صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۱۳۰۹۶۲
تعداد نظرات: ۱۳۶ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۵ - ۰۷ مهر ۱۳۹۲
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عصر ایران نوشت:

روز گذشته در حاشیه استقبال مردمی از رئیس جمهور - بعد از سفر سازمان ملل - عده ای از عناصر افراطی که پیش از این ، رفتارهایشان در موارد متعددی مانند حادثه 22 بهمن قم و 14 خرداد حرم امام(ره) مورد انتقاد جدی رهبری قرار گرفته بود ، بار دیگر خودی نشان دادند و با حمله به خودروی حسن روحانی ، شعارهایی علیه وی سر دادند.

در میان مهاجمان ، برخی افراد شناخته شده یک جریان خاص سیاسی نیز وجود داشتند که کاملاً سمت و سوی مهاجمان را مشخص می کرد.

یکی از این افراد ، محمدصادق شهبازی هماهنگ کننده ستاد مردمی حیات طیبه دعوت از دکتر سعید جلیلی در جریان انتخابات ریاست جمهوری 92 است که تصویر وی در خبرگزاری فارس و نیز عکسی از او در کنار جلیلی ، بسیار گویاست.




همین فرد در برنامه دیروز، امروز، فردا

هر چند از عناصر افراطی ، انتظار عقلانیت نیست ولی دستکم از آقای جلیلی انتظار می رود به عنوان کسی که سال ها مسوولیت امنیت ملی را در کشور بر عهده داشته ، نسبت فعلی خود با این افراد را تبیین و نظر خود را درباره اقدامات آنها به طور شفاف بازگو کند و بگوید اگر در دروان مسوولیت وی، افرادی به رئیس جمهوری که از سفر بازگشته حمله می کردند، با آنها چه رفتاری می شد؟!

البته معتقد به این هستیم که هر فردی آزادی بیان و آزادی اعتراض دارد و این ها نیز از این آزادی بنیادی برای ابراز عقایدشان استفاده کرده اند و به جز مواردی که مرتکب خشونت می شوند ، نباید هیچ برخوردی با آنها - و البته با دیگران - صورت گیرد. فقط آنچه مورد انتظار است این که این جریان و حامیان آنها ، آنقدر شفافیت و شجاعت داشته باشند که با تابلوی خودشان سخن بگویند و از نام مردم ، دانشجو ، بسیج و نظایر آن ، به نفع خود سوء استفاده نکنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳۶
در انتظار بررسی: ۱۸۸
غیر قابل انتشار: ۱۶
sepide
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
واقعا واسه این افراد ناراحتم که با کاراشون باعث بد دلی مردم به مذهبی ها می شن. اینا ظاهرفریبند.
ناشناس
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
اشکال مملکت ما اینه که هر کسی به خودش اجازه میده در موارد سیاسی و اقتصادی اظهار نظر کنه غافل از اینکه دنیا بادیپلماسی اداره میشه نه خوشایند من وشما
الان وقتی است که باید کار رابه دست اهلش بسپریم نه تنش ایجاد کنیم
ناشناس
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
دشمن دانا بلندت میکند بر زمینت میزند نادان دوست
البته اینها دوست این مردم واین کشور نیستند
میثم
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
متأسفانه تزویر - تحجر - ارتجاع و تندروی ها از سمت گروه های فشار که وابسته به ..... هستند باعث ایجاد چنین تفکرات و افرادی شده است.
بهتره بجای نقد این افراد تفکرات ریشه اصلی آن یعنی آقایان..... و همفکران آنها را با نقد جدی روبرو ساخت و از آنها پاسخ خواست.
در کل باید ابراز تأسف کرد برای آنها
azin
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
با با ای ول. این عکس با جلیلی رو کی شکار کردین؟
محمد
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
اولا اقاي دكتر خسته نباشيد و تلاشتان قابل تقدير و تشويق هر چند كه شما انقدر بزرگيد ، انقدر وطن دوست و مردم دوست هستيد كه براي ما مردم ، كشور و ... حاضريد كه چندين برابر اين هم فعاليت كنيد ، مطمعن باشيد كه خداوند شما و زحمتهاي شما را ميبيند . دوما اينكه براي اين طرز تفكر كه در داخل ميشود به طالبانيسم ايراني و در امريكا به عصر تفتيش و قرون وسطي اشاره كرد ، اينان جزء كارشكني و به محاق بردن كشور و ضربه زدن به نظام ، رئيس جمهور محبوب قلوب مردم ايران و حتي ضربه به كشور عزيزمان و حتي با كمال بي شرمي تمام ضربه به مقام رهبري هيچ هدف ديگري ندارند و با كمال بي ادبي نسبت به خواستهاي اكثريت مطلغ مردم دهن كجي ميكنند ، اينگونه انسانهاي غارنشين و عقب مانده با اعمالشان حتي زره اي در اراده ما در حمايت دولت محترم و سياستها و تصميمگيري ها ي دولت نخواهد گذاشت
عیسی
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
به نظر من این افراد هیچ سنخیتی با ارزش ها و شهدا و دفاع مقدس و انقلاب و دین اسلام و بسیج و سپاه ندارند که همیشه خود را مدافع آنها و از آنها اهلام می کنند. همه جامعه ایران به کلیت نظام و انقلاب و ارزش ها اعتقاد و اعتماد دارند که در انتخابات شرکت می کنند و حضور همین مردم هستند که تضمین انقلاب هستند . این کارهای اینها نه سودی به حال خودشان دارد نه جلو اراده ملت را می گیرد و بیشتر از همه دل دردمندان و مسئولین و رهبری را به درد می آورد. اگر رئیس جمهور اختیار لازم را نداشته باشد نمیتواند مشکلات را حل کند قطعا دکتر روحانی از طرف مردم که رای دادند اختیار داشته و رهبری هم اذن داده اند که وارد مذاکره و ... شده اند. وقتی اکثریت ملت به یک نفر براساس گفته ها و برنامه هایش رای میدهد و رهبری هم به طریق قانونی رای ملت را تفیض میکند دیگر چه دلیل و بهانه ای برای اینجور کارهای مجرمانه هست؟ مگر دکتر روحانی اعلام نکردند که اهتما جدی بر حل مشکل تحریم و ... دارند؟ بدون مذاکره و ارتباط مگر میشود مشکل را حل کرد؟
علی
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
سلام.ما همه هموطنیم .هرچی بشه برای هممون اتفاق میفته.جنگ بشه باهمیم.صلح بشه باز با هم نفع میبریم.
بـــــا هـــم نــبـــاشیــم دووم نمیاریــــــم
صبرم خوب چیزیه والله.
سید جواد
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
همه ی این کارا از سوزشه...
چ مسئول ستاد شهرستانی روحانی
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
خوب آقایان از این سوختند که هی با اشتون نشستند و برخواستند و یک خانم اونا را سرکار می گذاشت و از این شهر و کشور به اون کشور می برد و اینا فکر می کردند که دارند کار می کنند اونا واسرائیلیها داشتند اونها را به لبه پرتگاه و تحریمهای بیشتر تا رسیدن به منشور نهایی و جنگ با دست خودشان سوق می داد حالا این بچه ها باید جواب ملت را بدهند که با بچه بازی مملکت را به فلاکت رساندند و برای فرافکنی دارند توفیقات اعتدالیون را خط خطی کنند که این خود تف سربالا و معرفی خوود به ملت است اینهم خود لازم برای تکمیل پروژه ی ملت در انتخاب مجلس آینده است درود بر روحانی و آل دولت تدبیر و امید
ALI
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
قابل توجه دوستان عکس دوم نفر اول ازسمت راست آقای ع ر ازکارشناسان وکارکنان وزارت خارجه است وهم اکنون درمامورییت نیویورک بسرمی برد.......ببینید تا کجا نفوذ دارند.....
ناشناس
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
انگار فقط همین یه دست لباسو هم داره.بهش کمک کنید.
ناشناس
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
به نظرم آقای جلیلی باید از تمام ظرفیت هاش استفاده کنه تا راهکارهای با پتانسیل بالا را جهت ارشاد این آدم به کار ببره. نظرتون چیه؟
ایران
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
جلیلی می گه نظری ندارم فقط ضرفیت هارو زیاد کنید
sadra
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
مواظب خوارج سرائیلی باید بود
ناشناس
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
انسانهای کوچک چون کوچکندهمه چیز را به اندازه عقل خودشان می بینند واقعاً انسان به عقل یه سری افراد شک میکنه هنوز چیزی نشده فقط یه تماس تلفنی صورت گرفته آنهم درحد یه خوش و بش، یه عده ازخوشحالی دارن سنک کوپ میکنن، اگرعقلی هست اگرآگاهی هست بریدببیند در طی سی وچهار سال که ما باعموسام قهر بودیم مصر و . . . حیات خلوت اینها بوده ، آنها در طی این سی وچهار سال چقدر رشدکردند ما چقدر ، به آمارهای خودمان هم اکتفا نکنندبلکه آمارهای مراکز جهانی را ملاک قرار بدهید واقعاً اگر ذوق زدگی بخاطر اینکه آقای رئیس جمهور بسلامت برگشته بجاست ولی اگر بخاطر تماس با عموسام است برای این عقول متأسفم.
ناشناس
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
خداروشکرکه دست این افراد رو شد
داریوش
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
دقیقا همین افراد هستند که کارها رو خراب میکنند.باید با اینها برخورد جدی شود.مگه مملکت فقط مال اینهاست که همیشه با همه چی مخالفند؟اینا چکاره اند؟
قنبری
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
سلام علیکم
به کلام أمیرالمؤمنین(ع) بیاندیشم،آنجا که می فرماید:
"الثناء بأکثر من الإستحقاق ملق و التقصیر عن الإستحقاق عی أو حسد"
(ستایش بیش از استحقاق چاپلوسی،و کمتر از آن نشانه ناتوانی یا حسادت است).
متأسفانه در باب مدح و ستایش،فرهنگی نهادینه شده است که بعض اوقات بدون استحقاق, از اشخاص بت می تراشند و در بعض مواقع دیگر از روی کینه و حسادت، بدیهی ترین افتخاری که شخصی با تدبیر خود و با توکل بر خدا آفریننده آن است را نمی بینند.
رفتاری که کینه توزان و حسودان در هنگام مراجعت رئیس جمهور از سفر نیویورک نسبت به او روا داشتند، مورد تأیید هیچ خردمند بی طرفی نیست.
کلماتی دیگر از أمیرالمؤمنین (ع) در باب حسد :
"کل ذی رتبة سنیة محسود"
(هر کس که رتبه والایی دارد مورد حسادت است)
"الحسد دأب السفل و أعداء الدول"
(حسد شیوه مردمان پست و دشمنان دولتهاست)
"إذا أمطر التحاسد نبت التفاسد"
(وقتی باران حسدورزی می بارد، درخت فساد و افساد می روید)
"دع الحسد و الکذب و الحقد فإنهن ثلاثة تشین الدین و تهلک الرجل"
(حسد، دروغ و دشمنی را ترک کن، بتحقیق که این سه خصلت چهره دین را زشت می کند و انسان را به هلاکت می رساند)
"إیاک و الحسد فإنه شر شیمة و أقبح سجیة و خلیقة إبلیس"
(بر تو باد که حسد نورزی, پس تحقیقا حسد بدترین خوی، زشت ترین خصلت, و أخلاق شیطان است)
" الحسد شر الأمراض"
(حسد بدترین مرض است)
"الحقد شیمة الحسدة"
(کینه توزی خلق و خوی حسودان است)
"الحسد رأس العیوب"
(حسد در رأس عیب هاست)
"الحسد حبس الروح"
(حسد روح انسان را به حبس و حصر می کشاند)
"الإیمان برئ من الحسد"
(إیمان از حسد بیزار است)
حسینی نیا
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
. ملت بزرگ ایران شانس آورد اینا سر کار نیومدند....اینها باید ترد بشن آبرو هرچه ایرانی بردند...تیم روحانی با پشتوانه ی ملت و رهبری کاری کرد ماندگار و تاریخی...
موسوی
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
چه ربطی به جلیلی داره حالا؟ اصلا اگر کسی در یک ستادی بوده حق حرف زدن نداره؟
ناشناس
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
وجه مشترک این جماعت
1- حامی .... در انتخابات 92
2- از پایه های ثابت دیروز امروز فردا
3- رجا نیوزیان
4- کیهانیان
5- حداقلیان دانشگاه
6- منادیان دموکراسی در زمان اعتراضات خودشان و مخالفان اعتراضات به منتقدانشان و ضد دین و ضد انقلاب نامیدن مخالفانشان
.
.
.
ناشناس
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
یکی بیاد به من بگه منافع امثال اینا یا روزنامه کیهان در دشمنی امریکا و ایران چیه ؟ یا به خاطر جهالت، یا منافع خاصی دارن که به خطر میفته ؟ اخه چرا اینقدر همسو با اسرائیل حرکت میکنند
ناشناس
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
بالاخره تو کشور به یه مشت ... نیاز داریم
arash
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
واقعا دلم به حالش میسوزه
ناشناس
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
از قیافه شون مشخصه .
یک طلبه
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
امام علی علیه السلام
جاهل را نمی بینی مگر یا در حال افراط و یا در حال تفریط.
متاسفانه این گروه های خودسر بلای جان نظام مقدس ما شده اند. بالاخره باید یک فکر ساسی کرد. در هیچ جای دنیا آزادی بیان مطلق نیست و محدودیت هایی چون آرامش و نظم عمومی و احترام به وجدان جمعی و امنیت اجتماعی وجود دارد.
به نظر من هیچ تفاوتی میان این ها با تکفیری ها نیست. هر دو فاقد منطق و عقل اند و فقط خودشان را ملاک راه درست می دانند.
این ها را باید با اعمال قانون کنترل نمود.
ناشناس
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
اگر حادثه قم با پاسخی قانونی و سریع مواجه می شد, این حادثه ناراحت کننده به وجود نمیامد
جلیل جلیلی
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
خدا لعنت کنه افراطیون رو
ناشناس
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
"با تابلوی خودشان سخن بگویند و از نام مردم ، دانشجو ، بسیج و نظایر آن ، به نفع خود سوء استفاده نکنند."
ناشناس
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
این طرز تفکر تنها یک ثمر دارد ویرانی ایران و انقلاب اسلامی
ناشناس
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
چه ربطی به جلیلی داره این اقا شاید کارای خوب بسیاری هم کرده باشه پس باید به نام جلیلی بنویسید هر کی رو تو قبر خودش میخوابونن مثلا فلانی که رفته خارج، هر کاری اونجا بکنن اصلاح طلب ها باید پاسخگو باشند چون یک زمانی از اصلاحات حمایت میکرده!!!!
ali
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
...والبته عقل چیز خوبیه که انشاالله خداوند به اینها عطا کنه..البته خداوند که کریمه و عطا کرده امیدواریم این آقایون بکار بگیرنش...
روزبه
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
انقدر قلیل و محدودین هر جا باشین راحت شناسایی میشین!
ناشناس
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
اينها خوارج نهروانند
حسين آرام
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
اينان همان تشنگان قدرتند.حالا كه قدرت واز دست داده اند اين كارو ميكنند. نه شيفتگان خدمت
ناشناس
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
هر کاری می خوان بکنن.
دیگه مردم این جور جور آدم ها ی به اصطلاح روشن فکر متنفرند.
محمد
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
عجیبه که آقای روحانی وقتی به آمریکا وارد شد منافقین راهپیمایی کردن و وقتی به ایران وارد شد تندروها، آدم حیرون میمونه تو این دوره عجیب غریب
ناشناس
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
دانشجو؟؟؟!!! اینها بیشتر به سلفی ها شبیه هستند.
ابراهیم
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
ملت تا کی بایدتاوان این جماعت اندک را بدهد؟ این یک نوع بی حرمتی به منافع ملی می باشد.
رضا
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
مردم به اندازه کافی از اینها متنفر هستند تصویرشون رو نشون ندید و محل .... هم بهشون نگذارید.
رضا
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
اینا حق دارن انتقاد داشته باشن منتها مشکل اینجاس که تا وقتی قدرت دست ایناس کسی حق انتقاد نداره، رییس جمهور اینا تو نیویورک هاله نور دید و از اینا دلبری کرد رییس جمهور ما درد ملتشو دید و ...
reza
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
توصیه من به این اقا ودیگر همدستان ایشان اینه که دوران افراط گری وخودسری تمام شد ه تحمل مردم ویاران انقلاب ورییس جمهور محبوب هم حدی دارد مواظب حرکات خودباشید
reza
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
به خدا هر وقت چهره این افراد رو میبینم اولین کلمه ای که فه ذهنم میرسه خوارجه.
ناشناس
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
از سوزش شدیده شما خودتون رو نارحن نکنین
علی
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
کلمات قاصرند از میزان تنفر من به این افراد که تمام زحمات دکتر روحانی رو به باد دادند.
ناشناس
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
سلام اینا طالبان ایرانند
ناشناس
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
به ولله اینها دانشجو نیستند. چرا هر چی خرابکاری، اغتشاش، آشوب، توهین و بی ادبی است به پای ما دانشجویان نوشته میشه؟؟؟
به خدا اینها جماعتی بی مغز متکبر هستند. شما رو به خدا اینها را با عنوان دانشجو خطاب نکنید، که در اینصورت ما دانشجویان از شما نمیگذریم. ما سرمون توی کار خودمونه، در عین حال کاملاً به اوضاع سیاسی پیرامونمون واقفیم، ولی افراطی و کم بینش نیستیم.
پاسخ ها
فریده م
| |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
نمی دانم خدارو چقدر باید شاکر باشیم برای انتخاب اقای دکتر روحانی
ناشناس
| |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
عزیزم یکی از دانشجو های ارشد علم و صنعتی رو دیدیم. ربطی نداره که تو هر طیفی نخاله هست
ناشناس
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
اگه طرفداران روحانی حق دارن حمایت کنن بعضی هم حق دارند انتقاد کنن (البته بدون کفش و توهین) مگه شما نمی گفتید زنده باد مخالف من؟
پاسخ ها
سپيدار
| |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
من طرفدار آقاي خاتمي بوده و با اين كامنت موافقم.
ناشناس
| |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
البته انتقاد و اعتراض با ... گري کاملا متفاوت است
فربد
| |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
پس چرا زمان مردی که رفت همینا مخالفت حتی به مودبانه ترین روش رو بر نمی تابیدند؟
حالا توهین به انتخاب اکثریت مردم شده آزادی بیان؟
ناشناس
| |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
مشكل سر همين نحوه ابرازه
zia
| |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
اگه توجه کرده باشین همه از همون کفش و توهین شاکی هستن.نه انتخاب و نه سایرین نگفتن انتقاد از دولت نباشه
ناشناس
| |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
چی میگی شما!! متن گزارش رو رو با دقت بخون
ناشناس
| |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
زنده باد مخالف من اما نه مخالفه با تای کفش !
amir
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
اینا کلا با اصل که ولایت فقیه هستش،مخالفن.
مگه حضرت آقا خودشون به دکتر روحانی اجازه نداده بودن و ایشون اختیار تام نداشتن؟؟!!!پس معلومه که اینا کلا با نظام در جنگن.
ماندا
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
اگر امروز به جای د.روحانی، آقای جلیلی نشسته بود....
امیر
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
واااااای. یاد چه روزایی افتادم. این آدم بارها کنار ما در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران می نشست. همیشه هم برامون سوال بود این فرد کیه. همیشه در سکوت در کلاس های مختلف می نشست. یادمه بارها و بارها تو جاهای مختلف دانشگاه تهران می دیدمش. از کتابخونه مرکزی گرفته تا تجمعت مختلف
ناشناس
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
بی انصافی است چه ربطی به اقای جلیلی دارد هرکس مسول عمل خودش است
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
يعني همفکرش و مسئول ستادش به ايشون هيچ ربطي نداره؟ اگه کسي ديگه بود همين حرفو مي‌زدي؟ فکر نمي کنم!
ناشناس
| |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
باش .. توخوبی
رضا
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
همواره خفاشهایی بوده اند که آفتاب را برنمی تابیده اند و این نه برارزش آنها می افزاید و نه چیزی از آفتاب میکاهد
ناشناس
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
اقای جلیلی هم رفتار ایشان را محکوم میکند...
پاسخ ها
سامان
| |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
تا الان که این کارو نکردند.
ناشناس
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
از همون اول معلوم بود این گروه200 نفره از کجا ساپورت میشن وبعد از حوادث قم دیگه همه ی مردم میدونن منافع چه کسانی به خطر میوفته
ناشناس
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
اقای جلیلی از شما بعید هست بااین جواب
متاسفیم
ناشناس
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
طفلکها خوب منافعشون به خطرافتاده چکارکنن بشینن ساکت اجازه بدن به نفع ملت همه چیز تغییرکنه؟
مهدی
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
به نظر شما در مغز اينها جز .... ميشه پيدا کرد؟
خدايا اينها را با طالبان و القاعده و ... در جهنم داخل کن.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
با شما موافق نیستم اونهم مال همین کشورندفقط یه کمی رادیکال فکر میکنند و یه کمی هم احساسی عمل میکنند انشاله اونها هم اعتدال گرا خواهند بود .
ناشناس
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
سلام
بنده خودم به اقای جلیلی رأی دادم؛ اما رفتار دیروز آقایون رو به هیچ وجه تأیید نمی کنم. خیلی کار غلطی کردند...
انصاف نیست اینطور به جامعه القاء بشه که تمام 4، 5 ملیون نفری که به آقای جلیلی رأی دادند، طیف افراطی جامعه هستند...
حامد
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
یه عده کمی بودند که بیشترشون پیراهن آبی پوشیده بودن مثل اینکه بخوان همدیگر رو توی جمع بشناسن اول برای خودشون بودند بعد اومدند قاطی مردم
ناشناس
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
چطوره که همه لباس فرم پوشیدند؟
یعنی پیراهن آبی که این تعداد قلیل پوشیدند حساب و کتابی داره؟
تهرانيك
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
چه قيافه عصبي وتندي داره
خدايا مردم مارا ازشر اينها ازاد كن
الهي امين
ناشناس
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
خوارج جديد.
ناشناس
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
اینا بسیجی نیستن دست زدنش مثل دلار فروشای خیابونیه
ناشناس
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
واقعا متأسفم از این افراد به اصطلاح رجال سیاسی
علی
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
به نظر حقیر ، صداو سیما و مجری محترم دیروز ، امروز، فردا باید تجدید نظر کنند که چه افرادی رو به عنوان کارشناس دعوت کنند . یادم نمیره که برنامه معروف ،اقای .... رو به عنوان کارشناس سیاسی دعوت کرده بودن و اوج فهم سیاسی خود رو به نمایش گذاشن
پاسخ ها
سوشي
| |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
عزيزم شما هم دل خجسته اي داري! صدا و سيما!!!!
ايوب شكاري
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
مشكل مملكت مابيشترازاينكه خارجي باشد داخيلست توكشورهاي غربي درزمان برنامه ريزي اول آسايش ودرآمد مردم مد نظراست بعد دولت ولي دركشور مابرعكس مي باشد
مستر
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
اگر قرار باشد هرفرد سیاسی که با افراد دیگری عکسی داشته و روزی با وی رابطه ای داشته و دست بر قضا! آن افراد در جای مورد داری بوده اند. حال آن فرد سیاسی جوابگوی رفتارها و سکنات آنها باشد
پاسخ ها
حامد
| |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
دقیقا. برای مثال به آقای خاتمی عزیزمان مربوط نیست که چه کسانی کجا هستند.
ناشناس
| |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
امثال این آقا با مسوول امنیت ملی مراوده داشته و به سیما هم دعوت شده؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!! واقعا باید خون گریست ....
ناشناس
| |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
اتفاقا باید این فرد سیاسی جوابگو باشه تا سیاسیون حواسشون باشه با چه کسانی رفت و آمد داشته باشند
ناشناس
| |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
رابطه!!!!!
محمد رضا
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
احسنت برانتخاب که مچشون باز کردی اینها به اسم بسیجی ودانشجو هیاهو می کنند و آبروی بسیجیای واقعی رو میبرن و بدنامشون می کنند.
ناشناس
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
برام سوال شده اینها چرا همیشه دهانشان اینقد باز وگشاده؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
یعنی من مخلصتم با این حرفت ناشناس جان.
آزین
| |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
چون : دلایل بود محکم و معنوی... نه رگهای گردن به گفتن قوی. اینها هم که منطق ندارند داد میزنن و دهان می درند.
امید م
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
لایک
سید
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
این افراذ اگر با تابلوی جناحی خود وارد عرصه اعتراضات مسالمت آمیز خیابانی شوند هیچ مشکلی نیست و اما سوء استفاده از القاب مقدسی همچون بسیجی و رزمنده و ایثارگر خیانت به نظام تلقی شده و مستوجب پیگیری قضائی می باشد .
ناشناس
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
دشمن دانا به از دوست نادان!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
احسنت
ناشناس
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
خائن
ناشناس
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
یک مشت جوان احساساتی تصور میکنند میتوانند با داد و هوار و هوچیگری به اهداف افراطی خود برسند
پاسخ ها
یک آزاده
| |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
یادمه که شبیه همین جمله را زمانی مرحوم آیت الله طالقانی به مجاهدین ضد خلق میگفتند که :
یک عده جوان احساساتی ، فکر میکنند قیم این ملتند . تو که دستت پینه نبسته ....
حال باید به این جوانان احساساتی و نازنازی که هیچ خیری برای انقلاب و نظام نداشته اند گفت: تو که درد نداری . تو که رنج انقلاب و جنگ نبردی تا بفهمی این نظام با چه خونها و خون دلها به بار نشسته که امروز داری ااین رفتارها را بروز میدی
ناشناس
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
فكر كنم اين افراد منافع خود را در خطر مي بينند
پاسخ ها
محمد
| |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
مطمئناً همینطوره. پیروزی و کامروایی این افرا در گرو بدبختی مردم است.
ناشناس
| |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
صد در صد
ناشناس
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
ايشون احتمالا بدنبال ازاد كردن ظرفيت ها هستند
پاسخ ها
مهندس
| |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
ایول...خدایی اینو خوب اومدی.. دمت گرم ++++
ناشناس
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
از جلیلی انتظار نداشتم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
آخه به جلیلی چه ربطی داره
ناشناس
| |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
از کوزه همان طراود که دروست
ناشناس
| |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
کسی که چند سال در امنیت ملی کار کرده با این ناهنجاری ها ذاتاً باید مخالفت کنه و نباید چنین افرادی دور و برش باشند.
بسیجی دهه شصت
| |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
ما منتظر این حرکات از این جماعت بودیم.
وقتی حضرت امام فرمان قبول قطعنامه 598 را صادر فرمودند ، دلاوران دهه شصت « سمعا و طاعتا » فرمان ایشان را پذیرفتند اما مدعیان دروغین حمایت از ولایت علاوه بر اغتشاش بارها نیز فرمایش رهبری را تفسیر به رأی نموده اند .
باید هرچه زودتر جلوی این جماعت گرفته شود .
ناشناس
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
از عصبانیت داره میمیره.
پاسخ ها
علی
| |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
مواظب باشیم از حسودی دقققققق نکنه
ناشناس
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
یک لحظه فکر کنید جلیلی رییس جمهور میشد!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
اصلا تصورش هم وحشتناکه !
ناشناس
| |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
تصور 8 سال دیگه با احمدی نژاد دیگه هم کابوسه
سوشي
| |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
واويلا ميشد همين الان تحريمها دو برابر بود
بامداد
| |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
زبونت رو گاز بگیر یک خدایی نکرده بگو ...
ناشناس
| |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
صد مرتبه خدا رو شکر که نشد
N.T
| |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
روحانییییییییییییییییییییییییییی
مچکرییییییییییییییییییییییییییم
علی
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
کلمات قاصرند از میزان تنفر من به این افراد که تمام زحمات دکتر روحانی رو به باد دادند.
حامد
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
فقط برخورد قاطع قاطع قاطع-
ناشناس
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
به جلیلی چه ربط داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
ما هم نمیدونیم چه ربطی داره ؛ ولی عکسا یه ربطی رو نشون میده
ناشناس
| |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
یعنی ربطش رو نمیفهمی ؟
مهرداد
| |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
اشتباه مثبت دادم.
ناشناس
| |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
دانشمند این اقا رییس ستاد اقای جلیلی است.
ناشناس
| |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
چندان هم بی ربط نیست دوست من
ناشناس
| |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
چشم بسته غیب گفتی!!!!؟
ناشناس
| |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
آآآآآآآآآرررررررره خب ! به جلیلی چه ربط داره !!!!!!!؟
ناشناس
| |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
یه نفر تو امریکا از افکار اصلاح طلبان حمایت لفظی میکنه اونوقت همه مدل اتهام به اصلاحات زده میشه و اونارو بهم وصل میکنن حالا این آقا که از نزدیکان جلیلیم هست اومده داره همچین حرکتی انجام میده خوب معلومه که به کیا وصله و آبشخور این اعمال از کجاست
ناشناس
| |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
همون ربطی که شما ها به آقای خاتمی و پسربرادر سارکوزی میدین!!!!
یارو رئیس ستاد هماهنگیش بوده!!!!
یه ضرب المثل هست که میگن برای شناخت یه آدم به اطرافیان اون آدم نگاه کن
ناشناس
| |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
این اقا دانشجو که با ستاد جلیلی همکاری میکرده
ناشناس
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
ممنون انتخاب که حرف دل مردم رو می زنی .
ايراني
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
تعطيل العقل
پاسخ ها
ملت
| |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
فندوق المغز
یک بسیجی عاشق رهبر
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
تفکرات افراطی این اشخاص بسیار خطرناک است. اینها حکم خوارج تندروی زمان حضرت علی(ع) رو دارند. اینها حتی حرف رهبر انقلاب رو هم برنمی تابند. مگه رهبر نگفت " من با اصل گفتگو با آمریکا مخالفتی ندارم".
باید این اشخاص رو به زندان انداخت تا آزادانه برای خودشون نگردند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
دقیقا همصدا با اسراییل و نتانیاهو و مخالف با ولایت اینا دارن رفتار میکنن این اعمال مجرمانه هم احتمالا هست
محمد
| |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
اینها بسیجی و رزمنده و ایثارگر رو بدنام میکنند، حداقل شهامت داشته باشید به عنوان یک حزب مشخص بیاید تظاهرات کنید و افراطی گری راه بیندازید.