arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۸ - ۱۷ آذر ۱۳۹۶

واکنش روزنامه کیهان به تکذیب شدن خبرش: خدا را شکر که سازمان اوج حمایت مالی از جشنواره فجر را رد کرد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پس از این‌که روزنامه کیهان از پیشنهاد 15 میلیارد تومانی سازمان «اوج» برای اسپانسری جشنواره فیلم فجر خبر داد، روابط عمومی این سازمان خبر این روزنامه کذب محض دانست و تاکید کرد که «اوج» هیچگونه حمایت مالی از جشنواره فیلم فجر نخواهد کرد. روزنامه کیهان در واکنش به تکذیب شدن خبرش «خدا را شکر» کرده که سازمان «اوج» خبر اسپانسری در جشنواره فیلم فجر را تکذیب کرده است.

روزنامه کیهان در ابتدای مطلب خود درباره خبر روز سه‌شنبه خود نوشته است: «روز سه شنبه 14 آذر خبری با عنوان «حمایت مالی سازمان اوج از جشنواره فیلم فجر؟!» منتشر شد. متأسفانه این خبر که جنبه پرسش و تذکر داشت سوءتفاهم‌هایی را برانگیخت.»

این روزنامه در ادامه می‌نویسد: «ناگفته پیداست که کیهان همواره هم در زمینه خبر و اطلاع‌رسانی و هم نقد و تحلیل، از آثار و فعالیت‌های ارزشی و انقلابی نه تنها اوج بلکه هر نهاد انقلابی دیگری حمایت و استقبال کرده است. هر چند که در مواجهه با برخی ضعف‌ها و با هدف اصلاح و آسیب شناسی نیز هشدارهای لازم داده شده است و داده می‌شود. ‌اشتباهاتی که البته گاه ناخواسته بروز می‌یابد.»

کیهان در پایان تاکید می‌کند خبر دو روز پیش تنها جنبه سوالی داشته است: «در‌باره خبری که این توضیح به آن برمی گردد نیز مشخص است، محتوای این خبر با نظر به آنچه در محافل فرهنگی و رسانه‌ای شنیده می‌شود جنبه سوالی دارد و قصد تذکر برای پاسخگویی را داشتیم که خدا را شکر، سازمان اوج این موضوع را تکذیب کرد.»

نظرات بینندگان