صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۱۴۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۵ - ۱۳ دی ۱۳۹۲
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم ملی بوسنی، ایران را تیمی کاملا ناشناخته توصیف کرد.

سوفات سوسیچ، سرمربی بوسنی موفق شد پس از سال‌ها مربیگری در رده باشگاهی، تیم ملی کشورش را برای اولین بار به جام‌جهانی برساند تا موفقیت ارزشمندی را برای خود در زمینه مربیگری رقم بزند.

او در گفت‌وگو با سایت فیفا درباره مسائل مختلفی به صحبت پرداخت. سرمربی تیم ملی بوسنی درباره همگروه شدن با تیم‌های نیجریه، ایران و آرژانتین در جام جهانی گفت:‌ ممکن بود در گروه سخت‌تری قرار بگیریم. به همین خاطر نباید شکایتی از سخت بودن گروهمان داشته باشیم. یک تیم قدرتمند در گروه ما قرار دارد که به احتمال بسیار زیاد به عنوان تیم نخست از گروه صعود خواهد کرد. نیجریه نیز تیمی است که اغلب در جام جهانی حضور دارد و تیم قدرتمندی است و ایران تیمی که کاملا برای ما ناشناخته است اما این تیم موفق شده است در انتخابی جام جهانی در صدر قرار گیرد و به همین خاطر تیم خیلی خوبی است. آنچه مشخص است این که تلاش می کنیم تا بتوانیم به عنوان تیم دوم از این گروه به مرحله بعد صعود کنیم.

سوسیچ درباره شرایط این کشور در جام جهانی برزیل گفت: هیچ مربی و تیمی در جام جهانی نیست که بگوید ما به جام جهانی می‌رویم تا ببینم چه رخ خواهد داد. هدف اصلی ما صعود از مرحله گروهی جام جهانی است. مشکل ما بازی نخستمان است که باید برابر لیونل مسی و آرژانتین بازی کنیم. آنها تیمی بسیار هجومی و قدرتمند هستند. شاید بازی کردن با دو مهاجم برابر آرژانیتن ریسک باشد اما من دوست دارم تیمم در جام جهانی هجومی بازی کند و به همین خاطر با ادین ژکو و وداد ایبیسویچ به عنوان دو مهاجم خود در جام جهانی بازی خواهیم کرد.

تیم ما در انتخابی جام جهانی نیز تیمی هجومی بود و توانست 30 گل به ثمر برساند و توانستیم بدون اینکه در بازی پلی‌آف باشیم، به عنوان تیم نخست گروهمان به مرحله بعد صعود کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا