صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۵ آذر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۱۱۸۰۲۴
تعداد نظرات: ۱۷۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۴ - ۰۴ تير ۱۳۹۲
آیا وقت آن نرسیده که دستگاه قضایی به سوء استفاده از اعتقادات ملت پایان دهد؟
× مصطفی فقیهی: این دست سخنان، ریشه دین را میسوزاند و در حکومتی دینی، تیشه بر شالوده نظام میزند، گروهی با تمسک و دستاوزیر قراردادن اظهارات امثال الهام، زمینه را برای ناکام و کذب نشان دادن دین و ارتجاعی معرفی کردن آن آماده میکنند و دیگری از آن نتیجه میگیرد و دین را محصور در ید بی کفایت متعصبان کور و متعلق به جاهلان میداند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


اقدام خلاف عرف و شرع و منطق و در عینحال مشکوک غلامحسین الهام سخنگوی دولت در مورد "رجعت محمود احمدی نژاد در دوران ظهور امام زمان (عج)"، مقبول هیچ خردمند شریعتپیشهای نیست و حکایت از خامی و بلاهت گوینده آن دارد. این اظهارات مملو از تملق و چاپلوسی، قطعاً احساسات پاک ملت را جریحه دار کرده و حساسیت مراجع، علما و مردم را برمی انگیزد،

آقای غلامحسین الهام همسر کاشف «معجزه هزار سوم» در همایش تجلیل از رییس جمهور گفته اند « احمدی‌نژاد که هوشمندترین و وفادارترین پیرو امام زمان (عج) بوده و نیابت او را پیروی کرده است، در رجعتی دیگر، همراه با امام عصر(عج) حکومتی مطلوب را پیگیری خواهد کرد. »

اول: صد تاسف که جناب احمدی نژاد این سخنان را شنیده و دم برنیاورده است! آیا نباید در برابر این همه خزعبل و بی ربط گویی، خاک بردهان گوینده پاشیده می شد؟ نه آنکه آنطور که شنیده شده خنده ای از سر رضایت و خشنودی بر لبان بنشیند!

احمدی نژاد البته همان کسی است که 6 سال پیش، فردی در موردش چنین گفت که «اگر قرار بود بعد از حضرت محمد(ص) ، پیامبری بیاید ، آن پیامبر احمدی نژاد بود» .  آن فرد، پس از مدتی، با حکم احمدی نژآد، به معاونت اول ریاست جمهوری منصوب شد!

او همانیست که در کنار آیت الله جوادی آملی به ذکر خاطره ای شیرین پرداخت. احمدی نژاد از هاله ای گفت که اطرافش حلقه زده و باعث میخ کوب شدن مقاات عالیه در نشست سازمان ملل شدند! گو آنکه این اظهارات - که فیلم آن همچنان در اینترنت موجود است - توسط همین اقای الهام ، جعلی خوانده شد!

دوم. اینکه این کشف بزرگ در مورد رجعت رییس جمهور ایران و ونزوئلا حاصل کدام پژوهش و تحقیق است و اساساً شاخصه های اهالی "رجعت" چیست که تنها در رئسا خلاصه می شود، باید آقای الهام به این پرسش پاسخ دهند که تا کجا قرار است اعتقادات مذهبی ، خرج خوشآمد رئسا شود؟ به واقع اگر چنین سخنی از سوی فلان مدیر دون پایه ی دولت های پیشین بر زبان رانده می شد، چه اتفاقی قرار بود بیافتد و جناب الهام، چه واکنشی نشان می دادند؟ مگر اعتقاد به منجیگری حضرت حجت (ع) تنها به حامیان جناب رییس جمهور اختصاص دارد که مکرراً آن را در راه منویات دولتی ، خرج می کنند؟

آیا جناب الهام - که مانند دولت مطبوع، به خود مجوری دینی دچارند -  نمی دانند رجعت از مسایل نقلی است و نه عقلی؟ ایشان پاسخ دهند در کدامین آیه یا حدیث، به نام رییس جمهور ایران اشاره شده است؟! ضمن آنکه یاران مهدی (ع) بندگان صالح خدا هستند که در معرفت و در انتظار فرج به حد کمال رسیده و صلاحیت تا حدی در وجودشان متبلور است که می توانند در رکاب مصلح جهانی با عنایت الهی هم رکاب شده و جهت گستراندن عدالت جهانی قیام کنند.. به تعبیر آیت الله جنتی، «رجعت در کنار امام زمان (عج) ، نشان و درجه دولتی نیست که بخواهیم به سینه کسی بچسبانیم» و یا به قول یکی از خوانندگان «انتخاب»، ظاهراً آقایان دچار اشتباه جدی در فهم اعتقادات دینی شده اند و واقعه «ظهور» را با ماجرای «کشتی حضرت نوح (ع)» اشتباه گرفته اند!

سوم. آقای الهام - که اظهاراتش در مورد رجعت احمدی نژاد، بیشتر به "همدردی" و "دلداری" به خاطر کوتاه ماندن دست دوستانش از قدرت می ماند -  بدانند جز آنکه خیانتی تاریخی به رئیس جمهور کرده و یک جمله ی محفلی را - ولو با اطلاع پیشین شخص آقای رییس - علناً مطرح کرده اند، مرتکب خطایی جدی نیز شده که باعث فراموشی خدمات این دولت در ذهن تاریخی و جمعی ملت می شود. به واقع ، این چنگها که صورت حساسیت دینی جامعه را میخراشند، نه تنها به هیچ هدفی دست پیدا نمیکنند که بدینی نسبت به دولت و سران آن را افزون می کند و باعث می شود دستاوردهای این دو دولت زیر سایه ی این خزعبلبافی های نامرتبط به بوته فرموشی سپرده شود...این موارد، همه نشان دهنده آن است که این جماعت نورسیده ی دولتی، باورهای مذهبی جامعه شیعه ایران را به سخره گرفته‌اند.

این دست سخنان، ریشه دین را میسوزاند و در حکومتی دینی، تیشه بر شالوده نظام میزند. گروهی با تمسک و دستاوزیر قراردادن اظهارات امثال الهام، زمینه را برای ناکام و کذب نشان دادن دین و ارتجاعی معرفی کردن آن آماده میکنند و دیگری از آن نتیجه میگیرد و دین را محصور در ید بی کفایت متعصبان کور و متعلق به جاهلان میداند. هر دو گروه مغرضند و درخطا...

چهارم. البته این نخستین باری نیست که ناپخته ناشستهرویی، دلبستگیهای دینی و ایمانی مردم را آماج میگیرد و به ناروا از مقدسات دینی، به سود مطالبات سیاسی یا فهم خویش از مقولههای یاد شده استفاده نادرست میکنند ، بیگمان سرنوشت این جماعت، پشاپیش بر پیشانیاش نوشته است.

ساحت قدسی حضرت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که کانون امیدها، انتظارها، اشتیاق­ها و همه سرمایه ی شیعیان است اگر مورد درازدستیهای بیگانه یا نادانی مشکوک قرار گیرد، دل دردمند شیعه تاب نمیآورد و خشمناکانه میخروشد.

پنجم. گویا برخی افراد مثل آقای الهام به این نتیجه رسیدهاند که بهترین راه برون شد از بن بست بی میلی و ناخرسندی ملت از اینان، سوء استفاده از احساسات پاک دینی ملت و تقلیل «مسئله سیاسی» به «مسئله دینی» و عکس آن است.

اما هر اهل خردی می داند که دامان چالش سیاسی را گرفتن و آن را کشانکشان به گستره دینی و فرهنگی آوردن، بحرانی ژرف و صعبالعبور را آبستن خواهد بود که هیچیک از جناحهای سیاسی را یارای خروج از آن و مهار آن نیست.

آفت عمده فضای سیاسی کنونی کشور، همین آمیختگی عامدانه است که به سود هیچکس نیست. اگر اتفاقهای تلخی از این دست رخ میدهد، باید با قاطعیت هر چه تمام با آن برخورد کرد، اما این برخورد باید خارج از منطقه منازعات سیاسی و جناحی صورت پذیرد و اجماعی عمومی در مقابله با این امور شکل بگیرد و حوزه دین و دیانت، دستمایه هوسهای حقیر سیاست ـ آن هم در این شکل و شمایل ـ نشود.

ششم و آخر کلام اینکه بدون تردید، این اقدام نابخردانه ، اهانت آمیز و جسارت به حضرت ولی عصر (عج) و توهین به ارزشها و باورهای مقدس دینی، از هر منظری محکوم و و با نظر احماعی ملت، نیازمند حضور جدی دستگاه قضایی است . نادیده انگاشتن حریمها و حرمت شکنیهایی از این دست، قطعاً باید با مجازاتهای قانونی و شرعی پیش بینی شده، پاسخ داده شود.



مسئولان باید با هوشمندی و درایت، با این امر مقابله کنند و برای حفظ دین از شوائب افسانهای و بدعت و خرافه و نیز برای تبیین عقلانی یا امروزی دین بکوشند و در جهت پاسداری از حاکمیت دین تدابیر لازم را بیندیشند و ریشه های ظهور و بسط و رواج تفکراتی از این دست را از میان ببرند.

وقتی که آقای احمدی نژاد چند ماه پیش از مرگ چاوز ، ادعا کرد که "رئیس جمهور فقید ونزوئلا همراه امام زمان (عج) رجعت خواهد کرد"، واکنش ها از سوی چهره های مذهبی چندان مساعد نبود و از سوی دستگاه قضایی - البته بنا به مصالحی - وارد گود نشد، طبعاً باید منتظر چنین اظهارنظری از سوی یک مقام دولتی در رثای رییس نیز می بودیم!

با این اوصاف، قطعاً خواسته ی مجدانه ی ملت آن است که با این نوع گفتارهای توهین آمیز، برخورد جدی شود تا پس از آن، کسی جرات نکند برای اثبات خود، اعتقادات دینی مردم را فدای تحقق آرزوهایش کند. جا دارد دستکاه محترم قضایی و دادستان محترم تهران در این زمینه ورود کرده تا دیگر، هر دنیاطلب سست اندیشه ای به خود اجازه ندهد در کمال جسارت و بی پروایی و تنها برای ربایش دل آقای رییس و پاره ای ساده اندیش ، سخنان مالایعنی ، بیپروا، بحث برانگیز و شبهه آفرین بر زبان براند!

این اتفاق ضروریست و البته این نکته را نیز نباید فراموش کرد که مرزشکنیهایی از این دست، جای در حوزه تدبیر و سیاستگذاری فرهنگی نیز دارد و تا این درخت بیمیوه و مسموم نخشکد، این ناپختگی و حریم نشناسی ادامه خواهد داشت.

* مصطفی فقیهی
مدیرمسئول و سردبیر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۷۳
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۲۲
ناشناس
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
انتخاب واقعا اسم با مسمایی است. نظرهای مردم را خوب انتخاب می کنی. فقط 6 تا نظر من دادم که منتشر نشده بازم غیر قابل انتشار زدی 19. گندت بزنه.
ناشناس
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
مردم رو از دین و انقلاب برای این آقا بدبین کردین حالا دم از بی دین و بی ایمانی احمدی نژاد می زنید جمع کنید اینارو
علی
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
کسی توی این مملکت پیدا نمی شود جلوی این یاوه گویی ها را بگیرد. قوه ی قضاییه شما در برابر خدا وامام زمان (ع) مسئولید.
علیرضا بندری
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید / گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم

یا امام غریب
عذرخواهی ما را بپذیر که این ... را هشت سال بالای سر خود تحمل کردیم
ناشناس
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
متاسفانه اگر اولين باري كه آقاي احمدي نژاد از هاله نور و سپس استفاده هاي ابزاري از اسم آقا امام زمان ميكرد برخورد بسيار شديدي با ايشان مي شد الان اينگونه هركسي براي خود اظهار فضل نمي نمود و هركس بااسم رمز امام آخر وارد تيم ايشان نميشد و به منصب و مقام و وزارتي نميرسيد.
ناشناس
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
سلام آقاي فقيهي
شما نظرات منو منتشر نمي كني اما اينو مي گم براي اينكه يا خودت بدوني چون به هر حال برات احترام قايلم و واقعا زحمت مي كشي يا اگه اين يه بارو منتشر كردي بقيه هم بدونن سر اعتقادات آدمها چي اومده !
يادم مياد از بچگي هر سال كه نيمه شعبان از راه مي رسيد بي اختيار كلي ذوق مي كردم كه اين عيد خيلي بزرگيه و ... شب اين عيد تقريبا هر سال مي رفتيم بيرون چراغانيها رو ببينيم و با شادي مردم شاد باشيم، دعا كنيم شيريني بخوريم و ...
شايد بگم از 7-8 سال پيش كه شنيدم امام زمان يه بشقاب خالي در سفره بعضي ها داره، هاله نورشو بعضي ها مي بينن و بعد هم نتيجه عملكرد اين بعضيها رو ديدم و با گوشت و پوستم لمس كردم و خون به دل شدم ديگه دقيقا يادم نمياد چند بار شب اين عيد رفتم بيرون ! اصلا رفتم؟
اين 2-3 سال اخير حتي نعوذ بالله به خيلي چيزا شك كردم طوريكه ديگه چنين روزي برام نه شادي داشت و نه انتظار !
انگاري از بخشي از اعتقادات شيعه خالي شده بودم
حالا هم، حالم هنوز سرجاش نيومده هر چند با نتيجه انتخابات سجده شكر بجا آوردم
از خدا مي خوام نذاره قلب هامون نااميد بشه و روزي شاهد باشم كه اين ادمهاي اين چنيني و دوستانشون كه روزگار سخت و تلخي رو برامون رقم زدند و بهمون خنديدند و با توهماتشون حتي گاهي جاي شيطان را در قلب و دلمون باز كردند، به نتيجه اعمالشون برسن
الهي آمين
سارا
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
بدعتی که در این 8سال وارد دین شد در 1400 سال وارد نشد
محمد
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
خیلی ممنون آقای فقیهی،من نمیدانم چراعلما وحوزه ها ساکتندوخاک بردهان این یاوه گویان نمی پاشند.
حاج حسين
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
حقيقت را نوشته اي جناب فقيهي / متشكريم
ناشناس
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
لیست احتمالی رجعت کنندگان با امام زمان بدین شرح اعلام میگردد:
هوگو چاوز- محمود احمدی نژاد- اسفندیار رحیم مشایی- غلامحسین الهام-مه آفرید خسروی-بیژن خاوری - اکبر عبدی- و...
این لیست 313 نفره متعاقبا در چند روز مانده به پایان دولت فعلی تکمیل و به اطلاع خواهد رسید!!!!
ناشناس
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
كساني كه مقدسات و باورهاي ديني مردم را به تمسخر مي گيرند و به بزرگان دين توهين و اهانت ميكنند بايد در پيشگاه خداوند مننان و مردم محاكمه شوند . اين وظيفه دستگاه قضايي است كه بدونه در نظر گرفتن پست و مقام افراد هرچه سريعتر آن را مجازات بكنند
محمد
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
زمانی که سروش و کدیور و گنجی به تمام مقدسات حمله می کردند هم از دستگاه قضایی تقاضا داشتین اقدام کنن؟؟
نه خب واقعا یه نفر بیاد جواب این سوال منو بده!
من میدونم که منتشرش نمیکنی آقای فقیهی!
حميد
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
آقاي الهام حداقل نشان داد كه باطن و ظاهرش يكي است يك رو است مثل برخي از اصولگراهاي نون به نرخ روز خور نيست كه 7 سال و نيم از كنار احمدي نژاد استفاده كردند و منافع بردند وقتي ديدند دوره اش داره تموم مي شه و اقتصاد رو به قهقرا برده و مردم و مراجع منتقدش شدند اونها هم سريعا رنگ عوض كردند و شدند منتقد دولت! اما از طرفي افكار اين جماعت احمدي نژاديها خيلي خطرناكه و بسيار آسيب زننده به دين و مذهب شيعه.
سیدجواد
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
مطلب ششم را هم اضافه کن آقای الهام از کجا تاریخ لبیک احمدی نژاد به دعوت حق وظهور امام زمان (عج) را می داند که چنین محکم از رجعت احمدی نژاد می گوید .لااقل اگر احمدی نژاد در مورد چاوز کفت در برابر مرگ واقع شده او وعدم ظهور حضرت تا آن زمان بیان کرد ولی الهام از کجا می داند که احمدی نژاد تا چقدر دیگر عمر خواهد داشت که من شخصا دوست دارم تا سالها زنده باشد وتفاوت مدیریت خود را با مدیران بعد وقبل از خود بتواند دریابد ودریابد که دلنشین مردم شدن تنها وتنها با صداقت ودرایت وتوکل و تفکرات عمیق ودقیق مذهبی اتفاق می افتد همانگونه که در مورد امام ورهبری تا کنون ثابت شده است نه با سخنرانی وانتساب روش مدیریت خود به امام زمان(عج). در این مورد هم بیان کردم از الهام سوال کنید
1- هزاره سوم هنوز تازه آغاز شده است همسر ایشان از کجا می دانند که افرادی قوی تر از ایشان در هزار سال آینده نخواهند امد که احمدی نژاد را معجزه هزاره می دانند وچرا تاریخ میلادی را مبنا گرفته اند نه تاریخ ایرانی ویا اسلامی را که در هزاره دوم انها هستیم.2- الهام چگونه از زمان ظهور و پایان عمر احمدی نژاد خبر دارد که از مفهوم رجعت صجبت می کند.؟؟
3- آیا بحث ظهور این قدر بدون پژوهش و تحقیق محکم علمی ومذهبی مانده که یک عده ای که جزء رجال مذهبی نیستند در این مورد اظهار نظر می کنند تا خوراکهای خوبی برای کسانی تهیه کنند که برعلیه بحث مهدویت ومنجحی اخر الزمان در دنیا فعالیت می کنند
ناشناس
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
در تاریخ بشر از این خزعبلات و سوء استفاده از خرافات و عوامفریبی بسیار بوده . بحثهای تئوریک آن را می توانید در کتاب اسطوره دولت نوشته ارنست کاسیرر که دو ترجمه خوب فارسی هم دارد بصورت مبسوط بخوانید.
ناشناس
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
گر شما یک ماه یایک هفته از احمدی نژاد حرف نزنید هیچکس از سایت تان بازدید نمیکند شمارا به خدا واگذار میکنم پروزه را تمام کنید
مسعود
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
تا كي بايد عده اي به خاطر مقاصد سياسي و جناحي و فردي . از اعتقادات مسلم مردم مسلمان شيعه سوء استفاده كنند؟! در تعجبم كه چرا علماي دين و مراجع عظام تقليد و روحانيون اعتراض نمي كنند؟! تا كي بايد ندانم كاريها . بي كفايتيها و ناكارآمديها به نام دين و اسلام و رهبري و ... نوشته شود و از اينها هزينه شود؟! به قول حضرت امام ره. اي علماي قم . نجف . مشهد .اصفهان و ... به داد اسلام مظلوم برسيد.
رضائي
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
آقا من نميدانم تاكي امثال ايشان وهمسر مكرمه اش !
ومتملقيني ازاين دست كه خوشبختانه !كم هم نيستند
بايد بااعتقادات مردم به اين راحتي بازي كنند وحتي دريغ ازيك هشدارمراجع ويا علما وكفن پوشان محترم!
وهيچ مقامي درد دين نداشته باشدواينها جولان بدهند
احمد
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
در بیمارستان این قبیل ادم ها تشخیص اسکیزوفرن گرفته و بستری می شوند حالا شما ببینید این اقا همه نوع مسئولیتی داشته در این چند سال واقعا متاسفم، یا امام زمان جانم فدایت حال بر نا پوشیده نیست که جدت علی (ع) از جماعت خوارج چه رنج ها کشید
حسن
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
جناب آقاي فقيهي با سلام و خسته نباشيد .در رابطه با اينكه گفته ايد نسبت به اين اظهار نظر آقاي الهام نسبت به رجعت احمدي نژاد نياز به ورود دستگاه قضايي است ، هم براي شما و هم همفكرانتان متاسفم .مگر در قرون وسطي و دستگاه تفتيش عقايد كليسايي به سر مي بريم كه چنين اقدامي را خواستار شده ايد ؟ مگر اظهار انديشه و آزادي بيان جزء حقوق مسلم انساني و اسلامي ما نيست ؟ مگر امام زمان متعلق به همه نيست ؟ يا شايد دوست داريد امام زمان را هم به نفع يك جريان يا گرايش ديني يا سياسي مصادره كنيد ؟جناب فقيهي عزيز ساختن فضايي كه همه بتوانند به اظهار عقيده بپردازند بهتر است يا اينكه كاري كنيم كه كسي جرئت بيان انديشه و عقيده اش را هم نداشته باشد .جناب فقيهي عزيز بد نيست كه اين را هم بدانيد كه در رابطه با حقيقي ترين واقعيت هستي يعني خداوند نيز همه يكسان نمي انديشند . پس بيائيد دگر انديشان را نيز محترم بشماريم .
محمد
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
من كه فكر مي كنم اين خبر براي اين منعكس شد كه ذهن مردم و البته اصحاب رسانه را از نشان هاي 100سكه اي دولتي به موضوع ديگري منحرف كنند.
ناشناس
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
اقا جان با این چرندیات 8سال گذشته ریشه دین را سوزانده و مردم را دین گریز کرده است
آنتی تملق
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
ترس از گفتن حقیقت باعث میشه دروغ رواج پیدا کنه و مردم برای تملق از هر چیزی خرج کنند.
آبرو، جان بچم، احساسات مردم، دین مذهب اعتقاد و..
عدم آزادی بیان باعث میشه از گفتن حقیقت ترس داشته باشیم.
باعث میشه انتخاب از نظرو منتشر نکنه.
رضا
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
اقای فقیهی، برادر عزیز:
1.به نظر می رسه اطلاعات و دانش درستی از مسئله مهدویت نداری. جهت افزایش اگاهی در مورد مهدویت و موضوع رجعت توصیه می شود کتاب های «غیبت نعمانی» و «النجم الثاقب» را دوباره مطالعه نمایید.
2. اقای الهام لفظ «ان شاالله» را به کار بردند که هیچ اشکالی بر آن وارد نیست؛ زیرا که به معنای ارزوی خیر و نیکی برای فرد دیگر است و دال بر قطعیت نیست.
3. اگر شما علاقه چندانی نداری که از یاران حضرت بوده و رجعت داشته باشی، لطفا از علاقه دیگران به این امر و یاری حضرت، عصبانی نشو.
4. زمانی که در دوره اصلاحات به ساحت قدسی امام زمان و سایر ائمه توهین ها شد و صحبت از استیضاح و انتقادهای تند و تیز و بی شرمانه نسبت به این ذوات مقدس بود، چرا خشمناکانه نخروشیدید؟
خشایار همتی
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
من یک اصلاح طلبم اما میخوام این مطلب را نقد کنم:
ما به آزادی بیان و شعار زنده باد مخالف من ایمان داریم.من معتقدم برای محکوم کردن آقای الهام واکثر تیم احمدی نژاد مستندات محکم تری وجود دارد.آیا برای ورود دادستان منطقی تر نیست که مثلا به پرونده خانه فاطمی بپردازید؟.این اظهارات آقای الهام جدا از اینکه یک تبلیغ منفی برای گفتمان حامی آن است ،سازگار با تفکر اصلاح طلبی نیست که برای هر اندیشه ای از هر گروهی درخواست محکومیت قضایی کنیم.
ناشناس
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
اگر قوه محترم قضاییه و قوه محترم مقننه ، با بیطرفی در زمان مناسب با این ناهنجاریها برخورد می کردند چنین اتفاق نمی افتاد
آن زمانی که هاله نور دیده شد و بزرگان مهر تایید به آن زدند
آن زمانیکه در همین روزنامه انتخاب که خاطره یکی از بزرگان در زمینه سجاده خالی که در هیات دولت برای امام زمان پهن شده بود واکنش می دادند
آن زمانیکه دولت را کابینه امام زمان نامیدند
آن زمانیکه قطعنامه ها را کاغذ پاره گفتند
آن زمانیکه تفریغ بودجه را با 70 الی 80 درصد بدون واکنش قبول کردند
آن زمانیکه .....
باید آن زمان جلوی چنین ناهنجاریها را می گرفتند نه الان که هر کاری بکنند هیچ اتفاقی نخواهد افتاد زیرا علاج واقعه را قبل از وقوع باید نمود بنابراین آنهایی که مماشات کردند در این نابسامانیها مسئولیت دارند
ناشناس
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
شهر ما شده شهر ارواح! در برابر اینهمه گفتار و رفتار سخیف هیچکس دم نمی زند! یا همه مرده اند یا احمدی نژاد و یارانش مهره مار دارند!!!!
ناشناس
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
سلام تحلیل خوب و کاملی ارائه دادید..ولی بهترنبود خودتون رو تمامی ملت ایران معرفی نمی کردید.
کریم
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
درود بر شما آقای فقیهی برای این اظهارات شجاعانه ی تان.
عباس
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
کاملا با شما موافقم .هرچه زودتر باید جلو این ضربات به پیکر دین را گرفت.
ناشناس
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
آقایون با این دست اظهارنظرها با دست خود تیشه به ریشه خود میزنند. بگذارید ادامه بدهند. جای نگرانی نیست. مردم ما با مشت محکمی که با انتخاب آقای روحانی به دهن آقایون زدند ثابت کردند که به راحتی قادر به تشخیص خوب و بد از هم هستند و تحت تاثیر اینگونه اراجیف قرار نمیگیرند.
ناشناس
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
یکی نمیخواد جلوی این افرادو بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
نا شناس
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
حامیان رئیس جمهور به قدری احساس شکست کردند که پایان دوره ریاست جمهوری رو با مرگ ایشون یکی دونستن که حرف دیگه ای جز رجعت به ذهنشون نرسیده تا با اعصاب مردم بازی کنن. هنوز که ایشون سالم و سر حال هستن!
دوستار انتخاب
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
معما زیاد سخت نسیت ، اینها عقبه فکری جریان انحرافی وطراحان فیلم ظهور نزدیک است ، می باشند.
ناشناس
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
اقای احمدی نژاد : دل کندن از قدرت خیلی سخته و شما اولین و آخرین رییس جمهور ایران که نبوده اید . قبل از شما هم آقایان هاشمی و خاتمی بدون قیل و قال صندلی ریاست جمهوری را به نفر بعد واگذار کردند
ایرانی
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
بخدا تو هیچ دینی انقدر خودشون با دست خودشون دین و مذهب و مرام و مسلکشونو مسخره نمی کنن... بیچاره ما... اینم نتیجه سرکار آوردن یک فرد نالایق برای ریاست جمهوری کشور عظیمی مثل ابرانه... دست آقایونی که ایشون رو آوردن درد نکنه که آوردن و حمایت کردن و الان هم سکوت می کنن...
ali
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
سلام
سکوت رئیس جمهور هم معنا دار است
وبه معنای موافقت باسخنان الهام است
irani
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
تعریف و تمجید از ولی‌نعمتان نعمات مادی و دنیوی در ایران سابقه‌ای بس طولانی دارد، تا جایی که در این باره مثلی فرموده‌اند که: روزی ‌سلطان محمود را در حالت گرسنگی بادمجان بورانی پیش آوردند، خوشش آمد و گفت: بادمجان طعامی است خوش! ندیمی در مدح بادمجان فصلی پرداخت. چون سیر شد، گفت: بادمجان سخت مضر چیزی است. ندیم باز در مضرت بادمجان سخن‌پردازی کرد. سلطان گفت: ای مردک، نه این زمان مدحش می‌گفتی؟! گفت: من ندیم توام نه بادمجان! مرا چیزی می‌باید گفت که تو را خوش آید نه بادمجان را.
رضایی
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
سلام اول عرض کنم انتظار ندارم این درسایت شما برود چون مثل چندین مطلب قبلی حذف خواهد شد وبعد ازبابت امر به معروف ونهی ازمنکر خدمتتان عرض کنم مگرما دردعای عهد نمی خوانیم اللهم بینی وبین الموت الذی جعلت علی عبادک حتما مقضیهافاخرجنی من قبری معتذرا کفنی شاهرا سیفیمجردا قناتی ملبیا دعوت داعی فی الحاضره والبادی واروزی رجعت درزمان حضرت صاحب نمی کنیم واگر یک نفر برای کسی دیگر ارزوی رجعت داشته باشد باید بخاطر مسائل سیاسی که درخیلی ازانها خود ماهم مقصر بوده ایم همه چیزرا زیر سوال ببریم حتی مسائل دینی را. خدا همه رابه راست هدایت کند .
احمد
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
جالب است این آقای الهام تاچندی پیش عضو شورای نگهبان بوده و قرار بوده از اسلام و قانون اساسی محافظت نماید. خدا می داند چند نفر را که مخالف نظر خود می دانسته به نام اسلام رد صلاحیت کرده؟
علی
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
برخلاف تمام شعارهای شما ، این مطلب نشان میدهد که دوستان این بار ازاین طرف بام دارند می افتند. بقول معروف هنوز نه به دار است و نه به بار که شما ساز مخالف را کوک کرده اید . اگر در شعارهایتان صادق بودید همان رفتاری را که ظاهرا با آن مخالف بوده اید خودتان شروغ نمی کردید. دوباره فریاد وا اسلاما سرداده میشود منتها این بار از این طرف دیوار. چرا نباید سعه صدر داشته باشید . چرا باید کسی را با بیان یک کلمه یا یک عبارت ، مرتد و کافر و.... خواند و اورا مهدور الدم دانست و بزرگوارانه از دادستان و قاضی و مامور اعدام کمک خواست؟ شمارا چه میشود؟ اجازه بدهید نظرات افراد بیان شود تا مردم همه را خوب بشناسند.آیا نمیخواهید از این همه اشتباه درس عبرتی بگیرید؟ خشونت و عدم تحمل مخالف از ناحیه هر فرد و گروه و طبقه و صنف و عقیده ای که باشد امری مذموم و ناپسند است .لطفا برای حفظ منافع خودتان بیش از این از اسلام و مذهب خرج نکنید. نهایت این پیشنهاد همان موقعیتی است که امروز آقای احمدی نژاد در آن قرار دارد. بیائید برای مدت کوتاهی هم که شده دست از خشونت برداریم . پیشنهاد دخالت قوه قضائیه در این زمینه ها ، چیزی جز ترویج خشونت نیست
ناشناس
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
متاسفم آقاي فقيهي عزيز كه بي شرمي را به اوج رسانده اند ولي يك نكته هست كه متاسفانه كمي دردناك هست و آنهم سكوت به ظاهر مصلحتي انديشمندان علوم ديني در خصوص هست كه در اين هشت سال خود را به موج و مسير حركت رود سپرده اند
ناشناس
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
شايد ايشان از قافله گرفتن نشان دولتي و دريافت صد سكه عقب مانده و قصددارد با اين خوش بياناتي ها جبران مافات كند.
نصراله
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
قال المعصوم علیه السلام :کسر ظهری اثنان عالم متهتک و جاهل متنسک. 1)
آقای الهام بداندکه مصداق هرکدام از دو مورداشاره شده در حدیث شریف که باشد چنان ضربه ای به اسلام زده است که آن حضرت به مانندشکسته شدن پشتشان از ان یاد کرده است. 2) حیف از آن همه خون که به پای انقلاب اسلامی ریخته شد و آن همه جوان که برای دفاع از آن در جبهه های حق علیه باطل پرپر شدند و حالا این سخنگویان یاوه این طور مقدس ترین مقدسات شیعه را به تمسخر بگیرد و بهانه به دست دشمنان شیعه بدهد(چه زیبا اعلام خطر کردند آن رهبرآگاه که:نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیافتد).نصراله از دهلران -ایلام
محمدرضااحتشامي
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
بفرماييد، اين هم يكي ديگر از دست پخت كساني كه افراط در دين را پيشه كرده اند. واي برما بر سر اسلام مظلوم چه ها كه نياورديم.
ناشناس
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
از این دست اظهار نظرها توسط اطرافیان احمدی نژاد و حتی خودش بسیار فراوان است آن چیزی که جالب است اینکه حالا که چراغ دولت در حال خاموشی است بسیاری الان دلسوز اعتقادات مردم شده اند.
نقش شنقل سناریو
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
خدایا از بحث ریاست طلبی آقای قالی باف خلاص شدیم افتادیم گیر بحث عرفان های کاذب آقای احمدی نژاد یعنی انگار خدا ما را ساخته برای شنقل شدن .
ناشناس
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
شك نكنيد كه برخي از مفسدان مستقيما بدست خود حضرت از بين مي روند لذا بايد برخي رجعت كنند. شك نكنيد اين از مسلمات شيعه است.
همین
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
شما خودتون در جای جای مقاله به احمدی نژاد و الهام توهین کردید برای اقای فقیهی متاسفم
ناشناس
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
آقاي الهام زيادي بهشان الهام شده است براي هميت است كه ميگويند اسم و فاميل درست انتخاب كنيد كه بعدها جو گير نشوند
ناشناس
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
جناب آقای فقیهی حساسیت شما در اینخصوص ستودنی است اما گوئیا دستگاه قضا هم در اینگونه موارد صرفا برای کنترل و هشدار برای اصلاح طلبان است نه خودی هایشان .... گرچه اگر امروزه عکس العملی هم نشان دهند دیگر ارزش آنروز را نخواهد داشت که آقای احمدی نژاد با آن شور و شوق جریان چرخش هاله را شرح میداد و مردم و مسئولین کشور را در کمال ناباوری گوسفند جساب میکرد !!!، میدانید چرا آنروز هیچ انعکاسی از این آقایان دیده نشد ؟؟!! چون قبل از آن به خس و خاشاک خوانی مردم هیچ گفته نشده بود !! و بعد از آن دیگر به آقای احمدی نژاد احساس آن بچه های خودپسند و لوس و نُنر دست داد که گمان میکرد (البته این گمان هم بحق بود) که دیگر کسی نمیتواند به این آقا بگوید بالای چشمت ابروست تا جایی فراتر رفت این قضیه که تبدیل شد به قهر 11 روزه آقای رییس جمهور ... که دیگر ستاره ی (ساختگی) بخت احمدی نژاد رو به افول گذاشت ، که از دست و زبان برخیها قفلِ (سکوت از خوف ) برداشته و مسابقه ی مابین مدعیان ذوب در ولایت شروع شد و دیگر هر کسی که به احمدی نژاد تاخت میکرد به نوعی خود را نزدیک به رهبری قلمداد مینمود ؛ البته اصولگرایان از همان اول متوجه شده بودند که متاسفانه " به کاهدان زده ان.... اکنون هم در قوه ی قضا همین حال موجود است و برای اینکه هنوز هم نمیخواهند با برخی اعمال قهری ... به صحت گفته های آنروزی ... اعتراف کنند ؛؛ روزیکه میگفت اقتصاد شما قَجَـــری است ، روزیکه میگفت با رمل و اسطرلاب نمیتوان مملکت داری کرد ؛ روزیکه میگفت نمیشود با وعده های سرخرمن ملت را منتظر گذاشت ...... جناب آقای فقیهی بزرگوار امروزه هر اقدامی بر علیه این تیم ( تیم احمدی نژاد) .... اعترافی است به صحت این سخنان که آنروز با ترفندهایی در گلو خفه شد .... !!!
صالحی
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
خدایا این چند روز دولت هم به سرعت برق و باد بگذرد ت تریبون از این ....گرفته شود تا کمتر سخنانی که مایه تمسخر و تاسفند به گوشمان برسد
مهران
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
سلام عرض میکنم خدمت جناب آقای فقیهی مدیر مسئول سایت بسیار خوب انتخاب
باید گفت که این جور حرف ها از این اشخاص دیگر جای تعجب ندارد بر احمدی نژادو یارانش حرجی نیست
باید تاسف خورد از کسانی که در این کشور هنوز سنگ احمدی نژاد را به سینه می زنند و وی را قدیس کرده اند و به او اعتقاد عجیبی دارند و از عملکرد او دفاع میکنند.
ایمان
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
جناب آقای فقیهی عزیز با سلام،
تا به امروز شما را آدمی خوش فکر و دارای افکار معتدل و نزدیک به اصلاحات می دانستم. مع الاسف امروز با خواندن این درخواست ات از دستگاه های قضایی و دادستان تهران در مورد اظهارات الهام ، تمام ساختار های دهنی ام را در مورد خودتان درهم شکستید و قلبم را به درد آوردید. مومن خدا انسانهای مصلح ( دارای تفکر جریان اصلاحات) خواهان یک جامعه ی دمکراتیک هستند .و در یک جامعه ی دمکراتیک، انسانها آزاد هستند عقاید خود را براحتی و آزادانه بیان نمایندو هیچ کس حق ندارد عقایدش را با تهدید و ارعاب و در خواست از مراجع قضایی برای دوختن دهان مردم ،بر جامعه تحمیل نماید. اگر نقدی هم هست با علم و منطق نه با تهدید. هرچند که بنده با این سخنان آقای الهام اصلا موافق نیستم و عامل بدبختی مردم را هم دولت دهم و کسانی که مسبب روی کار آمدن این دولت شدند می دانم. ولی تفکرات غلط و خطرناک شما از اظهارات الهام هم خطرناک تر است.و سبب عقب ماندگی و بدبختی جامعه و مردم می شود. ما با ید یاد بگیریم که بتوانیم همدیگر را تحمل نماییم . برخورد شما نشان دادن چهره ی کریه و خشن از دین است . و آن بر دین ها که برای سعادت دنیا و آخرت انسانها آمده اند زشت و ناپسند است.بدرود.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
ببخشید اصول و ماهیت دین که اصلاح طلب و اصولگرا ندارد هر کلام سخیفی را که بدلیل اصلح طلب بودن نمی توان گدشت با آنارشیسم اشتباه گرفتید
ناشناس
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
اینها ماموریت دارند مردم را بی دین کنند؟
ناشناس
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
سلام بر مسئولین محترم سایت انتخاب
بذارید حرفشون رو بزنن مردم باید فهم خودشون رو بالا ببرن و به این چرندیات اهمیت ندن ورود دادستانی جز مظلوم نمایی نتیجه ای ندارد و دلیلی می شه برای تندروها که فردا به هر صحبتی که از هر طرف زده می شده انگ بزنه و دادستان رو وارد کنه
ناشناس
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
سلام و درود خداوند بر اقای فقیهی که بسیار درست تحلیل کردند امام جان تو غریبانه غیب شدی و غریبانه و مظلومانه هم می بینی که چگونه با نام قشنگت بازی می کنند تو ببخش اینها نادانند
ماندنی
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
اجازه چنین اظهار نظرهایی، قطعاً سیل هجمه و استهزا را به اعتقادات کل شیعیان بدنبال خواهد داشت.
ناشناس
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
اقاي فقيهي حضرتعالي اشاره فرمودي كه اين قبيل اظهارات باعث فراموشي دستاوردهاي دولت ميشود ممكن است بفرماييد كدام دستاورد .
پناه بر خدا
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
این اقدام نابخردانه ، اهانت آمیز و جسارت به حضرت ولی عصر (عج) و توهین به ارزشها و باورهای مقدس دینی، از هر منظری محکوم و و با نظر احماعی ملت، نیازمند حضور جدی دستگاه قضایی است
ناشناس
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
خدا شفاشون بده
ناشناس
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
احسنت++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
آرش
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
آره راست میگه.حکومتی تشکیل خواهد داد که دلار رو به 10000 تومان خواهد رساند.
مهدوی
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
این نتیجه سکوت های قبلی مراجع دینی است . و البته حاصل حاکم شدن و اصل شدن دروغ و ریا و تزویر . یستدل علی ادبار الامم ...
ناشناس
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
افرین مطلب خوبی بود ! اما به نظر نمیرسه که عکس العمل خواصی صورت بگیره ! حداقل تو این 8 سال که کلی کفر گویی شنیدیم عکسالعملی ندیدیم !
ناشناس
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
انتخاب جان متأسفم برات
نرگس
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
تو را به خدا اين خورده اعتقادات باقيمانده مردم را به سخره نگيريد .
جوان ها حق دارند كه ديگه هيچ اعتقادي ندارن
غضنفر قاتسمي آذر
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
با سلام
من هم در زمينه فني مهندسي و هم در پزشكي هوميوپاتي فعال هستم.در يك كلمه بگويم ما در كشور بيش از گذشته نيازمند وحدت هستيم .بنظر من اينكه همه تقصير ها را گردن دولت نهم و دهم باندازيم كار درستي نيست و همچنين ساير دولت ها.بياييم ببينيم كه چكار بكنيم به صلاح جامعه و مملكتمان هست و تحت امر ولي فقيه حضرت آيت الله خامنه اي مملكت را بسازيم.خدا شاهد است از هر لحاظ خداوند به مملكت ما همه چيز ارزاني داشته است .پس بياييم كاري كنيم كه همه ملت از اين امكانات بهره ببرد. و كاري نكنيم كه ملت ايران خسرادنيا و الآخره شوند.اين مطالب و گير دادن ها بنظرم درست نيست.هر يك از آقاياني كه بنحوي گير ميدهند در جلسات ديگر به عنوان معلم اخلاق عمل مي كنند .معلم اخلاق بايد هميشه معلم اخلاق باشد نه در مواردي.
والسلام علي من اطبع الهدي
غضنفر قاسمي آذر
مریم
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
هشت سال تمام با این سخنان سخیفشان رو اعصاب ملت راه رفتن و چهره بین المللیمان را خدشه دار کردن و البته چه بهتر که چهره کریح خود را نمایان ساختند تا همه ایران بدانند که چگونه انسان نماهایی در بینمان است و دین و ایمانمان را به خاطر منفعت طلبی خویش به سخره می گیرند. همانا خداوند آگاه و دانا به همه امور است.طلوع خورشید در راه است و همیشه پشت ابر نخواهد ماند.
ناشناس
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
خداوند از سر تقصیرات کسانی که این خط فکری و جریان سیاسی را بر مملکتمان حاکم کردند و در طول هشت سال علیرغم دیدن بدبختی مردم و اشتباهات دولت دم برنیاوردند نگذرد. الناس علی دین ملوکهم.
ناشناس
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
البته دیانت ما همان سیاست ما و سیاست ما همان دیانت ماست با این تذکر که سیاست باید در خدمت دیانت باشد
چیزی که در این سالها عکسش را شاهد بودیم و نهایتش هم افاضات این حضرات است
استفاده ابزاری از دین و باورهای مذهبی جامعه در جهت پیشبرد مقاصد سیاسی!

آقایان..دست شما درد نکنه...خوووب خدمت خلق الله میکنید ...ببخشید میرسید!
ناشناس
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
در فوت اقای چاوز خوده احمدی نژاد گفتند ایشان با امام زمان بر میگردند حالا نوبت معاونش !!!چرا بزرگان دین و مراجع ساکت نشستند اینگونه حرفها اصل تشیع و اصل غیبت امام عصر را زیر سئوال میبرد
حیران
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
در این دوران سکوت عجیب و خواب عمیق داعیه داران دینی ، طرح اینگونه سخنان بی پایه عجیب نیست. فقط سخنانی زشت است که به جاه و مقام آقایان توهین نشود.
هادی
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
.یکی از ویژگیهای شیعه راستین مودب بودنه که ماشاله گاها باصحبتاشون لاتای چاله میدونم خجالت میکشند.احتیاجم به مثال نیست... من موندم آیت اله بهجت (ره)با اون همه عضمت وبزرگی هیچ وقت از این اظهار نظرها نکردند
بیطرف
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
نوشته اید:"رجعت از مسایل نقلی است و نه عقلی"
خوب آقای الهام هم نقل کرده اند ، لازم نیست حرفشان بر پایه عقل باشد!!
ناشناس
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
اگه این حرفا در محفل خصوصی گفته میشد زیاد مهم نبود اما در تریبون عمومی گفته شده ودادستان باید ورود کنه اینها منحرفن باید محاکمه بشن چون آگاهانه میخوان مذهب شیعه رو تخریب کنن !قوه قضائیه اسلامی باد از اعتقادات مردم دفاع کنه
مجتبی
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
دین محمد (ص) چه روزهایی را به خود می‌بیند!!
روزهایی که اهل بیتش به سخره گرفته می‌شوند و ما به اصطلاح پیروانان دم بر نمی‌آوریم!!!
ما که مدعی هستیم و ناحقی را می بینیم و خاموش می‌مانیم نیز دست کمی از به بازی گیرندگان دین نداریم...
اللهم عجل لولیک الفرج.
ناشناس
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
احتمالا احمدی نزاد با چاوز با هم رجعت میکنند. خدا به خیر کنه بازی خطرناک با مقدسات را
علی
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
سکوت مراجع دینی درخصوص گفتارآقای الهام خیانت به اسلام ظلم به امام زمان عج است
محمد
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
وقتی ... از رجعت هوگو چاوز حرف بزند ... دیگر نیز سخن از رجعت احمدی نژاد در رکاب امام زمتن می دهد. افسوس که چنین .... هایی در دور و بر خاتمی نبودند.
ناشناس
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
الهام وهر ...دیگه باید محاکمه بشن اگه قوه قضائیه ما اسلامی وشیعه است باید ازمذهب ما دفاع کنه !آدم این حرفا رو میشنوه قلبش به درد میاد
ناشناس
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
کجای این توهین است وقتی هاشمی را تا مقام پیامبری بالا بردند توهین نمی شه ولی به خادم ملت مطلبی گفتن توهین است
ناشناس
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
شاید برگشت اونوقت تو چی می گی ؟
بابا همتون خدا هستید از غیب خبر دارین همه احمدی نژادا هم شما
ملت ایران
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
اولا مطالعات خود را بالا ببرید تا مفهوم واقعی رجعت در عقاید شیعه را بدانید بعد اظهار فضل نمایید...فلسفه وجودی رجعت که در کلام ائمه معصوم دیده میشود به این جهت است که که یک مومن حتی اگر مرگ بر او مسلط شد بداند که می تواند در رکاب امامش باشد واین تفکر شامل همه مومنین می باشد.......در ضمن اگر قرار به برخورد باشد باید با مصببین عاملان زیر چه برخوردی کرد:
1-اهانت به امام حسین و روز عاشورا در سال88
2-آتش زدن قراندر سال88
3-پاره کردن عکس امام خمینی در سال88
4-ایجاد درگیری وقیام علیه حکومت اسلامی در سال88
5-کشته شدن دهها تن از مومنین در سال88
ودهها جنایت وخیانت دیگر.....
خوب کدامیک باید بررسی شود وعاملانش محاکمه شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوب البته آنقدر آزاده نیستید که نظر من را پخش کنید
پاسخ ها
محمد
| |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
ملت ایران نظرش را در باره این موارد در انتخابات داد جناب ملت ایران!
ناشناس
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
با این تفاسیر دولت دکتر روحانی کاری بسیار سخت در پیش رو دارد
آشنا
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
جامه پشمين ازبراي كد كنند / بومسيلم را لقب احمد كنند
ناشناس
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
دوست عزیز
کمی با نگرش کنجکاوانه به این موضوع بنگریم این اولین بار نیست و آخرین بار هم نخواهد بود با کشتی نوح که چه عرض کنم شان منجی عالم بشریت را آنچنان پائین آورده اند که ....
نه بنده را حوصله موشتن است و نه شما را جرات انتشار...
ناشناس
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
آقای دادستان اگر هاله نور را کنترل میکردید امروز این اظهارات مضحک مطرح نمیشد
ناشتاس
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
درین که گفتمان آقای الهام وجه علمی ندارد و ماهیت خرافی بودن جریان فکری ایشان را نشان می دهد ولی آزادی بیان یعنی بیان عقاید لطفا ازین تند روی ها پرهیز کنید
شیعه
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
درود بر فقیهی عزیز که این قد ماهرانه احساسات مردم را پاسخ دادید حال می مانیم تا ببینیم از مسئولین محترم قضایی و دیگر علمای دینی صدایی بر خواهد آمد یا این هم به باد هوس های دنیایی به فراموشی خواهد رفت .
ناشناس
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
سایت بسیار محترم و گرامی انتخاب
لطفاً به جای اینکه سایتتون رو با این خبرها و عکسهای احمدی نژاد و الهام و دار و دسته اش خراب کنید
از جناب آقای دکتر روحانی و طرفداراش خبر بزنید
بسیار ممنون و سپاسگزار
ناشناس
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
نویسنده محترم همه حرفای شما درست ولی دلیل ششم شما اصلا درست نیست و حکایت از عقلانیت شما در همه امور را دارد مگه شما کی هستین که تشخیص دادین این عمل اهانت به حضرت ولی عصر است؟ مگه آقای احمدی نژاد آدم کم شخصیتی است که شما اینچنین در موردش حرف می زنید؟ آره حرف الهام درست نبوده ولی استنیاط ششم شما کاملا اشتباه است...
پاسخ ها
علی
| |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
احمدی نژاد کم شخصیتیست ؟؟؟ معلومه که نه ، کی می تونست تو 8 سال اخلاق و حیثیت و آبرو و اقتصاد و فرهنگ کشور رو اینجوری نابود کنه ...این کار فقط از دست یک شخصیت بزرگ !!!! بر میاد ...
ناشناس
| |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
وای بر آدمهای برده صفت که فکر می کنند چون طرف رئیس جمهوره پس حتما یه مقام والا و الهی داره..........
ناشناس
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
باید خیلی وقت پیش جلوی این خرافات یا بهتره بگیم بدعت گزاری رو می گرفتن . الان هم بهتر از هرگزه ، خدا می دونه تو این هشت سال چقدر این خزعبلات به دین ضربه زده .
عبادی
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
کجایندعلما تا هرکس هرچه خواست برسر دین نیاورد.پس تاکی یاوه گویی؟>
یزدان
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
باسمه تعالی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای فقیهی
سخنان شما پایه حقوقی ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
بسمه تعالی
نه بابا
محمد
| |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
به نام خدا.
چییییییی میگییییییییییییی؟؟؟
ناشناس
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
شاخصه اصلی دوران احمدی نژاد بازی با اعتقادات دینی مردم بود و 8 سال حکومت کردند.
ناشناس
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
به خدا از بس خندیدم دلم درد گرفت ولی بعدش گریه کردم.
خندیدم به یاوه گویی مشتی نادان متملق بی هنر بی سواد که آدم را بیاد دربار شاهان قدیم و مجیز گویی نوکران می اندازد و گریستم برای امام زمان عزیزمان که چه راحت مشتی زبون یاوه گوی ابله آبروی خاندانش را به بازی گرفته اند و موجب استهضاء شیعه در جهان شده اند.
نمیدانم امام عصر با یارانی چون هوگو چاوز و احمدی نژاد و مشایی و امثالهم چه خواهد کرد ولی خوب میدانم که اگر زمان علی بود ذوالفقارش مهر باطل بر گردن این دین به دنیا فروشان سخیف میزد.
ناشناس
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
ان شاء الله دکتر محبوب ما به همراه چاوز ، مشایی ، الهام و خاوری رجعت خواهد کرد.
محسن
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
گروه انحرافی اعتقادات مردم به مسخره گرفتند و متاسفانه از سوی قوه قضاییه هیچ اقدامی نکردند، چرا اینقدر سکوت میکنند، سکوت مسئولین جای تعجب داره، اگه واقعا مسلمان هستند سکوت نکنند
ناشناس
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
وقتی هر ساعت و دقیقه و ثانیه مردم این دولت را مورد .... قرار می دهند چگونه به همراه امام زمان رئیس دولت رجعت می کند؟؟؟