صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۱۰۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۰۰ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
لیگ برتر جزیره
هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس با شکست تیم منچستر سیتی و پیروزی همشهریش منچستر یونایتد همراه بود تا فاصله امتیازات دو تیم به 15 برسد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان ریدینگ بود که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود منچستر یونایتد به پایان رسید. نمایش این تیم در نیمه اول خوب نبود اما در هر حال وین رونی در دقیقه 20 گل اول بازی را زد. رونی گل خود را در دقیقه 20 زد. ریو فردیناند توپ را عالی به جلو فرستاد. توپ به رونی رسید و ضربه او با برخورد به الکس پیرس وارد دروازه شد.  آنها در نیمه دوم هم نمایشی عالی نداشتند اما در هر حال از شکست منچسترسیتی مقابل اورتون استفاده کردند و توانستند ردینگ را ببرند. ردینگ که در این مسابقه مربی هم نداشت اوضاع نامساعدی در انتهای جدول دارد.
در جدول رده بندی لیگ برتر انگلستان تیم فوتبال منچستر یونایتد با 74 امتیاز صدرنشین است و پیروزی امشب این تیم موجب افزایش اختلاف امتیاز شیاطین سرخ با آبی‌های همشهری شد که امشب 2 بر صفر نتیجه را به اورتون واگذار کردند و با 59 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس هستند.
لیورپول در یک دیدار خارج از خانه در رقابت های این هفته لیگ برتر با نتیجه 1-3 مغلوب تیم میزبانش یعنی ساوتهمپتون شد.
گلها: اشنایدرلین دقیقه 6- لمبرت دقیقه 33- رودریگز دقیقه 80 برای ساوتهمپتون و کوتینیو دقیقه 45 برای لیورپول
مهم‌ترین دیدار تیم فوتبال آرسنال مهمان سوانسی بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود آرسنال به پایان رسید.
دو گل آرسنال را مونرئال در دقیقه 74 و ژروینیو 90 به ثمر رساندند.
منچسترسیتی در زمین اورتون تن به شکست دو بر صفر داد که  گل‌های این دیدار در دقایق 32 و 90 توسط عثمان و جلاویچ به ثمر رسید.
همچنین در این بازی پینار در دقیقه 61 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا اورتون 30 دقیقه پایانی را 10 نفره بازی کند.
در دیگر دیدارها استون ویلا با نتیجه 2-3 از سد کوئینزپارک رنجرز عبور کرد. استوک سیتی و وست بروم به تساوی بدون گل دست یافتند.