صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۴ آذر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۱۳۹۲۳۷
تعداد نظرات: ۱۴۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۴ - ۱۰ آذر ۱۳۹۲
از رها کردن زلزله زدگان آذربایجان تا حاضر شدن فوری در کنار مردم بوشهر
انتظار مردم از مسئولین آن بود که بلافاصله به یاری آنان بشتابند اما رییس دولت، حتی از دادن پیامی ساده هم خودداری کرد و نه تنها خود به سفر خارجی رفت بلکه مسئولینی که برای رسیدگی به مشکلات مردم بودند، نظیر وزیر راه ومسکن را بهمراه خود برد و جالب تر آنکه چند روز پس از این زلزله ناگوار، به علت فوت چاوز ضمن صدور پیام تسلیت، راهی ونزوئلا شد تا در مراسم تدفین وی شرکت کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


در شرایطی که رییس جمهور سابق پس از رخ دادن زلزله تبریز، مردم مصیبت دیده را رها کرده و به همراه وزیر راه و مسکن خود به سفر خارجی رفت، دکتر روحانی در فاصله یک روز از زلزله بوشهر ، شخصا در کنار مردم آسیب دیده حاضر شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی انتخاب، اگرچه در دوره دولت قبل وحتی پیش از آن در زمان شهرداری محمود احمدی نژاد صداوسیما و رسانه های رسمی تبلیغ زیادی در مورد مردمی بودن احمدی نژاد و همدردی وی با مردم محروم آسیب دیده انجام داده و وی را «رجایی زمان» و «مردی از جنس مردم» جلوه دادند اما هرچه زمان پیش رفت این شعارهای پوپولیستی رنگ باخت و مردم جز فشار تورم و گرانی و تحریم های ناشی از سومدیریت و افراطی گری چیزی را احساس نکردند.

این فشار وقتی به اوج خود رسید که سال گذشته و در ماه مبارک رمضان، آذربایجان در سوگ زلزله ای خانمان برانداز نشست و صدها هموطن ترک زبان جان خود ار از دست داده و بسیاری نیز مجروح و بی خانمان شدند.

طبیعتا انتظار این مردم از مسئولین آن بود که بلافاصله به یاری آنان بشتابند اما رییس دولت، حتی از دادن پیامی ساده هم خودداری کرد و نه تنها خود به سفر خارجی رفت بلکه مسئولینی که برای رسیدگی به مشکلات مردم بودند، نظیر وزیر راه ومسکن را بهمراه خود برد و جالب تر آنکه چند روز پس از این زلزله ناگوار، به علت فوت چاوز ضمن صدور پیام تسلیت، راهی ونزوئلا شد تا در مراسم تدفین وی شرکت کند.

اما در زلزله بوشهر روحانی که در تبلیغات انتخاباتی و سخنان پس از انتخابات خود کمترین ادعای مردم گرایی را مطرح کرده و از تبلیغات و ژستهای پوپولیستی فاصله می گرفت تنها یکروز پس از زلزه بوشهر در اولین سفر داخلی خود به این شهر سفر کرده تا در کنار مردم آسیب دیده باشد.

هرچند که مردم آذربایجان، که دهها برابر مردم بوشهر در زلزله آسیب دیدند شاید هنوز دلگیر از بی توجهی مسئولین مربوطه باشند اما حضور رییس جمهور در جنوبی ترین نقطه ایران را همانند حضور وی در کنار خود در شمالی ترین نقطه می دانند و افکارعمومی ایرانیان بخوبی دریافته است که می توان مردمی بود اما پوپولیستی عمل نکرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴۷
در انتظار بررسی: ۵۰
غیر قابل انتشار: ۶۳
تورک آذربایجانی
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
احمدی اتفاقا چند بار در جریان زلزله آذربایجان آمده بود ورزقان و مثل بلبل ترکی حرف می زد

روحانی که یک جمله ترکی بلد نیست حرف بزنه

جرات داری منتشر کن....
سید
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
احمدی نژاد دو بار از ورزقان دیدن کرد. روز دوم زلزله هم معاون اول رفت اونجا. دو روز بعد نیکزاد به مناطق زلزله زده سر زد.
روزی که زلزله اومد، همزمان شده بود با اجلاس سران کشورهای اسلامی. قرار بود سوریه از این اجلاس اخراج بشه. ایران برای مقابله با این اقدام در اون اجلاس شرکت می کرد و برنامه ریزی اون از ماهها قبل انجام شده بود.
در همان روز اجلاس، زلزله دردناک ورزقان اتفاق افتاد. متاسفم برای شما که برای حمله به احمدی نژاد، عکس تشییع جنازه چاوز رو گذاشتید. در حالیکه اصلا هیچ ارتباطی بین سفر ونزوئلا و زلزله ورزقان وجود ندارد.
به نظرم نویسنده برای آخرت خودش، این یادداشت رو حذف کنه
اگر احمدی نژاد پوپولیست بود، بعد از رای آوری در دور دوم دیگر به کارهاش ادامه نمی داد. بیش از 110 سفر استانی در کارنامه این دولت ثبت شد. دولت به میان مردم رفت. در کاخ سعد آباد نشست و از مرکز تصمیم گیری نکرد.....
به هر حال زمان بهترین قاضیه
سالار
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
همیشه اینطور بوده ( نو که اومد به بازار کهنه میشه دل آزار
ناشناس
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
نه متن بالا رو قبول ندارم با توجه به حجم زلزله اذربایجان خدمات قابل توجهی به هموطنان اذری زبانمان ارائه شده است
ناشناس
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
اتفاق ناگوار ماه مرداد نیز، زلزله آذربایجان بود که موجب کشته شدن تعدادی از هموطنان آذری زبان کشور شد. این زلزله با حاشیه های خاصی همراه شد از بی تفاوتی صداوسیما گرفته تا سفر احمدی نژاد به عربستان و عدم حضور در مناطق زلزله زده باعث شد سیل انتقادات به سمت مسئولین روانه شود. به ویژه اینکه صداوسیما نه تنها پوششی به خبر این اتفاق نداد بلکه طی اقدامی عجیب اقدام به پخش برنامه طنز "خنده بازار" هم کرد که در روزهای بعد با فشار رسانه ها مجبور به عذرخواهی شد و حتی تعدادی از عوامل "خنده بازار" به مناطق زلزله زده رفته و با آنها ابراز همدردی کردند. همچنین رفتار احمدی نژاد هم در نوع خود جالب بود که تا چند روز واکنشی به این واقعه نکرد، احمدی نژادی که برای مرگ چاوز اشک ریخت و عزای عمومی اعلام کرد برای وقوع زلزله آذربایجان و کشته شدن هموطنانش دیرتر از همه وارد عمل شد. دراسکان افراد آسیب دیده هم آنقدر تعلل وجود داشت که برخی از آذری ها فصل سرما را در چادرها سپری کردند.

http://www.parsine.com/fa/news/92094/زلزله-ناگوار-آذربایجان-و-عکس-العمل-عجیب-صداوسیما-و-احمدی-نژاد
کورش
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
حضور رئیس جمهور در بوشهر حتما باید انجام می شد اما این ها نوعی وظیفه سطحی به عنوان رئیس جمهور است. این حضور هم اگر بدون عمل باشد مصداق نوعی پوپولیستی است.
ماریا
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
تو رو سر جدّت قسم ميدم انتخاب جون ديگه خبر از احمدي نژاد نذار... تا كي ما بايد پس لرزه هاي اين زلزله مهيب رو تحمل كنيم.
بذاريد مردم كم كم يادشون بره كه چي به سرشون اومد.
بذاريد به آرامش برسيم.
شيريني حضور روحاني رو با گفتن خاطره هاي دولت قبل تلخ نكنيد.
اين جماعت مثل پسر لقمان مي مونند دوست دارن اسمشون سر زبونا باشه ديگه خوب و بدش فرقي نميكنه.
شما باهاشون همراه نشيد .
ناشناس
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
در زلزله آذربایجان انقدر کمک رسانی از سمت دولت کم بود که خود مردم باغیرت اذربایجان آستین بالا زده بودند. مردم خیر بودند که تو روزهای سرد غذای گرم به هموطناشون هدیه میکردند. از دولت هیچ خبری نبود. فقط خود مردم بودند...
فرزند ایران
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
این چندمین باره که پیام میگذارم
شما از هر سایت دیگه ای بدترید اصلا نظرات مخالف رو منتشر نمیکنید اشکال نداره به حقانیت خودم پی میبرم
اگر همین حرکت از سوی احمدی نژاد بود شما به او هجمه می بردید
اشکال احمدی نژاد این بود که قلم ها را نمیخرید
محمد
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
من یک اصلاح طلبم و عاشق آقای روحانی و یکی از رسالات اصلاحات رسانه های آزاد و مستقله اما متاسفانه شاهد این هستم که رسانه های اصلاح طلب چابلوسی را از حد گذراندن و رسالت خود که همان آزاد اندیشی و انتقاد است را از یاد برده اند... وظیفه رئیس جمهور بود که برود اونجا حالا چون احمدی نژاد وظایفش را درست انجام نداده باید آقای روحانی به چشم یک منجی دیده بشود... مردم بهتر میفهمند لازم نیست شما چابلوسی کنید
حرف حق
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
حالا این واژه پوپولیست چرا چند روزه افتاده تو دهن این خبرگزاری ها ؟؟؟؟
بابا معادل ایرانی نداره این ؟
ناشناس
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
منفي و مثبتي كه از رو كينه و تفريط گري باشه چه ارزشي داره؟شما ها كه سنگ اعتدال رو به سينه مي زنيد كجاتون شبيه اعتداله؟شما ها رو اين طور بايد توصيف كرد بخوان اعتدال عمل كن تفريطي.
اگه همه جناح ها به معناي واقعي كلمه اعتدال داشتند خوب بود ولي كدوم اعتدال؟
داریوش
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
من واسه سایت انتخاب متاسفم که باانتشار بعضی مطالب سعی در کوبیدن دولت قبل و تکریم دولت فعلی رو داره.آیا گفتن بعضی جملات مانند هموطنان ترک زبان وازین قبیا الفاظ صرفا برای تحریک هموطنان (آذری زبان) نه ترک زبان نیست؟؟؟آیا درج این مطالب مشکلی از مشکلات کنونی ما را حل خواهد کرد؟؟؟؟ آیا آیا آیا.....
بابا بس کنید دیگه...
البته انتخاب که مثل همیشه منتشر نمیکنه ...
یک همراه
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
منم از طرف ستاد انتخاباتی دکتر روحانی میگم :

مردم مچکریم
سید
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
فردی را میشناسید که اگر حرف میزند میگفتن چرااختلاف می افکنی واگرحرف نمیزد میگفتن چراسکوت کردی؟
بله درست حدس زدید اواحمدی نژاد مظلوم بود وهست
علی
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
چرا روابط آغازین دولت دهم را با عملکرد آغازین دولت یازدهم مقایسه نمی کنید؟
جوجه رو آخر پاییز می شمرن....وقتی رئیس جمهور به 17 میلیون آدم می گن تندرو و افراطی و.... و بارها این نکته رو بیان می کنن طبیعیه یک سایت خبری رئیس جمهور سابق کشور رو که 8سال با رای مردم انتخاب شد رو مورد وهن قرار بده....
مردمی بودن فقط به عیادت نیست،باید مردمی زندگی کرد؛ساده زیست مثل بزرگان دینی ما؛پیشنهاد می کنم یک گزارش از زندگی آقای روحانی پخش کنید تا درصد درد مردم فهمی ایشون رو ببینیم؛آیا در دوره تحریم اقتصادی وضع اقتصادی ایشان مایه دلگرمی فقرا می شود؟
یک گزارشی هم از وعده های آقای روحانی در انتخابات و عملکرد 100روزه ارائه بدید تا بدونیم چقدر درد نداری مردم رو ایشون می دونه و برای اون تلاش می کنه؟
ناشناس
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
اما من به عنوان یک طرفدار روحانی با این کارهاش مخالفم. این کارها میراث زمان احمدی نژاده. و متاسفانه هنوز جو وحشتناک هشت ساله تمام نشده. باید اقای روحانی این کارها رو تموم کنه تا اون جو از بین بره
ناشناس
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
بالاخره سفرهای استانی خوبه یابد؟
دیدار دکتر روحانی با زلزله زدگان هم به هر حال یک سفر استانی بود.
اگه اشتباه نکنم برای سفرهای استانی عده ای می گفتند نیازی نیست رئیس جمهور از نزدیک ناظر باشه و کافیه مدیریت کنه!! درسته
ناشناس
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
چقدر شما بی انصافید. به نظر شما اگر مثلا آقای روحانی قرار بود به یک سفر خارجی برود آن را کنسل میکرد؟ مقایسه دو عملکرد در شرایط نا یکسان از عدالت دور است.
علی
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
انتخاب جان سلام جناب دکتر روحانی وظیفه شو انجام دادی کار نداریم که آقای احمدی نژاد اینکارو انجام نداده یه جوری صحبت میکنی که انگار جناب روحانی کار اضافه انجام داده ایشون برای همین انتخاب شد انتخاب
یه حرف دل
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
روحانی قد این صحبتها نیست- مرد خوب هست ولی برای ریاست جمهوری هنوز ریزه- احمدی نژاد لااقل یه زبون چربی داره-اهل منطق هم هست- کارای ماندگار انجام ئائ البته با وجود کارشکنان- بنظرم رئیس جمهوری مثل احمدی نژاد دیگه نمی یاد-اسطوره بود- سر خم نکرد- چاپلوسی نکرد- کارکرد خداییش- سیاسی بود وخودش را به سیاست مداری نزده بود- با ... مبارزه کرد- یادتون که هست- خداییش مرد بود
فراهانی
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
قبلا اینطور کارای احمدینژاد پوپولیستی خطاب میشد ولی حالا روحانی هم برای اینکه بگه ما هم آره از همون رفتارها نشون میده
رضا فرید
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
اینجوری هم درست نیست بالاخره هر جایی یه شرایطی داره نباید برداشت کنیم که چون حرکت از دولت قبل بهتر بوده یه الگو و ایده آل.
میشه بهتر و بهتر هم عمل کرد
حمید
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
کمال بی انصافی است. عکس های حضور احمدی نژاد در مناطق زلزله زده آذربایجان موجود است. یک جستجوی ساده در اینترنت می خواهد. چرا دروغ می نویسید؟با زدن تصویری حاشیه ای از احمدی نژاد بی رحمی وی را به نمایش گذاشته اید!این یک حرکت ژورنالیستی ظالمانه است. به هر چیز احمدی نژاد بتوان شک کرد به مردمی بودن و خاکی بودنش نمی شود شک کرد. بنده این مطلب را در وبلاگم می زنم و به دوستانم هم توصیه م کنم تو وبلاگشان بزنند تا رسوا شوید. آبروی انتخاب را با این دروغ بزرگ خواهم برد.
مامان چاوز
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
آخه اون زمان مامان چاوز گفته بود وایستید تا داداش محمودش بیاد بعد دفنش کنید!
طغرل
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
شکر مازندران و شکر هندوستان، هردو شیرینند اما این کجا و آن کجا!!!
احمد
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
جان هرکی دوست دارید دیگه اسم دولت اح...... را نیاورید
تازه داره قیافه اش از یادمان می رود که دوباره به یادمان می اندازید .حالم به هم خورد .
محمد
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
در ماجرای ورزقان ترک زبان بودن جرمی بود نابخشودنی که در همه شئونات جامعه ما ساری و جاری است. ... دروغگوترین مرد تاریخ ایران بود . خدایش نیامرزد.
پرشیا
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
انسانها با گذشت زمان مشخص میشه چند مرده حلاجند.تا این لحظه که روحانی و دیپلماسیش عالی بود.و ما مردم ازش وافعا مچکریم.باید دید با گذشت زمان آیا روحانی همین روحانی این زمان خواهد بود یا نه.میترسم از اینهمه فشار و مشکلات کشور . . .
وحید
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
برخورد متفاوت رئیس جمهور پیشین با زلزله ورزقان با 300 کشته :
تسلیت به مناسبت درگذشت مادر رئیس جمهور سیرالئون،
روز بعد از زلزله بدون عرض هیچگونه تسلیتی به بازماندگان سفر به عربستان برای ادای مناسک حج،
در چادر زندگی کردن بسیاری از خانواده ها حتی با ریزش برف با وجود قول 2 ماهه برای بازسازی در تابستان!
حامد
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
خود احمدی نژاد به دیدار زلزله زده ها رفت. نه مثل روحانی که به دیدار پارس جنوبی می رفت سر راه سری هم به آنجا زد که در اقدام پوپولیستی خود عقب نماند و نیروهای محافظ او هم حسابی مردم زلزله زده رو کتک زدند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
رفت نمی گیم نرفت اما بعداز دوهفته وتحت فشار رسانه هاومردم
آزاده
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
انتخاب خواهش می کنم چراغ نظر دهی ( منفی و مثبت ) رو خاموش نکن تا با تعداد منفی ومثبت ها روی افراطی ها کم شود و دیگر نظر نگذارند.
رزمنده
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
درود بر احمدي نژاد كه مناطق محروم را آباد كرد . ما در مناطق محروم هستيم بياييد خراسان جنوبي را ببينيد جاهايي گاز دار شدند كه به خواب هم مردمش نمي ديدند و....................................................
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
جناب رزمنده ماهم لرستانیم یکی دوتا کارخونه داشتیم تقدیم آقازاده ها کردن بعد اعلام ورشکستگی نمودن و همون دوتاکارخونه ها روتعطیل شد وبه اینگونه منطقه ماهم آبادشد .وسلام
ناشناس
| |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
رسیدگی به مناطق محروم بسیار پسندیده است. اما اگرهمزمان قیمتها چند برابر بشود، ارزش پول ملی یک شبه یک سوم بشود، تورم به بالای چهل درصد برسد، فروش نفت متوقف بشود و.... مردم همین کشور کمرشان زیر فشار خم میشود. آن طرفش را نمی بینی؟
سعید
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
خدا راشاکریم تدبیر صداقت ارمش جانشین بی تدبیری دروغ وتنش افرینی شده خدایا ممنون روحانی منشکریم
منصف
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
سایت انتخاب هرچند بعید میدونم این نظر رو درج کنید ولی انصاف را رعایت کنید . هیچ دولتی به اندازه دولت احمدی نژاد با مردم ارتباط نداشت و مردمی نبود . از جهات دیگر ایشان را نقد کنید ولی در این بعد کمال بی انصافی است که دولتهای نهم و دهم را به بی اعتنایی به مردم متهم کنید . اتفاقا یکی از نقدهای امثال شما این است که شأن دولت در ارتباطات مردمی پایین آمد و دولت را به استانها بردن چه معنایی دارد ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
مردمی بودن به این نیست که برا ظاهر فریبی سفرهای استانی بروی و در بین مردم ظاهر شوی و در همان راستا خاک بیت المال را به توبره بکشی و هزاران کار نابجای دیگر در حق مردم انجام دهی
پیام
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
کاش که تا اخر این حس رو داشته باشن و تا اخرین روز ریاست به فکر مردم باشن
نرگس
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
متشکریم آقای روحانی تا همچین آدمهای تک بعدی طرفدار احمدی نژاد هست ما بیچاره ایم
در این هشت سال کسی نبود عملکرد از آن .... بخواهد حالا همه منتظر ارائه عملکرد این بنده خدا نشسته اند
مرتضی
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
فکر کنم رفته بودند برا زلزله زده ها دعا کنند.
ناشناس
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
حالا یقین داری که این حرکت مردمی بود و برای اصل کاری که عسلویه بود انجام نشد ؟ بس کنید تخریب خوب چیزی نیست بخدا
پاسخ ها
حامد
| |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
بهتر از نرفتن پوپولیستتون نیست.حالا هم فال بوده هم تماشا.مگه بده
علیرضا
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
واقعا برای من هنوزکه هنوزه این سوال مطرحه که چرافردی مثل آقای احمدی نژادبدون هیچ سابقه اجرایی جدی وموفق درعرصه کشورباید هم تایید صلاحیت شودوهم تبلیغات بسیارگسترده برای ایشان انجام گیرد که نتیجه اش بشود این وضع اسفباروتاسف برانگیز...
محسن
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
آیا خود شما با گزینش این عکس‌های نامربوط پوپولیستی کار نمی‌کنید؟
لیلی
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
کلا آدمهای پرمدعا کمتر اهل عملند و کسی که اهل عمل است بی ادعاست۰ درود بر روحانی
تورک اوغلان
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
جالب تر اینجا بود که گفتن از فردای زلزله آواری برداری رو شروع میکنن و این بازی با اعصاب مردم داغدار بود چون میدانستند عملی نمی شمود.
آقای احمدی نژاد امروز آذربایجان بار دیگر از یک آزمون سرافراز بیرون آمد اما نامهربانی امثال شما فراموش نخواهد شد.
mohammad2del
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
روحانی دوستت داریم
بهناز
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
احمدی نژاد و اطرافیانش خیلی وقته برای مردم ایران مردن، خیلی قبل تر از هوگو چاوز!! مردم آذربایجان مفتخر باشن که یک مرده متحرک به عیادتشون نرفت.
هورا
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
تصویرت باحاله
ناشناس
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
گنجشک که قناری نمیشه
ناشناس
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
در زلزله پارسال آذربایجان رهبری معظم در ماه رمضان به مناطق زلزله زده تشریف آوردند ولی دریغ از رئیس جمهور مردمی
ماریا
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
احمدي نژاد مردمي نبود متظاهر و عوام فريب بود
مهمان
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
آخه مادر و دختر چاوز در اون لحظه نیاز مبرم به بغل احمدی نژاد داشت بخاطر همین رفت مردم آذربایجان بخاطر غیرت و غیوریشان شاید به یک نامادری نیاز نداشتند ای کاش افرادی که هنوز تو خواب هستند این رفتارها را مقایسه کنند و بعد غوغای تو خالی برسر نهند .
ریحانه
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
به خدا قسم که اگر احمدی نژاد همین کار رو انجام میداد اون رو به رفتار پوپوليستى متهم مى کردید
معیار قضاوت های رسانه های ما صرفا نگاه سیاسی است
اگر نه لطف کنید تعریف و معیار پوپولیسم رو معرفی کنید
پاسخ ها
سعيد
| |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
قسم به خدا درست نيست حتي اگر درست باشد
حامد
| |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
البته انصاف چیزه خوبی که اینها ندارند. چون رفتن برای بازدید از پارس جنوبی رو و یک دست تکون دادن به زلزله زده ها رو خدمت به مردم می نامند. و زندگی در میان مردم و بیش از صد سفر استانی رو پوپولیسم می نامند
ناشناس
| |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
اگر به تمام حرفها و اعمال احمدي نژاد نگاه كني دقيقا معيار پوپوليست را ميفهمي .
ناشناس
| |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
اون می رفت به همون خدا که تو قسمشو خوردی کسی همه رومتهم نمی کرد مگه واسه اون همه خرابی متهم شد که بخواد واسه یه کاردرست متهم بشه!!!!!!!!!!
سیامک
| |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
مجید جان نه ببخشید حامد جان نتیجه چی شد داداش؟؟!!! هااا؟؟ یه ورزشگاه واسه آقا پسرها یه ورزشگاه واسه دختر خانومها....یادته که مجید جان اخ ببخشید حامد جان
ماندانا
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
و تمام بچه هایی که تحت عنوان گروه های داوطلب و مردمی داشتن اونجا کار می کردن ...!!! کسانی که اونجا داشتن امکانات بهداشتی می ساختن!!!! و خیلی دیگه از ماها که داشتیم می رفتیم پروژه های مشابه روبا هزینه و زمان و انرژی خودمون اجرا کنیم برنامه هامون رو کنسل کردیم!!!!
ناشناس
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
احسنت .
ناشناس
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
من خودم فرزند آذربایجانم و هنوز هم بی اعتنایی احمدی نژاد به مردم زلزله زده آذربایجان را یکی از لکه های ننگ دولت مهر !!!!!! می دانم .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
پاکترین دولت قرن!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
درود بر انتخاب مردم ایران زمین
ایرانی اصیل
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
اه اه اه چرا انقدر اسم این رو می ارید.
اقا فقیهی این مرد دیگه رفته.
حالا هی داغ ما ملت داغ دیده در این 8 سال نکبت بار را تازه کنید
سیامک
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
شخصیت مردمی داشتن از ذات انسان نشات میگره و از دل بر میاد و بر دل میشینه و در نهایت باعث محبوبیت خواهد شد...کسی که در ذات و ریشه خود چنین نیست هرگز محبوب خواهد شد
ناشناس
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
روحانی متشکریم
اصغر
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
از دکتر روحانی به خاطر حضور و رسیدگی به موقع به وضع هموطنان آسیب دیده در زلزله کمال تشکر را داریم آقای احمدی نژاد یاد بگیر.
پاسخ ها
علی مولا
| |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
برادر من اسمشو نیار حالمون دگرگون میشه .
میتونید بگید "... رفت"
ناشناس
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
ای انتخاب یکطرفه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
خودتون چند طرفه اید؟!!! بی خیال 8 سال چاپیدید بسه دیگه...
ناشناس
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
این عکسی که ماشین می‌دهد به این کودک بسیار دلنشین است و چند بار آن را تماشا کردم.

کودکی که رنج درد را می‌کشد با یک ماشین اسباب‌بازی خوشحال می‌شود و لبخند می‌زند.
سونیا
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
اگه فشار شبکه های ... نبود احمدی نژاد پس از برگشت از خارج هم به مناطق زلزله زده آذربایجان نمیرفت
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
بابا طفلكي داغدار بود . كجا بره آخه ؟!!!!!!!!!!!!!!!
منصور نوين
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
احمدي زلزله زدگان آذربايجان را رها نكرد اول معاون اولش رو فرستاد بعد هم خودش سر زده به اونجا سرزد فكر كنم چند بار هم سرزد من هوادار روحانيم و مخالف احمدي ولي اين باعث نميشه وقتي ببينم حرف غيز منصفانه اي نسبت بش زده ميشه چيزي نگم

اين هم منبعش:
http://khabarfarsi.com/ext/3238574
پاسخ ها
وحید
| |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
آره یادمه همون معاون اول قول بازسازی 2 ماهه به مردم داد ولی با گذشت چند ماه عکس هایی که از مناطق زلزله زده منتشر شد نشون داد خانواده هایی رو که در هوای سرد و با وجود ریزش برف هنوز توی چادر زندگی میکردند.
وحید
| |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
این هم منبع: fararu.com/fa/news/132246
ناشناس
| |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
اگه فشار شبکه های ... نبود احمدی نژاد پس از برگشت از خارج هم به مناطق زلزله زده آذربایجان نمیرفت
ناشناس
| |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
شما که انقد منطقی هستی ببین که تاریخ زلزله شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ بوده و تاریخ این خبر برای حدود 15 روز بعدش
مچکرم
منصور نوين
| |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
الان دقيقا مشكل دوستان چيه؟ حرف دروغي زدم؟ منبعي كه گفتم نامعتبر بود؟ احمدي نژاد اينكار رو نكرده بود؟ پس چرا منفي دادين؟ شما هم لطفا وقتي حرفي درسته منصف باشيد نه اينكه از روي حب و بغض شخصيتون منفي و مثبت بدين
حمید
| |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
راست میگه منصور ولی یادمه خیلی انتقاد کردن بهش تا نوشدارویی پس از مرگ سهراب شود.
ناشناس
| |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
آره يادمونه بعد از چندين روز از زلزله معاونش و بعد خودش اومد و چند تا عكس گرفت و وعده هائي را داد كه هنوز محقق نشده !!
آذری
| |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
شما اینجا نبودی وقتی تا یک ماه زمین هر روز تکان میخورد تا48 ساعت بعد از زلزله رییس جمهور یک پیام خشک وخالی هم به ملت نداد بعدشم وام رو داد به شهریها که تو روستا ها برا خودشون ویلا وخونه باغ بسازن اما روحانی هم وظیفه اش رو انجام داده هیچ منتی سرملت نیست ایشون هم چنین طرز فکری نداره
ناشناس
| |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
اگه اون قول دوماههداد روحانی که گفته 20 روزه مشکلاتشون حل میشه
sasan
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
چرا مثله سگ دروغ میگین این مردم احمدی نژاد دوست دارن ... من نه فقیرم نه ح... ی . من یک دانشجوی آزاد اندیش و عاشق احمدی و متنفر از روحانی....
احمدی نژاد مردمی بود این روحانی ... تقلید کار
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
ساسان خان از طرف خودت حرف بزن اتفاقا مردم از احمدی نژاد متنفر هستن
سعيد
| |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
با ادب باشيد
مردم را از طرفدارانشان بشناسيد!!!!
ناشناس
| |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
از همین ادب طرفدارهای احمدی نژاد میشه فهمید خودش چطور آدمی بود...
ناشناس
| |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
از ادب به خرج دادنتان معلوم است کدام طرفی هستید
ناشناس
| |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
میخای تو به جاش برو دادگاه
میانالی
| |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
ساسی جون خونتو کثیف نکن اون ...رو لولو برد
طغرل
| |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
احتمالا دانشجوی دانشگاه ایرانیان هستی دیگه؟!
حرس نخور برادر بالاخره میری یه روز دانشگاه!
ناشناس
| |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
فكر كنم ايشان از جوانان غيور ونزوئلا هستند . چون مردم آنجا بيشتر از مردم ايران مورد مهر قرار ميگرفتند .
ناشناس
| |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
ساسی جود تو برو آهنگ ساسی مانکن پروداکشنت رو گوش کن بهت میاد نمی خواد اینجا هارت و پورت کنی
mahdi
| |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
شما از همون دانشجوهای موتورسوار هستی حتما!!
یک پدر 52 ساله
| |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
پسر جان هیچ آدم معقولی به خودش نمیه آزاد اندیش دیگران باید این لقب رو بهش بدن در ضمن کسی فرق رییس جمهور سابق وجناب روحانی رو میتونه تشخیص بده وبا پوست گوشتش اونواحساس که نان آور باشه نه نان خور.
علی
| |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
به نظر من اصلا احمدی نژآد کلا اشتباهی و الکی و همینجوری بود! شما طرفدارش باش نظرت محترم!
ناشناس
| |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
يعني ادب تو منو كشته
ناشناس
| |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
خونسرد باشی بهتر به مسائل فکر می کنی نه اینطور با حرص و بغض ! این نشان آزاد اندیشی نیست
رویا
| |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
ادب مرد به ز دولت اوست
بیطرف
| |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
ساسی حالا دیگه بی خیال همه محمود را شناختند مردم را بیچاره کرد
ناشناس
| |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
لحن گفتارت دقیقا مثل همونی هست که ازش طرفداری می کنی
ناشناس
| |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
منزلت دانشگاه چنین پایین امده!
ناشناس
| |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
راستی! دانشجوی آزاد اندیش! کی بهت دیپلم داده؟ مثله یعنی چی؟
مجتبی
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
انتخاب احمدی نژاد به اندازه کافی خراب هست تو دیگه خرابترش نکن
ناشناس
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
به نظرم عمق فاجعه انتخاب احمدی نژاد وسختی هایی که به مردم تحمیل شد هیچگاه از یاد مردم نخواهد رفت.
ناشناس
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
احسنت بر اين تدبير. روحاني مچكريم ....
حنانه
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
انتخاب جان، زلزله تبريز نه!!!
زلزله اهر هريس و ورزقان!!!
ناشناس
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
بالاخره هيچ وقت ماه پشت ابر نمي ماند و دكتر قبلي چهره واقعي اش را نشان داد، دكتر روحاني همين همدردي و تلاشت ارزش بالايي دارد
ناشناس
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
انشالله وقايع اينچنيني براي مقايسه پيش نيايد ولي بايد صبر كرد و ديد. انشالله اين سنت حسنه همچون بازديد ايشان از خانواده شهدا،جانبازان،مفقودالاثرها و ازادگان تا اخر رياست جمهوري ايشان حداقل برقرار باقي بماند.
بابك
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
روحاني مچكريم...................
پاسخ ها
محمود
| |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
سلام
فارسی را پاس بداریم

روحانی متشکریم
حامد
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
خوشحالم که به این موضوع اشاره کردین.
مردم منطقه ورزقان دچار بی مهری از طرف دولت شده بودند.
ناشناس
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
مامان چاوز واجبتر بود
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
و البته روبوسی
ناشناس
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
قبول ندارم تحلیلتون رو ...شما که اونجا نبودین واقعا برخورد محافظان رئیس جمهور خیلی بد بود امیدوارم این محافظان عوض شن...در ضمن مردمی بودن ربطی به پوپولیستی نداره.شما که این همه سنگ آمریکا رو به سینه میزنید ببینید رئیس جمهور آمریکا هم اینجوریه رفتارش با مردم کشورش در ضمن روحانی با رای همین مردم رئیس جمهور شده و... امیدوارم بچاپی انتخاب
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
شما احتمالا سرتون به سنگي ديواري چيزي نخورده ؟؟
امین
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
تف بر تو ای زمانه که فریبکارترین مردم را مردمی و مردمی ترین مردم را فتنه گر و ... جلوه دادی...
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
بسیار زیبا نوشتی
ایرانی
| |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
امین جان دوست دارم.لپ مطلب همینه
ناشناس
| |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
دمت گرم امین جان..گل گفتی.ناز نفست
ناشناس
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
روحانی مچکریم
علی
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
عبادت به جز خدمت خلق نیست
ناشناس
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
چرا مسئولینی که باعث ضربه خوردن نظام و ملت شده اند نباید محاکمه و پاسخگو باشند؟

اگر یک کارگر ساده در اثر بی احتیاطی عمدا یا سهوا باعث بروز خسارت شود دهها دادگاه و مجمع مختلف به اخیه اش می کشند.
مدیران سیاستهای کلان مملکت که گند زده اند چرا نباید پاسخگو باشند؟
پاسخ ها
امیر
| |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
احسنت. مشکل هماینجاست سیاستهای کلان ومسئولینش
1962
| |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
آفرین منم میگم چرااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حامد
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
درست است که جهت روشن شدن نتیجه بسیاری از اشتباهات گذشته بایستی مقایسه درستی بین عملکرد دولیت فعلی و دولت قبلی به عمل آید ولی نبایستی بهتر بودن عملکرد دولت کنونی به نسبت گذشته به عنوان ایده ال بودن عملکرد دولیت تعبیر شود. بهتر است که ضمن توجه به واقعیات مقایساتی با دولتمردان موفق سایر کشورها نیز به عمل آید چراکه با توجه به عقب ماندگیهای بوجود آمده ما محتاج بهترین دولتمردان هستیم و اگر اینچنین نباشد جبران انچه از دست دادهایم شاید غیر ممکن باشد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
افرین
ناشناس
| |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
خودت فهمیدی چی گفتی؟
شریف
| |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
حامد جان با توجه به عملکرد دولت قبل اگه دولت فعلی هیچ کاری هم نکنه بازم یک قدم به جلو به حساب میاد چون حداقلش اینه که دیگه خراب کای نمیشه اما من به این دولت معتقدم ومیدونم روزهای خوبی پیش رو داریم
کمیل
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
آدم پوپولیست بهتر از یه آدم لائیکه...
پاسخ ها
شايد كسي باشم
| |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
كمي دين داشته باشيد. اميرالمومنين ميفرمود حتي به كسي كه گناهش را ديده اي نيز نسبت آن را نده شما به چه مدركي چنان انگي ميزني يعني 17 ميليون ايراني اينرا تشخيص ندادند؟
ناشناس
| |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
یعنی یک آدم لائیک مثل هوگو چاوز؟؟
ناشناس
| |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
متاسف برات...اگر دين نداريد ازاده باشيد
ناشناس
| |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
تو میدونی لائیک چند تا حرف داره ؟؟!!!
مشکل امثال شماها اینه که خودتون رو به ما مردم میچسبونید و در حالی که ما ها
ناشناس
| |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
انگار از تو غار در اومدی
ناشناس
| |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
دوست گرامی لا اکراه فی الدین
بنده فکر می کنم که مذهبی هستم و انشالله که همینطور باشد ولی احترام به عقاید دیگران از ملزومات دینداری است و بزرگان ما سعی نکرده اند مردم را به زور معتقد نمایند پس سعی کنیم پیرو واقعی باشیم و مایه زینت آنان
در ضمن جناب روحانی لائیک نست
خودم
| |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
بابا دیندار بابا بهشت برین
ناشناس
| |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
واقعا بعضي وقتها با خود ميگويم عناصري مثل احمدي نژاد و دارو دسته اش چطور به مردم حكومت كردند و ... ؟؟ بعد وقتي امثال اين كميل را ميبينم ميگويم از ماست كه برماست . ولي اينها بدانند تك تك شان در خيانتهاي احمدي نژاد شريك و سهيمند .
کسی دیگر
| |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
خدا خدا خدا صبر بده. تایید پوپولیسم توسط کسایی که هدف اون هستند یک اسم داره ...
ناشناس
| |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
اصلا میدونی لائیک چی هست که به عنوان انگ و فحش مثلا میخواهی ازش استفاده کنی ؟!
ناشناس
| |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
اگه دين نداري آزاده باش
ناشناس
| |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
عزیزم دینداری این نیست که اگه نماز می خونیم همه مردم خبرداربشن معاویه درملاءعام نماز می خوند وفرایض دینی رو انجام می داد ولی در باطن اون چیزی بود که مسبب شهادت امام حسن{ع}شد یا ابن ملجم هم همین طور تو عزیزم دینداری رو با منافق بودن اشتباه گرفتی
مونا
| |
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
انسان آزاده بهتر از انسان نان به نرخ روز خوره ...
ناشناس
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
واقعا چقدر برخی از این این اصول گرایان بی انصاف هستند - حتی انتقادشان هم درست نیست