صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۱۰۲۱۸۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۳ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۱
اين زن که اصالتا اهل بوسني است " ايرما نيکي" نام دارد و مدعي است در هتلي در لندن با ديويد بکهام رابطه غير اخلاقي داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اين زن که اصالتا اهل بوسني است " ايرما نيکي" نام دارد و مدعي است در هتلي در لندن با ديويد بکهام رابطه غير اخلاقي داشته است.

به گزارش انتخاب ورزشی، اظهارات اين زن در يک مجله امريکايي به چاپ رسيد و همين مسئله "ديويد بکهام" فوتباليست مشهور انگليسي را بر آن داشت تا از اين زن و مجله منتشر کننده خبر شکايت کند . در تاريخ ياد شده او در بيمارستان و در کنار پدر بيمارش که از ناراحتي قلبي رنج ميبرده است حضور داشته و بنابراين کذب بودن ادعاي مطرح شده ثابت شد.

هنگام چاپ اين خبر ديويد بکهام در تيم " ال اي گلکسي" امريکا توپ ميزد و با ارائه درخواستش به دادگاه و اثبات دروغين بودن ادعاي مطرح شده توانست بيش از 25 ميليون دلار غرامت دريافت کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۹
چه میکنه این بکهام.
مسعود
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۹
کسی نیست به ما اتهام بزنه؟!
لنگ پولم
ناشناس
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۹
اونوقت این جزییات رابطه غیر اخلاقی بود؟ یا اتهامی که عکسش اثبات شده و بکهام هم غرامت گرفته؟؟؟ انتخاب دقت کن داری زرد میشی ها!!!
ناشناس
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۹
چی شد؟! یعنی این خانم می خواسته فقط این 25 میلیون دلار را بدهد و دیگر هیچ؟! یعنی چه؟ یعنی این خانم اینقدر ثروتمند هست که بتواند 25میلیون دلار!!!! خسارت بدهد؟! انگیزه اش از این کار چه بوده است؟! اصلاً می فهمید 25میلیون دلار یعنی چه؟! از اینها گذشته، جریمه تهمت و نارو زدن به کسی در قوانین امریکا و اروپا در حدود حداکثر 300هزار دلار است.
ناشناس
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۹
چه به هم میان.