صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۵ آذر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۱۴۹۷۷۲
تعداد نظرات: ۱۳۶ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۷ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
وقتی کارمند یک سازمان، مسئول نظارت بر عملکرد همان سازمان می شود...
بیژن نوباوه کارمند صداوسیما که در اقدامی عجیب، دبیر هیات نظارت بر عملکرد صداوسیما هم شده است ، با رد انتقادات آشنا گفت: متاسفانه آقای حسام الدین آشنا از حداقل اطلاعات درخصوص عملکرد صد درصد موفق شورای نظارت در تحلیل محتوا و اجرا در عملکرد سازمان صداوسیما که طی ده‌ها مجلد کارشناسی منتشر شده بی اطلاع است و آن را نادیده گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پس از انتقادات صریح و کم سابقه حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهور از صداوسیما، دبیر شورای نظارت برصداوسیما خواستار حذف آشنا از این شورا شد!

به گزارش خبرنگار «انتخاب» ؛ بیژن نوباوه کارمند صداوسیما که در اقدامی عجیب، دبیر هیات نظارت بر عملکرد صداوسیما هم شده است ، با رد انتقادات آشنا گفت: متاسفانه آقای حسام الدین آشنا از حداقل اطلاعات درخصوص عملکرد صد درصد موفق شورای نظارت در تحلیل محتوا و اجرا در عملکرد سازمان صداوسیما که طی ده‌ها مجلد کارشناسی منتشر شده بی اطلاع است و آن را نادیده گرفته است.

این مدیر سابق دفتر تلویزیون در نیویورک، که مورد حمایت ویژه دکتر احمدی نژاد در دولت های نهم و دهم بوده و به منزلش رفت و آمد داشته و پس از آن، با حمایت رییس دولت نهم به لیست انتخاباتی اصولگرایان راه یافت، افزود: اعضای این شورا نسبت به اظهارات یکی از نمایندگان دولت، طی نامه ای به رئیس جمهور اعتراض خود را اعلام خواهند کرد.

وی که به عنوان دبیر شورای نظارت بر عملکرد صداوسیما وظیفه نظارت بر این سازمان را دارد، تصریح می کند که «اظهارات اخیر حسام الدین آشنا درخصوص عملکرد شورای نظارت نشان می دهد که ایشان از حداقل روابط و مقررات دولتی بی اطلاع است چون نظراتشان به نوعی زیر سوال بردن دولت که اعضایی در این شورا دارد محسوب می شود.»

نوباوه تأکید کرد: به نظر می رسد اعتراض غیر مسئولانه مشاور رئیس جمهور به دلیل عدم تحقق برخی از مطالبات وی از شورای نظارت صورت گرفته و این شورا چنین اظهاراتی را نظرات رسمی دولت تلقی نمی کند.

نوباوه با اظهار تأسف از نظرات حسام الدین آشنا، اعلام کرد: متأسفانه آقای آشنا از حداقل اطلاعات درخصوص عملکرد صد درصد موفق شورای نظارت در تحلیل محتوا و اجرا در عملکرد سازمان صداوسیما که طی ده ها مجلد کارشناسی منتشر شده بی اطلاع است و آن را نادیده گرفته است.

وی افزود: اظهارات حسام الدین آشنا در مورد شورای نظارت نظیر نظرات ایشان درخصوص آقای سریع القلم و مشاور رئیس جمهور نبودن ایشان است.

نماینده تهران از حسام الدین آشنا خواست ضمن عذرخواهی از این شورا نسبت به اظهارات غیرمسئولانه، دقت بیشتری داشته باشد و مطالعه کافی را در مورد اظهار نظرات خود به خرج دهد.

دبیر شورای نظارت بر سازمان صداوسیما افزود: اگر این شورا که در بالاترین سطح اجرایی و با حضور اعضایی از قوه مقننه، قضاییه و مجریه برگزار می شود صرفا گعده ای بیهوده است چرا ایشان دائما اصرار دارد که مشروح مذکرات شورای نظارت در اختیار وی قرار گیرد تا بتواند از آن در جهت اهداف خود استفاده کند.

وی در پایان تأکید کرد: بهترین روش برای برخورد با اظهارات غیرمسئولانه و غیر واقعی آقای آشنا شکایت شورا به آقای رئیس جمهور و جایگزینی فردی در مقام ایشان با اعتقاد به جایگاه قانونی شورای نظارت است.

روز گذشته حسام الدین آشنا، نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر صداوسیما در مراسم رونمایی از کتاب «شکست انحصار» گفت: «شورای نظارت فعلی هیچ نیست و جنبه تشریفاتی دارد. وی در ادامه گفت: این شورا هیچ قدرت اجرایی و نظارتی ندارد و فقط دو هفته یک بار شش نفر دور هم می نشینند و گعده می کنند و هیچ تضمینی بر اجرای مصوبات شورا در سازمان صداوسیما وجود ندارد.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳۶
در انتظار بررسی: ۳۷
غیر قابل انتشار: ۸۲
ناشناس
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اقای نوباوه خودتان که کارمند رسمی صدا وسیما بوده اید باید بدانید که هیچکس بابت بیان حقیقت عذر خواهی نمی کند .شما سهوا با عملکردتان گروه بسیاری از مردم را به سوی کانالهای ماهواره ای که برخی از انها معاند ویا فاسد ند سوق دادید .بهتر است شما به وظایفتان بهتر عمل کنید
قانع
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
از اقای ضرغامی به خاطر پخش پیام بازرگانی پفک نمکی لووسی تشکر و قدردانی میکنیم.
لطفا مدت این پیام بازرگانی را افزایش دهید.
لوووووسی
لوسی لوسی لوسی لوسی لوسی لوسی لوسی لوسی لوسی لوسی
ناشناس
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
بیژن بیژن تو هم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نيما
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
نوباوه اگر آشنا انتقاد نكند خودتان نمي فهميد كه يكسونگري در جهت گيريهاي صداو سما چقدر به كشور لطمه زده.چرا اينهمه اساتيد باسواد وجود دارد در برنامه هاي تحليلي استفاده نمي شود و يكسري كه مدارك ماست مالي از دانشگاههاي تخيلي هستند مي آيند صحبت مي كنند.جاي تاسف است كه صدا و انتقاد مردم را نمي شنويد و خودتان باعث اين شديد كه مردم به سمت ماهواره بروند
ناشناس
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
چندين جلدكتاب به چه دردمردم مي خورد
ملاك موفقيت تلوزيون مردمندكه البته اكثرا ناراضي اند
چرابايدتلوزيون دراختياركساني باشد كه جايگاه مردمي شان درجامعه ده درصدهم نيست!؟
ناشناس
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
آقای نوباوه درزمانیکه خبرنگاربودند دردلها جای داشت امابدلیل دخالت سیاسی یک سویه ازدلها پرررر..نوباوه بعدازانتخابات مجلس جایی برای خودش درسیماست
هوشنگ
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
در صدا وسیما چنان جوی درست کردن که مجریان از ترس انگ واخراج حاضربه هماهنگی در مصاحبه با رییس جمهور نیستند نوباوه به خودت بیا توبه کن تا وقت مانده
هوشنگ
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
در صدا وسیما چنان جوی درست کردن که مجریان از ترس انگ واخراج حاضربه هماهنگی در مصاحبه با رییس جمهور نیستند نوباوه به خودت بیا توبه کن تا وقت مانده
طلبه گمنام
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
بسمه تعالی
باورکنیدمن بعنوان یه روحانی ازصحبتهای نوباوه حالم دگرگون شدآخه یکی پیدابشه ازایشون بپرسه واقعاشماازاین مردم خجالت نمیکشید؟!!!!!!!!!!! مردم صداوسیمارایک رسانه میلی میدونن تا ملی اینقدربی عدالتی، ...، ... واهانت ازاین رسانه حس ولمس کرده اندکه برای ...ایشان پشیزی ارزش قائل نیستند.
ناشناس
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
جناب نوباوه نگران نباش . ما مردم خودمان در انتخابات آتی شخص شما را عوض خواهیم نمود .
ناشناس
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
ميگم اين دوره مجلس دقيقا كي تموم ميشه؟؟؟
ناشناس
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
تا حالا به خودت فکر کردی که کی هستی داری به رییس جمهور امرو نهی میکنی اگه قرار به عذر خواهی باشه شما و دارو دستتون باید عذرخواهی کنید
کارمند صداوسیما
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
همکار محترم جناب آقای نوباوه وطن..کسی که با نفوذ خودش دامادش را تبدیل به پرکارتری تهیه کننده شبکه چهار می کنه می تونه بی غرض نظارت کنه؟؟؟
هادی
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
آقا مردم در انتخابات آینده مجلس جایگاه و اعتبار شما و همفکرانتان را مشخص خواهند کرد جناب آقای آشنا حتی ملاحظه نمودند مشکلات صدا و سیما که با این همه بودجه قافیه را به شبکه های بسیار کوچک ماهوارهای باخته است برای همه عیان میباشد.این نتیجه سالها نظارت کارشناسی است!!!!!!
ناشناس
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
عملکرد 100 درصد موفق؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یه نگاه به بام خونه ها بنداز برادر که ببینی اگرموفق بودی ملت خودشونو با ماهواره خفه نمیکردن!!!!!!!!!
ناشناس
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اگر مردم غیرتی که به خرج دادند در انتخابات ریاست جمهوری ،همان غیرت را در " انتخابات مجلس " داشته باشند امثال این برادر ارزشی! باید دور بعد بشینه خونه به کارهای عقب موندش برسه.و البته به" استغفار " برای آخرتش
رضا
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
از همون( صد در صد موفق ) گفتنش معلومه که قضیه چیه یادمون نره این همون نوباوه ی مجلسه آدمها رو نمیشه عوض کرد فقط باید از رفتارشون درس گرفت واسه بعد ........
ناشناس
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
چرا یه نفر وقتی حرف حساب می زند ناراحت می شویم؟

چرا تحمل حرف حساب را نداریم

چرا مردم رو به ماهواره می آورند؟
ناشناس
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
وقتي ميگن نظارت، يعني بايد افرادي براي اين امر انتخاب شوند كه در عين داشتن تخصص بي طرف وعادل باشند .آقاي نوباوه كه خود فرزند صدا و سيماي ميلي است چگونه مي تواند داراي چنين جايگاهي باشند .ثانيا آقاي نوباوه عزيز اگر آقاي اشنا كه مشاور فرهنگي رئيس جمهور اند در خواست مصوبات دبيرخانه شما را دارد و شما احتمال مي دهيد ايشان براي مقاصد خود! استفاده كند و بنابراين در اختيار ايشان قرار داده نمي شودچه كس ديگري مي تواند اين مصوبات را مطالعه ، تحليل و وحتي در دولت مطرح نمايد .چرا مي ترسيد ؟مگر اين مصوبات براي خير مرد نبستند؟ پس انتشار دهيد كه نه تنها آقاي اشنا بلكه استكبار هم بداند كه ما كارشناسان قوي و فرهيخته اي داريم كه بجز توسعه فرهنگي در كشور دغدغه ديگري ندارند.
گر محك تجربه آيد به ميان سيه روي شود هركه دراو غش باشد
حامد قزوینی
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
صدا و سیما دیگه ملک شخصی آقای ضرغامی شده


یا حق
محمد
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
نوباوه جون به لطف احمدی نژاد به اینجا رسیدی و باید کاسه کوزه را جمع کنی بری
مسعود
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
از نظر فقهي اگه به موضوع صدا و سيما نگاه كنيم آيا شرعي و صحيح است كه صدا و سيما تنها منعكس كننده صداي يك طيف خاص و جناح خاص و بخش خاصي از مردم باشد كه البته خود خوب مي دانند كه در اقليت هستند؟! اگر صدا و سيما خصوصي بود و از بيت المال همه مردم ايران تغذيه نمي شد حرفي نبود اما صدا و سيمايي كه ادعا مي كند ملي است بايد صداي همه ملت ايران از هر طيف و سليقه اي باشد.
ناشناس
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
خوب وقتي با رابطه بشي وكيل شي فكر ميكني خيلي بلدي
حميد
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
آقاي نوباوه . قبلا شما را بيشتر دوست داشتيم چون حداقل در ظاهر نشان مي دادي كه فراجناحي هستي اما چند ساليه كه متاسفانه از دوستان اعضاي تندروي جبهه پايداريها شدي با آن ادبيات زشت و توهين آميز و البته افراط گرايي كه منطقي پشت سخنانشان نيست جز منافع باندي و جناحي و انتخابات اخير هم نشان داد در اقليت محض هستند اما با كمال تاسف برخي نهادها مثل صدا و سيما را كاملا به دست گرفته اند و مرتبا شاهد حضور يكي از آنها در شبكه هاي تلويزيوني هستيم. جناب نوباوه. كيسه خود را از اين جماعت جدا كن كه به نظر من هم به سود دنيايت است هم آخرتت. باور كن اين انتقادات آقاي آشنا تنها بخش كوچكي از انتقادات عظيم بخش بزرگي از مردم اين كشور است.
ناشناس
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اقای نوباوه دلمان برای دولتی که هلوکاست می گفت ، قطعنامه برای ما تولید میکرد ، تورم را 3 رقمی می کرد، تو سفر استانی تراول توزیع میکرد ، جوانان را به جاریکار سر خیابان ها می فرستاد خیلی تنگ شده !
مسعود
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
در كجاي دنيا سيستم مديريتي و نظارتي به اين صورت است كه شخصي از درون همان سازمان بشود عضو شوراي نظارت بر عملكرد همان سازماني كه خود اعضا ذي نفع فعاليتهاي آن هستند؟! فكر كنم اين سيستم مديريتي در افغانستان و كومور و بوركينافاسو هم نباشه!
نیکان
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
صدا وسیما از امکانات کشور و متعلق به همه مردم است و باید در خدمت همه مردم باشد . بنابراین اعضای شورای نظارت بر صدا و سیما باید افرادی خارج از آن و منتخبان مردم باشند . و گرنه دردست یک جناح سیاسی خواهد بود که منافع گروه خود را دنبال میکند .
حسن پور
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
نوباوه يك خبرنگار معمولي ميشه نماينده بعد ميشه سخنگوي مردم.......... عجب مملكتي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امید خراسانی
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
مجلس اصول گرا ! رو ببین که نظارت بر یک نهاد را به کارمند مزد بگیر آن نهاد داده است ! واقعا" کاریه کارستان !
سید محمد صادق
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
عملکرد حداقل صد در صد موفق
ناشناس
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
تقصیر آشناست که آب تو لونه مورچه ها ریخته
ناشناس
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
جناب نوباوه ، به نظرم اون مجلد هایی که مجلدهایی رو که می فرمایید که داخل سازمان صدا و سیما نوشته شده و از خودشون تعریف کردند. خو گویی و خود خندی ، عجب مرد هنرمندی!!!
اكبري كرمانشاه
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
موفقيت اقاي نوباوه ورسانه ميلي موجب شده هرروز به تعدادد استفاده كنندگان از ماهواره بيشتر شود البته اقاي روحاني با اين فرصت سوزي وعدم تعويض مديران وفرمانداران دوره احمدي نزاد دارد به اين افراطيون كمك ميكند
محمد
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
... دولت بهتره خودش یک تلویزون تدارک ببینید
ناشناس
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
دارن برای موندن تو مجلس دست و پا میزنن...
ناشناس
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
آقای نوباوه با سلام لطفا به خود اجازه ندهید برای رئیس جمهور تعیین تکلیف کند . انتقاد هم شرایطی دارد .بنظر، شما در شرایطی نیستید که برای دومین مقام رسمی کشور حکم اقدام صادر نمائید .
ناشناس
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
نوباوه جیره خوار صداوسیماست.از یک سمت پایین یک دفعه به این سمت ارتقا پیدا کردن در این مملکت خودتان حساب کنید چطوری بوده است!!!!!!مجبوره پاورچینی رفتار کنه ای جونم ای جونم ضرغامی!!!!!
علی
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
واقعا برای خودمان متاسفم که نماینده مجلس مان این طرز تفکر را دارد و امر برایش مشتبه شده که همه کاره مملکت است . خدا به ما رحم کند با این نحوه نظارت ها و شعارهای عدالت محوری که هنوز هم باید از آن ضربه بخوریم . واقعا کسی نیست جواب اینها را بدهد ؟ مگر آقای نوباوه با چند رای به مجلس راه یافته که اینقدر احساس قدرت و غرور میکند ؟
ناشناس
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
واقعا اگر نظارتی به صدا وسیما است چرا هر روز گاف میده آخریش همین توهینی که مردم لر ایران زمین کردو ...
محمد
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
عجیبه یعنی در اینهمه مطلب یکی در تایید نوباوه و حرفش وجود نداره
من تایید میکنم حرفش رو در بیزحمت حداقل مال من رو بزن بعدا به وابسته بودن به جریان خاص محکومت نکنن
البته رجا و کیهان رو قبول ندارم ولی شما هم...
در ضمن اینکه هرکس چیزی گفت سریع بگی با باند اومده داخل یا رابطه با رییس جمهور و ... بدون مدرک واقعا بی اخلاقیه
ناشناس
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
خنده داره!
ناشناس
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
آقای نوباوه گفته:چرا ایشان دائما اصرار دارد که مشروح مذکرات شورای نظارت در اختیار وی قرار گیرد تا بتواند از آن در جهت اهداف خود استفاده کند.»
برای اینکه آقای آشنا ثابت کند جلسات این شورا گعدهای بیش نیست!!!
haniye
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
گیرم تونستین آقای آشنا رو عوض کنید، با 70 میلیون مردم ایران چیکار می کنید؟؟؟. فکر می کنید هنوز هم اون زماناست که هرچی خواستین بگین، مردم هم زود باور کنن.نه داداش من ، زمونه عوض شده...
طغرل
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
این آقا با تبلیغات و جمع کردن ترحم مردم در زمان انتخابات مجلس بدلیل بیماریش به مجلس رسید، وگرنه باید میموند صدا و سیما همون 20:30 میساخت!
ناشناس
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
وقتی کارمند یک سازمان؟؟؟ منظورتون نماینده مجلسه؟!!!
ناشناس
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
عملکرد صد درصد موفق شورای نظارت!!!!
روده بر شدیم از خنده!!!
ایمان
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
آقای ضرغامی اگه نباشی بهتره ...
ناشناس
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
متأسفانه صدا و سیما با مسائل و افراد بی طرفانه برخورد نمی کند و منافع گروه خاصی را در نظر می گیرد.
ناشناس
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
"عملكرد صددرصد موفق" چه آمار دقيقي
ناشناس
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
آقای نوباوه شما باید از رئیس جمهور محترم عذرخواهی کنید که برای ایشان تعیین تکلیف می کنید
شما باید از ملت عذرخواهی کنید که برای منتخب این ملت تعیین تکلیف می کنید
آقای نوباوه مردم برای شما خیلی دعا کرده اند خود را مغضوب این ملت نکنید
از این شورا و از صدا و سیما کناره گیری کنید مگر اینکه در این سازمان بتوانید احقاق حق مردم را بکنید
اگر ندانید که صدا و سیما چقدر مغضوب مردم شده است خود را به ... زده اید
ناشناس
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
آنشالا انتخابات بعدی مجلس حتما شناسنامه ام مهر انتخابات مجلس برای اولین بار خواهد دید !
ناشناس
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اقای نوباوه رفیق گرمابه و گلستان تندروهاست.او سالها یار غار احمدی نژاد بود و حالا با کمال تاسف بر جای بزرگان به گزاف تکیه زده است.
ناشناس
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
ای کاش دولت اعتدال جهت حرف زدن افرادنسبت به پشتیبانی مردمی آنهاکوپن صادر می کرد .
جادوان
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
وقتی به نتیجه کار صدا و سیما نگاه می کنم به سخن شما دو نفر هم نگاه می کنم نتیجه این است که اگر شما درست نظارت می کردید این نهادی که از سر تا پا با هزینه ی همین ملت مظلوم اداره می شود به این قهقرا و ناکارآمدی نمی رسید. شرمسار باشید آقای نوباوه نه مدعی!
یوس
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
جناب نوباوه باسلام کمی به گذشته فکر کن اگه مردم شریف مجلس فرستاندن که ازحق وحقیقت دفاعد کنی صدا وسیما جای باند بازی وحزب بازی نیست وبلکه برایش سم است چون با هیچ اصولی سازگار نیست که تشکیلاتی به این مهمی تریبون یک قشر یا گروه خاص باشد این ضربه شدید به ارکان فکری مردم میزند جدای از اینکه شما بعنوان کارمند صداوسیما عضو نظارت هم شدید ویک اشکال وایراد مهم است به این موضوع توجهن کن که آقا روحانی بعنوان رییس جمهوری که مردم اورا انتخاب کرده اند و حکم اونیز توسط رهبر معظم انقلاب تنفیذ شده است پس هم از مشروعیت و هم مقبولیت برخوردار است پس آقای ضرغامی چه حقی دارد که مانع از مصاحبه تلویزیونی او راس ساعت مقرر با توجه به اطلاع رسانی که توسط همین رسانه ملی صورت گرفته بود بشود این چه قدرت نمایی است مگر میتوان جلوی رای و نظر مردم ایستاد آقای ضرغامی اگر ریگی به کفشش نبود چرا این مشکلی را که به زعم خودش بوجود آمده بود قبل از شروع مصاحبه هماهنگ وحل میکردو یا اینکه اجازه میداد این مصاحبه با همین منوال و درساعت مقرری که همه مردم منتظر شنیدن نظرات واقدامات رییس جمهورشان بودند را انجام میگرفت بعد از آن این مشکل خلق الساعه را با خود آقای روحانی برای دفعات بعد درمیان میگذاشت مطمئن باشید که چنانچه به آقای روحانی میگفتند ایشان اگه ایراد گرفته شده را حق میدانستند تمکین میکرداصولا سوالم این است که چرا آقای ضرغامی با این کارش مردم را حساس کرد بنظر شما وقتی رییس جمهورکشور مهمی مثل ایران که دولتش در حال مذاکره با 6 قدرت جهانی برای حل وفصل انرژی هسته ای است مردم ومقامات ومسئولین ما میبایست یکصدا وهماهنگ پشت سر اوایستاده واین سیگنال را برای جهانیان بفرستیم که حرف رییس جمهور حرف رهبر و حرف مردم ایران است جناب نوباوه این چه رییس جمهوری است که در راس ساعت مقررمصاحبه توسط رییس صدا وسیما بایکوت شودآن موقع این کشورها درمورد همه ما چی قضاوت میکنندتحلیل های متفاوتی از اقدام آقای ضرغامی هست بعضی میگویند اوبا این کارش دارد برنامه ریزی برای آینده میکند تا درذهن مردم اسمش بماند اما غافل از این است که ذهن تاریخی مردم همه چیز را سر جای خودش تحلیل میکنند پس اقای نوباوه برای رییس جمهور مملکت تعیین وتکلیف نکنید که کی را بردارد و کی را منصوب کند این یک کار زشت وناپسند است بنظرم شما بایستی هم از اقای روحانی وهم از مردم وهم نمایندگان مجلس بخاطر این اظهار نظرها عذرخواهی کنی وضمنا قبل ازاینکه بحثی درمیان مردم بوجود آید بهتر است که از سمت نظارت کناره گیری کنی
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
یکی از بهترین جواب ها به نوباوه
ناشناس
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
عمو جان نوباوه اين آشناست به اموراينجوريش كردين اگه غريبه بياد كه پس مي افته
یک دبیر
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
گویا آقای نوباوه دچار فراموشی شده اند و از نتایج انتخابات 24 خرداد خبری ندارند. مردم با انتخاب آقای روحانی نه محکمی به تفکرات شما آقایان گفتند تفکراتی که در طول هشت سال مردم را بیچاره کرد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
jتفکراتی که بدهی 400 میلیاردی دولت به تامین اجتماعی در سال 1380را به 90000میلیارد در سال 1392 رساند و هزاران مورد مشابه
حسین
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
جالبه . آخه اگه سیستمی توی دنیا وجود داشته باشه که بازده اون سیستم ۱۰۰ درصد موفقیت باشه باید حتما بررسی کرد و دید متد مدیریتی که باعث این موفقیت شده چیه.
جناب نوباوه هر سیستمی که دختالت انسانی در اون وجود داشته باشه خطا داره و اینکه عنوان بشه اون شورا عملکرد موفق ۱۰۰ درصد داره قطعا برای لاپوشانی هست نه چیزی دیگر
پاسخ ها
پاكدست مهرورز
| |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
سيستم مديريتيش همان سيستم مديريت جهاني دكتر محمود خواهد بود كه احتمالا در دانشگاه ايرانيان جناب مهندس ضرغامي چند واحد پاس كرده اند
...
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
آب نیویورک خوب بهت ساخته نوباوه!!! تفریح در نیویورک برای مردم خوب نیست ولی برای شما و اهل و عیال دوستان و آشنایان و.... خوبه به هر حال!!! ...
دیپلماسی اسلامی
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
روحانی در اقلیت است چون کسی به استقبالش نمیرود مشاوران ناراحت هستن ...
پاسخ ها
مهدی
| |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
حق با شماست. چون اقای روحانی برای مراسم دولتی استقبال، ز بیت المال هزینه نمی کنند. کاری که برای داش محمود بسیار شد. ولی در سال آخر بدلیل تکانه های بد او، آنرا قطع کردند.
رهگذر
| |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
به مثبت و منفیهات نگاه کن تا بفهمی کی در اقلیته.
ناشناس
| |
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اگه يه بار از تو لاك اقلييتتون بياد تو جامعه ميفهميد كه95 درصد ملت طرفدار روحاني هستند
سروش
| |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
در اقلیت هست؟؟؟یه سری بیا شیراز ببرمت دکتر چشم پزشک
haniye
| |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
مردم ایران با جون و دل به استقبالش می رن . تو نگران نباش ...
ناشناس
| |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اکثریت و اقلیت بودن در انتخابات مشخص می شود نه سفر استانی و مردم فریبی
پاكدست مهرورز
| |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
چون مدارس را تعطيل نميكند چون اتوبوس براي جمع كردن مردم براي استقبال نمي فرستد چون احتياجي به اين تشريفات مردم فريب ندارد چون سيب زميني قبل از انتخابات توضيع نميكند چون چون چون
مسعود
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
آقای نوباوه عزیز به قول دوست عزیزتون رئیس جمهورتون داش محمود ... ؛ چشم حتماً آقای آشنا را هم عوض می کنیم
آرمان
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
عملکرد 100 درصد موفق؟؟؟

تا خرخره پول ریختین تو حلقتون و مردم پول ریختن تو حلق مدیران کرم حلزون و هزار تا تبلیغ ... دیگه و هیچ کاری نکردین تا اینکه وزارت بهداشت دست به کار شد!!!این چه نظارتیه؟
پاسخ ها
haniye
| |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
گل گفتی.
ناشناس
| |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
و در برنامه به خانه بر می گردیم از نوع کرم و صابون کوسه و شتر مرغ و ....
رهگذر
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
انتقاد آشنا خیلی محترمانه و تعدیل شده بود اوضاع صدا و سیما با حضور مهندس ضرغامی بدتر از اونی که بشه توصیف کرد
فریاد 24 خرداد
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
افراطیون خود را به کری زده اند:
بشنوید این پیام مردم در 24 خرداد را!
" مردم دیگر شما را نمی خواهند"!!!!!!!!!!!!!!!
سامن
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
این اقا همان کسی است که همراه همیشگی احمدی نژاد در سفر به امریکا بود - چرا تحمل کوچکترین انتقاد را ندارید - همین روزهاست که ماهیت شما هم برای مردم مشخص شود
ناشناس
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
این موفقیت صددرصد منوکشته
ناشناس
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
ایشان هنوزدر عالم سیاست، نوباوه است.وقتی بزرگ شد از او انتقاد کنید
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
لایک داری
پایگاه مبارزه با فراماسونری
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
گناه این آقای آشنا انتقاد است ؟ برای این تندروها متاسفم این ها با نظرات امام و رهبری که انتقاد را مهم می دانند هم اختلاف دارند فقط مراقب باشند جریان انحرافی دیگری به راه نیندازند.
ناشناس
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اقای نوباوه پات را اندازه گلیمت دراز کن
ناشناس
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
عین جوهر که تو آب پخش میشه و هر چی تلاش کنی و نمیتونی از اب جداش کنی ، این افراطی ها ام تو کل مملکت نفوذ کردن! با این وصف ، ضرغامی ام عوض بشه این شورای نظارت آلوده به افراط سر جاش هست.عین بقیه جاها! ماشالا همه چی مون به همه چی مون میاد!
محمد
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
ایشان که در سمت نمایندگی مجلس هم زحمات زیادی کشیدن مشیه بفرمایند وقتی اموال ملت و بیت‌المال توسط دولت قبل غارت شد و پول بیت‌المال صرف برنامه‌های عاری از بیننده رسانه میلی شد کجا تشریف داشتند؟
يك كارشناس
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
همه مي دانند كه شوراي نظارت بر صدا و سيما داراي مشكلات متعددي است:
1-مشكلات ساختاري
2-نداشتن ضمانت اجرا براي مصوبات آن
3- كمبود شديد بودجه
4- كمبود شديد نيروي انساني
5-گسترده ترين وظايف تعيين شده بر آن از نظارت اداري و مالي گرفته تا محتوايي
6- آموزش روشهاي ارزيابي به اين شورا توسط مركز نظارت و ارزيابي صدا و سيما!!
بنده حقير همه را توصيه به انصاف، اخلاق و حفظ حرمت هم و نهادهاي قانوني كشور دعوت مي كنم. شوراي نظارت بر صدا و سيما خودش مشكلات موجودش را مطالعه كرده است كه مي توان از آنها در مقام قضاوت استفاده كرد. ضمن اينكه توصيه مي كنم در اين باره نظر آقاي دكتر محسن اسماعيلي( استاد حقوق ارتباطات) را بپرسيد.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
وقتی رئیس شورای نظارت را ، این افراد تشکیل می دن و اینچنین ادعا هایی دارن"درخصوص عملکرد صد درصد موفق شورای نظارت در تحلیل محتوا و اجرا در عملکرد سازمان صداوسیما که طی ده‌ها مجلد کارشناسی منتشر شده بی اطلاع است و آن را نادیده گرفته است." شما چه توقعی دارید.
...
ناشناس
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
جالبه ژست طلبكارها را هم مى گيرند
اردبیلی
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
آقای نوباوه همشهری عزیز:
برایت خیلی دعا کرده ایم ، لطفا در مقابل منتخب مردم کاری نکن که پشتوانه دعای مردم ازت قطع شود. با تشکر
از اهالی ایران
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
نوباوه باید هم از صداوسیمای ضرغامی حمایت کنه چون مزدبگیر این سازمانه
بهرام
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
یه چیز جالب امروز عصر تو تلویزیون دیدم همزمان شبکه 1 و شبکه 3 یکنفر داشت کنکور تدریس میکرد این هم شد تلویزیون که فقط به پول فکر میکنه!!!!
سید
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
گعده چیست؟
گعده جلسه ای است که مثل شب نشینی ها موضوع خاصی ندارد. از هر دری سخنی می رود و حرف، حرف می آورد.چای می خورده اند و گپ می زنند و مباحث مورد علاقه خود را تا چند ساعت ادامه می دهند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
و جالب اینكه فقط در مورد قشر و افراد خاصی این اصطلاح كاربرد دارد !!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
من یکی که شخصا راضی نیستم از پول ما به امثال این نوباوه حقوق بدن که حقوقمونو پایمال کنن
با اون برنامه های تکراری و بی سر و ته و پرسانسور
احمد
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
آقای نوباوه بفکر پایان مجلس وبازگشت به محل کارشان هستند وباید از فعالیت صداوسیما که در جذب مردم به شبکه های ماهواره ای موفق بوده !!!! دفاع کند.
آقا آشنا که فردی بی سواد و... است از شورای نظارت اخراج شود و رئیس جمهور عذرخواهی کندو... تا دل شکست خوردگان در انتخابات کمی شاد بشود!!!!
پاسخ ها
پاكدست مهرورز
| |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
درست است بالاخره آقاي نوباوه با ذكاوت متوجه شدند كه در دوره آينده مجلس جايي نخواهند داشت لذا آينده نگري كرده و تمام قد از افتضاحات سيما حمايت ميكنند و لابد انتظار دارند دكتر محمود پاكدست و مهرورز بايد جاي آشنا و گاهي هم دكتر سعيد حداديان دكتر بذر پاش دكتر رسايي دكتر كوچك زاده دكتر و دكتر و دكترها بيايند براي مردم برنامه بريزند و فكر كنند............
ناشناس
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
ولی من نظر دیگری دارم نوباوه لختی تحمل فرمایید به همان صدا سیما بر خواهید گشت و دوستان پایداریتان نیز همچنین به ........
سید عابدین
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
از رسانه میلی بیشتر از این انتظار نیست
هر روز اخبار زحمات جناب دکتر ظریفو طوری پخش میکنند انگار در قبال مذاکرات عهد نامه ترکنچای به امضا میرسد
علی
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
آقای نو باوه شما دیگه چرا ؟ همه دیگه از استقبال کنندگان صدا وسیما باخبرند .شما که سالها در آمریکا بودید . از مقبولیت صدا وسیما نزد مردم تو ایران وخارج خبر دارید ،شما دیگه چرا؟
ناشناس
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
امیدوارم سرانجام به خیر بشه .ولی این صحیح نیست که با هر اظهار نظری بتوان وی را عزل کرد .
ناشناس
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
نوباوه شما نماینده اقلیت هستی نه نماینده اکثریت این رو در انتخابات آینده خواهی دید !
لیلا
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
گنجشک بین که صحبت شاهینش آرزوست...!
آقای نوباوه برو با هم سن خودت بازی کن...
ناشناس
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
من با نوباوه کار کردم. میشناسمش. شدیدا ترس داره از جرگه جمایت اصولگراها بیاد بیرون. حاضره برای موندن تو لیست هر کار بکنه
محسن
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
میگه صدا وسیما موفق بوده توی هیچ جای دنیا مردم یک کشور اخبار کشور خودشون را از شبکه های کشور دیگه نمی گیرن که توی ایران 70 درصد مردم شبکه های ماهواره ای نگاه می کنند این هم شد موفقیت
ناشناس
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
یه جورایی دل آدم برای آقای روحانی و دوستانش می سوزد که توان کوچکترین تاثیرگذاری بر صدا و سیما را ندارند.
پاسخ ها
وحید
| |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
متاسفانه این دولت هم مثل دولت خاتمی تو خیلی از مسائل کاری نمیتونه بکنه!
علی
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
یعنی شما انتظار غیر از این داشتید. اصلا رسانه آقای ضرغامی را انتظار دارید به صورت ملی نظارت شود.
برادر عزیز آقای ضرغامی خودشان یک دولت هستند و امثال آقای نوباوه هم اعضای کابینه ایشان.
ایشان بر خلاف نظر مقام معضم رهبری جلو دولت و به زمین زدنش سخت ایستاده اند
کیان
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
دیگه باید گفت امپراتوری صدا و سیما.
ناشناس
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اقای نوباوه انتظار دارند دولت جدید همان نمایندگان دولت قبل را در شورا نگهداند تا ایشان خوش بحالشان شود .
ناشناس
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
خداروشکر.ازبرکت سخنان آقای آشنا که البته بسیار دیر انجام شد مردم دارن به سلامتی باچهره هایی که درپشت صحنه برنامه های رو اعصاب وضد منافع ملی آنرا ناوبری میکنندوبه هیچ کجا وهیچ کس هم پاسخگو نیستندآشنامیشوند.آقای آشنا میبینید محکم ایستادن واز حقوق ملت دفاع کردن چه برکاتی دارد؟ممنون
ناشناس
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اینها همه تاثیرات الودگی هوای تهران است.
ناشناس
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
آقای نوباوه تحمل حرف درست را ندارند ، چون سالهاست ایشان حرفهای ... از مسئولین شنیده اند و معیار ایشان سخنان مسئولین قبلی میباشد
ناشناس
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
من یه پیشنهاد خوب دارم
یه شورا بنام شورای نظارت بر شورای نظارت صدا و سیما تشکیل بشه با حضور آقایان ضرغامی رسایی کوچک زاده و کلیه دوستان و آشنایان وابسته!!
کلا برو بچ دور هم باشن یه حالی میدددده اونم با بودجه چند صد میلیاردی صدا و سیما گوشت بشه به بدنتون عزیزان دل!!!!!!
پاسخ ها
سروش
| |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
خوب الانم هم دقیقا همینطوره
ناشناس
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
آقای نوباوه صدا و سیما شده تریبون مصور رجانیوز... اینه حاصل ده‌ها مجلد کارشناسی منتشر شده؟؟؟؟؟؟عجب روییی دارین به مولا
پاسخ ها
یک ایرانی
| |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
این "رو" را خوب آمدیخداییش!
علی
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
یاد این جمله معروف افتادم ؛ که فلانی هم از ... میخوره هم از کیسه!!!!
طفل گریزپا
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
کاملا با آقای نوباوه موافقم اصلا موافقت کسس لازم نداره چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؟شما اگه توجه بفرمایید به خاطر عملکزد صددرصد موفق ایشان (ونیز انصافا یادی هم بکنیم از زحمات بی دریغ کیهان )مخاطبین رسانه های بیگانه تقرییا به صفر رسیده وحتی طبق اطلاعات موثق از منایع کاملا آگاه بیش از 90درصد مردم اروپا وامریکا خواستار تقویت فرستنده های صدا وسیماشده اند تا اخبار واطلاعات موثق بدستشان برسد(مثل برنامه های برنج آوازه،کیش سورینت،همراه اول، پفک،مزمز،اشی مشی وهزاران برنامه علمی وخبری بدون جهت وواقعی دیگه)
پاسخ ها
کوروش
| |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
بخش خبری وزین و صاحب سبک ۲۰:۳۰ رو یادت رفت که الگویی برای رسانه های آزاد جهانه ... جوری این تیموشنکو رو داره میکوبه این روزها که آدم خندش میگیره ...
ناشناس
| |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
کرم حلزون را یادتون رفت دوست عزیز ! "مشمول الذمه" ضرغام تی وی شدی !
ناشناس
| |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
عالی بود
ناشناس
| |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
پفک لوسی را یادتان رفت ذکر کنید ((:
ناشناس
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
بیت المال مملکته دیگه ...
شده بیت الحال دوستان صدا سیمایی !!!
اسیر
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
واقعا پایداری ها صبرو پایداری خود را خوب نشان می دهند. با یک انتقاد باید آشنا عوض شود. چون نوباوه پایداری ازش خوشش نیامد . سریع دولت پوزش بخواهید و آشنا رااخراج کنید و الا نیروهای خود جوش کفن پوش از فردا آماده اقدام شهادت طلبانه خواهند بود.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
پایداری ها با همان سرعتی که آمدند با همان سرعت نیز از جریان سیاسی کشور حذف می شوند.
ناشناس
| |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
ان شالله!
ناشناس
| |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
نوباوه هم گویا بدش نمیومد یک تیکه کوچولو از اراضی نمایشگاه بین المللی توسط صدا سیما بهش حبه میشد
ناشناس
| |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
100 درصد موفق عملکرده فقط ملت شریف ایران هفته قبل اخبار گفتگوی آقای ظریف و خانوم اشتون را به صورت زنده از فرانس 24 و الجزیره وبی بی سی دنبال میکردند چون دوستان اقای نوباوه در صدا وسیما مشغول پوشش اخبار پاکستان و بیان آرزوهای بر باد رفته شان در اوکراین بودند
رکسانا
| |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
چقدر حقد و کینه... قل الحق و لو کان مرا: حق را بگو هر چند تلخ باشه.. واقعا برای آقای آشنا متاسفیم...
ناشناس
| |
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
خذف شدند!
فريد
| |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
براي غريبه اي بنام آشنابراي ملت ايران متاسفم.
ناشناس
| |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
بیژن نوباوه کارمند صداوسیما که در اقدامی عجیب، دبیر هیات نظارت بر عملکرد صداوسیما هم شده است
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!
کارمند یه نهاد مسئول نظارت بر همون نهاد محسوب میشه
واقعا باید به دارودسته ضرغامی دست مریزاد گفت!
ناشناس
| |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
الان وقتیه که روحانی باید صلابت خودش رو نشون بده و در برابر این جماعت همیشه طلبکار و ناپاسخگو کوتاه نیاد وگرنه اگه الان کوتاه بیاد باید فاتحه همه چیزو خوند
ناشناس
| |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
آقای نوباوه عزیز انتخابات در پیش است
بچرخ تا بچرخیم
ناشناس
| |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اگر قرار است کسی عذرخواهی کند این شما هستید که 8سال از ویرانگر کشور دفاع کردید
عبدا...
| |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
شايسته است بجاي اطلاق لفظ "پايداري"به اين گروه از اين پس بگوييم"پافشاري" ....
پاكدست مهرورز
| |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
آقاي نوباوه خوب است كه نون بازويش را بخورد شما نماينده مردم نيستيد نماينده نما هستيد آقاي نوباوه
كجاي عملكرد صداو سيما موفق بوده كه شما چنين سينه سپر كرده و دفاع ميكنيد.