صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۱۷۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۵ - ۳۱ تير ۱۳۹۳
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


با اعلان یک فراخوان از تمامی دارندگان خودروهای تویوتا در ایران اعم از خودروهای دارای گارانتی و فاقد گارانتی ایرتویا دعوت شده است از وضعیت خودروی تحت اختیار خود آگاه شوند.

 شرکت ایرتویا، نماینده انحصاری تویوتا موتور کورپوریشن در ایران با اطلاع به کلیه دارندگان خودروهای تویوتا حسب اعلام کمپانی اخیرالذکر به فراخوان رفع عیب خودروهای تویوتا اقدام کرده است.

در این فراخوان آمده است: اگرچه بر اساس سیاستهای جهانی کمپانی تویوتا ارائه خدمات رفع عیب صرفاً جهت خودروهای وارداتی توسط نمایندگی رسمی به صورت رایگان انجام می‌شود، از تمامی دارندگان خودروهای تویوتا در ایران اعم از خودروهای دارای گارانتی و فاقد گارانتی ایرتویا دعوت می شود در این فراخوان شرکت کرده و از وضعیت خودروی تحت اختیار خود آگاه شوند.

شرکت ایرتویا علاوه بر تعهدات ذاتی خود به منظور کمک به مالکانی که خودروهای خود را از وارد کنندگان متفرقه و فاقد گارانتی خریداری کرده‌اند آمادگی دارد ضمن استعلام وضعیت خودروی مربوطه در خصوص تشخیص ایراد و رفع آن اقدام کند. لذا از کلیه دارندگان خودروهای تویوتا اعم از خودروهای شرکتی و متفرقه دعوت می‌شود با مراجعه به سامانه شرکت ایرتویا به آدرس www.irtoya.com و یا شرکت توسعه خدماتی بازرگانی آریتا به آدرس www.arita.irtoya.com نسبت به درج اطلاعات مورد نیاز در قسمت "ثبت نام در فراخوان" از منوی "خدمات پس از فروش" اقدام کنند.

بدیهی است این شرکت پس از بررسی شمول و یا عدم شمول هر خودرو را به مالک آن گزارش و در صورت وجود ایراد فنی از مالکان محترم جهت رفع عیب دعوت به عمل می آید.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
باشد که یاد بگیرند خودروسازان ما که به اشتباه خدمات پس از فروش را به اشتباه خدمت به مشتری میدانند تا تضمین دوام خودشان