صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۱۳۴۴۳۱
تعداد نظرات: ۱۹۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۰۴ آبان ۱۳۹۲
تقاضای بورسیه بذرپاش در آخرین روزهای دولت احمدی نژاد، یعنی 31 تیرماه 1392 ارسال شده و ظرف 2 روز یعنی 2مرداد پس از بررسی توسط مدیران خوشنام! وزارت علوم با آن موافقت شده و جالب است این فاصله دو روزه که بین ارسال نامه و ارسال موافقت با آن وجود دارد و معمولا در سایر نامه های وزارت علوم حداقل دو ماه است، در ماه رمضان بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


در حالی که دکتر علی لاریجانی در مقام ریاست مجالس هشتم و نهم، در دفاع از حیثیت مجلس در برابر قانون شکنی های دولت احمدی نژاد، هزینه زیادی پرداخته است، برخی از نمایندگان مجلس با اقدامات غیرقابل توجیه خود موجب خدشه دار شدن اعتبار خانه ملت در افکار عمومی شده اند.

به گزارش خبرنگار «انتخاب»، مجلس شورای اسلامی به عنوان خانه ملت زمانی می تواند در برابر دروغگویی، قانون شکنی و منفعت جویی سایر مسئولان بایستد که اعضای این نهاد قانونی خود کارنامه سفید و درخشانی داشته باشند و در غیر این صورت، مردم حمایت لازم را از مجلس نخواهند کرد.

در این میان فشارهای وارد شده از سوی برخی نمایندگان به دولت اعتدال برای بحران سازی در حالی صورت می گیرد که برخی از این افراد خود دارای سوابق رانت بوده و به دلیل به خطر افتادن رانتها شعار به خطر افتادن اسلام و ارزشها را سر می دهند.

برای نمونه به مهرداد بذرپاش، یکی از مخالفین دولت در مجلس اشاره می شود.

او کیست؟

مهرداد بذرپاش متولد 1359 که رییس بسیج دانشجویی دانشگاه شریف بود، بعد از مشاورت شهردار، با انتخابات 1384، مشاور جوان رییس جمهور می شود و سپس بدون یک روز سابقه مدیریت صنعتی در 26 سالگی به مدیریت یکی از بزرگترین مجموعه های خودروسازی منصوب شده و معاونت رییس جمهور و ریاست سازمان ملی جوانان را هم تجربه می کند.

بذرپاش پس از انتخابات ریاست جمهوری، با وجود مشاغل متعدد به تحصیل خود در مقطع کارشناسی ارشد ادامه می دهد و در درس رفتار سازمانی با نمره 9 مردود می شود، اما با موافقت شورای آموزشی دانشگاه، نمره وی به 18 تغییر کرده و در امتحان دیگری نیز نمره مشابه می گیرد؛ اما نمره نهایی او، یکباره به نمره قبولی بالا تغییر می کند.

بذرپاش سپس بدون دادن کنکور دکترا، با نامه ای از وزارت علوم به عنوان دانشجوی دکترای دانشگاه علامه پذیرفته می شود و زمانی که موضوع توسط رسانه ها فاش می شود، احمدی نژاد ناگزیر دستور رسیدگی به پرونده وی را می دهد و بذرپاش با انتشار بیانیه ای از تحصیل در دانشگاه علامه انصراف می دهد، اما در عمل این اتفاق رخ نمی دهد.

مهرداد بذرپاش به تحصیل در دروه دکترا بدون کنکور ادامه می دهد، اما یکی از برجسته ترین اساتید دانشکده مدیریت که هم اکنون ریاست انجمن مدیریت استراتژیک ایران را برعهده دارد، وی را با نمره 4 مردود می کند و این استاد تمام بعدها توسط رییس دانشگاه علامه به علل واهی بازنشسته شده و اکنون مشغول تدریس در دانشگاه تهران است.

مهرداد بذرپاش که با دختر وزیر آموزش پرورش احمدی نژاد نیز ازدواج کرده بود و در یک مصاحبه تلویزیونی با رشیدپور شرکت کرده و با تمجید از اسفندیار رحیم مشایی خود را زاپاس المشایی معرفی کرده بود، در اواخر دولت احمدی نژاد به سمت اصولگرایان مخالف وی تغییر جهت می دهد و در طیف ایثارگران جای می گیرد.

وی با حمایت جریان ایثارگران به نمایندگی مجلس می رسد، بذرپاش به دلیل مشکلات تحصیلی و نمرات وی، از تحصیل در دوره دکترا پس از چندسال انصراف می دهد و در سال 1389 مجددا  بدون کنکور و با نامه وارد دانشگاه می گردد.

ماجرای یک افشاگری

پیرو افشای قرار گرفتن نام بذرپاش در میان صد نفر هیات علمی روزهای آخر ریاست شریعتی در دانشگاه علامه، وی با انتشار جوابیه ای مشابه بیانیه سال 1386، مجددا موارد خلاف واقعی را اظهار کرد.

در واقع صرف نظر از روشهای ناپلئونی در تحصیل، آنچه بیشتر آزاردهنده است، این است که فردی که ردای نمایندگی مردم تهران را پوشیده، با وجود ورود به هیئت علمی در لیست از ما بهتران، با صداقت کامل! اظهار می کند که "بدلایل شخصی مخالفت خود را اعلام نموده".

 وی اخیرا در پاسخ به برخی روزنامه ها گفت:بنده در سال 1377 وارد دانشگاه شریف در رشته مهندسی صنایع شدم و در سال 82 فارغ التحصیل و در سال 82 وارد دوره کارشناسی ارشد دانشگاه علامه شدم تا سال 84 ؛ پس می بینید هم کارشناسی و هم کارشناسی ارشد خود را در دوره اصلاحات گذراندم. اگر خلافی شده نفرمائید که عملکرد دوستان زیر سؤال می رود. در دوره دکتری که زمانی که در دولت مسئولیتی نداشتم واحدهای درسی خود را با معدل17،5 و امتحان جامع خود را در یک مرحله با موفقیت سپری نمودم و پروپوزال پایان نامه خود را در گروه تخصصی و شورای تحصیلات تکمیلی به تصویب رساندم؛ حال نکند می فرمائید که همه اینها را اساتید به ایشان نمره داده اند؟

نمرات مردودی بنده از مردودی به قبولی ناگهان تغییر نموده است نیز از اساس کذب محض است و از کسانی که اطلاعی از نحوه اداره دانشگاه دارند باید پرسیده شود که آیا می شود نمرات را در شورای دانشگاه تغییر داد؟ لازم به ذکر است این مطلب خلاف را یکی از افرادی که آن هم به دلیل فساداخلاقی با حکم کمیته انضباطی از دانشگاه اخراج شده بود به شما گفته که از اساس کذب است.

اینکه رئیس دانشگاه علامه بدلیل توسعه گروه‌ها و دانشکده‌ها افزایش تعداد دانشجویان به صورت نوبه ای تقاضای هیئت علمی بویژه از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه علامه را بدهد امری نه تنها مذموم نیست بلکه درست و مناسب است و احتمالاً اگر این کار در زمان مدیریت سابق دانشگاه انجام می گرفت که انجام شد امری بسیار پسندیده علمی و درخور بود ولی راجع به اینجانب لازم است عرض کنم بنده بدلایل شخصی مخالفت خود را روزهای گذشته هرچند کار قانونی بوده است به رئیس دانشگاه، رئیس دانشکده، معاون دانشکده و برخی از اعضای گروه علمی اعلام نموده بودم

ابهامات!

1-   بذرپاش مدعی شده است در دولت اصلاحات تحصیل وی انجام شده، در حالیکه مطابق اسناد موجود، وی در 20 اسفند سال 1385 از پایان نامه خود دفاع کرده است و سال 1386 یعنی دو سال پس از به قدرت رسیدن احمدی نژاد فارغ التحصیل شده است.

2-   وی منکر تغییر نمره خود از مردودی به قبولی در دانشگاه شده است و استاد مربوطه را متهم به مفاسد اخلاقی کرده، در حالی که ورقه امتحانی وی دردانشکده موجود بوده و قابل بررسی است.

3-   بذرپاش مدعی شده است که عضویت وی در هیات علمی با درخواست رییس دانشگاه انجام شده و وی مخالفت کرده است. در حالیکه سند تقاضای شخص وی برای عضویت در هیات علمی منتشر می گردد.

4-   تقاضای بورسیه بذرپاش در آخرین روزهای دولت احمدی نژاد، یعنی 31 تیرماه 1392 ارسال شده و ظرف 2 روز یعنی 2مرداد پس از بررسی توسط مدیران خوشنام! وزارت علوم با آن موافقت شده و جالب است این فاصله دو روزه که بین ارسال نامه و ارسال موافقت با آن وجود دارد و معمولا در سایر نامه های وزارت علوم حداقل دو ماه است، در ماه رمضان بوده است.

5-   جالب تر اینجاست که نامه جذب هیات علمی وی نیز در دوم مرداد صادر شده و در 5 مرداد، یعنی به فاصله دو روز، مردانی مسئول هیئت نظارت وزارت علوم که پیش از این موضوع دکترای داماد نابغه وی در رسانه ها افشا شده بود،  با آن موافقت کرده که این فاصله نیز در ماه مبارک رمضان و پنجشنبه و جمعه بوده است و این که جناب مردانی چرا به چنین اقداماتی دست زده است، جای بررسی دارد.














اکنون انتظار از دکتر لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی آن است که اولا با رانتخواری علمی و تحصیلی که از بدترین نوع رانتهاست، برخوردی قاطع کرده و ثانیا اجازه ندهند حیثیت و شرافت مجلس با مخالفت و کارشکنی های چنین افرادی  به چالش کشیده شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۹۵
در انتظار بررسی: ۲۴۸
غیر قابل انتشار: ۳۳
محمد
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
از سایت انتخاب بابت این روشنگری که مدتها پیش باید انجام میشد بسیار تشکر میکنم.
امین
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
با سلام
من خودم دانشجوی کارشناسی ارشدم . بیشتر از یکساله برای پایان نامه ام زحمت میکشم برای همین خوندن این مطالب هم ناامید کننده اس و هم عبرت آموز و خوب
تاکسی جرئت نکنه بی زحمت به جایی برسه
فقط خواهشا اگه بحثی میشه مثل این 8 سال نباشه که فقط بر اساس شنیده ها میشه
چون گذشته از اختلافات حزبی یا اشتیاق برای گفتن حقیقت به مردم باید آبروی آدمارو در نظر گرفت(هرچند آدم هایی بی آبرو باشند)
به امید روزی که حقیقت جویی و تلاش و تکیه بر عقل جای این رانت و زد و بند رو بگیره
مهئی
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
دم آقای بذر پاش گرم .سایپا را ترکوند و به زمین گرم
زدش حالا 10000 کارگر منتطر امروز یا فردا نامه اعمالشونو بدن دستشون و بگن بین بسلامت
اینکه چیزی نیست در برابر خیانتهای این آقا
محمد
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
هردم از این باغ بری میرسد...
علی
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
تخلف در امر تحصیل ایشان زیاد است کاش تمام امتیازاتی که در اثر هر تخلف یدست آورده کان لم یکن گردد.
نکته دیگر این که چگونه ایشان نماینده مجلس شد؟
ناشناس
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
خدایا این چه عدالتیه!!!!!!!!!؟
حسین اسداللهی
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
از این دست کارها در مملکت ما زیاد است به قول معروف مدرک کیلوئی اما خانم بنده برای هیئت علمی شدن دردانشگاهی باید 120ساعت حضور داشته باشد درحالی که 5 فرزند دارد آیا این عدالت است
ناشناس
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
روی مرحوم کردان را سفید کرد.کجای کارید خود احمدی نژاد ومشایی یک معمای حل نشده باقی ماند تاحالا برره هم اینطور رئیس جمهور ندیده بود!!!
هموطن
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
وقتی هیچ قانون متعادل وبازدارنده ای برای ..... وجود ندارد !
رضا گلابگير
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
چرا نميزارين ادامه تحصيل بده!!!چرا جلوي پيشرفت مهردا در رو ميگيرين؟
ناشناس
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
کسی که از کوچکترین موقعیتها به نحو احسن سو استفاده میکنه حقوق افراد دیگر را میخوره چطور میتونه نماینده مردم باشه؟صبح که از خواب بیدار میشه میره جلو آینه که موهاشو شونه کنه بره مجلس از حق ما مردم دفاع کنه از خودش خجالت نمیکشه؟
ناشناس
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
از چیزی می خواهید دفاع کنید که به نظر چند سالی است اقای به نام احمدی نژاد به زباله دان تاریخ فرستاده است
ناشناس
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
زمان خاتمی هم از اتفاقات افتاده بود. در همه دوره ها از این موارد کم نداریم
ناشناس
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
من از فراخوان شهریور 90 تا حالا تو 4 تا فراخوان برای جذب هیات علمی شرکت کردم تا حالا هیچی نشده. خوب منم دانشجوی دکتری هستم ولی رانت ندارم . کاش رزومه علمی رو هم بررسی می کردند. خدارو شکر که فرهاد دانشجو رفت.
ساسان
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
ما برای هزینه خوابگاه و ارسال مقالات و هزینه پایان نامه و ...که برای پرداختششون مشکل داشتیم کسی بهمون کمک نکرد و لی آقایان!!!
خدایا کجایی؟ خودت رسیدگی کن !
هادی
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
اگر کسی با هر هر معیار و ابزار سنجشی، روند پیشرفت آقای مهرداد بذرباش را طی حداقل ده سال گذشته بررسی کند، پی به نبوغ و زیزکی ایشان خواهد برد. انصافا رشک می برم بر این همه آی کیو. این پیشرفت بیشتر به یک معجزه شبیه است.
ناشناس
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
افشاگری خوبی بود.مرسی انتخاب
علی
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
این دولت کریمه بوده؟
ناشناس
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
واسه چی ما هیچ وقت هیچی نمی شیم چون این آقا می شه دکتر شتاخت تکنولوژی !!!
از تکنولوژی فقط اسمشو بلده یه موبایلم داره
يك معلم
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
در نامه اول عبارت : تخصيص بورس به " مشار اليها" و استفاده از ضمير " ها" در خور توجه است؟!
یکی از دانشجویان دانشگاه ارومیه
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
در مورد امید طشت زر رئیس سابق سایپا آذین تحقیق کنید.
فرشاد
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
ای ول انتخاب..............
ناشناس
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
جانم به قربانت ای خدا چه شیر تو شیری شده
ناشناس
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
یا خدا دارم سکته میکنم از این همه فساد،خودت به فریادم برس
ناشناس
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
اينجا کجاست سرزمين اسلام؟!!!!
siroos
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
سلام
با عرض درود و سپاس فراوان بابت افشاگری ای که با دلیل و مدرک ارایه داده اید باید عرض کنم بیچاره ما دانشجویان دکترا که از سال 89 مدام در فراخوان ها شرکت کرده ایم و حتا دریغ از یک بار دعوت شدن برای مصاحبه چه برسد به بورس که این دوست عزیز و فرزندان نابغه ی! رییس سایق دانشگاه علامه که پنج روزه به آن دست یافته اند.
حلالتون نمی کنیم، هرچند می دونیم شما به این چیزا اعتقاد ندارید و ظاهری تسبیح گردان هستید.
ناشناس
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
ما انتظار برخورد با این جور افراد رانت خوار را داریم ولی سئوال این است شما زمانی که آقا زاده های هاشمی در انگلیس بودند هم اعلام واویلا کردید . که حرمت مجمع تشخیص خدشه دار شد؟ یا اون وقت مصلحت سکوت بود!
پاسخ ها
تلنگر
| |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
عزیز من نکته فرق بین واقع و کذب است پاسخ یاوه گویان در مورد آیت الله هاشمی را ملت در انتخابات اخیر دادند.
ناشناس
| |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
این دنباله پروژه بگم بگمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
یعنی همه اینا که نوشتین راسته!؟
سرم شاخ در آورد.
ناشناس
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
یعنی همه اینا که نوشتین راسته!؟
سرم شاخ در آورد.
ناشناس
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
مشكل اينجاست كه مرغ مجلس از اول غاز بود احمدي نژاد در پوش بود
محمد
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
اینا فقط متخصص فتنه هستند ! نه فساد و رانت چون پای خودشان گیره
علی
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
درود بر شما که این مدعیان دروغین را با سند و مدرک افشا میکنید تا جای ابهامی نباشد.
ایشون مصداق حزب باد هست.کسایی که بر اساس منافعشون جهت گیری میکنن.وقتی احمدی نژاد خوب بود حامیش بودن و وقتی دیدن همه دارن ازش بد میگن مخالفش شدن.باور کنید اگه دکتر روحانی پستی بهشون پیش نهاد کنه طرفدار سینه چاک این دولت میشن .
بهلول
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
ایشان کارهای مهم تری دارند!! تبیین و تئوریزه نمودن تئوری شل دینی!!و...! پ
پیگیری مسایل کلان کشور! بی قانونی های دولتی که 8 سال به ریش همه قوای عالیه کشور نیشخند زد! و هنوز هم روزی نیست که گند مسایل مالی شان بیرون نزند! که برعهده مجلس نیست!!
ناشناس
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
خدایا دستمان بجز تو به چه کسی میرسد تا از این ظلمها و ناحقها به او شکایت و پناه ببریم. بنظر میرسد آلودگی زیاد شده و هیچ کس کاری نمی کند
جواد
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
لابد بورسیه اش هم در کشور انگلستان است! آنوقت می خواهید مملکت این طوری نشود؟! لابد 2 سال بعد هم که برگشت می شود رئیس مجلس!
پاسخ ها
دولابي
| |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
مردم فهيمي كه يه ايشان راي دادند يك كمي به خود بياييند واقعا اين اقا بدرد اينكار مي خورد ايشان با ان كارنامه هاي رنگينش در خودرسازي در سازمان جوانان در روزنامه زدن و... اگر راست مي گوييد بچه هاي نخبه بي كس وكار را بورسيه كنيد
ناشناس
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
آقای بذرپاش، شما فرزند شهید هستید، خون پدرتان را پایمال کرده اید...
درود خداوند بر شهدا که جانشان را بر کف گرفته و برای جاری نمودن عدل پروردگار جان دادند...
محسن
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
علاقه زیاد آقای احمدی نژاد به قدرت باعث شده تا برای آینده سیاسی خود سرمایه گذاری روی افرادی مانند آقای بذر پاش که سیر صعودی عجیبی از یک مشاور تا نمایندگی مجلس و احتمالا در نهایت کاندیداتوری ریاست جمهوری در دوره های آینده دارد را بنماید.
دانشجوي دكتري
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
سلام من دانشجوي دكتري هستم سه سال دونبال بورسم هيچ اتفاقي نيافتاده
خدايا ظلم تا كي،،،،
وحید
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
بیخود نیست فوق لیسانس گرفتن شده مثل دیپلم گرفتن!
امیر
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
از ان دولت پاک هر چه بخواید در میاد
ناشناس
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
دروغگویی جزو ذات این گروه است.
ناشناس
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
عملکرد دانشگاه تربیت مدرس در مورد بورس دختر دکتر دانشجو را چرا نمیگویید. اصلا درس خواندنش در دانشگاه تربیت مدرس همان زمان هم زیر سوال بود.رفت.
علیدوست
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
هرچه بگندد نمکش می زنند.....شمابگویید راه گند زدایی ازنمک چیست ؟؟؟اگراین ادعاراست است چراپیگیری نمیشود؟اگردروغ است بازهم چراپیگیری نمیشود؟
lhhh
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
میتونه انجام میده ماکه نمیتونیم هیچی .
ناشناس
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
واقعا اگر اسناد درست باشد !!!!آقایان اسطوره های هزاره فلان چه جوابی دارند .کسی هست این نامردی ها را به دادگاه ببرد . هزاران سؤال دیگر هم هست
ناشناس
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
وقتی مجلس از حیثیت خودش در مقابل بی قانونی های دولت دهم دفاع نکرده از چنین تخلف کوچکی انتظار دارید از حیثیتش دفاع کند!!!!؟
احمد
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
البته در بعضي برنامه هاي تلويزيوني كه ايشان حضور دارند مجريان از ايشان با عنوان دكتر بذرپاش يا مي نمايند و به اين ترتيب ايشان دكتراي افتخاري صدا وسيما را دارند .
ناشناس
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
حالا اقاي دكتر لاريجاني مي شود چنين فردي در مجلس باشد لطفا اعتبارنامه ايشان بررسي شود
ناشناس
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
هزاران آفرین به انتخاب عزیز
ناشناس
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
نخبه ییییییی ملیییییییییییی!!! صلوات!
خادميان
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
اساتيد جانبازي داريم كه بيش از 20 سال است در دانشگاهها به عنوان عضو هيئت علمي مشغولند ولي همچنان فرآيند استخدام ايشان انجام نشده است ولي مي بينيم يكشبه اين آقايون با توجه به عدم لياقتشان اينگونه رانت خواري مي كنند.
شاهد
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
ای خدای بزرگ سرمان را در کدامین چاه فرو برده تا فریاد بکشیم.
ناصر
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
وای به حال مردمی که نماینده مجلسش این اقا باشد.
علي
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
باسلام اين درحالي است كه اينجانب ازسال 89پشت دراداره بورسها مانده ام . تازه فرزندشهيدهم هستم .
ناشناس
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
برادران اصول گرا جوابگو باشید . متاسفانه مردم که جایی ندارند که به انجا شکایت کنند.
علی
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
مدعیان عدالت و مهر ورزی به اصطلاح خود پاک ترین دولت بعد از انقلاب ،همواره در کردار ،سرشار و مملو از تخلف و رانت بوده اند .لاکن حامیانی در رسانه های جمعی داشته و هنوز دارند که ایشان را تطهیر نموده و منزه جلوه داده اند.
در هفته های پایاتی دولت که اینگونه کرده اند،در طول این 8 سال چه بلایی سر ملک و ملت آورده اند خدا میداند.
البته حالا بهتر دلایل مجلس در مخالفت با عزل حاج آقا شریعتی مشخص میگردد.
رضا
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
سلام اگر امکان دارد پیگیری کنید ببینید چگونه فردی بنام م.ز و س.م و ا. از کرمانشاه با بدترین وضعیت تحصیلی و علمی در دانشگاه علامه در رشته تکنولوژی آموزشی پذیرفته شده اند مثلا م.ز با دو برابر مدت مجاز دوره ارشد را با معدل 13 تمام کرد و یا بهتر است بگوییم به او تقدیم کردند ولی در دوره دکتری دانشگاه علامه پذیرفته شده است می گویند ماجرایی دارد؟
ali
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
از این مدرکها زیاده.مثلا در هرمزگان شخصی اوایل دولت محمود سال 84 فوق دیپلم بوده بدون ازمون در سازمان اموزش و پرورش هرمزگان استخدام شده و بدون حتی یک روز خدمت در اموزش و پرورش در استانداری هرمزگان مامور به خدمت شده بارانت بورسیه دکتری دانشگاه هرمز گان شده والان هم هیات علمی و رییس یکی از دانشگاه هها در بندرعباس است.چرا ؟چون رییس ستاد رییس جمهور سابق در هرمز گان بوده!
فروغ
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
شرم اور است.
ناشناس
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
چرا بخشی از نامه ها بصورت نرم افزاری پا و سفید شده؟
ناشناس
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
قربانت گردم گر حكم شود كه مست گيرند در شهر هر آنكه هست گيرند
اينقدر از اين دكتر و مهندسا زياده كه بذرپاش توشون گمه .. اين بي انصافا به هيچي رحم نكردن از پول و پست و مقام گزفته تا مدرك ....
ناشناس
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
این بابا را در عرض 2 روز صلاحیتش را جذب وزارت علوم تایید کرده است
من رییس دانشگاهی را میشناسم که این مرحله برای او یکسال طول کشید
اسنادش موجوده
fhvhk
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
.... خداوند بر كساني که شرفت جمهوري اسلامي را زير سوال مي برند و به این نظام خیانت می کنند.
ناشناس
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
درود بر انتخاب
رسول
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
جاي تاسف است كه كه چنين اشخاصي بر مصدر مهمترين نهاد هاي كشور مي نشينند و تاسف بار تر اينكه عليرغم علني شدن چنين شاهكار هايي باز هم بر مصدر امور ند و كسي جرات برخورد جدب با آنان را ندارد.
ناشناس
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
یک بار سیر پرونده را مرور کنید همه تاریخها جابجا هستند
از هول حلیم افتاده اند در دیگ
ایتدا طرف را پذیرش کرده اند و بعد درخواست آن را داده اند
ناشناس
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
تاریخ نامه معرفی به جذب وزارت علوم (نامه دوم) قبل از نامه اول است که به بورس معرفی شده.
یعنی قبل از معرفی شدن از طرف دانشگاه با اینطرف هماهنگ کرده بوده
ناشناس
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
فضاحتی دیگر از کامران دانشجو و شرکا
ناشناس
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
از اينجور آدمها تو مملكت ما كم نيستند متاسفانه، به مين دليله كه امثال من با مدرك و سابقه كاري فعلا بي خيال ميهنمون شديم و فعلا اومديم غربت و منتظر فرجي هستيم تا برگرديم، ولي خدا وكيليش رسيدگي به پرونده اين آقا كه باعث شد من با تجربه ١٤ ساله از خودروسازي مملكتم دلسرد بشم و برم
دبیر بازنشسته
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
اسفبارترین رانتها رانت علمی است .بهیچوجه قابل اغماض نیست ,هر چند که ایشون اولین واخرین فرد رانتخوار نیستند.متاسفم ,وای بر ما معلمین وای.
ناشناس
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
هر دم از این باغ بری میرسد.
متقاضي بورس
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
هرچي از اين راه خورده اند و ميخورند حرامشان باد
ناشناس
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
در آخرین تصویر بالا : عکس الصاقی در فرم شماره یک فاقد مهر است و قابل انتساب نیست
ممنون از تیترهای خوبتون
sina
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
خدا میدونه اینها تو این 8 سال چه بلایی سر این مملکت آوردند .
ناشناس
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
ای خداااا
11 سال عمرم تو دانشگاه گذشت تا پی اچ دی بگیرم اونوقت دورترین نقاط ایران مدرک فرستادم پذیرفته نشد با رزومه خوبی هم هستم.
یه بار دانشگاه ... فراخوان زده بود از شهرم 12 ساعت رفتم اونجا، تا رسیدم طرف گفت واسه چی اومدی مگه نمیدونی مصاحبه فرمالیته ست؟!
تافردا
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
بسمه تعالی
پرونده هرکدام ازافراددست اندرکاردر دولت نهم ودهم را بررسی کنیدکمتر به این گونه مواردبرخوردنخواهیدکرد
ناشناس
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
عجبب!!!!!! آفرين پسر.چه زود پله هاي ترقي رو يكي پس از ديگري طي كردي.خداياااااا اين چه مملكتيه؟؟؟كيا نماينده ي ما مردم توي مجلسن!!!
حسن
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
به نظرم این نامه ها مخدوش می باشد.دلیل بنده این است که با دقت لازم به اولین نامه باشماره103060/1
مورخ3/5/92 دقت کنید. کلمه"مشارالیها"برای خانمهاو برای آقایان"مشارالیه"استفاده میشود و بعید است در چنین سطحی در مکاتبه این اشتباه صورت گیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
مهرداد جون سخت نگیر غلط املایی تو دولت قبل عادی بود از بس با سواد بودن این نیروهای خدوم
ناشناس
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
خدا دروغگویان را نابود کند که به نام دین در حال ضربه زدن به دین هستند
الهه
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
میگویند دولت اصلاحات جنبه انتقاد را ندارد...شمشیر از رو می بینید که چی؟
در تمام این 8 سال همه شاهد بودن که شما بودین،با هر انتقادی بزرگترین اساتید و بهترین دانشجوها را از دانشگاه بازنشسته و اخراج میکردید....اگر ستاره دار بودن دانشجو از زمان خاتمی بود که شما بودید از این ستاره به نحو احسند برای رسید به مقاصد شوم خود استفاده کردید...ستاره دار کردن دانشجو...چرا باید بهترین و برجسته ترین دانشجو های ما از دانشگاه ها اخراج و امثال بذرپاش با رانت و دزدی جای آنها را بگیرن....آقای بذرپاش که ادعای مسلمانیتان میشود بدانید شما جای کسی را غصب کرده اید....شما حق را نا حق کردید...خداوند از حق خود میگذرد اما از حق الناس اصلا....توبه کنید....مردم ما آنقدر دل بزرگی دارن که پیشمان شده های که ابراز ندامت کنن ببخشن....آقای لاریجانی اگر با این مسائل برخورد جدی نکنن ایشان هم پا در ره این آقایان گذاشته اند.
ناشناس
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
اینارو از کجا میارین...
خیلی کارتون درسته،
حسين
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
متنفرم از اين دسته افرادي كه با انواع روش‌ها و كلاهبرداري‌ها در صدد درست كردن جايگاه‌هاي مادي و دنيايي براي خود هستند و البته در اين راه از تظاهر به دينداري و همچنين رياكاري كوچك‌ترين دريغي نمي‌كنند.
ali
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
درود بر جسارتتان انتخاب جان.لاریجانی هم باید پاسخگو شوند.
علی
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
این یک نمونه از هزاران است.یسیاری از آقازادگان کسانی که خود را مدافع نظام و انقلاب می دانند، با کمترین تحصیلات و استعداد پست های مهم یا عضویت هیئت علمی دارند و فرزندان مردم برای دفاع از وطن مانند دیروز در سر مرزهای ایران در سیستان و بلوچستان کشته شوند. جان مادرت سانسور نکن باز.
ناشناس
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
برید ببینید به اسم تبدیل بورس خارج به داخل چه کسانی رو بدون آزمون وارد دکتری علم وصنعت کرده اند.س. ف/ ر.آ...طرف دوبار در آزمون دکتری شرکت کرده قبول نشده وبا این حقه وارد دوره دکتری اون هم تو دانشگاه علم وصنعت شده.احمدی نژاد دانشگاه را نابود کرد.
محمد خالقي
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
اّفرين اسنت خيلي عالي بو د ضمنا" اكر امكان دارد اين اّقاي بذرباش رابيشتر معرفي كنيد.
سیامک
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
بعد یه دانشجوی فارغ التحصیل دروه دکتری با نمره عالی باید دنبال هیت علمی شدن تو دانشگاه باشه که تا سن 30 سالگی بخاطر تحصیل نه شغلی داره نه درآمدی....بعد میگن چرا ایران رتبه اول دوم یا سوم فرار مغزها رو داره البته که این آقا خیلی نابغه است راه سریعتر رو پیدا کرده تا به قله های افتخار مد نظر جناب ریس جمهور سابق برسه
ناشناس
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
بابت روشنگریهایی که انجام میدین خیلی ممنون.
رضا
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
يادتون نره اين آقاپسر سايپا را هم داغون كرد وكلي خسارت ببار آورد مثلا: رونمايي نمادين از تيبا آن هم 1سال زودتر از موعد-استخدام مديران غير فني و توليدي و........
ناشناس
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
بی خودی نیست که وضعیت کشور این جوری شده!!!!!!
ناشناس
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
ايشان فرزند شهيد است و كار شما درست نیست
ناشناس
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
کجای کارید؟گر حکم شود که مست گیرند در شهر هرانکه هست گیرند در مجلس افرادی هستند که این ادمی که خودروسازی کشوررا فلج کرد پیش آنها افلاطون است
علي
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
خدا خيرتون بدهد اگر ميخاهند كاري بكنند تا همانند انسانهاي غير رانت خوار برخورد نمايند بايد از مجلس اخراجش كنند بعلت عدم صلاحيت
ناشناس
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
انتخاب، بذرپاش نخبه است ولی تو نمی فهمی!
پاسخ ها
نخبه
| |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
انتخاب جان منظورش نخبه در رانت
ناشناس
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
احسنت
ناشناس
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
دمت گرم انتخاب نقش ويكي ليكس ايران رو پيدا كردي ها ، 90 درصد از مطالبتون رو مي پسندم.
سعید
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
ای کاش میدانستند یکی از نامهای قیامت عنوان"روزی که در آن چشمها خیره می شود از ترس" است و از خدا می ترسیدن!! این ظاهرسازی و این همه سو استفاده!! الته وقتی رئیسشون براحتی از بیت المال 16 میلیلارد برداشت میکنه حساب بقیه روشنه!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
قیامت؟؟!!! اگه اعتقادی باشه
وحید
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
کاش ما هم چنین آشنایانی داشتیم در مدت کوتاهی می توانستیم به درجات عالی هم از نظر تحصیلات و هم از نظر موقعیت شغلی و اجتماعی برسیم از این موارد بسیار زیاد است ولیکن کو مرجع رسیدگی
مجيد
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
ممنون از اطلاع رساني شما لطفا به تاريخ نامه اقاي شريعتي به مسلمي دقت كنيد دو روز بعد از اين است كه مسلمي براي جذب ايشان نامه زده است يعني وزارت علوم بدون درهواست دانشگاه اقدام به اين كار كرده است
ناشناس
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
آفرين بر تو اي انتخاب
راجع به دوستانشون تو شهرداري هم اطلاعاتي بده.