صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۱۴۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۶ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بحث‌های حاشیه‌ای درباره نحوه ورود اسپانسر جدید تیم ملی کماکان ادامه دارد.

پس از رونمایی از اسپانسرهای جدید تیم ملی، نحوه ورود یکی از این اسپانسرها در حمایت از فوتبال انتقادهایی را برانگیخت.

ایسنا پس از رونمایی از یکی از این اسپانسرها که با اعلام شماره‌ای، هواداران فوتبال را به حمایت مالی از تیم ملی تشویق می‌کرد، به این روش انتقاد کرد. پس از این گزارش، انتقادها نسبت به شیوه درآمدزایی شرکت فناپ توسط سایر رسانه‌ها اوج گرفت و در نهایت با ورود نصرالله سجادی، معاون وزیر ورزش به موضوع و همچنین حرف‌های علی کفاشیان، حامی تیم ملی با ایجاد اصلاح در شیوه خود سعی کرد فضا را آرام کند. با این حال حرف‌های دبیر کمیته‌ بازاریابی فدراسیون فوتبال و این که رسانه‌ها را متهم به "ساده‌انگاری" کرده در نوع خود جالب توجه است. در حالی عباس ترابیان در گفت‌وگویش با یکی از خبرگزاری‌ها به رسانه‌ها انتقاد وارد کرده که چرا نام شیوه درآمدزایی حامی جدید تیم ملی را "گلریزان" قرار داده‌اند که دبیر کمیته‌ بازاریابی فدراسیون فوتبال در این گفت‌وگو، فَکت‌هایی را آورده که این ظن را تقویت می‌کند که شاید برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال نسبت به قرارداد خود با این شرکت اشراف کامل ندارند.

از یک طرف علی کفاشیان می‌گوید در قرارداد فدراسیون فوتبال با حامی جدید تیم ملی چنین شیوه‌ای از درآمدزایی دیده نشده و از طرف دیگر ترابیان می‌گوید قصد فدراسیون از امضای این قرارداد این است که از طریق "پیامک‌های" ارسالی به این شرکت توسط مردم، پولی که به گفته او تا به حال "هرز" می‌رفته به "جیب" فوتبال باز گردد. ترابیان همچنین ادعا کرده که استقبال مردم از این طرح آزمایشی "بی‌نظیر" بوده است. این اظهار نظر در حالی صورت می‌گیرد که به نظر می‌رسد ترابیان خودش به عنوان یکی از مسئولان کمیته‌ بازاریابی فدراسیون فوتبال تا به حال شماره اعلام شده از سوی شرکت فناپ را تست نکرده چرا که بر خلاف گفته او در این طرح آزمایشی خبری از "پیامک" نیست، بلکه به شیوه نوین ارتباطی با تماس مردم با شماره # 90*720*، پلی ارتباطی بین مخاطبان و این شرکت به وجود می‌آید.

مشخص نیست در حالی که مقامات ارشد وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال با جبهه‌گیری صحیح درباره این شیوه از درآمدزایی، شرکت حامی تیم ملی را به اصلاح روش خود مجبور کرده‌اند چگونه ترابیان با این صحبت‌های خود رسانه‌ها را متهم به "ساده‌انگاری" کرده است.

انتهای پیام