی تبدیل کنیم که مضحکه سایرین شویم
بدعت در اساس اسلام هیچگاه جایز نبوده و ایین تشیع برای ایمان اورندگان فقط به یک اصل پایبند است رعایت حق وحق این نیست که برخی فقط قایل به ایشان باشند که اساس همه چیز زشت و قبیح است و ما باید اول مقابله کنیم بعد مسامحه
ناشناس
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
فقط میتونم بگم درود درود و هزاران درود..............
فاطمه
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
حرفهای اقای رئیس جمهور خودش یک عمل بزرگ هست چون بعضی ها دلشان نمیخواهدحتی حرف این چیزها مطرح بشه
ناشناس
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
امیدوارم خدا عاقبتتون رو بخیر کنه،
ناشناس
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
احمدی نژاد هم ازین حرف ها زیاد زد : مشکل مملکت ما موی بچه های ماست؟
پاسخ ها
میلاد
| |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
دمت گرم دهن تورو باید طلا گرفت
ناشناس
| |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
مرمو نمیشه یهو ازاد کرد باید با اموزش و صبر پیش بره که باید از 8 سال پیش اموزش داده می شد ولی به جاش باش مفابله شد
ايراني
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
سلام بر مهدي صاحب زمان...عج...

سلام بر انتخاب عالمانه مردم يعني :

جناب دكتر روحاني...

سلام بر همه خدمتگذاران مخلص وصادق دين ومملكت وانسانيت.....

000/0000/75 لايك دارين آقاي روحاني گل.
shahvand
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
nرود بر روحاني......احسنت بر اين تفكر........احسنت...............like7000000000
جوانمرد
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
از رئیس جمهور منتخب و مردمی و با تدبیر بسیار سپاسگذاریم.
حداقل با حرفهای علمی و منطقی احساس نشاط و امید را در دلهای مردم زنده می کند. تا وقتی که این ملت امید داشته باشند هیچگونه سختی ، تحریم یا خدای ناکرده جنگی باعث شکست این کشور نخواهد شد.
زنده باد دولت تدبیر و امید
ناشناس
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
انشالله که بشود کاری کرد واقعا یه تشکر از دولت دارم چون خوب یادم هست دولت قبل چه بلایی سر مردم بیچاره می آورد همین دلار رو کرده بودن راه درآمدی برای به اصطلاح پاکترین دولت که از هر دولتی در این سی واندی سال ناپاکتر بود.
مسعود
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
حیفم امد یک خسته نباشید به رئیس جمهور محترم کشورم نگفته باشم باور بفرمائید خیلی از مشکلات عصبی مردم ایران با گفتار ورفتار رئیس جمهور حل میشود وقتی امید به مملکت برمیگرد نا امیدی وناراحتی ومریضی به سرعت پا به فرار میگذارد
mohammad
|
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
اگر مردم ايران سکوت کنند طرفداران ايده ديوار کشيدن بين مرد و زن از آن مرحله هم پا فراتر خواهند گذاشت
فرياد
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
دوصد گفته نمي ارزد به نيم كردار ....
عباس م 61
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
احسنت حرف دل ملیونها ایرانی رو زدی
قربون دهنت.
ناشناس
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
راپل را یادت رفت روحانی عزیز .دوستت داریم بسیاررررررررررررررر.
ناشناس
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
قربون تو شیرمرد ... جوابشونو مثل همیشه کوبنده دادی
سینا
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
زنده باد دکتر روحانی حرف حرف حسابه
فرزاد
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
اقا تو روحانی نیستی ... تو نفس بادصبایی ...
روسفیدمون کردی بابت رای دادنمون بهت. خدا پشت وپناهت مرد!
ناشناس
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
کار به عمل برآید به سخندانی ( سخنرانی ! ) نیست .
ناشناس
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
امشب تا صبح چه خبره توی دفتر حسین شریعتمداری !!!خواب ،بی خواب!
ناشناس
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
بله آقای روحانی حرف شما درسته ولی باید اقداماتی عملی هم انجام داد
ناشناس
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
اقای رییس جمهور یک کم هم نگاه به اوضاع بورس بندازید اکثر سهامدارن ورشکست شدند و تازه کارها به خاک سیاه نشستند یک لقمه نانی از راه بورس به ما میرسید که ان هم از بین رفت
علیرضا
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
اگر دلار را بیاری زیر هزار تومن مردم هم قول میدن حجابشونو رعایت کنن.
علیرضا
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
بازم خوبه و جای شکر داره ریس جمهور کشورمون حرف منطقی میزنه ولو اینکه توان انجام همشو نداشته باشه. خیلی بده ریس جمهور ادم مایه سر افکندگی باشه. هشت سال چی کشیدیم !!
f a
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
اگر راست می گویید این ون ها و گشت مزاحم را بردارید تا مردم از شر اینا خلاص بشن
رضا
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
درود بر روحانی و کابینه
ناشناس
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
متاسفانه أفكارى در كشور مطرح ميشه كه ادم ميبينه كه هيچ فرقى با داعشى ها نيست.
ناشناس
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
فقط میتونم بگم درود درود و هزاران درود..............
سارگل
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
چه فايده؟ هنوزم از ترس گشت ارشاد جرات نميكنيم بريم بيرون. كي ميخواييد جمعش كنيد؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
گاماس گاماس
ناشناس
| |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
البته دکتر روحانی نگفتند می خواند راه رو برای لخت گشتن توی خیابون باز کنند!. گفتند باید آموزش داده بشه!. راه علمی پیدا بشه!.
یه نفر
| |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
اگر مانتو و شلوار و روسری داشته باشید, نه ترسی می ماند و نه نیاز به جمع گشت ارشاد. برخی از دختران متاسفانه به شکلی بیرون می آیند که اگر کلاً بدون لباس بیایند, کمتر جلب توجه می کنند. فکر نمی کنم نظر جناب روحانی آزاد گذاشتن این افراد باشد, ایشان فرمودند باید اول معروف را برای جامعه تعریف کنیم و معروف در کشور ایران, پیاده کردن فرهنگ برهنگی نیست
بیدار
| |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
پیشنهادت چیه
آفرین یه نفر
| |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
منم با نظر "یه نفر" موافقم . حتما که نگفتن چادری باشید گفتن با بد حجابی امنیت بصری جامعه رو به هم نزنید . آ فرین خوشم اومد . زنده باد حرف منطقی . راستی روحانی متشکریم.
ناشناس
| |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
چی فکر کردی که میگی از ترس گشت ارشاد نمیتونیم بیاییم بیرون!!!!؟ مگه چه جوری میخوای بیای بیرون که میترسی!!؟
Admin
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
به مولا از شنیدن اظهارات دکتر روحانی عشق می کنم؛ در چند ماهه ی اول که شاهد مماشات روحانی با تندروها بودم، ن امید شده بودم اما در دو سه ماه اخیر که شاهد تقابل تند روحانی با تندروها بودم، شدت علاقه و امیدم به ایشان صدچندان شده...
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
انشاالله خداوندبرتوفیقات شمابیفزاید...
محمد
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
من به همه نظرات + دادم ولی خداییش عمل کن نه فقط حرف و شعار باشه من خودم به دکتر حسن روحانی رای دادم .
علی
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
قشنگ حرف می زنه .کوعمل
ناشناس
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
اصلا آدم لذت می بره بخدا
رایی که بهت دادیم حلالههههههههههههههههه
واقعا لذت بردم
بهت افتخار می کنم رئیس جمهور عزیزمممممممممممم
ناشناس
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
اصلا آدم لذت می بره بخدا
رایی که بهت دادیم حلالههههههههههههههههه
واقعا لذت بردم
بهت افتخار می کنم رئیس جمهور عزیزمممممممممممم
ناشناس
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
درود بر روحانی
نسخه افراطیان اگر جواب میداد که بعد از 30 سال الان وضعیت این نبود
شما راه خود را در پیش گیرید
امين
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
روحاني اين مرد وارسته
mostafa
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
محمودم اولا کارش حرفا قشنگ زیاد میزد ، مهمه عمله برادر من
جواد
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
ظاهرا این دولت نمی خواد از گفتمانش عدول کنه . این دولت ، اهل شعار دادن نیست .... کمتر حرف می زنه .... بیشتر عمل می کنه
ناشناس
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
حرفای قشنگ میزنی به دلم داری چنگ میزنی...
دکتر ما نیم کردار از شما ببینیم حرفات خودش ثابت میشه
رضا
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
با درود فراوان
حتی اگه از گشنگی هم بمیریم با وجود اینچنین رئیس جمهوری که حرف دل مردمشو میزنه ما رو راضی میکنه زنده با بر پدر ومادرت که چنین فرزندی رو تربیت کردن و تحویل جامعه دادن
saeed
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
الان دیگه نسل جوان بزرگترین حامی و برگ برنده دکتر روحانی هستند.
روحانی مچکریم
ناشناس
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
امیدواریم فقط حرف نباشه عمل بشه ..
یزدان
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
اخیرا فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان میدهد یک سارق در مدت 15 ثانیه در یک خودرو را باز کرده و لوازم ان را سرقت میکند!

این وضعیت سرقت و ناامنی این روزها بسیار گسترش یافته و وضع وخیمی پیش امده خود مسولان ناجا هم خیر دارن
در کوچه ما ظرف یک ماه 4 ماشین رو سرقت کردن
پس گشت ناجا کجاست؟

به جای اون ناجا تمام نیروهای خودش رو برای گشت ارشاد بسیج کرده

در هر میدان 8 تا ماشین گشت ارشاد با 30 تا نیرو گذاشتن تا یک کار بی حاصل کنن و به دخترها گیر بدن که چرا مانتوشون کوتاست

خودشونم میدونن حاصلش جز لجبازی هیچی نیست
پاسخ ها
هموطن
| |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
احسنت . این بهترین نظر بود
سامان
| |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
تو کوچه ماهم حداقل هفته‌ای یدونه ماشینو لخت میکنن ولی از مأمورین خبری نیست
ناشناس
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
اميداوارم!
ناشناس
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
اميداوارم!
ناشناس
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
با حرف حل نمیشه ما میخواهیم این حرفهارا عملی در زندگی لمس کنیمو
فرهاد
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
" البته که اخلاق به نفع همه ماست. چراکه استحکام خانواده‌ها را حفظ می‌کند اما قران فلسفه حجاب را امنیت ذکر کرده است."معنی این حرف این است که اگر خانومی احساس کرد که پیاده روی با یک مرد امنیت او را زیر سوال نمیبرد دیگر کسی حق دخالت ندارد.ولی افسوس که نمیگذارند حرفهایت عملی شود .افسوس
لیلی
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
در حد حرف عالی هستید ولی در عمل همه چیز به نفع تندروهاست
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
یاد داشته باشیم ساختن سخت است .
اما تخریب خیلی آسان وسریع .
در ایران همه چیز سوی بهتر شدن است .
خدا یاری گر خوبان است .
تقلب ودروغ وزشتی خیلی زود رسوا می شود .
ايران
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
با حلوا حلوا گفتن كه دهن شيرين نمي شه ،‌لطفا يكم عمل در دنيا واقعي هم چاشني كنيد.
ناشناس
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
امدي جانم به قربانت ولي حالا چرا
جناب اقاي دكتر روحاني رييس جمهور محترم
مگر شما با اين ايده هادرزمان آن اقا در شوراي عالي امنيت ملي نبوديد ؟
به عنوان يك شهروندخواهشمندم سرعت اصلاحات را بيشتر كنيد . اقا نمي رسيما !!!!!
علی
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
درود بر دکتر روحانی
ناشناس
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
درود بر حرف درست و منطقی
ناشناس
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
جناب رییس جمهور پس کی این وعده ها را به حقیقت تبدیل میکنید و کشور از شر این تندرویها خلاص میکنید.متاسفانه اخباری که از طرف عزل های وزارت علوم می آید نشان از عقب نشینی دارد.
علی علیپور
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
قربون اون دهنت برم من الهی دکتر روحانی عزیز
دکتر روحانی گل تو عزیز دل 99 ونیم درصد ایرانیان کل جهان پهناوری
اقلیت نیم درصدی که اصلا به چشم نمی آیند تو را قبول ندارند پس محکم و استوار به حرفها و عملهای زیبا و قشنگت ادامه بده که همه مردم پشتت هستند ان شا الله
ناشناس
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
وای خدا
شما فوق العاده ای دکتر
حمایت حمایت
iman
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
نظر آقای رئیس جمهور درست وبجاست
رضا
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
دکتر مچکریم
ناشناس
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
از تون ممنونم رییس جمهور عزیز
امین
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
جناب آقای دکتر روحانی عزیز
به همین جوانان تکیه کن و از خودخواهان قدرت طلب هراسی به دل راه نده.
کرد ایرانی
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
این افراطیها طوری وانمود میکنن که انگار دختر و پسر ایرانی فقط واسه چشم چرانی میان بیرون
علی
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
جناب دکتر روحانی عزیز متشکریم.از ته قلب شما رو دوست داریم.
علی
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
من شخصا طرفدار آقای روحانی نیستم ولی الحق و النصاف عملکرد ایشان و تیمشان خیلی علمی و عقلی است و کابینه تخصصی و با تجربه ای را دارد و کاری که دولت مهر ورزی پرزدنت احمدی نژاد را داره جمع می کنه امیدوارام که خدواند ایشان را کمک کنند تا بتوانند کشور را از این وضعیت بد نجات بدهند
ناشناس
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
بابا خیلی ارادت داریم رییس جمهور شجاع
ناشناس
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
امام رضا نگهدارت ، از داشتن ریس جمهوری چون شما بسیار خوشحالم
ناشناس
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
درود بر روحانی بزرگ...
ناشناس
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
مردم ايران در طول تاريخ بشريت موحد بوده اند و هستند اين روزگار است كه از شير روباه مي سازد حرف دل را زدي مرد خدا
ناشناس
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
هر دم از این باغ بری میرسد...
پاسخ ها
سامان
| |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
منظورت اختلاسهای دولت قبله که هر روز یدونه جدیدش رو میشه؟
مجید
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
مهمتر از تفکیک جنسیتی تفکیک اقتصادیه اینکه یه عده خرمیلیاردن و بقیه هم بدبخت و بیچاره و حقوق بگیر! برای جیب جوونها یه فکر اساسی بکنید که تو خیابون دنبال دختر مردم نیوفتن و بتونن ازدواج بکنن
ناشناس
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
درود بر روحانی محبوب
علی رضا
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
سلام جناب آقای روحانی
صحبت های شما خوب است و دلنشین همچون صحبتهای جناب آقای خاتمی!! امیدواریم که نتیجه عملکرد شما مانند ایشان نباشد. ایشان در حالی که انسان دانشمند و فرهیخته ای هستند ولی در برابر فشارها متاسفانه دائما عقب نشینی می کردند وشد آنچه که نباید می شد.
موفق وپیروز باشید
محمد
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
درود بر تو ای روحانی عزیز راي ام حلالت !!
ناشناس
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
کاش به جای اینهمه شعار 1 مقدار عمل میدیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
بی انصاف!
ناشناس
| |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
عمل میشه ولی بکندی سعی میشه بدون حیاحو باشه ولی با کلی مقاومت و سنگ اندازی توسط عناصر ذینفع در فساد این قضیه به کندی صورت میگیره
سجاد
| |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
عمل؟ شما به چی میگی عمل برادر؟ هشت سال عمل کردید نتیجش شد خاوری، بابک زنجانی، امیر خسروی، رحیمی، مرتضوی، کردان ... تورم 50 درصدی، افزایش بیکاری، افزایش دلالی، افزایش تحریم، بورسیه غیر قانونی
بابا یه مدت اجازه بدید مردم نفس بکشن. چقدر عمل؟
ناشناس
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
بیانات رییس جمهور باید آویزه گوش برخی مسئولان شود که توهم نوشتن مقاله از سوی دانشجویان باعث شده ورودی دکتری را دهها برابر کنند و سونامی دکترای بیکار در جامعه درست کنند.
".... به لحاظ تعداد مقالات در منطقه جایگاه خوبی داریم، اما باید بدانیم برای چه مقاله می‌نویسیم و آیا هدف‌مان از نوشتن مقاله بالا رفتن رتبه خودمان است؟
.... باید حواسمان باشد مقاله نوشتن، ‌امتیاز گرفتن و گرید علمی هدف ما نشود، چون اگر چنین باشد به جایی نمی‌رسیم."
معلم بی وجدان
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
مردان و زنان اگر تماما غرق حجاب و لباس باشند ومحاسنی تا زمین بگذارند اما عفاف و ایثار و پاکی نداشته باشند بی فایده است مثل مدارک تحصیلی خالی از دانش ما مثل آردی با موتور پیکان مثل آمار های الکی مثل فیلم های آبکی مثل کشاورزی و دامداری هورمونی و مثل ورزشکاران پولکی و مثل همه دروغهایی که رژه می روند
محمدحسین
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
دکتر خیلی سالاری . من و همه دوستام تا آخر پای تو می ایستیم .
ناشناس
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
ایران به مردهای بزرگ مثل شما احتیاج دارد موفق باشید
ناشناس
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
ریس جمهور قبلی خداییش هروقت سخنرانی می کرد آدم خجالت میگشید و شرمنده می شد که کشورش همچین ریس جمهوری داره هر چند بهش رای نداده بودم اما سخناننش همیشه مایه شرمساری و سرافکندگی مابود .
اما خدا را شکر اقای روحانی با سخنرانی های متین و سنجیده اش ما را سر بلند کرده حداقل دیگر شرمنده نیستیم و مایه خجالت و مضحکه دوست و دشمن نمی شویم.
امید که موفق باشد.
علی
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
سلام و درود
عالی بود
ولی خواهشا بیشتر به عمل به سخنانتون پایبند باشید. مسلما زمانی که وعده و وعید ها داده می شد باید پیش بینی چنین مخالفت ها از طرف مجلس و... میشد!
پشتتون هستیم و به امید روز های بهتر و بهتر
یا حق
ناشناس
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
آقای روحانی، خواهشمندیم جلو تحصیل ۳۰۰۰دکترای بیسواد رانتخوار را بگیرید. مردم شما را حمایت خواهند کرد
ناشناس
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
اقای روحانی محکم در مقابل رانت خوارن باایستید اکثریت مردم با شما هستند
منصور
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
با بگیر و ببند فرهنگ درست نمیشه
مهراب
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
حرف حساب جواب ندارد. درود بر خير خواهان و نيكو كاران.
علی
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
ای جاننننن
ناشناس
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
درود بر رئیس جمهور اهل تدبیر و درایت! درود بر رئیس جمهور مدرن و اصیل ما!
اسفندیار
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
درود بر رییس جمهور ضد داعش
ناشناس
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
پس تو وزارت علوم چه خبره؟؟؟
ناشناس
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
بزرگ مرد تاریخ ایران سرزمین می ستایمت.
اميد
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
بهترين رييس دولت كه تا به حال ديدم،دوست دارم دكتر روحاني،هروقت بخواي ما واسه حمايت ازت مييام بيرون
ناشناس
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
بزرگ مرد تاریخ ایران سرزمین می ستایمت.
دادا
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
دمت گرم بزرگوار
ناشناس
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
قربون تو شیرمرد ... جوابشونو مثل همیشه کوبنده دادی
ناشناس
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
آقای روحانی خوب داری حاشیه میری. کمر مردم زیر قشار اقتصادی شکست.
پاسخ ها
احمد
| |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
شما زمان احمدی نژاد کجا بودی...
ناشناس
| |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
اتفاقا دست را جای درست گذاشته و وضع اقتصادی هم نیجه تفکرات همانانی است که در این صحبت ریس جمهور به آنان اشاره شده است
ناشناس
| |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
نکنه توقع داری کارایی که ریس جمهور محبوبتون طی 8 سال زدن رو یک ساله درستش کنند. ایشان در بحث اقتصادی کارهای مفید بسیاری انجام داده اند
افشین
| |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
این کمر 8 ساله که شکسته تازه میخواد خوب شه اگه امثال شما اجازه بدهند،اگه ایشون نیومده بودند که الان معلوم نبود کمرت چه وضعی داشت
ناشناس
| |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
اولا مگر تو این یک سال مگه کمرت شکسته و چرا 8سال نشکست
دوما اتفاقا متخربان منتقد نما تو حاشیه اند
سامان
| |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
زیر تورم 25% شکست؟ نه دوست عزیز این شکستگی از تورم 68% دولت قبله.
ناشناس
| |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
حاشیه نرفت در مورد اقتصاد و سیاست کلی حرف زد فساد براحتی میتونه همه چیز رو تحت تاثیر قرار بده شما انگار نگرفتی باید فساد ریشه کن بشه مثلا کشور اسلامیست
نیکان
| |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
باید برای همه موضوعات رییس جمهور مواضع و نظرات و برنامه هایش را بیان کند . ما که فقط مشکل اقتصادی نداریم . پس راجع به موضوعات غیر اقتصادی صحبت کردن حاشیه رفتن نیست .
ناشناس
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
احسنت ولی اگه بعضی ها بزارن. من نمیدونم کجای دین این کارایی که اونا میکردند رو نوشته بگیرو ببند دولت قبل باعث افزایش بد حجابی شد . فیلتر هم وسیله ی دولت قبل برای مبارزه با سایت های مخالفش بود . اگه مجلس ما مجلس بود فرهنگ سازی از همون 8 سال پیش شکل میگرفت . نه حالا . ما 8 سال تباه شدیم . و امید دوبارهای اقای روحانی به ما داد .
ناشناس
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
قربون تو شیرمرد ... جوابشونو مثل همیشه کوبنده دادی
ناشناس
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
آقای رئیس جمهور مسئله مردم این امور نیست
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
شک نکنید این رو با تاکید می گم تجربه ی تاریخی بشر هستش بدون جامعه آزاد از نظر سیاسی و اجتماعی مشکل تورم و بیکاری و فساد حل نخواهد شد. بیش ترین شعارها را دولت قبل در این زمینه ها داد و رکورد جهانی ثبت کرد در بیکاری و فساد و تورم و فقط در ایران هم نیست پیدا کنید جایی را که بدون آزادی هستند ولی مشکلات دیگر ندارند.
محمد
| |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
البته مسایل مهمتر هم هست ولی اینها هم برای خود معضلی است .
ناشناس
| |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
عزیز از همین امورر شروع میشه.تا آرامش نباشه جوون موفق نمیشه.
ناشناس
| |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
اتفاقا اگر به زمینه پیشرفت کشورهای موفق مراجعه کنی متوجه می شوی که ابتدا به آرامش روحی و امنیت اجتماعی رسیده اند.چرا که پیشرفت بدون آرامش بدرد نمی خورد زیرا امید را در دل ملت هامی کشد و اگر امید نباشد انگیزه نیست.
سامان
| |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
از نظر شما و رییس جمهور قبلی فرهنگ مسئله مردم نبود ولی برای ما هست