صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۱۰۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۵ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
جبران ناکامی‌های نیم فصل اول پرسپولیس و شاد کردن دل هواداران بزرگ‌ترین انگیزه ماست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی ، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی پرسپولیس و راه آهن از هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: برای بازی با راه آهن انگیزه زیادی داریم که سه امتیاز را بگیریم و خودمان را به تیم‌های بالای جدول نزدیک کنیم. هرچه به پایان لیگ نزدیک‌تر می‌شویم حساسیت بازی‌ها بیشتر می‌شود و گرفتن سه امتیاز اهمیت بیشتری برای تیم‌ها پیدا می‌کند. برای فردا انگیزه زیادی داریم که سه امتیاز را بگیریم و خودمان را به تیم‌های بالای جدول نزدیک کنیم.
گل محمدی اظهار کرد: راه آهن نسبت به تیم سال گذشته خود تفاوت‌هایی داشته است اما تیم امسال‌شان بهتر است. در بعضی مسائل با تفکرات دایی آشنا هستم اما راه آهن بازیکنان دونده و جوانی دارد که بازی کردن مقابل این تیم‌ها سخت است. باید تمام توان‌مان را برای کسب سه امتیاز این بازی به کار گیریم.
گل‌محمدی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اظهار نظر او که گفته بود از مصاحبه برخی بازیکنان ناراحت است، گفت: دو، سه نفر از بازیکنان بعد از بازی با ذوب آهن مصاحبه کرده بودند که از حرف‌هایشان این طور برداشت می‌شد که نسبت به آینده لیگ بی‌تفاوت هستند و این باعث ناراحتی من شد. با آن‌ها صحبت کردم و گفتم که حق نداریم نسبت به آینده لیگ بی‌تفاوت باشیم. باید برای رسیدن به بالای جدول انگیزه داشته باشیم و تلاش بیشتری انجام دهیم. ما چه در لیگ برتر و چه در جام حذفی انگیزه زیادی داریم و برای ما فرقی نمی‌کند در کدام جام بازی می‌کنیم. نگاه ما به رتبه پنجم نیست.اگر در هفته‌های آینده اتفاقات برای ما خوب باشد می‌توانیم به رتبه چهارم هم برسیم و نگاه‌مان به رتبه‌های بالاتر از پنجم است.