صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۱۵۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۹ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
کاپيتان نيمکت نشين رئال مادريد گفت که اگر مدافع بارسلونا را ببيند او را به خاطر کار زشتي که در ال‌کلاسيکو انجام داده تنبيه خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کاپيتان نيمکت نشين رئال مادريد گفت که اگر مدافع بارسلونا را ببيند او را به خاطر کار زشتي که در ال‌کلاسيکو انجام داده تنبيه خواهد کرد.
 

 به گزارش انتخاب ،با گذشت 2 هفته از دومين ال‌کلاسيکوي فصل جاري لاليگا، هنوز حرف و حديث‌هاي فراواني درباره حرکت جنجالي سرخيو بوسکتس، هافبک دفاعي اسپانيايي بارسلونا روي په‌په، مدافع پرتغالي رئال مادريد وجود دارد.

در آن اتفاق بوسکتس استوک خود را روي صورت په‌په گذاشت که اين صحنه از ديد دوربين‌هاي تلويزيوني مخفي نماند و به دنبال آن موجي از انتقاد عليه هافبک کاتالان‌ها به راه افتاد. يکي از اين واکنش‌ها از سوي په‌په بود که بازيکن 25 ساله بارسلونا را دروغگو توصيف کرد.

در اين بين ايکر کاسياس، دروازه‌بان و کاپيتان نيمکت‌نشين رئالي‌ها هم به حمايت از هم‌تيمي خود پرداخته و بوسکتس را به خاطر رفتار ناشايستش مورد انتقاد قرار داده است.

کاسياس گفت: تصاوير بيانگر همه چيز است. په‌په از حمايت کامل تمامي اعضاي رئال مادريد برخوردار است. بيشتر از اين نمي‌خواهم وارد جزئيات شوم. آن اتفاق در يک لحظه پرتنش رخ داد. بوسکتس به نظر من رفتار ناشايستي داشت. اگر بوسکتس را ببينم يک سيلي به او خواهم زد.

اين دروازه‌بان در ادامه به تداوم روند نيمکت‌نشيني‌اش در لاليگا و ترجيح داده شدن ديه‌گو لوپس به وي در دروازه‌ کهکشاني‌ها براي بازي‌هاي ليگ اشاره و تاکيد کرد: اين موضوع ديگر خسته کننده شده است. آن بازيکناني که سرمربي تشخيص مي‌دهد بايد بازي کنند، بازي مي‌کنند، همين.

کاسياس افزود: ديه‌گو لوپس شايسته حمايت است و رقابتي را آغاز کرده که بايد آن را به پايان برساند. من هم تمرينات خودم را انجام مي‌دهم و رقابت مي‌کنم. اين رقابت‌ هم براي من و هم براي تيم خوب است.