صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۰ تير ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۱۳۹۶۶۸
تعداد نظرات: ۷۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آقای دکتر احمدی‌نژاد یقینا در تحریر نامه به آقای روحانی و تقاضای مناظره با ایشان به دنبال اهداف و انگیزه‌های مشخصی بوده‌اند. از یک سو ایشان می‌خواهند این پیام را القا کنند که آنچه آقای روحانی به دولت ایشان و عملکرد 8ساله‌شان نسبت می‌دهد حقیقت نداشته و برای اثبات نادرست بودن آن حاضرند با ایشان مناظره کنند.

اگر چنانچه آقای روحانی نپذیرند (که علی القاعده این‌گونه خواهد بود)، در آن صورت آقای احمدی‌نژاد پیروزمندانه ادعا خواهند کرد که «دیدید من درست می‌گفتم و حرف‌های روحانی پایه و اساسی نداشت و ایشان حاضر نشدند رو در رو با بنده آن مسائل را مطرح کنند». اگر هم آقای روحانی بپذیرند که باز آقای احمدی‌نژاد پیروزی دیگری به دست آورده‌اند. در مقابل آقای روحانی در تلویزیون ظاهر خواهند شد و یک مانور تحقیقاتی به نفع خودشان به راه می‌اندازند.

صرف‌نظر از آنکه آقای احمدی‌نژاد در مناظره چه بگویند و آقای روحانی چه پاسخ دهند، و مردم حق را به کدام‌یک بدهند، اساسا صرف ظاهر شدن آقای احمدی‌نژاد در تلویزیون و به چالش کشیدن دکتر روحانی فی‌النفسه برای ایشان یک پیروزی تبلیغاتی بسیار مهم خواهد بود. بنابراین اگر دکتر روحانی پاسخ ندهند، آقای احمدی‌نژاد می‌توانند دست کم مدعی یک پیروزی اخلاقی شوند؛ و اگر هم پاسخ بدهند که آن وقت نور علی نور می‌شود و ایشان به یک پیروزی و موفقیت جالب تبلیغاتی دست یافته است. بنابراین انگیزه‌های آقای احمدی‌نژاد در نگارش نامه تقاضای مناظره روشن است. می‌ماند اینکه پاسخ آقای روحانی چه می‌بایستی باشد؟

قبل از هر چیز باید گفت که آقای روحانی یا دفترشان حتما ‌باید به این نامه پاسخ بدهند. بی‌پاسخ گزاردن آن نامه به دور از نزاکت است. چرا که مساله احمدی‌نژاد نیست بلکه مساله شخصیتی است که به هر حال 8 سال رییس‌جمهور کشور یا مرد شماره دوم نظام بوده. بی‌پاسخ گذاشتن آن در حقیقت و به تعبیری بیش از آنکه بی‌محلی و بی‌اعتنایی به آقای احمدی‌نژاد باشد، بی‌اعتنای به جایگاه دوم نظام است.

اما سوال دشوار آن است که پاسخ چه می‌بایستی باشد؟

در وهله اول ‌باید گفت که پاسخ یقینا می‌بایستی کاملا محترمانه باشد. اما و در عین محترم بودن باید بیان کنند که مجموعه اوضاع و شرایط اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی، روابط ایران با همسایگانش، وضعیت حقوق شهروندی، بالا رفتن خط فقر، حجم شرکت‌ها و واحدهای تولیدی تعطیل شده و... واضح‌تر و روشن‌تر از آن است که اوضاع کشور در 8 سال گذشته به چه صورتی درآمده بوده. خیلی نیازی نیست که با مناظره در برابر مردم نشان داده شود که وضعیت کشور در تیرماه که آقای دکتر روحانی دولت یازدهم را تشکیل می‌دهند چگونه بوده. به علاوه نیازی هم به روشنگری مردم نیست.

فی‌الواقع مردم اگر خواهان تداوم دوران آقای احمدی‌نژاد می‌بودند، یقینا به دکتر جلیلی رای می‌دادند. اما نفس اینکه آقای روحانی بیش از 4 برابر جلیلی رای آوردند به بهترین شکل نشان‌دهنده اعتقادات مردم است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷۷
در انتظار بررسی: ۴۴۹
غیر قابل انتشار: ۱۰
من ایراییم
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
مناظره100روزه که سراپا تخریب بود
ژنو هم که رو هواست که همه 20%را تعطیل کردیم نمیدونم چی عائد مردم شد هر روزم که آمریکاها زیرش میزنن!!!
مناظره هم باید دید دولت تدبیر با نگاه رحمانیش چه جواب میدهد!!!
ولی اکثر مردم را که میبینم از وضع اقتصادی و قول وقرارا مینالن و این همه اهانتها و انتقاد بیش از حد رو قبول ندارن. فقط دعا میکنم مردم به اصل دین.نظام مقدس . روحانیت بدبین نشن
ناشناس
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
روحانی باید یه نامه ی محترمانه بنویسه و توضیح بده نیازی به مناظره نیست و این کار به صلاح نیست. باید بگه ما تلاش های دولت قبل رو نادیده نمی گیریم و از احمدی نژاد تشکر کنه.
بعد هم به فاصله ی یکی دو روز یه مصاحبه ی مطبوعاتی بذاره و شدیدا به احمدی نزاد و دولتش حمله کنه. و تا می تونه آمار بیاره.
با احمدی نژاد باید مثل خودش رفتار کرد.
ناشناس
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
رسانه ميلي كه دراخنيار احمدی‌نژاد هست بره آمارهاي دروغ را بازگو كند
ناشناس
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
ایشون الان جایگاه دوم نظام نیست که جواب ندادن بهش موجب تضعیف این جایگاه شه. گاهی وقتا زیباکلام یه حرفایی میزنه که چشمای ادمو گرد میکنه.ول کن این مزخرفاتو.به همون اندازه که ایشون دولت های قبل از خودشو لت و پار کرد باید لت و پارش کرد واسه چی باید بهش احترام گذاشت ؟؟اینجور ادما اگه منطقی و انسانی باهاشون رفتار کنی،جری تر میشن تنها راهش همینه که عین خودشون رفتار کرد تا بفهمن چقدر بده این رفتارها.البته روحانی مثل او رفتار نکرد فقط واقعیتها را گفت اونم خیلی جزئی و سربسته
امیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
باز سرو کله ی این بی فکر از خود راضی خود خواه پیدا شد..
روحانی مچکریم ***********************
ناشناس
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
می خواد دیده شده
طفلک افسردگی گرفته
احمد
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
احمدی نژاد باید محاکمه شود.
ناشناس
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
... احمدی نژاد را رئیس جمهور واقعی ایران نمی دانستند!
ناشناس
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
انگیزه ش فقط یک چیزه اونم گل آلودکردن آب نسبتاخنکییه که این چندماهه شایدازگلوی مردم بدبخت داره پایین میره
عیسی رستمی
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
جناب زیبا کلام عزیز.
چرا دکتر روحانی ،پیشنهاد مناظره از سوی رییس دولت قبلی را نپذیرند؟
مگر ما از مدتها قبل،دموکراسی غربی را تبلیغ نمیکنیم و آنرا مدینه فاضله نمیدانیم؟
حضور چهره های مخالف،دولت،مجلس و پارلمان و عکس العمل تند و غیرقابل مهار آنان،در قبال سیاستها و اقدامات دولت،چقدر زیبا و بیانگر آزادی بیان است،لطفا" دیدگاهتان را تعدیل و از این مناظره ،حمایت و استقبال نمایید،
مردم جامعه انقلابی ،هشیارند.
ناشناس
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
بازم به نظرمن این تحلیل درست نیست هرچند همه میدانیم که حق با اقای احمدی نژاد نیست ولی درخواست مناظره یک نوع اعاده ی حیثیت است که حق مصلم هر کسی است
ناشناس
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
بابا کی به تو گفته نظر بدی کی گفته اگه احمدی نژاد قرار بود رای بیاره باید جلیلی رای میاورد اینقدر بی انصافی در ... بود که با مدیریت از قبل نذاشتن تا با حضور تمام افراد مردم خودشون فرد مورد نظر رو انتخاب کنن. لابد می خواید ما هم قبول کنیم که مردم به روحانی با فهم کامل رای دادن.
ناشناس
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
مثل اینکه جناب زیبا کلام خبر ندارند که اگر از همه مردم ایران بپرسید حاضرید دوباره صدای احمدی نژاد را بشنوند چه جوابی خواهند شنید...خودتان یک سری به کوچه و بازاز بزنید و مشاهده فرمایید......دیگر نیازی به مناظره نیست بعد از 8 سال نابودی ارزش پول و کسب و کار وپیشرقتهایی دروغین و آمار های خیالی روی کاغذ.................ایشان دیگر مهره ای در ذهن مردم جز یک انسان نابودگر نیستند که بخواهد پیروز هم بشود....از شما زیبا کلام بعیده که هنوز فکر می کنید احمدی نژاد برنده میشود اگر مناظره صورت نگیرد..
سعید
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
آقای احمدی نژاد باز می خواهد بیاید و به مردم و دولت بخندد احمدی نژاد جه مناظره ای بگذار کثافت کاریهایت تمام شود بعد بیا هشت سال با شیوه غلط کشور را اداره کردی و هشتاد سال کشور را به عقب انداختی مردم را به بیچاره گی کشاندی حال با چه رویی درخواست مناظره میکنی .میخواهی بگی اینها دروغ است این دولت با تدبیر کارهای تورا جمع میکند برو دادگاه جواب شکایتها را بده .
ناشناس
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
عدم پاسخگویی به دروغگوی بزرگ قرن بهترین جوابیست که میتوان داد.
ناشناس
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
اگر احمدی نژاد و دار و دسته اش در دادگاهی چون دادگاه کرباسچی محاکمه میشدند خفیفترین مجازات آنها هزار بار ... بود. اضافه کنید قضایای دوره شهرداری و فرمانداری را میشه هزار و پانصد بار. اما این شانس داره
ناشناس
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
آقاي زيبا كلام كه خودتان مي گوئيد آرزوهايتان را به عنوان تحليل و پيشگوئي مطرح مي كنيد! مغالطه نفرمائيد. دكتراحمدي نژاد با اختلاف13 ميليون راي بر رقيب پيشي گرفت. در حالي دكتر روحاني با 350 هزار. لطفا اعتبار خود را بيش از اين از بين نبريد. مگر اين كه بگوئيد چيزي براي از دست دادن نداريد. ولي ملاحظه اصلاح طلبان را بكنيد.
ناشناس
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
چندی پیش حجت الاسلام روحانی با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری ضمن انتقاد از صداوسیما در ندادن وقت به کسانی که در مناظره‌ها، اسم آنها برده شده بود، تلویحا پاسخ امروز دعوت احمدی‌نژاد به مناظره را داده است. پس سر قرار خود باشيد!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
بله همه منتظریم اقایان خاتمی و هاشمی و ... و ... و ناطق نوری و غیره بیان و از خودشون دفاع کنن. اگه به آقای احمدی نژاد هم توهینی شده که نیاز به دفاع داره خیلی ها تو نوبت هستن، اول اونا بیان و بعدش ایشون هم میتونن بیان.
ناشناس
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
سابقه آقای احمدی نژاد در ایجاد جنجال آفرینی و به چالش کشاندن کشور بهترین دلیل آقای روحانی از امتناع در مناظره است. به نظر من بیش از آنکه آقای روحانی بخواهند در مناظره شرکت کنند، قوه قضاییه باید به مردم پاسخ بدهد که چرا در این کشور هر کس هر اندازه که اشتباه کند و برای کشور مشکل آفرینی کند بعد از آنکه از پست خود کنار رفت لازم نیست پاسخ گو باشد . آیا این است ...
كمال
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
با عرض سلام
هموطن گرامي نياز به مناظره نيست ! همه مردم فهيم ايران شاهد بودند كه آقاي احمدي نژاد اين مملكت را به پرتگاه فنا برد . اميدوارم اونايي كه تا حال نفهميدند الان ديگه بفهمند.
احسان
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
اگر به دنبال حق باشیم اقای احمدی نژاد بایستی برای محاکمه اماده شوند و نه مناظره.شخصیتی که چندین سال ادعای معرفی مفسدان بزرگ اقتصادی کشور از جیب مبارک را داشت ولی نزدیکان به او بزرگترین فساد مالی تاریخ کشور را در چندسال ریاست ایشان انجام دادند! احمدی نژاد در هر زمینه ای ضعف و نقص داشته باشد در زمینه فرافکنی و تشویش اذهان عمومی با سلاح دروغ و تهمت و این باب موارد استاد هستند.باش تا صبح دولتت بدمد.بهترین راه پاسخ ندادن به درخواست ایشان است.هرکی هرچی خواست که نباسیتی توجه کرد.
مممممممحمد
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
اقای زیبا کلام با احترامی که برا شما قایلم خط اخرش اشتباه بود چون جلیلی احمدی نژاد 8سال پیش بود احمدی نژاد الان خیلی فرق کرده روشنفکره نه متحجر بازتاب اگه راست میگی پیاممو بزار
دوست عزیز اینجا سایت انتخاب می باشد!
مانی
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
البته ردّ پیشنهاد مناظره از جانب دکتر روحانی به هیچ‌وجه در انظار عمومی یک پیروزی برای احمدی‌نژاد محسوب نـــخواهد شد. چرا که شان دکتر روحانی هنوز به قدری پائین نیامده که بخواهد به سوال‌هایی نظیر "بگم بگم" پاسخ بدهد. قطعاً مردم هم تمایلی به مشاهده‌ی چنین مناظره‌ای ندارند.
پس باید بگویم که برخلاف نظر دکتر زیباکلام عزیز، که پیشنهاد احمدی‌نژآد را زیرکانه دانسته، رد پیشنهادِ مناظره به کل جلوی هرگونه جنجال‌آفرینی مجدد توسط احمدی‌نژاد را گرفته و منجر به فراموشیِ تدریجی وی میشود.
ناشناس
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
بهر حال نیت شوم این مناظره از توطئه ای مجدد برای مردم خبر می دهد .
ناشناس
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
زیبا کلام واسه خودش گفته!
انقدر این آدم درک سیاسیش پایینه که نمیدونه جلیلی و احمدی نژاد از 2 گروه جدا بودن و نماینده احمدی نژاد مشایی بوده!
این مناظره باید بین 2 تا رئیس جمهور برگزار بشه ببینیم این پولا این وسط تو جیب کیا رفته!
اصلا چرا زیبا کلام مخالف مناظره این دونفره نکنه...؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
به جیب شما
ناشناس
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
بی‌پاسخ گذاشتن آن در حقیقت و به تعبیری بیش از آنکه بی‌محلی و بی‌اعتنایی به آقای احمدی‌نژاد باشد، بی‌اعتنای به جایگاه دوم نظام است.
آقا ایشان دیگر شخصیت دوم نظام نیست
آن مرد رفته است....
فرشاد
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
درود بر روحانی ظریف و خاتمی
ناشناس
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
برو بابا کشتید خدتونو روحانی با کمی بیش از نیمی از آرا رئیس جمهور شد . همین . تمام اصولگرایان به نفع یکی کار می رفتند شاید شاید نتیجه دیگری رقم می خورد . به نظر من روحانی هم عملکردی شبیه احمدی نژاد خواهد داشت اینرو از گزارش 100 روزه اش می شد فهمید که نمی گویم تخریب ولی در بهترین حالت می شود گفت نقد احمدی نژاد بود نه گزارش 100 روزه .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
احمدی نژاد که در دروره اول نیمی از آراء رو هم نتونست کسب کنه ! دور دومم که.. :))
ناشناس
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
آیا حرفها می تواند واقعیات اسفبار ملموس را عوض کند؟ یکی از فایده های انتخاب آقای روحانی این است که مردم از دست دروغ ها قبلی راحت شده اند
امید
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
الان وقت مناظره نیست وقت محا کمه است تا مشخص شود به سر این همه درامد کشور چه بلایی اوردند
الهه
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
خوب گفته !
همین کارو باید بکنن !
محمد
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
آقای احمدی نژاد دیگه کافیه !
دیگه حنای شما رنگ باخته !
مابا پوست واستخوان این همه مشکلاتی را که از سال دوم ریاست جمهوریتان نمایان شد حس
می کنیم .
کافیه فقط یه نگاه کوچک به این همه دشمنی که در طول 8 سال زمامداری برایمان به ارمغان آوردی بیاندازیم .
هین بس که شما باعث خروج از انزوای سیاسی زعامداران جفا پیشه اسرائیل شدی ودیدیم ودیدی که پس از کنار رفتنت , نتانیاهوی جنایتکار عزا گرفت.پس تصیه این است به جای حرف زدنهای رایج نظاره گر تدبیر مدبران دولت کنونی باشی.
ناشناس
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
درود بر شما دکتر زیباکلام...
leila
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
جواب احمدي نژاد را مردم داده و خواهند داد
جعفر مبارکی
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
. هرکسی با سخنان خود مردم را از نظام دلسرد کند.آب به آسیاب دشمن می ریزد.آقای احمدی نژاد در هشت سال ریاست خود تمام ذخیره صندوق ذخیره را مصرف نمود و به سران نظام انواع تهمت ها را روا داشت دیگر حیا کند
ناشناس
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
فقط با مناظره بین این دونفر معلوم میشه پول های مفقودی مورد ادعای آقای روحانی کجاست!

این یه مطالبه ملی است نه یه مناظره شخصی.
این مناظره باید برگزار بشه. دانستن حق مردم است
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
مردم خوب میدانند دادش تو خونتو کثیف نکن
ناشناس
| |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
من هم از احمدی نژاد تقاضای مناظره دارم. تنها در این صورته که .....
هر وقت خواست فردا صبح هم خوبه حتی!
رویا تیموری
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
اولا" روحانی در جایگاهی نیست که بتونه کسی را محکوم کنه
دوما" اگر جرات داره بیاد مناظره مردم هم انقدر عاقل هستند تفاوت ها را بفهمند.
سوما" تمام پرونده سازی ها و دادگاهی کردن احمدی نژاد ترس ریشه داری است که ... تا با دادگاهی کردند نگذارند در دوره بعدی ریاست جمهوری شرکت کنند.
چهارما" با تعویض نام مسکن مهر به مسکن اجتماعی کل کاری بوده که دولت روحانی برای مسکن مردم کرده
البته تا آخر دورش صبر کنید بعد متوجه میشوید که روحانی هم ... و عمل در کارش نیست.

بعدش اگر صداقت و جسارت دارد بیاید مناظره و قضاوت را به مردم واگذارد. چرا میترسد؟!!!
شما هم اگر صداقت دارید بگذارید نظرات مردم منعکس شود.
در هر دو صورتش چه مناظره بیاید چه نیاید پیروز احمدی نژاد است.

دکتر دوست داریم.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
مردم درانتخابات نظرشان راگفتندولی امثال شماخودتونو به نفهمی زدیدیدچیزی که اعیان است چه حاجت به بیان است فاشیزمها
ایرانی
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
فعلا که به راحتی به وحشت افتاده اید...
صمــد آقـــا
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
نه بابا انگیزه منگیزه ای به اون معنا در این درخواست دخیل نبوده.

یحتمل شب قبلش شام زیاد خورده نصف شبی "هــآله ای" نمایان شده :
محمود محمود محمود چه نشستی که داره گنــد شیرین کاریهات در میــاد.
پاشو یه عــآب بزن سرو صورتت بعدشم با دوستت (فالگیــره) تماس بگیر ببین چی میگــه!

خلاصه این شــد که فعلا" کل مملکت مشغول درآوردن سنگ تـــه چــــاه هستند. :D
ناشناس
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
انگیزه این است مدتی بگم بگم نگفته
عليرضا
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
جليلي اصلا نماينده تفكر احمدي نژاد نبود
پاسخ ها
امیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
| |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
جلیلی و احمدی نژاد نداره برادر..
هردوی این ها میخوان مردومو با اجرایی کردن تفکرات احمقانه ی خودشون نابود کنن
متنفرم از هرچی آدم از خود راضی..
انتخاب مرسی..
علیرضا
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
جناب دکتر روحانی عزیز و گرامی و وکیل تام الاختیار مردم ایران
سلام علیکم
لطفا" در یک فضای مطبوعاتی همانطور که خلاصه وار و محکم صحبت می کنید در یک جمله نسخه این قضیه را بپیچید تا هوچی گران سوءاستفاده نکنند. متشکریم.
ناشناس
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
چرا اقای روحانی از این استاد بی رقیب بیشتر استفاده می کنند بخدا حیف هستند ایشون حرف هاشون طلاست باید امثال این استاد را روبروی اقای احمدینژاد گزاشت تا روشون رو کم کند
ناشناس
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
اقا شما ديگه نفرماييد جليلي احمدي نژاد نيست. و بدانيد گفتگو مناسب ترين راه است.همه مواردي كه مرقوم فرموده ايد درست است ولي حتما جواب قانع كنندهاي هم دارد.مردم خوب مي فهمند اگر وارونه جلوه ندهيد.لطف كنيد پخش كنيد.
کوروش
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
فعلن که توپ در زمین آقای دکتر روحانی...
ضمنا جهت اطلاع اقای دکتر زیباکلام عرض کنم جلیلی نماینده احمدی نژاد نبود بلکه مهندس مشایی نماینده ایشان در انتخابات بودند که بنابه دلایلی رد صلاحیت گردید
بهتر واقع بین باشیم
جلیلی یک اشتباه بود
رضا
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
استاد زیبا کلام دوباره مثل همیشه به بهترین حالت مطلب را عنوان کردنند
اقای روحانی نباید این کار را بی پاسخ بگزارند و بدتر از ان این است که شخصا روبروی ایشون بایستد و با او مناظره کند که اگر هم اقای روحانی پیروز مناظره باشند باز هم موفقیت تبلیغاتی برای احمدی نژاد خواهد بود دولت و صداوسیما باید تدارک ببینند که اقای احمدی نژاد در مقابل کارشناسان قوی که قدرت پاسخگویی و انتقال مفهوم بالایی دارند مناظره کنند در بخش های گوناگونی مثل مسائل سیاسی که گزینه بی رقیب این گزینه اقای زیبا کلام است و مثلا در بخش اقتصادی میتوانند از اقای رضایی استفاده کنند اگر کادر دولت از افرادی استفاده کنند که در گفتگو و مذاکره و مناظره ضعیف باشند وبی انرزی و بی تحرک باشند حتی اگر عالم ترین و نخبه ترین ادمهای ایران هم باشند فایده ای ندارد و درست نتیجه عکس میدهد پس دولت باید در این موضوع و کلا در مباحث روابط و تبلیغات داخلی با وسواس و تمرکز بیشتری عمل کنند و تمام گام هایشان حساب شده باشد اما نه مصنوعی در فضایی کاملا دوستان و منضبط که تا به حال از دولت از این کارها کمتر دیده شده و ضعیف عمل شده
متفکر سیاسی
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
بابا جان اینقدر بهش بها ندین و بزرگش نکنین.بی محلی به این نامه از هر چیزی برای احمدی نژاد دردناک تر است.هدف ایشان از این کارها اولا مطرح کردن خودشان در اذهان عمومی است در ثانی حاشیه سازی برای دولت و منحرف کردن دولت از مسیر خدمت رسانی است.اگر جناب دکتر روحانی جواب این مرد را بدهد بزرگترین اشتباه را انجام داده است.چون احمدی نژاد به خواسته اش رسیده است و تشنج مورد نظر خود را در فضای سیاسی دولت وارد کرده است.بچه ها اگه موافقین مثبت بارون کنین
ناشناس
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
آقای دکتر زیباکلام ایشان باید محاکم شوند نه مناظره
سعید
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
خداوند این دکتر زیبا کلام رو برا این ملت حفظ کنه که حرف دل مارو از دهان ایشون همه میشنوند
ناشناس
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
ببین دکتر حان
مردم ما همه یه پا که چه عرض کنم همه سیاستمدارن و این مدل صحبت برایشان خیلی عوامانه هست پس لطفا" تحلیلتان را اندیشمندانه تر کنید و خردمندانه تر صحبت کنید نه اینکه عقب گرد کنید و عوامانه تحلیل کنید
alidad
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
دکتر با تمام احترامی که برای شما قائلم ولی درباره این مطلبتون باید بگم که بسیار سطحی و کم عمق و غیر واقع بینانه هست؛آقای احمدی نژاد نزد عوام و خواص در این 8 سال به خوبی امتحانش رو پس داده و نتیجه عملکرد ایشون رو همه با پوست و استخون درک کردن و از اونجایی که همه چیز به هم ربط داشته و دارد متاسفانه این مرد در همه زمینه مایه خرابکاری و آبروریزی ایران و ایرانی شد؛ و این گونه درخواست مناظره تلاشی از سر استیصال و درماندگی فردی هست که دیگه رفته و کسی منش و روش اون رو قبول نداره و از دوره ریاست اون به عنوان دوره ای هولناک و شکنجه آور یاد می کنن؛ احمدی نژاد در هر صورت باخته و ما بیش از هرچیز منتظر استرداد اموالی هستیم که در دوره ایشون به یغما و تاراج رفته و بعد محاکمه عادلانه این فرد.به نظر من نشستن پای صحبت کسی که کارنامه اش معلومه و به دنبال ستیزه جویی و افترا زدن به دیگران بوده چیزی جز اتلاف وقت و فرصت دادن به ادامه مسموم سازی فضای جامعه چیز دیگری نیست؛احمدی نژاد در هر صورت از نظر قاطبه مردم،یک مردود و بازنده تمام عیاره
آرامش
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
تحلیل بجایی بود موافقم
ناشناس
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
اين يك جنگ رواني- تبيغاتي است و شبيه به عمليات صهيونيستي مي باشد .
اگر احمدي ن‍ژاد راست مي گويد براي دور بعد كانديد شود
در اين 4 سال هم وقت دارد عملكرد خودش را با عملكرد دولت فعلي مقايسه كند
ناشناس
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
غلط است. اصلا نیازی به پاسخ به این نامه نیست.
نيما
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
مرسي خيلي با حساب و كتاب جواب دادن. فكر كنم ديگه حرفي واسه گفتن نمونده. فقط احمدي نژاد بجاي مناظره با روحاني بهتره بره تو دادگاه مناظره كنه. اخه تو تلويزيون بدون سند و مدرك به همه تهمت و افترا ميزنه ولي تو دادگاه بايد با سند حرف بزنه
غفاریان
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
جلیلی نماینده احمدی نژاد نبود. ...
ناشناس
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
احمدی نژاد باید به مردم جواب دهد از این منظره ها و بگم بگم ها در طی این هشت سال زیاد انجام داده احمدی نژاد باید بفهمد که در این 8 سال با مردم بازی کرده و اطرافیانش اموال مردم که به امانت در اختیارشان بود را به غارت بردند کارنامه احمدی نژاد مشخص است اوضاع اقتصادی مردم تورم و ... گویای این مسئله هستند نیازی به مناظره نیست فکر نمیکنم که مردم دیگر اعصاب دیدن دوباره احمدی نژاد را در رسانه ها داشته باشند. دکترررررر دیگر بس است هر چه به سر ایران آوردید آن کاغذ پاره هایی که شما گفتید دیدید چه قدر تاثیر گذار بود و این را شما نفهمیدید دلاری که به گفته شما 500 تومان ارزش داشت تا مرز 5000 تومان بردید جواب اینها رو مردم خودشون میدونن. دیگر نیازی به توضیحات و دروغ بیشتر نیست ...............ریختن خون جوانان ایران رو هم اضافه کنید به کارهای ایشون
ناشناس
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
عجب توجيهي ! واقعا" آدم لذت مي بره از اين همه منطق واستدلال ...، اين بود معناي عقلانيت وراستگويي و اعتدال و تحمل حرف مخالف ، اون جايي كه احمدي نژاد انتقاد ميكنه حتما" بايد طرف مقابل باشه وجواب بده وانجايي كه اينا انتقاد ميكنند همه چيز به نظرشون واضح ومعلومه ونيازي به شنيدن حرف طرف مقابل نيست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
گرخیدیدا !!!!!!!!
ناشناس
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
به نظر می رسد بجای منظره ،آقای احمدی نژاد می توانند گزارش مکتوب خود را به خبرگزاریها بدهند. مطمئنا خبرگزاریها از انتشار چنین گزارشی خوشحال شده وامکان قضاوت برای مردم شریف ایران فراهم میگردد.این مناظره میتوانند ادامه بگم بگم ها تلقی گردد.
آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است.
جناب آقای احمدی نژاد بهتر نیست سر موقع در جلسه دادگاه حاضر شوید به جای آنه بخواهید نمایش دیگری راه بیندازید.
علی
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
هنگام تحویل دادن مسندی به دیگری با حساب و کتاب است آقای روحانی هر چه گفتند با آمار و ارقام بود و هیچ شنونده ای هم به ذهنش آمار دروغ نیامد چرا که همه از نزدیک مشکلات را حس می کنیم اما بحث اینجاست آقای احمدی نژاد هنگام تحویل ریاست جمهوری همه ارقام و آمار وعملکرد تو تحویل آقای روحانی داده شده و ایشان از منابعی که شما تحویل داده اید این آمارها را به اطلاع مردم رسانده اند. پس دیگه مناظره به چه درد ما میخوره؟
ناشناس
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
با نظر جناب دکتر موافقم نباید فرصت سو استفاده برای آن مقام سابق فراهم شود
قهرمان
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
كاملا درست ميفرماييد اقاي زيبا كلام
سينا
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
با سلام و ضمن تائيد مطالب فوق، ذكر اين نكته را لازم ميدانم كه اگر آقاي احمدي نژاد نقدي بر مطالب دولت دارد مي تواند توسط خود يا اعضا كابينه اش بصورت كتبي پاسخ دهند. بهر حال شرائطي كه آقايان و حاميانشان بر كشور تحميل كردند را نمي توان با اين حركتها به فراموشي سپرد و دولت آقاي روحاني نيز نبايد كوتاه بيايد زيرا هيچ بعيد نيست بدخواهان انقلاب دوباره در صدد تحميل دولتي پوپوليستي و تخريب چي مانند دولتهاي نهم و دهم باشند.
ناشناس
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
آقاي زيبا كلام مي دونن كه اگر مناظره بشه احمدي نژاد روحاني رو به چالش مي كشه جالبه.
حمید
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
من به عنوان یک شهروند سوال دارم که:
روزی که اقای خاتمی دولت را به اقا محمود پدیده سپرد دو واحد کالای اساسی گوشت کیلویی 4870 تومان و مرغ 890 تومان بوده و کالای سرمایه ای یک قطعه سکه تمام بهار بوده 129000 تومان و در زمان تحویل دولت به اقای روحانی گوشت 37000 ومرغ 6700 تومان و سکه 1250000 تومان.این تفاوت ها با توجه به درامد 800میلیارد دلاری کشور در زمان دولت نهم و دهم قابل توجه است.ایا چنین معجزه ای را غیر
از اقا محمود پدیده میتوانست به منصه ظهور بگذارد؟!
ناشناس
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
همین عکسی که از احمدی نژاد گذاشتید گویا ترین و قاطع ترین پاسخ می تواند باشد دیگر نیازی به مناظره یا جواب نامه ایشان نیست . درود به انتخاب
ناشناس
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
احسنت بر ادبت فقط!
رضا
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
بعضی وقت ها آدم شک می کنه اقای زیباکلام دکترای علوم سیاسی با سال ها سابقه تدریسه! ظاهرا مسئله مشایی و جریان انحراف و بقیه اتفاقات را فراموش کرده که می گه "مردم اگر خواهان تداوم دوران آقای احمدی‌نژاد می‌بودند، یقینا به دکتر جلیلی رای می‌دادند"!!!
علی
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
این یک دروغ بزرگ است
جلیلی به هیچ وجه کاندیدای احمدی نژاد نبود
بلکه احمدی نژاد،او را بدترین گزینه بین گزینه های انتخابات میدانست