صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۱۵۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۰۸ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مديرعامل باشگاه سپاهان گفت: از علي کفاشيان مجوز رسمي گرفتيم و قرار است بعد از اتمام مسابقات گروهي بازيکنان‌مان را براي حضور پرقدرت در اختيار تيم ملي عزيز فوتبال ايران قرار دهيم.
 

 مهرزاد خليليان در مورد پيروزي 4 بر صفر سپاهان و صعود اين تيم به صدر جدول گروه چهارم ليگ قهرمانان آسيا گفت: شايستگي سپاهان بيش از اين حرف‌ها است در بازي قبلي ليگ قهرمانان آسيا ديديد داور با ما چه کرد و خوشبختانه اعتراض ما جواب داد. شاهد غرش سپاهان در آسيا بوديم و اين غرش در ديدارهاي آينده نيز ادامه دارد.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه چقدر براي تيمش شانس صعود به مرحله بعد را متصور است، عنوان کرد: اميدوارم با کسب نتيجه مقابل الهلال اين اتفاق را مشاهده کنيم بازي سختي در پيش داريم و مي‌توانيم با کسب نتيجه به مرحله بعد صعود کنيم.

وي در مورد مسائلي که قبل از اين مسابقه مبني بر درخواست فدراسيون براي حضور ملي‌پوشان در اردوي تيم ملي به وجود آمد، اظهار داشت: خوشبختانه ديديد چيزي که به آن فکر مي‌کرديم اتفاق افتاد. بايد واژه شکست را از داير‌ة‌المعارف لغات‌مان پاک کنيم. باشگاه به تنهايي نمي‌تواند در مسير خود به موفقيت برسد و حمايت مسئولان باعث دلگرمي ما مي‌شود.

وي تأکيد کرد: روزهاي سختي را پشت سر گذاشتم. از کسي گله نمي‌کنم اما در بازي رفت مقابل السد قطر  خود مهدي تاج گفت اعلام بد موقع اسامي بازيکنان دعوت شده به اردوي تيم ملي در روحيه تيم سپاهان تأثير منفي گذاشت. نمي‌دانم چه زماني حرفه‌اي مي‌شويم و کجا فوتبال ما به اين پيشرفت مي‌رسد. مگر سپاهان خارج از مجموعه فوتبال ايران و ساير باشگاه است؟ بايد روي اين مسائل ريز دقت داشته باشيم. اميدوارم در آينده همکاري بيشتري بين اعضاي فوتبال مشاهده شود. همه ما بايد شرايط يکديگر را درک کنيم. اگر شرايط بهتري براي ما به وجود مي‌آمد و جلسات بهتري داشتيم مطمئناً جواب بهتري براي حضور بازيکنان ملي‌پوش مي‌گرفتيم جا دارد از  علي کفاشيان، مهدي محمدنبي که زحمت زيادي مي‌کشد و ما را تحمل مي‌کنند تشکر کنيم.

خليليان در پاسخ به اين سؤال که قرار  است چه زماني بازيکنان اين تيم به اردوي تيم ملي بروند، خاطرنشان کرد: از علي کفاشيان مجوز رسمي گرفتيم و قرار است بعد از اتمام مسابقات گروهي بازيکنان‌مان را براي حضور پرقدرت در اختيار تيم ملي عزيز فوتبال ايران قرار دهيم.



وي در مورد اينکه امکان تصميم‌گيري زودتر در مورد بازيکنان تيم ملي وجود نداشت، گفت: اين سوال را بايد از مسئولان فدراسيون فوتبال بپرسيد که چرا اين موضوع را دير اعلام کردند. ما باشگاه و زير مجموعه فدراسيون هستيم و هميشه براي تعامل تلاش کرديم.

مديرعامل سپاهان در پاسخ به اين سوال که هادي آيت‌الهي اعلام کرده باشگاه‌هايي که به تيم ملي بازيکن نمي‌دهند در هربازي که در ليگ از آن بازيکنان استفاده کردند مسابقه 3 بر صفر به سود حريف اعلام مي‌شود، گفت: من فکر نمي‌کنم اين نقل قول درست باشد. آيت‌الهي يک شخصيت ملي است و هيچ‌وقت با تهديد سخن نمي‌گويد شايد اين يک شيطنت باشد. ممکن است او بازيکنان رده سني اميد را گفته باشد. آيت اللهي سال‌ها در فوتبال زحمت کشيده است و از دوستان خوب ما است. اگر مسئله‌اي باشد او با ما صحبت مي‌کند و مشکلي نيست.

وي در پاسخ به اين سوال که شايعه شده سپاهان با يحيي گل‌محمدي براي قبول هدايت اين تيم در سال آينده مذاکره شده است، تصريح کرد: همانطور که مي‌گوييد اين شايعه است. نمي‌توانيم در اين کوران بازي‌ها آسيايي حتي به اين مسئله فکر کنيم. اصلا اينطور نيست.

خليليان در مورد اينکه در پايان بازي مقابل نفت تهران عليه زلاتکو کرانچار شعار سر دادند اما ديشب او را در ورزشگاه تشويق کردند، خاطرنشان کرد: بايد روي رفتارشناسي بيشتر دقت کنيم. يک ماه پيش در يک نظر سنجي کرانچار 39 درصد راي آورد. او چند شب پيش در يک نظر سنجي تنها 5 درصد راي آورد. اين نشان مي‌دهد که شرايط عجيب است و بايد کارها را کارشناسي انجام دهيم. کارشناس در شهرمان کم نداريم. مي‌توانيم تمام مسائل را دقيق بررسي کنيم. لازم به ذکر است که بگويم ما ديشب محرم نويدکيا را نيز در اختيار نداشتيم. کادرفني ما و بازيکنان با غيرت و هميتي که داشتند نتيجه خوبي گرفتند و خوشحاليم که افتخار خوبي براي شهرمان به دست آمد.

خليليان با اشاره به اينکه بابت اين پيروزي به بازيکنان پاداش مي‌دهد، گفت: هنوز تصميمي در اين مورد نگرفتيم. اتفاقا بهرام سبحاني مديرعامل کارخانه فولاد مبارکه در رختکن حاضر شد و به بازيکنان خسته نباشيد گفت. مطمئن باشيد براي بازيکنان پاداشي در نظر مي‌گيريم و اين پاداش قابل بازيکنان ما را ندارد.